vond `m eik. nogal verschillen van Spirited Away, maar zeer zeker de moeite waardquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef slindenau het volgende:
[..]
Op moment van schrijven heb ik net 80 minuten van Spirited Away achter de rug...prachtig.
Hopenlijk is HMC ook snel binnen, ik kijk er al naar uit (hoewel de colleges dan alweer begonnen zijn...kan ik alleen in het weekend film kijken).
In welk opzicht? Ik heb nu The Cat Returns en dus Spirited Away gezien, en beide waren een hele andere vorm van fantasie...maar wel hele leuke/mooie fantasie! Als Howls Moving Castle in diezelfde lijn zit vind ik het al lang goedquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vond `m eik. nogal verschillen van Spirited Away, maar zeer zeker de moeite waard
vond Howl toch wat moeilijker in elkaar zitten. Een waar je de aandacht zeker bij moet houden. Dat vond ik bij Spirited Away wat minderquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:40 schreef slindenau het volgende:
[..]
In welk opzicht? Ik heb nu The Cat Returns en dus Spirited Away gezien, en beide waren een hele andere vorm van fantasie...maar wel hele leuke/mooie fantasie! Als Howls Moving Castle in diezelfde lijn zit vind ik het al lang goed
Het verhaal bij Spirited was inderdaad vrij straight forward, zonder veel sub-verhalen of afdwalingen. Goed te volgen ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vond Howl toch wat moeilijker in elkaar zitten. Een waar je de aandacht zeker bij moet houden. Dat vond ik bij Spirited Away wat minder
hier ook bericht dat ie is verzondenquote:Op zondag 3 september 2006 11:31 schreef FremantleDockers het volgende:
Hoor net dat m'n United 93 LE dubbeldiscer is verstuurd door amazon. Beetje vreemd want de release-date is 21-09, en ik kan de hele L.E. ook nergens meer vinden op amazon... Nou ja, er gaat dus iets door de brievenbus komen, maar wat het precies wordt..?
over 2 maanden gespreid valt het wel meequote:Op dinsdag 12 september 2006 15:27 schreef Timo20 het volgende:
@Pascal: geld te veel?![]()
wel een mooi lijstje trouwens![]()
ja das ook weer waarquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
over 2 maanden gespreid valt het wel mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |