Ik mis BUSH in je Avatar.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:35 schreef klez het volgende:
[..]
Dat het Parool de moeite neemt zo'n waardeloos lijstje met allang weerlegde "feiten" - ik noem het leugens - te plaatsen.
De buitenkant heeft toch geen dragende functie?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:47 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het is i.d.d. 'n mogelijkheid.
Maar men zag reeds gesmolten metaal voor de "instorting"
If aluminum (e.g., from the plane) had melted, it would melt and flow away from the heat source at its melting point of about 650 oC and thus would not reach the yellow color observed for this molten metal. Thus, molten aluminum is already ruled out with high probability.
http://www.physics.byu.edu/research/energy/htm7.html
Waarom? Met die paar 1000 doden die het gevolg zijn van Amerikaans geweld in Afghanistan en Irak onder zijn bewind haalt ie de top 20 van de afgelopen jaren niet eens...quote:
Paar duizend doden? Grappig bedoelt? Laat ik de toekomstige slachtoffers van het DU maar niet meetellen he?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:53 schreef klez het volgende:
[..]
Waarom? Met die paar 1000 doden die het gevolg zijn van Amerikaans geweld in Afghanistan en Irak onder zijn bewind haalt ie de top 20 van de afgelopen jaren niet eens...
Dan zouden Chirac en Putin logischer zijn, om er maar een paar te noemen.![]()
Er wordt dus van te voren uitgegaan dat het Al Qaeda is? Wat is dat dan voor iets makkelijks? Moet dat gvd niet onderzocht worden dan?quote:In response to the requirements under law, the Commission has organized work teams to address each of the following eight topics:
Al Qaeda and the Organization of the 9-11 Attack;
Intelligence Collection, Analysis, and Management (including oversight and resource allocation);
International Counterterrorism Policy, including states that harbor or harbored terrorists, or offer or offered terrorists safe havens;
Terrorist Financing;
Border Security and Foreign Visitors;
Law Enforcement and Intelligence Collection inside the United States;
Commercial Aviation and Transportation Security, including an Investigation into the Circumstances of the Four Hijackings;
The Immediate Response to the Attacks at the National, State, and Local levels, including issues of Continuity of Government.
volgens de site die je net noemt zijn zo'n 10.000 Irakis gesneuveld ten gevolge van Amerikaans militair geweld. Moet dat je even tegenvallen. De rest is veroorzaakt door mannen met baarden en vrouwen met burkas.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:21 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Paar duizend doden? Grappig bedoelt? Laat ik de toekomstige slachtoffers van het DU maar niet meetellen he?
http://www.iraqbodycount.net/
Als je maatstaf het aantal doden is dan snap ik al helemaal niet wat Bin Laden in je avatar te zoeken heeft.
Bin Laden is representant van het moslimfundamentalistisch geweld. In die hoedanigheid staat hij symbool voor honderdduizenden, zoniet miljoenen doden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:21 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Als je maatstaf het aantal doden is dan snap ik al helemaal niet wat Bin Laden in je avatar te zoeken heeft.
Kijk eens in de database van Iraqbodycount.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:21 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Paar duizend doden? Grappig bedoelt? Laat ik de toekomstige slachtoffers van het DU maar niet meetellen he?
http://www.iraqbodycount.net/
Mooie film he, Loose Change.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:20 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb de film "confronting de evidence" gister gezien en ik geloof ook dat de Amerikaanse regering er verantwoordelijk voor is.
Er zijn gewoon te veel feiten die van geen ene kant kloppen en te vaag zijn, net als het onderzoek naar 9/11.
Voor mij de belangrijkste feitjes waarvoor het voor mij duidelijk is.
Beginnend met het WTC:
- De flits bij de vliegtuigen voordat ze in aanraking komen met de torens.
- Het zwarte onderdeel onder de vliegtuigen die niet uitgelegd worden.
- De torens die zo geweldig mooi instorten terwijl het middenframe van de gebouwen van massief staal bestaan en die niet over de hele lengte van de torens beschadigd waren of in de fik stonden.
- De temperatuur waarbij staal verzwakt heeft vuur nooit kunnen halen want kerosine verbrand bij een veel lagere temp.
-Dagen later zijn er op infrarood beelden plekken te zien met een hogere temp dan mogelijk zou zijn bij het verbranden van kerosine.
- Bijna iedereen hoorde knallen (alsof ze uit een automatisch geweer kwamen) net voordat de torens in elkaar storten.
- Dat WTC7 gebouw dat in elkaar stort terwijl het een beetje schade heeft.
- Het gesprek tussen eigenaar en brandweer man om het gebouw maar naar beneden te halen.
Pentagon:
- Het lijkt alsof er geen beelden zijn van de 757 bij het Pentagon terwijl het het best beveiligde gebouw in de wereld is.
- Het gat is nooit van z'n leven groot genoeg om het vliegtuig naar binnen te werken.
- Er zijn veel maar dan ook veel te weinig brokstukken van het vliegtuig. De motoren, vleugels, staart, stroelen, lijken en koffers ontbreken allemaal. Waar de fck is dat heen gegaan dan?
- Op de 4/5 foto's die het pentagon vrij geeft past het vliegtuig niet achter die ene paal die je ziet. Hoe kan dat dan in godsnaam zijn? Waar komt die witte rook straal vandaan?
- Het komt wel heel toevallig uit dat er van die 6 speciale vliegtuigjes er 2 verdwenen zijn en ze er geen commentaar op willen geven waar ze verdwenen zijn.
- Het verplaatsen van de lijken van een mortuarium naar een ander, terwijl niemand lijken heeft gezien die verband zouden zijn. Maar er kunnen daarna wel vingerafdrukken genomen worden.
- Het feit dat de passagierslijst tot 2 maal toe veranderd is.
Dan heb je nog het algemene waarin die Wolfowitz in z'n plan schrijft dat de US zo'n aanval nodig heeft om al z'n plannen door het volk geaccepteerd te zien.
Man... wat heeft me deze film de ogen geopend... Hoe kan het toch in godsnaam zijn dat ze zo ontzettend weinig aandacht krijgen (deze onderzoekers) en dat niemand (de grote media) geinteresseerd is in antwoorden op alle vragen. Ik zag net een interview van Dave von Kleist met zo'n pikkie van CNN (http://www.thepowerhour.com/ ). Das toch ongelooflijk hoe die kloothommel gewoon grappen maakt die nergens op slaan en niet bereid is te luisteren en antwoord te geven op de serieuze vragen. Het is toch gewoon treurig dat mensen zo dom kunnen doen als ze geen antwoorden hebben.
Nouja.. ben blij dat ik de film heb gezien. Het is echt een groot megacomplot.. bah!![]()
Nie gezien, waar gaat die over?quote:
De meeste dingen die je in deze post noemt zijn al diverse malen langsgeweest in 9/11 topics en iha redeneert de documentaire die je gezien hebt te kort door de bocht.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:20 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb de film "confronting de evidence" gister gezien en ik geloof ook dat de Amerikaanse regering er verantwoordelijk voor is.
Er zijn gewoon te veel feiten die van geen ene kant kloppen en te vaag zijn, net als het onderzoek naar 9/11.
Voor mij de belangrijkste feitjes waarvoor het voor mij duidelijk is.
-knip-
Dit zijn zo ongeveer de 'feiten' van 2-3 jaar geleden. Zelfs Loose Change 2, heeft veel van deze 'feiten' al niet meer. Dat zegt alweer genoegquote:
De flits is vanuit alle camera posities te zien hoor. Laat mij een filmpje zien waarin die niet te zien is. Hier heb jij een filmpje waar het vanuit 4 verschillende posities te zien is. http://www.youtube.com/watch?v=UfLduqQ8zQMquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De meeste dingen die je in deze post noemt zijn al diverse malen langsgeweest in 9/11 topics en iha redeneert de documentaire die je gezien hebt te kort door de bocht.
Die flits is alleen bij bepaalde camerahoeken te zien bv, en is dus waarschijnlijk lichtreflectie.
De schaduw dito. Er wordt wel gesuggereerd dat er een raket is afgevuurd, maar dat ziet er toch heel anders uit.
Over instorten WTC hier meer
Dat mensen explosies horen betekent niet automatisch dat er explosieven gebruikt zijn. Ook andere dingen kunnen dergelijke geluiden veroorzaken.
WTC7 had wel degelijk flinke schade.
Dat gesprek daar verschillen de meningen nogal over. Waarom zou trouwens de brandweer een gebouw neerhalen dmv explosieven? Is dat ergens überhaupt wel eens gebeurt.
