Mits 'ie zwaar afgekickd isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:28 schreef BobbyHill het volgende:
Fernando Ricksen gaat waarschijnlijk weg bij Glasgow Rangers, na al z'n problemen. Niets voor Feijenoord?
Tot hier klonk het wel watquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:33 schreef ruud_fr het volgende:
een zuipende, ruzie zoekende, deuren intrappende, amok makende
Zondag winnen en dinsdag verliezenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:41 schreef Kaap het volgende:
Wat denken jullie trouwens van komende zondag? En ik ben benieuwd naar de uiteindelijke basisopstelling.
Inderdaad, wat zondag staat zou toch wel zo'n beetje de basis voor het seizoen moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:47 schreef Suijk het volgende:
De uitprobeerfase moet nou toch zo langzamerhand een beetje voorbij zijn toch?
2 a 3 matches gekeept.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:50 schreef Suijk het volgende:
Wat heb je al van Ekramy gezien dan dat hij in de basis moet? Heeft vorig jaar toch nog niet gespeeld?
Daar heb je wel gelijk in. Kan me voorstellen dat ze nog even wachten met hem, talent komt er wel, beetje Nederlands leren enzo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
2 a 3 matches gekeept.
Zag er goed uit
Groot talent en die moeten spelen om beter te worden.
Dudek was ook bagger in het begin
Ik weet niet meer waar ik het zag, maar ik geloof dat 'ie in een intervieuw al aardig NL sprak jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Ken die al geloof ik
Op Radio Rijnmond had'ie vorig seizoen een interview na een wedstrijd..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:00 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ik het zag, maar ik geloof dat 'ie in een intervieuw al aardig NL sprak ja
z in elk geval wel, gaan ze w aanbieden. Fijn dan kan me maat naar me gaan zwaaienquote:
koop kaartje voor V / K dan ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:05 schreef snabbi het volgende:
[..]
z in elk geval wel, gaan ze w aanbieden. Fijn dan kan me maat naar me gaan zwaaien
Je kent het wel eerst gaat er iemand mee, die kan weer niet, weet je iemand anders te strikken en gelijk wil er nog 1
zit ie nog op Wquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
koop kaartje voor V / K dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |