Ik heb ook een set hydrofiel luiers, zou handig zijn als handdoek, en lekker in gebruik zegt men?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:45 schreef YPPY het volgende:
Vanochtend vertelde een oud-collega juist dat zij de hydrofiele luiers voor in het bedje onder het hoofdje gebruikte.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waarschijnlijk bedoelen ze zacht in vergelijking met een handdoek? Die van ons zijn teminste best ruw. Ik las dat je geen onderzeiltje tot aan het hoofdeinde mag leggen, maar een lakentje en molton enzo toch wel? Man, het is net hogere wiskunde ditquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:08 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Ik heb ook een set hydrofiel luiers, zou handig zijn als handdoek, en lekker in gebruik zegt men?
Maar ik vind ze niet echt zachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Flannel is toch wel zacht ?
Op zich lijkt het me ook wel handig om iets onder het hoofdje te leggen, zodat je niet alles hoeft te verschonen. Maar aan de andere kant lees je weer dat je niet alles tot boven mag opmaken omdat het verstikkend kan zijn. Misschien een spoegdoekje ?!
Wat lief!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:24 schreef Moonah het volgende:
Qua kleertjes: Mijn lief vond dat ik niet genoeg stoere broekjes had gekocht. Van de week is hij zelf op pad gegaan, de schatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., en leeeeeuuuk! Echt superleuke dingen gekocht.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Ja, dit broekje lijkt me zo leuk bij dat truitje dat we van die-en-die hebben gekregen, en dan deze spijkerbroek bij dat shirtje."
"Ehm... liefie, dat truitje is maat 56 en je hebt een broekje maat 74 gekocht..."
Och, wat zeik ik! We rollen gewoon de pijpen wat op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop