I know al about it. Gewoon niet betalen tering lijers. Ik had laatst vakantie geboekt en hij zou definitief zijn als ik het geld over maakte. Bel ik een half uur later op dat ik hem wil anuleren omdat ik wat beters had gevonden. Gaan ze lopen zeuren dat ik 160 euro anuleringskosten moet betalen, voor 30 minuten. Dus ik hun uitgelegd dat ik 10 euro wou overmaken omdat ik dat wel genoeg vond voor 30 minuten maar dat vonden ze geen goed plan. Nu hebben ze dus helemaal geen geld gehadquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:05 schreef McGilles het volgende:
Ik bestel dus vrolijk eergisteren een cadeau voor iemand online, nu kreeg ik gisteren een mailtje dat het product niet op voorraad is en dat het pas volgende week weer op voorraad is...
Aangezien het een verjaardagscadeau is annuleer ik dus de hele boel maar nu krijg ik net een mailtje terug,
"Annuleren binnen 30 dagen kan, maar dan brengt kosten met zich mee. 10 euro + 10% van het aankoopbedrag"
God@*%$^^$ Welke mongool heeft dat verzonnen, ze hebben het product nog niet eens verzonden en wat boeit het aankoopbedrag nou voor als je het wilt annuleren...?
Dit bedrijf heet trouwens:
WWW.BESTEKEUS.NL WWW.BESTEKEUS.NL WWW.BESTEKEUS.NL
Misschien lezen ze dit en snappen ze dat het een domme regel is........![]()
Ik heb alleen al wel betaald en ze ontvangen vandaag hun pakketje retour, nu is het dus alleen een kwestie van afwachtenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:47 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
I know al about it. Gewoon niet betalen tering lijers. Ik had laatst vakantie geboekt en hij zou definitief zijn als ik het geld over maakte. Bel ik een half uur later op dat ik hem wil anuleren omdat ik wat beters had gevonden. Gaan ze lopen zeuren dat ik 160 euro anuleringskosten moet betalen, voor 30 minuten. Dus ik hun uitgelegd dat ik 10 euro wou overmaken omdat ik dat wel genoeg vond voor 30 minuten maar dat vonden ze geen goed plan. Nu hebben ze dus helemaal geen geld gehad
Ja, maar ben je vrijwel zeker de verzendkosten (heen en terug) kwijt... Omdat die fijne mensen bij bestekeus.nl te lam zijn netjes je bestelling te annuleren. Wat ze gewoon hadden moeten doen... Ik blij erbij dat je het pakketje niet had moeten aanpakken, het was immers toch onder rembours verzonden? Dan heeft bestekeus.nl geen geld, jij geen pakketje. Iedereen alsnog direct op de plek waar ze willen zijn en beste keus met de neus op de feiten gedrukt: geannuleerde bestellingen moet je niet opsturen...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb alleen al wel betaald en ze ontvangen vandaag hun pakketje retour, nu is het dus alleen een kwestie van afwachten
Volgens de wet ben ik alleen de verzendkosten terug kwijt, maar die heb ik al betaald (6,95euro) dus voor de rest kunnen ze me niks maken! Ben benieuwd of ze contact met mij opnemen vandaagquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:43 schreef oCe het volgende:
[..]
Ja, maar ben je vrijwel zeker de verzendkosten (heen en terug) kwijt... Omdat die fijne mensen bij bestekeus.nl te lam zijn netjes je bestelling te annuleren. Wat ze gewoon hadden moeten doen... Ik blij erbij dat je het pakketje niet had moeten aanpakken, het was immers toch onder rembours verzonden? Dan heeft bestekeus.nl geen geld, jij geen pakketje. Iedereen alsnog direct op de plek waar ze willen zijn en beste keus met de neus op de feiten gedrukt: geannuleerde bestellingen moet je niet opsturen...
Ik zal voor je duimen, maar gezien de houding van bestekeus.nl tot dus ver heb ik niet echt goede hoop. Ze zullen het er dan inderdaad vast op gooien dat het product speciaal voor je besteld is ofzo...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Volgens de wet ben ik alleen de verzendkosten terug kwijt, maar die heb ik al betaald (6,95euro) dus voor de rest kunnen ze me niks maken! Ben benieuwd of ze contact met mij opnemen vandaag
Ik heb een mailtje van ze ontvangen dat ze het pakket retour hebben ontvangen, alleen staat er dat ze 152 ipv 167 euro terug gaan storten. Ik heb ze al een mailtje gestuurd dat dit niet juist is volgens de wet. Kijken wat ze nu weer gaan verzinnen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:41 schreef oCe het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen, maar gezien de houding van bestekeus.nl tot dus ver heb ik niet echt goede hoop. Ze zullen het er dan inderdaad vast op gooien dat het product speciaal voor je besteld is ofzo...![]()
Kijk, dat zijn leuke cadeautjes om te geven! Wat was 't nou?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb een mailtje van ze ontvangen dat ze het pakket retour hebben ontvangen, alleen staat er dat ze 152 ipv 167 euro terug gaan storten. Ik heb ze al een mailtje gestuurd dat dit niet juist is volgens de wet. Kijken wat ze nu weer gaan verzinnen!
Tot op heden nog niks ontvangen! Wel een mailtje terug ontvangen op de dag dat ze het pakketje retour hadden ontvangen met de mededeling dat ze geld terug gingen storten, alleen wel 15 euro te weinig. Ik gelijk een mailtje erachteraan dat ik blij was dat ze het pakketje hadden ontvangen (slijm) maar dat jammer genoeg het bedrag niet juist was.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:28 schreef Krupelhintsje het volgende:
Hoe is het nou verder afgelopen McGilles???
Ben wel benieuwd!!!!![]()
Ik blijf ze net zo lang mailen (ik bel niet want dit kost geld) totdat ze mij mijn geld terugbetalen. Ik kan vele ergere dingen doen als het echt nodig is maar voor de komende week hou ik het netjes bij beleefde mailtjes sturenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Juist omdat dit bedrijf in z'n voorwaarden al je wettelijke rechten als consument zit aan te passen door te zeggen dat ze geen verzendkosten vergoeden, had je alle recht gegeven om het pakketje te weigeren! Je wist namelijk van te voren al dat ze je niet het volledige bedrag gingen terugbetalen. Ik stel voor dat iedereen die dit topic leest, een bestelling plaatst, meteen zegt hem niet meer te hoeven, en het pakketje aan de deur weigert!
Dat zou overdreven worden, maar uiteindelijk blijf ik ze wel lastig vallen totdat ik het bedrag tot op de euro nauwkeurig terug heb. Ik heb nu een mailtje ontvangen waarin staat dat "mijn bedrag" is gestort op m'n rekening, nu morgen eens kijken wat dat bedrag precies is.... ben benieuwdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:32 schreef dop het volgende:
tip stuur een deurwaarde op ze af voor die 15 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |