Als je goed oefent, heb je ook dáár geen last meer van.quote:
No way mên, je kunt mij niet verbannen. Ik bén BeF.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:59 schreef mcDavid het volgende:
Ik stel voor dat we Ch. verbannen naar PUB, na het maken van een [BeF] topic met dusdanig foute TT.
Daar heb ik nooit last van gehad.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je goed oefent, heb je ook dáár geen last meer van.
Pampers.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:00 schreef Q. het volgende:
Van bier ga je wel zeiken. Sorry.
Over het paard getilt, dát ben je!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
No way mên, je kunt mij niet verbannen. Ik bén BeF.
Getild.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Over het paard getilt, dát ben je!
Hey baggeraarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:06 schreef Litso het volgende:
Niet bieren, zeik is zeik!
Nee, dit is een 'bier en puike mensen' topic.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:09 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Is dit nu een verkapt pubertopic?
Daarom post ik nog even snel. Om de puike mensen te vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, dit is een 'bier en puike mensen' topic.
Okay dan blijf ik nog evenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, dit is een 'bier en puike mensen' topic.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarom post ik nog even snel. Om de puike mensen te vertegenwoordigen.
4, als je c_c d'r broodje kebab meeteltquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:10 schreef mcDavid het volgende:
3 schapen op een rij!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:12 schreef Litso het volgende:
[..]
4, als je c_c d'r broodje kebab meetelt
FishFilet clamshellquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die van haar ziet eruit als een broodje kebab?
neuh, doe mij toch maar het "hamburgertje"
Dat begrijp ik. Dat er van die 301 posts niet één een fatsoenlijke foto van c_c dr tieten bevatte.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:28 schreef ehqo het volgende:
Ik ben een beetje teleurgesteld. Iets.
Daar heb ik het nog niet eens over.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Dat er van die 301 posts niet één een fatsoenlijke foto van c_c dr tieten bevatte.
Lief van je, ik laat die pols wel heel nu. Jammer van de 'qh' alleen, maar dat neem ik maar voor lief, jij doet tenminste iets.quote:
Ik schaam mij diep!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Lief van je, ik laat die pols wel heel nu. Jammer van de 'qh' alleen, maar dat neem ik maar voor lief, jij doet tenminste iets..
Tof!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Niet nodig, mijn hart loopt over van vergiffenis nu.
Zou u zo vriendelijk willen zijn die vreselijke fout van mij recht te zetten?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:43 schreef Litso het volgende:
Wij wisten van niks, ehqo! [afbeelding]
Gefeliciteerd!!![]()
En bier enzo!
Klopt. Ik heb vaak geen zin om het hele forum over te kijken. Ik post sowieso weinig laatste tijd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tof!
Wat ook tof is, wat me zojuist opviel, is dat jouw postgeschiedenis een hendig chique database van [BeF] topics is!
Dacht ik al, ik had stiekem toch een sprankje hoop.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:43 schreef Litso het volgende:
Wij wisten van niks, ehqo! [afbeelding]
Gefeliciteerd!!![]()
En bier enzo!
feliquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:35 schreef ehqo het volgende:
Gister ging mijn 21e leefjaar in. Nog geen eens een fluister. Ik had de lat te hoog gelegd, in mijn hoofd, zo bleek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |