Geen probleem. ook voor die 10 euro kun je procederen. En wanneer je wint, hoeft 't je niets te kosten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:37 schreef T_E_O het volgende:
Maar als je het accepteert betaal je ook meteen. En dan kan je denk ik fluiten naar je geld. Voor die 10 euro + 10% zal je moeilijk een rechtzaak kunnen starten, dus je kan alleen heel hard gaan schreeuwen naar allerlei consumenten-organisaties en hopen dat BesteKeus eieren voor z'n geld kiest.
Toch vind ik het kut dat ik nu eerst moet betalen en dan alsnog retour sturen, het is toch een bedrag wat de moeite waard is om over te zeuren...quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:28 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Geen probleem. ook voor die 10 euro kun je procederen. En wanneer je wint, hoeft 't je niets te kosten.
Enorme onzinquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:27 schreef McGilles het volgende:
Ik krijg het volgende terug:
Geachte heer/mevrouw,
Dit geld niet wanneer het product speciaal voor u besteld is
Wat je MISSCHIEN ook zou kunnen is gewoon de rembourskosten niet betalen , dan wordt het niet geleverd, maar ik weet neit hoe dat wettelijk zit.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:51 schreef McGilles het volgende:
[..]
Toch vind ik het kut dat ik nu eerst moet betalen en dan alsnog retour sturen, het is toch een bedrag wat de moeite waard is om over te zeuren...
Ik hoop in ieder geval dat als ik betaal dat ik het geld terug krijg, ik heb geen zin in gezeik!
Ik zie trouwens nu, dat ik nergens accoord ben gegaan met hun regels, je ziet wel eens een vinkje wat je dan aan moet vinken dat je accoord bent gegaan maar dat hebben zij niet, ik weet niet of dit iets uitmaakt maar ik neem aan van wel!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:29 schreef oCe het volgende:
Je staat voor zover ik weet volledig in je recht. Je hebt netjes op tijd aangegeven dat je je bestelling wil annuleren. Nog voordat ze de bestelling verstuurd hebben. Daarnaast, nergens heb je een handtekening gezet om akkoord te gaan met die rare voorwaarden van ze. Tevens zijn die voorwaarden in strijd met het consumentenrecht, wat altijd overruled. Kort samengevat, laat ze dat pakketje maar in hun eigen achterste stoppen. Onder rembours? Niet aannemen aan de deur, simpelweg weigeren.
Lekker... die zijn eigenwijs zeg! Maar waarom is het pakketje aangenomen dan? Onder rembours? Nu hebben ze je geld, had je 't pakketje niet betaald / niet aangenomen, dan had je ook geen geld terug hoeven te vorderen...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:43 schreef McGilles het volgende:
Update: vandaag terug van mini-vakantie en heb het pakket thuis liggen (wat een hoerenbedrijf)
Meteen zo maar even naar de stad om aangetekend het pakket retour te zenden, kijken hoe snel ik mijn geld terug heb...
Als je het pakketje aan de deur niet accepteerd, ben je niet goed bezig volgens de wet, dus sta je minder sterk dan dat ik nu sta, ik heb er ook een brief bij gedaan waarbij ik ze vriendelijk verzoek binnen 30 dagen mijn geld terug te stortenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:30 schreef oCe het volgende:
[..]
Lekker... die zijn eigenwijs zeg! Maar waarom is het pakketje aangenomen dan? Onder rembours? Nu hebben ze je geld, had je 't pakketje niet betaald / niet aangenomen, dan had je ook geen geld terug hoeven te vorderen...
Het maakt me niet uit op welke manier ik het terugkrijg maar ik zal het exacte aankoopbedrag terugkrijgen, de aanhouder wint!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:02 schreef Lllaura het volgende:
Tvp'tje. Ben benieuwd of je je geld terugkrijgt.![]()
'no cure' advocaten ken ik wel, maar een 'no pay' advocaat ben ik nog nooit tegengekomenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:33 schreef wobbel het volgende:
Gewoon een no cure no pay advocaat nemen
no cure? No pay!! jij je zinquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:26 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
'no cure' advocaten ken ik wel, maar een 'no pay' advocaat ben ik nog nooit tegengekomen
Ik weet zeker dat ze gaan zeuren dat het speciaal voor mij besteld is, waarnaar ik nooit heb gevraagd. Maar we zullen zien, ik wacht morgen wel af!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:57 schreef aaipod het volgende:
Dit vond ik op hun site:
Wet koop op afstand
Koop op afstand – retourneren van zendingen
Consumenten hebben recht op een afkoelingsperiode van 7 werkdagen na levering van het product.
Zij mogen een product binnen die periode terugsturen/terugbrengen,
waarbij ze alleen de ev. portokosten hoeven te betalen.
De verkoper mag wel voorwaarden verbinden aan het retour zenden.
Bij onderstaande situaties nemen wij het product niet retour:
Producten met een seal waarvan de seal verbroken is
De verpakking is beschadigd
Het product is beschadigd
Het product is gebruikt
Het is een specifiek voor u gemaakte of voor u besteld product
Het producten is voor zakelijk gebruik, of besteld onder een bedrijfsnaam.
je had er een link van moeten maken, en dan allemaal klikken.. kunnen ze in de referrals zien hoeveel mensen nu op de hoogte zijn van het serviceniveau van bestekeus.nlquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:05 schreef McGilles het volgende:
Ik bestel dus vrolijk eergisteren een cadeau voor iemand online, nu kreeg ik gisteren een mailtje dat het product niet op voorraad is en dat het pas volgende week weer op voorraad is...
Aangezien het een verjaardagscadeau is annuleer ik dus de hele boel maar nu krijg ik net een mailtje terug,
"Annuleren binnen 30 dagen kan, maar dan brengt kosten met zich mee. 10 euro + 10% van het aankoopbedrag"
God@*%$^^$ Welke mongool heeft dat verzonnen, ze hebben het product nog niet eens verzonden en wat boeit het aankoopbedrag nou voor als je het wilt annuleren...?
Dit bedrijf heet trouwens:
WWW.BESTEKEUS.NL WWW.BESTEKEUS.NL WWW.BESTEKEUS.NL
Misschien lezen ze dit en snappen ze dat het een domme regel is........![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |