Als je goed oefent, heb je ook dáár geen last meer van.quote:
No way mên, je kunt mij niet verbannen. Ik bén BeF.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:59 schreef mcDavid het volgende:
Ik stel voor dat we Ch. verbannen naar PUB, na het maken van een [BeF] topic met dusdanig foute TT.
Daar heb ik nooit last van gehad.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je goed oefent, heb je ook dáár geen last meer van.
Pampers.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:00 schreef Q. het volgende:
Van bier ga je wel zeiken. Sorry.
Over het paard getilt, dát ben je!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
No way mên, je kunt mij niet verbannen. Ik bén BeF.
Getild.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Over het paard getilt, dát ben je!
Hey baggeraarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:06 schreef Litso het volgende:
Niet bieren, zeik is zeik!
Nee, dit is een 'bier en puike mensen' topic.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:09 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Is dit nu een verkapt pubertopic?
Daarom post ik nog even snel. Om de puike mensen te vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, dit is een 'bier en puike mensen' topic.
Okay dan blijf ik nog evenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, dit is een 'bier en puike mensen' topic.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarom post ik nog even snel. Om de puike mensen te vertegenwoordigen.
4, als je c_c d'r broodje kebab meeteltquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:10 schreef mcDavid het volgende:
3 schapen op een rij!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:12 schreef Litso het volgende:
[..]
4, als je c_c d'r broodje kebab meetelt
FishFilet clamshellquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die van haar ziet eruit als een broodje kebab?
neuh, doe mij toch maar het "hamburgertje"
Dat begrijp ik. Dat er van die 301 posts niet één een fatsoenlijke foto van c_c dr tieten bevatte.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:28 schreef ehqo het volgende:
Ik ben een beetje teleurgesteld. Iets.
Daar heb ik het nog niet eens over.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Dat er van die 301 posts niet één een fatsoenlijke foto van c_c dr tieten bevatte.
Lief van je, ik laat die pols wel heel nu. Jammer van de 'qh' alleen, maar dat neem ik maar voor lief, jij doet tenminste iets.quote:
Ik schaam mij diep!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Lief van je, ik laat die pols wel heel nu. Jammer van de 'qh' alleen, maar dat neem ik maar voor lief, jij doet tenminste iets..
Tof!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Niet nodig, mijn hart loopt over van vergiffenis nu.
Zou u zo vriendelijk willen zijn die vreselijke fout van mij recht te zetten?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:43 schreef Litso het volgende:
Wij wisten van niks, ehqo! [afbeelding]
Gefeliciteerd!!![]()
En bier enzo!
Klopt. Ik heb vaak geen zin om het hele forum over te kijken. Ik post sowieso weinig laatste tijd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tof!
Wat ook tof is, wat me zojuist opviel, is dat jouw postgeschiedenis een hendig chique database van [BeF] topics is!
Dacht ik al, ik had stiekem toch een sprankje hoop.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:43 schreef Litso het volgende:
Wij wisten van niks, ehqo! [afbeelding]
Gefeliciteerd!!![]()
En bier enzo!
feliquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:35 schreef ehqo het volgende:
Gister ging mijn 21e leefjaar in. Nog geen eens een fluister. Ik had de lat te hoog gelegd, in mijn hoofd, zo bleek.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:57 schreef JDude het volgende:
Zeau. Even twee uurtjes achter het bureau en weer door naar de volgende bespreking. Ik krijg het nog eens druk hier.
Hazes bier.... Is dat slecht?quote:
T gaat elke week wat beter!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je goed oefent, heb je ook dáár geen last meer van.
Wow, wat heb jij een slechte smaakquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
T gaat elke week wat beter!![]()
Magoed alles door elkaar zuipen doet het hem he!
Drink je thuis hazes bier kom je in de discotheek moet je weer aan de grolsch (gemixt met teveel water)...
Het leven gaat niet over rozen, dus ga je maar weer aan de mixjes ofzo!![]()
Want litso drinkt?quote:
Gaat al mis bij de username hè?quote:
Wij allemaal wel hoor!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:36 schreef hardstyle_babbels het volgende:
We kunnen niet allemaal van Frans bauer houden heren!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:36 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Frans bauer
Je hebt gelijk, smaken verschillen. Maar bóh gek, hoe kun je Bauer nou niet goed vinden? Met zijn zwoele stem en puike teksten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:36 schreef hardstyle_babbels het volgende:
We kunnen niet allemaal van Frans bauer houden heren!
...die immer een gevoelige snaar weten te beroeren. Wat jij, Tsjo-Wi?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, smaken verschillen. Maar bóh gek, hoe kun je Bauer nou niet goed vinden? Met zijn zwoele stem en puike teksten.
zijn pa heeft in ieder geval meer bewijs dat hij sex heeft gehad....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:45 schreef Litso het volgende:
En seks.
Dan heb jij mcD's SOA-stempelkaart nog niet gezien zeker?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
zijn pa heeft in ieder geval meer bewijs dat hij sex heeft gehad....
Hai beebquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo daar, liefjes.
Nee, want ik wilde iets zeggen over het feit dat er nog net niet in je voorhoofd gekerfd staat dat je al heel lang geen seks meer hebt gehad, maar deed het niet.quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, want ik wilde iets zeggen over het feit dat er nog net niet in je voorhoofd gekerfd staat dat je al heel lang geen seks meer hebt gehad, maar deed het niet.
Zie je, ik ben lief.
Dan geef ik je een notequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Volgende keer edit ik dat soort uitspraken weg hoor
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Volgende keer edit ik dat soort uitspraken weg hoor
Als jullie niet oppassen, dan ban ik jullie gewoon allebei.quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
...die immer een gevoelige snaar weten te beroeren. Wat jij, Tsjo-Wi?
Kei eng.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:59 schreef mcDavid het volgende:
Ik deed 3 posts buiten ONZ!!
én een topic!![]()
Immer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je wil gewoon dat ik hier een seksueel getint grapje maak hè?
Nee, slechte soorten bier noem je "slootwater".quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Bier is bier, er zijn alleen wel slechte soorten bier.
Sexy.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:16 schreef mcDavid het volgende:
álle eenden in de vijver hebben momenteel hun hoofd onder water en hun kont omhoog!
True. Zou je amstel aan kunnen klagen voor het verkopen van slootwater onder de noemer bier?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, slechte soorten bier noem je "slootwater".
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:57 schreef Stofje het volgende:
Zo, eindelijk de bestelling van JDude verwerkt. Weet je hoe fucking veel bundels ik per dag week maand jaar te verwerken krijg?![]()
Zou je dan nu tijd hebben voor mijn bestelling?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:57 schreef Stofje het volgende:
Zo, eindelijk de bestelling van JDude verwerkt. Weet je hoe fucking veel bundels ik per dag week maand jaar te verwerken krijg?![]()
Uiteraard, ik wacht nog steeds op je mail. "Ja, ik wil wel zo'n boekje kopen" en als puntje bij paaltje komt...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zou je dan nu tijd hebben voor mijn bestelling?
Clique.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik zoek nog een beetje betaalbare frituur, maar welke?
Ah mooi. Dus ik kan er maandag in de trein naar Rotterdam mee pimpen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:57 schreef Stofje het volgende:
Je krijgt er ook nog een heel leuk briefje bij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah mooi. Dus ik kan er maandag in de trein naar Rotterdam mee pimpen?
Het beste is zorgen dat je vrienden hebt met een frituur.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik zoek nog een beetje betaalbare frituur, maar welke?
Als diequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah mooi. Dus ik kan er maandag in de trein naar Rotterdam mee pimpen?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Muerte.
Jij hebt 'm al?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:43 schreef Chowi het volgende:
Je krijgt er ook nog een heel leuk briefje bij.
Hopeloos vandaagquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:11 schreef pc-fr34k het volgende:
Schop!
Welzeker.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:13 schreef clumsy_clown het volgende:
En we zingen en we springen en we zijn zó blij.
Alweer een waarheid.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Want er zijn geen lelijke kinderen bij.
Há. Ik zal aan je denken als ik 's middags m'n bed uit kruip om vervolgens in kroegjes en bioscopen te hangen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Alweer een waarheid.
Overigens ga ik zo maar eens rusten. Morgen om acht uur aan het werk.
Méérdere bioscopen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Há. Ik zal aan je denken als ik 's middags m'n bed uit kruip om vervolgens in kroegjes en bioscopen te hangen.
Ik ben er weer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Want er zijn geen lelijke kinderen bij.
En niet eens een. Maar jij bent toch niet lelijk.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:35 schreef Litso het volgende:
Bier is bier, maar ik ben high.
Wat heb je klaarliggen dan?quote:
Liefde, geen enkele drug kan het overtreffen. XTC komt in de buurt, maar toch ook weer niet.quote:
Hey, ik rook nu ook hasj. Is alweer 2 dagen geleden dat ik wat heb gerookt dus mocht ook wel weer. En ik neem telkens een paar haaltjes en dan valt hij weer uit. Verassend hoe snel je lichaam tollerantie weer af kan bouwen.quote:
Ik vind om de 2 dagen nou niet echt van wat je zegt 'poepoe, tijdje geleden alweer, het mag wel weer een keer'.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, ik rook nu ook hasj. Is alweer 2 dagen geleden dat ik wat heb gerookt dus mocht ook wel weer. En ik neem telkens een paar haaltjes en dan valt hij weer uit. Verassend hoe snel je lichaam tollerantie weer af kan bouwen.
Das best veel heur. Zeker aangezien ik nog genoeg heb. En vergeleken met campzone al helemaal.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:47 schreef Litso het volgende:
'al 2 dagen geleden'
Jij bent gewoon chagrijnig omdat het beetje seksuele activiteit daar in huis tussen je zus en je zwagert is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:47 schreef rompompom het volgende:
Get a room!
Ja, ik weet dat het fout is, maar als je wat vaker blowt dan is dat wel weer wat langer. Het is verassend genoeg ook helemaal niet moeilijk om niet te blowen. Ik had verwacht dat ik best trek zou hebben, maar blijkbaar ben ik toch nog nuchter genoeg m te blowen wanneer ik wil, en niet wanner ik zou 'moeten'.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind om de 2 dagen nou niet echt van wat je zegt 'poepoe, tijdje geleden alweer, het mag wel weer een keer'.
Blowen is dan ook niet lichamelijk verslavend. Althans, THC niet, de tabak wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het fout is, maar als je wat vaker blowt dan is dat wel weer wat langer. Het is verassend genoeg ook helemaal niet moeilijk om niet te blowen. Ik had verwacht dat ik best trek zou hebben, maar blijkbaar ben ik toch nog nuchter genoeg m te blowen wanneer ik wil, en niet wanner ik zou 'moeten'.
Als iemand een zware dag heeft gehad ofzo, dan is het pas echt verdiend. Dan is het ook het lekkerste, zo aan het einde van een lange dag werken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Wanneer heeft iemand het trouwens verdiend om te blowen?
Ben ik ook heel blij om. Ik rook dan ook niet, sinds een paar maandjes rook ik ook puur, enkelt ene beetje tabak om het te laten branden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Blowen is dan ook niet lichamelijk verslavend. Althans, THC niet, de tabak wel.
Wanneer heeft iemand het in het algemeen verdiend om zichzelf te belonen? Ik heb de hele week hard gewerkt, en daarvoor beloon ik mezelf, in dit geval met een jointquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Wanneer heeft iemand het trouwens verdiend om te blowen?
En wanneer is het een zware dag? Dat kan verschillen van 'mijn moeder is net overreden' tot 'ik heb mijn nagel gescheurd'. Beetje flutreden imo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als iemand een zware dag heeft gehad ofzo, dan is het pas echt verdiend. Dan is het ook het lekkerste, zo aan het einde van een lange dag werken.
Nee, bedankt zeg!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent gewoon chagrijnig omdat het beetje seksuele activiteit daar in huis tussen je zus en je zwagert is.
Wat Litso zei. En in een gevalltje overlijden, dan moet je er maar tegen kunnen om te blowen. Bij mij is het lekker om dan te blowen, er zijn ook mensne waarbij het gevoel alleen maar versterkt wordt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En wanneer is het een zware dag? Dat kan verschillen van 'mijn moeder is net overreden' tot 'ik heb mijn nagel gescheurd'. Beetje flutreden imo.
Niet als aanval bedoeld hoor. Gewoon om het erover te hebben.
Och, wanneer besluit je voor jezelf wat lekkers te kopen, komt op het zelfde neer. De ene keer heb ik het verdiend omdat ik heb gestofzuigd, de andere keer omdat ik net naar een begrafenis ben geweest en wel een opkikker kan gebruiken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En wanneer is het een zware dag? Dat kan verschillen van 'mijn moeder is net overreden' tot 'ik heb mijn nagel gescheurd'. Beetje flutreden imo.
Niet als aanval bedoeld hoor. Gewoon om het erover te hebben.
Een geestelijke verslaving zou ik eerder als 'zieliger' aankaarten. Als je niet zonder kan om je goed te voelen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Een geestelijke verslaving is trouwens net zo erg, zo niet erger dan een lichamelijke verslaving. Ik gok op 'erger.
Ligt eraan hoe (on)gezond je verslaving is. Mijn computerverslaving is van belachelijk formaat, maar het schaadt me niet in mijn gezondheidquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Een geestelijke verslaving is trouwens net zo erg, zo niet erger dan een lichamelijke verslaving. Ik gok op 'erger.
Uit eigen werk?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet in details ben getreden.
'Wat schadelijker' vind ik dan weer een understatement. Juist omdat het verdovend werkt is de kans veel groter dat iemand steeds vaker naar een joint grijpt. En dat vind ik laf.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat Litso zei. En in een gevalltje overlijden, dan moet je er maar tegen kunnen om te blowen. Bij mij is het lekker om dan te blowen, er zijn ook mensne waarbij het gevoel alleen maar versterkt wordt.
Als je lichamelijk en/of geestelijk uitgeput bent is best een goede reden. Dezelfde reden als dat je jezelf zou trakteren op een lekkere bak B&J.
Tenslotte zijn het beiden luxe's, alleen is de een wat schadelijker dan de ander.
Je onderschat geestelijke pijn énorm hier.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat zoals bv bij heroïne dat je echt pijn krijgt en echt ziek wordt als je stopt. Ik kan het begrijpen dat het dan nog moeilijker is om te stoppen. Het is dan niet alleen een knop omzetten.
Maar daar begin ik dan ook nooit aan.
'A Clown's Talequote:
Een computer verslaving ala nova is niet echt goed vor je. Z'n gast daar had een fles bij om in te zeiken en snoof coke om te kunnen gamen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe (on)gezond je verslaving is. Mijn computerverslaving is van belachelijk formaat, maar het schaadt me niet in mijn gezondheid
Naar iets grijpen omdat je je anders niet goed voelt is sowieso laf. Of dat nu blowen, snuiven, spuiten, veel eten of juist niks tot weinig eten is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
'Wat schadelijker' vind ik dan weer een understatement. Juist omdat het verdovend werkt is de kans veel groter dat iemand steeds vaker naar een joint grijpt. En dat vind ik laf.
True. Geestelijke pijn is ook kut. Een wond geneest, een geestelijke wond moet je zelf overheen komen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je onderschat geestelijke pijn énorm hier.
Je bent verslaafd als je niet zonder kan. Ik heb het gemerkt met computeren, ik werd echt gek als ik er niet achter kon. Boos, verdrietig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgende vraag. Wanneer ben je geestelijk verslaafd? En hoe kom je er überhaupt achter of je zonder drugs kan als je het om de zoveel dagen gebruikt, met de achterliggende gedachte dat je niet verslaafd bent?
Oh komop, nachtenlang achter elkaar met zijn allen computeren getuigt toch ook gewoon van verslaving?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een computer verslaving ala nova is niet echt goed vor je. Z'n gast daar had een fles bij om in te zeiken en snoof coke om te kunnen gamen.
Vind het nog steeds niet kunnen dat ze stukjes campzone in die reportage hebben gestopt..
Je bent niet verslaafd aan hasj?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent verslaafd als je niet zonder kan. Ik heb het gemerkt met computeren, ik werd echt gek als ik er niet achter kon. Boos, verdrietig.
Dat heb ik nu allang achter me, en ik ga mezelf ook niet aanzetten tot een drugsverslaving. Zodra ik merk dat ik een beginnende verslaving ontwikkel stop ik voor een onbepaalde periode.
Je vergeet Lonsdale-dildo's!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
'A Clown's Tale
Een roman over frigide hoofddoeken, bellenblaaspistolen en krullenbollen.'
Ik zie de kaft al voor me.
Er zitten wel wat verslaafden op CZ, maar voornamelijk komen er mensen die van de gezelligheid genieten. Ik computer thuis veel meer dan op campzone.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh komop, nachtenlang achter elkaar met zijn allen computeren getuigt toch ook gewoon van verslaving?
Nope. Sowieso niet aan THC. Klinkt misschien ongelovig maar voor mijn eigen gevoel ben ik 100% niet verslaafd.quote:
Hmm, het is een combinatie denk ik. De LAN's waar ik heenga zijn inderdaad wel ook gewoon voor de gezelligheid, lekker de hele dag (en nacht) met vrienden rondhangen en gamen en vanalles doen, maar we zijn wel allemaal ook gewoon echt doorgewinterd computergebruiker. Ik vind het geen rare vergelijking, computerverslaving en een LAN, vooral als het zo'n grote is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Er zitten wel wat verslaafden op CZ, maar voornamelijk komen er mensen die van de gezelligheid genieten. Ik computer thuis veel meer dan op campzone.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed, conclusie is dus dat één keer in de zoveel (2) dagen jezelf belonen met drugs wel kan, zolang je niet geestelijk verslaafd bent?
Volgende vraag. Wanneer ben je geestelijk verslaafd? En hoe kom je er überhaupt achter of je zonder drugs kan als je het om de zoveel dagen gebruikt, met de achterliggende gedachte dat je niet verslaafd bent?
Wat is je langste periode van niet-blowen, if I may ask?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[BeF] #712 Niet zeiken jongens, bier is bier.
Eerst was het weleens een paar maanden, nu let ik er niet echt op, zal wel iets van 2 weken zijn geweest ofzo. Of een maandje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat is je langste periode van niet-blowen, if I may ask?
Van jouw kant weet ik dat wel.quote:Het klinkt kruisverhorig, maar zo bedoel ik het niet. Gewoon, interesse.
Als dit het topic niet tot leven brengt...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:04 schreef Litso het volgende:
Seks.
Ik ben eigenlijk heeeeel anti-klef in het openbaar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh kom op, als je dit al klef noemt
Ik ook.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heeeeel anti-klef in het openbaar.
Janet was d'r niet echt op tegen als ik er over nadenk geloof ik.quote:
Ja, praat jij me 's bij over dat alles, ik heb haar niet meer gesproken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Janet was d'r niet echt op tegen als ik er over nadenk geloof ik.
Of ze was in de war door m'n vrinden.
Ach, ze is toen meegeweest op een avondje bier zuipen/parkhangen met m'n vrienden...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, praat jij me 's bij over dat alles, ik heb haar niet meer gesproken.
Dat is nog steeds onduidelijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:41 schreef Bizznitch het volgende:
Ja wat is dat nou godverdee tussen C en J!?
Vind je het gek? Je gooit d'r maar even in een groep onbekenden, die ook nog 's jou vrienden zijn. Lijkt me ook doodeng.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach, ze is toen meegeweest op een avondje bier zuipen/parkhangen met m'n vrienden...
Ze moest even "wennen" volgens mij.
Maar het was erg gezellig en zulks.
Goremetal fans en alcohollistische borderliners...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vind je het gek? Je gooit d'r maar even in een groep onbekenden, die ook nog 's jou vrienden zijn. Lijkt me ook doodeng.
Daarom meld ik me tegenwoordig vrijwel dagelijks om twaalf uur af.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:27 schreef Litso het volgende:
Oh komop, nachtenlang achter elkaar met zijn allen computeren getuigt toch ook gewoon van verslaving?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:42 schreef Bizznitch het volgende:
DUIDELIJKHEEEEID
Gewoon geen vrienden hebben, dat is veel makkelijkerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:58 schreef Litso het volgende:
Whehe. Ik ben benieuwd wat een buitenstaander over mijn vrienden zou zeggen
Het voordeel van long-distance relaties is dat je er meerdere tegelijkertijd van kan onderhoudenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is nog steeds onduidelijk.
Maar ze wist al tijden voordat ik haar ontmoette (toen met Killswitch) dat ik niet meer aan long-distance relaties doe dus....
En áls we bij elkander zijn maken we het er gewoon het beste van.
DEUTSCHLAND !!11111eins!111111111quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het voordeel van long-distance relaties is dat je er meerdere tegelijkertijd van kan onderhouden.
Stoer zeg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het voordeel van long-distance relaties is dat je er meerdere tegelijkertijd van kan onderhouden.
Zo doe ik dat ook.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon geen vrienden hebben, dat is veel makkelijker
Hmm, zegt me niks.quote:vriend (de ~ (m.), ~en)
1 iem. aan wie men door genegenheid en persoonlijke voorkeur verbonden is => compagnon, gabber, gezel, kameraad, kompaan, kornuit, maat, makker, vrind
Ach, je moet er van houden DL.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Kornuit. Tof woord.quote:
Dat zijn veel smileys.quote:
In [US] zou die post amper opvallenquote:
Mwah, ligt er maar net aan aan wie de reactie gericht is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:46 schreef JDude het volgende:
[..]
In [US] zou die post amper opvallen.
Prupke.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwah, ligt er maar net aan aan wie de reactie gericht is.
In het feedback-topic wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:46 schreef JDude het volgende:
[..]
In [US] zou die post amper opvallen.
Posten daar ook niet-aandachtshoeren dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:46 schreef Chowi het volgende:
Mwah, ligt er maar net aan aan wie de reactie gericht is.
Bijvoorbeeld.quote:
Die zijn er wel, maar die krijgen dan geen aandacht omdat ze te lelijk zijn. En eigenlijk draait het niet eens om lelijk zijn, maar om hoe goed je je foto's kunt soepen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Posten daar ook niet-aandachtshoeren dan?
Wat inhoudloos nou, c_c.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Daar heb ik geen feedback-topic voor nodig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tuulk niet, daar aanbidden we met z'n allen. Skaai
.
Fotoshopprinses.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:52 schreef Chowi het volgende:
Die zijn er wel, maar die krijgen dan geen aandacht omdat ze te lelijk zijn. En eigenlijk draait het niet eens om lelijk zijn, maar om hoe goed je je foto's kunt soepen.
Juist ja.quote:
Die denkt: "O, daar heb je die vervelende Chowi wéér!" Tsja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:01 schreef Chowi het volgende:
Waarom doet de search het niet?
Luister eens, knul. Ik ben in geen enkel opzicht vervelend. Nou, dat vind ik dan hè? Hm.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die denkt: "O, daar heb je die vervelende Chowi wéér!" Tsja.
Ja, dat weet ík wel, maar die search heeft een eigen willetje hè!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Luister eens, knul. Ik ben in geen enkel opzicht vervelend. Nou, dat vind ik dan hè? Hm.
Stomme search!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, dat weet ík wel, maar die search heeft een eigen willetje hè!
Jij bent net 14 ofzo. Scháttig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:04 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Alles lekker met de bauer fans?
Maandag 19 lieve schatquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent net 14 ofzo. Scháttig.
I second that.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:30 schreef JDude het volgende:
Ik wens niet met Frans B. geassocieerd te worden.
Negentienhonderd uur, Q.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:26 schreef Q. het volgende:
Bier?
Bijna, bijna. Je moet iets geduldiger zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:26 schreef Q. het volgende:
Bier?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:38 schreef Q. het volgende:
Sorry, ik heb al enkele dagen geen bier meer gehad.
Gelukkig is er vanavond de hendigsjieke Chowi-Q.-Stofje-JDude-biermeeting.quote:
Het is dus tóch mogelijk, hm?quote:
Veel plezier.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Gelukkig is er vanavond de hendigsjieke Chowi-Q.-Stofje-JDude-biermeeting.
Veel bier == veel plezier.quote:
Done, chuck norris pwnd.quote:
Whehe, goed bezigquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb je OP overgenomen en op een ander forum gepost. En in m'n MSN-lijst gespamt.
Doe GS, retecool en VK ook gelijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe, goed bezig
Ik heb Jaggle gemaild
Daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Doe GS, retecool en VK ook gelijk.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:27 schreef Misstique het volgende:
Zongebrand en uitgeblust.
Bonsoir mes amis!
Op vakantie geweest?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:27 schreef Misstique het volgende:
Zongebrand en uitgeblust.
Bonsoir mes amis!
Je hebt me dus niet gemist?quote:
Goeie save, ik voel me weer gevleid.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Juist wel, ik wist alleen niet waar je was
Ja, hoor, laat ons maar, volledig verstoken van leuke/nuttige info, achter!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goeie save, ik voel me weer gevleid.
En nu ga ik slapen.
Ja. Het was lekker.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:40 schreef cerror het volgende:
Bier!
Ik begin net.quote:
En tof.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:45 schreef Q. het volgende:
Ik niet, want ik ben oud.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat gerucht gaat in de wandelgangen inderdaad!
You tell me.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:18 schreef cerror het volgende:
Wie hebben er nu weer geneukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |