abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:15:06 #51
154704 Bicks
Neemt nog een hijs van zijn jo
pi_40570152
Wat een sukkels! Met name internetbedrijven moeten het toch hebben van goede referenties en bekend staan als betrouwbaar... Ik bestel nog wel eens wat via internet, maar NIET bij BesteKeus dus!!!
pi_40570575
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:37 schreef T_E_O het volgende:
Maar als je het accepteert betaal je ook meteen. En dan kan je denk ik fluiten naar je geld. Voor die 10 euro + 10% zal je moeilijk een rechtzaak kunnen starten, dus je kan alleen heel hard gaan schreeuwen naar allerlei consumenten-organisaties en hopen dat BesteKeus eieren voor z'n geld kiest.
Geen probleem. ook voor die 10 euro kun je procederen. En wanneer je wint, hoeft 't je niets te kosten.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_40571262
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:28 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Geen probleem. ook voor die 10 euro kun je procederen. En wanneer je wint, hoeft 't je niets te kosten.
Toch vind ik het kut dat ik nu eerst moet betalen en dan alsnog retour sturen, het is toch een bedrag wat de moeite waard is om over te zeuren...

Ik hoop in ieder geval dat als ik betaal dat ik het geld terug krijg, ik heb geen zin in gezeik!
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:26:02 #54
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_40572369
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:27 schreef McGilles het volgende:
Ik krijg het volgende terug:

Geachte heer/mevrouw,

Dit geld niet wanneer het product speciaal voor u besteld is
Enorme onzin
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_40573594
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:51 schreef McGilles het volgende:

[..]

Toch vind ik het kut dat ik nu eerst moet betalen en dan alsnog retour sturen, het is toch een bedrag wat de moeite waard is om over te zeuren...

Ik hoop in ieder geval dat als ik betaal dat ik het geld terug krijg, ik heb geen zin in gezeik!
Wat je MISSCHIEN ook zou kunnen is gewoon de rembourskosten niet betalen , dan wordt het niet geleverd, maar ik weet neit hoe dat wettelijk zit.
Terug van weggeweest!
pi_40589520
Bah, vanaf morgen ben ik 3 dagen niet thuis en zal mijn broer moeten betalen aan de deur, maar ik ben nog steeds niet uit of ik ga betalen of niet, aangezien ik bang ben dat ik geen cent meer te zien krijg als ik eenmaal betaal en het pakket retour zend....
  maandag 7 augustus 2006 @ 22:22:29 #57
64922 Tjahzi
cant touch me
pi_40589651
lang leve de negatieve reclame

dood aan de kansloze, consumenten naaiers!!!
  maandag 7 augustus 2006 @ 22:29:14 #58
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_40589968
Je staat voor zover ik weet volledig in je recht. Je hebt netjes op tijd aangegeven dat je je bestelling wil annuleren. Nog voordat ze de bestelling verstuurd hebben. Daarnaast, nergens heb je een handtekening gezet om akkoord te gaan met die rare voorwaarden van ze. Tevens zijn die voorwaarden in strijd met het consumentenrecht, wat altijd overruled. Kort samengevat, laat ze dat pakketje maar in hun eigen achterste stoppen. Onder rembours? Niet aannemen aan de deur, simpelweg weigeren.
Porch Monkey 4 Life!
pi_40595097
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:29 schreef oCe het volgende:
Je staat voor zover ik weet volledig in je recht. Je hebt netjes op tijd aangegeven dat je je bestelling wil annuleren. Nog voordat ze de bestelling verstuurd hebben. Daarnaast, nergens heb je een handtekening gezet om akkoord te gaan met die rare voorwaarden van ze. Tevens zijn die voorwaarden in strijd met het consumentenrecht, wat altijd overruled. Kort samengevat, laat ze dat pakketje maar in hun eigen achterste stoppen. Onder rembours? Niet aannemen aan de deur, simpelweg weigeren.
Ik zie trouwens nu, dat ik nergens accoord ben gegaan met hun regels, je ziet wel eens een vinkje wat je dan aan moet vinken dat je accoord bent gegaan maar dat hebben zij niet, ik weet niet of dit iets uitmaakt maar ik neem aan van wel!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:13:02 #60
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_40598949
Alleen maar mooi toch?
Porch Monkey 4 Life!
pi_40685193
Update: vandaag terug van mini-vakantie en heb het pakket thuis liggen (wat een hoerenbedrijf)

Meteen zo maar even naar de stad om aangetekend het pakket retour te zenden, kijken hoe snel ik mijn geld terug heb...
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:30:16 #62
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_40686072
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:43 schreef McGilles het volgende:
Update: vandaag terug van mini-vakantie en heb het pakket thuis liggen (wat een hoerenbedrijf)

Meteen zo maar even naar de stad om aangetekend het pakket retour te zenden, kijken hoe snel ik mijn geld terug heb...
Lekker... die zijn eigenwijs zeg! Maar waarom is het pakketje aangenomen dan? Onder rembours? Nu hebben ze je geld, had je 't pakketje niet betaald / niet aangenomen, dan had je ook geen geld terug hoeven te vorderen...
Porch Monkey 4 Life!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:33:09 #63
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_40687410
Gewoon een no cure no pay advocaat nemen
pi_40689260
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:30 schreef oCe het volgende:

[..]

Lekker... die zijn eigenwijs zeg! Maar waarom is het pakketje aangenomen dan? Onder rembours? Nu hebben ze je geld, had je 't pakketje niet betaald / niet aangenomen, dan had je ook geen geld terug hoeven te vorderen...
Als je het pakketje aan de deur niet accepteerd, ben je niet goed bezig volgens de wet, dus sta je minder sterk dan dat ik nu sta, ik heb er ook een brief bij gedaan waarbij ik ze vriendelijk verzoek binnen 30 dagen mijn geld terug te storten
pi_40691533
Waarom uberhout accepteren ?
Als jij niets accepteerd / betaald kunnen ze moeilijk maken jou het te verplichten...

Ik bedoel, je heb geen product, dus waarom betalen
Laat ze lekker in de strond zakken
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:02:36 #66
84328 Lllaura
painting pictures
pi_40692412
Tvp'tje. Ben benieuwd of je je geld terugkrijgt.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_40694439
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:02 schreef Lllaura het volgende:
Tvp'tje. Ben benieuwd of je je geld terugkrijgt.
Het maakt me niet uit op welke manier ik het terugkrijg maar ik zal het exacte aankoopbedrag terugkrijgen, de aanhouder wint!
pi_40695494
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:33 schreef wobbel het volgende:
Gewoon een no cure no pay advocaat nemen
'no cure' advocaten ken ik wel, maar een 'no pay' advocaat ben ik nog nooit tegengekomen
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 23:35:06 #69
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_40695780
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:26 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

'no cure' advocaten ken ik wel, maar een 'no pay' advocaat ben ik nog nooit tegengekomen
no cure? No pay!! jij je zin
  donderdag 10 augustus 2006 @ 23:57:24 #70
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_40696661
Dit vond ik op hun site:

Wet koop op afstand

Koop op afstand – retourneren van zendingen

Consumenten hebben recht op een afkoelingsperiode van 7 werkdagen na levering van het product.
Zij mogen een product binnen die periode terugsturen/terugbrengen,
waarbij ze alleen de ev. portokosten hoeven te betalen.
De verkoper mag wel voorwaarden verbinden aan het retour zenden.

Bij onderstaande situaties nemen wij het product niet retour:

Producten met een seal waarvan de seal verbroken is
De verpakking is beschadigd
Het product is beschadigd
Het product is gebruikt
Het is een specifiek voor u gemaakte of voor u besteld product
Het producten is voor zakelijk gebruik, of besteld onder een bedrijfsnaam.
pi_40697964
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:57 schreef aaipod het volgende:
Dit vond ik op hun site:

Wet koop op afstand

Koop op afstand – retourneren van zendingen

Consumenten hebben recht op een afkoelingsperiode van 7 werkdagen na levering van het product.
Zij mogen een product binnen die periode terugsturen/terugbrengen,
waarbij ze alleen de ev. portokosten hoeven te betalen.
De verkoper mag wel voorwaarden verbinden aan het retour zenden.

Bij onderstaande situaties nemen wij het product niet retour:

Producten met een seal waarvan de seal verbroken is
De verpakking is beschadigd
Het product is beschadigd
Het product is gebruikt
Het is een specifiek voor u gemaakte of voor u besteld product
Het producten is voor zakelijk gebruik, of besteld onder een bedrijfsnaam.
Ik weet zeker dat ze gaan zeuren dat het speciaal voor mij besteld is, waarnaar ik nooit heb gevraagd. Maar we zullen zien, ik wacht morgen wel af!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:41:12 #72
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_40698166
Het is toch gewoon iets uit het standaard assortiment? Denk niet dat ze dat dan kunnen maken hoor.
pi_40698292
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:05 schreef McGilles het volgende:
Ik bestel dus vrolijk eergisteren een cadeau voor iemand online, nu kreeg ik gisteren een mailtje dat het product niet op voorraad is en dat het pas volgende week weer op voorraad is...

Aangezien het een verjaardagscadeau is annuleer ik dus de hele boel maar nu krijg ik net een mailtje terug,

"Annuleren binnen 30 dagen kan, maar dan brengt kosten met zich mee. 10 euro + 10% van het aankoopbedrag"

God@*%$&#^^$ Welke mongool heeft dat verzonnen, ze hebben het product nog niet eens verzonden en wat boeit het aankoopbedrag nou voor als je het wilt annuleren...?

Dit bedrijf heet trouwens:
WWW.BESTEKEUS.NL WWW.BESTEKEUS.NL WWW.BESTEKEUS.NL

Misschien lezen ze dit en snappen ze dat het een domme regel is........
je had er een link van moeten maken, en dan allemaal klikken.. kunnen ze in de referrals zien hoeveel mensen nu op de hoogte zijn van het serviceniveau van bestekeus.nl wedden dat ze dan wel reageren
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 01:16:23 #74
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_40699232
lol wat een klootzakken, je had trouwens idd gewoon niet moeten accepteren dat pakketje
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 08:16:21 #75
3542 Gia
User under construction
pi_40702498
Maar wat is het nu?

Neem aan dat de verjaardag al is geweest, dus dan kun je toch best zeggen waar het over gaat!
Dan kan iedereen beoordelen of het een product is wat normaal op voorraad kan zijn of een persoonlijk product waarvan aangenomen kan worden dat het speciaal besteld moet worden.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 08:47:01 #76
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_40702740
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:05 schreef McGilles het volgende:
Ik bestel dus vrolijk eergisteren een cadeau voor iemand online, nu kreeg ik gisteren een mailtje dat het product niet op voorraad is en dat het pas volgende week weer op voorraad is...

Aangezien het een verjaardagscadeau is annuleer ik dus de hele boel maar nu krijg ik net een mailtje terug,

"Annuleren binnen 30 dagen kan, maar dan brengt kosten met zich mee. 10 euro + 10% van het aankoopbedrag"

God@*%$&#^^$ Welke mongool heeft dat verzonnen, ze hebben het product nog niet eens verzonden en wat boeit het aankoopbedrag nou voor als je het wilt annuleren...?

Dit bedrijf heet trouwens:
WWW.BESTEKEUS.NL WWW.BESTEKEUS.NL WWW.BESTEKEUS.NL

Misschien lezen ze dit en snappen ze dat het een domme regel is........
I know al about it. Gewoon niet betalen tering lijers. Ik had laatst vakantie geboekt en hij zou definitief zijn als ik het geld over maakte. Bel ik een half uur later op dat ik hem wil anuleren omdat ik wat beters had gevonden. Gaan ze lopen zeuren dat ik 160 euro anuleringskosten moet betalen, voor 30 minuten. Dus ik hun uitgelegd dat ik 10 euro wou overmaken omdat ik dat wel genoeg vond voor 30 minuten maar dat vonden ze geen goed plan. Nu hebben ze dus helemaal geen geld gehad
ada fare stop stalking me
pi_40703224
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 08:47 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

I know al about it. Gewoon niet betalen tering lijers. Ik had laatst vakantie geboekt en hij zou definitief zijn als ik het geld over maakte. Bel ik een half uur later op dat ik hem wil anuleren omdat ik wat beters had gevonden. Gaan ze lopen zeuren dat ik 160 euro anuleringskosten moet betalen, voor 30 minuten. Dus ik hun uitgelegd dat ik 10 euro wou overmaken omdat ik dat wel genoeg vond voor 30 minuten maar dat vonden ze geen goed plan. Nu hebben ze dus helemaal geen geld gehad
Ik heb alleen al wel betaald en ze ontvangen vandaag hun pakketje retour, nu is het dus alleen een kwestie van afwachten
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:43:51 #78
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_40703685
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:22 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik heb alleen al wel betaald en ze ontvangen vandaag hun pakketje retour, nu is het dus alleen een kwestie van afwachten
Ja, maar ben je vrijwel zeker de verzendkosten (heen en terug) kwijt... Omdat die fijne mensen bij bestekeus.nl te lam zijn netjes je bestelling te annuleren. Wat ze gewoon hadden moeten doen... Ik blij erbij dat je het pakketje niet had moeten aanpakken, het was immers toch onder rembours verzonden? Dan heeft bestekeus.nl geen geld, jij geen pakketje. Iedereen alsnog direct op de plek waar ze willen zijn en beste keus met de neus op de feiten gedrukt: geannuleerde bestellingen moet je niet opsturen...
Porch Monkey 4 Life!
pi_40705293
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:43 schreef oCe het volgende:

[..]

Ja, maar ben je vrijwel zeker de verzendkosten (heen en terug) kwijt... Omdat die fijne mensen bij bestekeus.nl te lam zijn netjes je bestelling te annuleren. Wat ze gewoon hadden moeten doen... Ik blij erbij dat je het pakketje niet had moeten aanpakken, het was immers toch onder rembours verzonden? Dan heeft bestekeus.nl geen geld, jij geen pakketje. Iedereen alsnog direct op de plek waar ze willen zijn en beste keus met de neus op de feiten gedrukt: geannuleerde bestellingen moet je niet opsturen...
Volgens de wet ben ik alleen de verzendkosten terug kwijt, maar die heb ik al betaald (6,95euro) dus voor de rest kunnen ze me niks maken! Ben benieuwd of ze contact met mij opnemen vandaag
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:41:29 #80
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_40712348
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 10:41 schreef McGilles het volgende:

[..]

Volgens de wet ben ik alleen de verzendkosten terug kwijt, maar die heb ik al betaald (6,95euro) dus voor de rest kunnen ze me niks maken! Ben benieuwd of ze contact met mij opnemen vandaag
Ik zal voor je duimen, maar gezien de houding van bestekeus.nl tot dus ver heb ik niet echt goede hoop. Ze zullen het er dan inderdaad vast op gooien dat het product speciaal voor je besteld is ofzo...
Porch Monkey 4 Life!
pi_40712692
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:41 schreef oCe het volgende:

[..]

Ik zal voor je duimen, maar gezien de houding van bestekeus.nl tot dus ver heb ik niet echt goede hoop. Ze zullen het er dan inderdaad vast op gooien dat het product speciaal voor je besteld is ofzo...
Ik heb een mailtje van ze ontvangen dat ze het pakket retour hebben ontvangen, alleen staat er dat ze 152 ipv 167 euro terug gaan storten. Ik heb ze al een mailtje gestuurd dat dit niet juist is volgens de wet. Kijken wat ze nu weer gaan verzinnen!
pi_40713100
Ben benieuwd wat voor argumenten ze geven
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:06:25 #83
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_40713252
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:50 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik heb een mailtje van ze ontvangen dat ze het pakket retour hebben ontvangen, alleen staat er dat ze 152 ipv 167 euro terug gaan storten. Ik heb ze al een mailtje gestuurd dat dit niet juist is volgens de wet. Kijken wat ze nu weer gaan verzinnen!
Kijk, dat zijn leuke cadeautjes om te geven! Wat was 't nou?

Dikke kans dat ze dus toch de verzendkosten naar jou toe wel in rekening brengen... ben benieuwd...
Porch Monkey 4 Life!
pi_40713393
Zit dat verschil 'm niet in de verzend- en rembourskosten ?
Laat maar, die zou je idd niet hoeven betalen
  donderdag 17 augustus 2006 @ 07:33:42 #85
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_40894035
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  donderdag 17 augustus 2006 @ 08:28:01 #86
127100 Krupelhintsje
Tsjin sinleas geweld!
pi_40894386
Hoe is het nou verder afgelopen McGilles???
Ben wel benieuwd!!!!
*** The Truth Is Out There ***
pi_40894603
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:28 schreef Krupelhintsje het volgende:
Hoe is het nou verder afgelopen McGilles???
Ben wel benieuwd!!!!
Tot op heden nog niks ontvangen! Wel een mailtje terug ontvangen op de dag dat ze het pakketje retour hadden ontvangen met de mededeling dat ze geld terug gingen storten, alleen wel 15 euro te weinig. Ik gelijk een mailtje erachteraan dat ik blij was dat ze het pakketje hadden ontvangen (slijm) maar dat jammer genoeg het bedrag niet juist was.

Net weer een mailtje gestuurd omdat ik nog niks heb ontvangen, ben benieuwd... To be continued..
pi_40895228
Juist omdat dit bedrijf in z'n voorwaarden al je wettelijke rechten als consument zit aan te passen door te zeggen dat ze geen verzendkosten vergoeden, had je alle recht gegeven om het pakketje te weigeren! Je wist namelijk van te voren al dat ze je niet het volledige bedrag gingen terugbetalen. Ik stel voor dat iedereen die dit topic leest, een bestelling plaatst, meteen zegt hem niet meer te hoeven, en het pakketje aan de deur weigert!
censuur :O
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:50:29 #89
127100 Krupelhintsje
Tsjin sinleas geweld!
pi_40897391
*** The Truth Is Out There ***
pi_40903596
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Juist omdat dit bedrijf in z'n voorwaarden al je wettelijke rechten als consument zit aan te passen door te zeggen dat ze geen verzendkosten vergoeden, had je alle recht gegeven om het pakketje te weigeren! Je wist namelijk van te voren al dat ze je niet het volledige bedrag gingen terugbetalen. Ik stel voor dat iedereen die dit topic leest, een bestelling plaatst, meteen zegt hem niet meer te hoeven, en het pakketje aan de deur weigert!
Ik blijf ze net zo lang mailen (ik bel niet want dit kost geld) totdat ze mij mijn geld terugbetalen. Ik kan vele ergere dingen doen als het echt nodig is maar voor de komende week hou ik het netjes bij beleefde mailtjes sturen
pi_40903913
Hmm.. kutvolk dat het is

Tuig!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 16:03:12 #92
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_40906399
Succes en keep us posted!
Porch Monkey 4 Life!
pi_40941169
Goedkoop is duurkoop .
Ich bin der Führer.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:40:30 #94
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_40943402
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:03 schreef Xenwolfie het volgende:
Goedkoop is duurkoop .
Bestekeus is slechtstekeus
Huilen dan.
pi_40944185
Rustig, rustig....
Amstelveen de beste
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:32:27 #96
545 dop
:copyright: dop
pi_40944662
tip stuur een deurwaarde op ze af voor die 15 euro
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_40955449
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:32 schreef dop het volgende:
tip stuur een deurwaarde op ze af voor die 15 euro
Dat zou overdreven worden, maar uiteindelijk blijf ik ze wel lastig vallen totdat ik het bedrag tot op de euro nauwkeurig terug heb. Ik heb nu een mailtje ontvangen waarin staat dat "mijn bedrag" is gestort op m'n rekening, nu morgen eens kijken wat dat bedrag precies is.... ben benieuwd

Btw, voor de geinterreseerden, het cadeau is een:

maandag 28 augustus 2006 @ 09:58:37 #98
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_41248861
Any news?
Porch Monkey 4 Life!
pi_41250618
Iemand heeft het voor mij opgenomen en namens mij een mailtje gestuurd naar Bestekeus.nl

Mijn dank hiervoor want daarna kreeg ik een mailtje dat ze aan de administratie gingen vragen wat er "mis" was gegaan

Tot op heden toch nog niks ontvangen op mijn rekening dus net weer een mailtje naar Bestekeus of er iemand mee bezig is....

Het duurt nu al wel lang maar uiteindelijk zal en ga ik het krijgen!
pi_41273335
Godv*#@&$&@&$&#$*@&$

Als het bedrijf dichter in de buurt was geweest had ik alle ruiten ingegooid

Krijg nu een mailtje terug dat ik het juiste bedrag heb ontvangen omdat ik alleen het aankoopbedrag exclusief de verzendkosten terug krijg....... *#%&@*#*%# Kennen die gasten de wet dan niet, ik word hier zo moe van!

Wat zouden jullie doen in dit geval, ik wil godverdomme gewoon mijn gelijk krijgen (en uiteindelijk dus die paar centen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')