Voor Pentagon: http://home.planet.nl/%7E(...)e_dimensions_est.htm
\En dit is ook een leuke site: http://www.911myths.com/
Dat heb ik al gedaan:quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:02 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
De flits is vanuit alle camera posities te zien hoor. Laat mij een filmpje zien waarin die niet te zien is. Hier heb jij een filmpje waar het vanuit 4 verschillende posities te zien is. http://www.youtube.com/watch?v=UfLduqQ8zQM
In dit filmpje is het geluid ook goed te horen bij het instorten van de torens. Het zou misschien wel door iets anders kunnen komen maar erg waarschijnlijk is het natuurlijk niet. Helemaal niet in die exacte volgorde. Het lijkt namelijk heel veel op een gecontroleerde demolitie (of hoe je dat ook mag schrijven)
Waarschijnlijk is het niet vaak of nooit voorgekomen dat de brandweer een gebouw neerhaalt dmv explosieven. Maar dan mag jij me vertellen hoe vaak het is voorgekomen dat de brandweer in overleg met de eigenaar besluit een gebouw neer te halen, en dit kort daarna ook gebeurd op zo'n gecontroleerde manier? Of is het gebouw zelf ingestort, toevallig nadat dit besloten is?
off topic door 'n avatar.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:42 schreef Knarf het volgende:
Kijk eens in de database van Iraqbodycount.
Wie veroorzaakt nu de doden? Ik zie daar toch maar heel weinig Amerikanen tussen.
(Maar Che kan wel uit zijn avatar, dat zijn 'maar' enkele honderden doden, Fidel was beter).
Saddam? Adam en Eva? Allah? Nutteloze redenering.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
off topic door 'n avatar.
Dacht je dat ik dat niet gedaan had?
Reported civilian deaths resulting from the US-led military intervention in Iraq as of Wednesday, 9th August 2006. Tja wie veroorzaakt dan de doden?
Ik vind de argumentatie wat zwak.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan:
9/11...... de officiële versie!
Kerosine in brand haalt niet een tempratuur die hoog genoeg is om de massief metalen balken die in het frame van het WTC te laten smelten. Die temp ligt op 2500 graden fahrenheit en niet op 1500 graden zoals bij kerosine het geval is.quote:Op zondag 5 juni 2005 09:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dé oorzaak was niet het branden van kerosine, maar bij WTC1 en 2 dat er een vliegtuig naar binnen is gevlogen, gecombineerd met het branden.
Voor WTC 7 heb ik al eens linkjes naar wat documentjes gepost, waar een analyse wordt gegeven. Helaas zijn die linkjes nu dood.
Voor WTC1 en 2 even gezocht en dit gevonden:
http://irc.nrc-cnrc.gc.ca/fulltext/nrcc42466/nrcc42466.pdf
Wat quotes hieruit:
[..]
Oftewel: de kerosine zorgde voor een hogere temperatuur van het vuur en het feit dat het "fire defence mechanism" (zoals de sprinkler installatie vermoed ik), de brandwerende bekleding en de constructie beschadigd waren, droegen bij aan het instorten van de twin towers.
[..]
Het lijkt me duidelijk dat de beide torens van binnen beschadigd waren doordat de vliegtuigen erin beukte. Maar wat je bij de zuid toren goed ziet is dat op het moment van impact een gigantisch vuurbal naar buitenvliegt omdat het vliegtuig niet echt goed recht de toren invloog. Het lijkt zelfs een beetje alsof een klein wingtipje bijna naast de ramen langs vliegt. Het grootste gedeelte van de kerosine is dus waarschijnlijk in de lucht verbrand.quote:Instorten komt dus niet door de brand, maar doordat de structuur beschadigd was door het vliegtuig en verder verzwakt door de brand.
[..]
Als ze rekening hielden met een 707 had het best kunnen blijven staan omdat een groot deel van de kerosine dus buiten het gebouw verbrande.quote:Weliswaar rekening gehouden met binnenvliegende 707, maar niet met de brandstof van de 707!
[..]
De toren viel met een snelheid waarbij het geen enkele weerstand had van nota bene de basis, het metalen frame van de torens. Hoe is dit mogelijk dan? Als de top instort zou het toch op enige tegenstand moeten stuiten? Elk deel wat de top tegen kwam was al dusdanig (waarschijnlijk door explosieven) in stukken gebroken waarbij het zonder weerstand kon vallen.quote:Door het vuur wordt de beschadigde structuur verder verzwakt, wat leidt tot het instorten van de meest verzwakte verdiepingen. De schok die dit op de lagere verdiepingen teweeg brengt, leidt ertoe dat deze ook instorten, gevolgd door het volledig instorten van de torens.
[..]
Ik zie dus geen enkel filmpje waarin de lichtflitsen net voor de impact niet te zien is. Op welk filmpje is dat te zien? En heb je even naar mijn filmpje gekeken? Waar je dus van 4 verschillende hoeken de flits ziet? Vind je nu nog steeds dat het maar vanaf 1 filmpje te zien is en van de rest niet?quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan:
9/11...... de officiële versie!
Net zo nutteloos als 1 iemand symbool te maken voor het moslimfundementalisme. I.m.o. is dit symbool gecreeerd door het westen, en adam en eva natuurlijk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:21 schreef klez het volgende:
[..]
Saddam? Adam en Eva? Allah? Nutteloze redenering.
Oef.. ik was bijna overtuigdquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:27 schreef Wombcat het volgende:
Als je het filmpje bekijkt wat je hier vindt , dan zie je dat het vallen van de torens een seconde of 12 duurt.
Ja, alles is het schuld van het Westen. Arme Osama, arme moslimfundamentalisten...quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:32 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Net zo nutteloos als 1 iemand symbool te maken voor het moslimfundementalisme. I.m.o. is dit symbool gecreeerd door het westen, en adam en eva natuurlijk.
Dat zie ik toch anders. Op het moment dat de toren in beeld komt (op 2 seconden van het filmpje) is het instorten al begonnen. Op 12 seconden zie draait de camera (weer ) weg, en is de toren tot ongeveer 10e verdieping ingestort. Je hebt het dan over minstens 10 seconden.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:36 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Oef.. ik was bijna overtuigdMaaaaaaar.....
Ik heb even goed geprobeerd te analiseren.. en zoals iedereen weet.. is de zuidtoren op een veel lager punt geraakt dan de noord toren. We moeten er even vanuit gaan dat de toren begon te vallen/instorten op het punt waar het vliegtuig erin ging. Als je jou (goeie) filmpje goed bekijkt en op pauze zet en gaat schuiven.. kun je zien dat op het moment dat de man z'n camera op de toren heeft gericht het instorten pas begint op het punt waar de rook (en dus waarschijnlijk het vliegtuig inknalde) uit komt. Vanaf dat punt is het toch maar 9 secondes.
Was dit 1 van hen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:40 schreef klez het volgende:
[..]
volgens de site die je net noemt zijn zo'n 10.000 Irakis gesneuveld ten gevolge van Amerikaans militair geweld. Moet dat je even tegenvallen. De rest is veroorzaakt door mannen met baarden en vrouwen met burkas.
Ik ben het met je eens dat het geluid al begint voordat de toren in beeld is. Dus waarschijnlijk is het instorten dan al begonnen. Maar ik ga er ook eigenlijk vanuit dat het instorten begint op het deel waar het vliegtuig insloeg, het is namelijk totaal onlogisch om er vanuit te gaan dat de toren in elkaar klapt 10/20 verdiepingen boven de plaats van impact want daar is geen vuur, geen beschadiging aan het staal of wat dan ook. Maarja.. hier ben ik dus nog niet helemaal uit. Daarnaast blijven er nog 100000 vragen die onbeantwoord zijn. Ik las gister op een Amerikaans forum de uitleg van het Pentagon. Nou daar klopte (als je het verhaal van "confronting the evidence" in gedachte houd) gewoon 3x geen worst van. En dat doet het nog steeds niet. Het gaatje dat je daar zag kan nooit groot genoeg zijn geweest door de impact van een 757. Buiten ligt helemaal geen troep van het vliegtuig. Er zijn geen getuigen die het hebben gezien. Iemand hoorde een zacht vliegtuig geluid toen het over z'n auto vloog met enkele meters.. terwijl dat normaal gesproken oorverdovend moet zijn. De 5 foto's die vrijgegeven zijn laten het vliegtuig niet zien, waarom niet een foto van 1 mili seconde later waarop het wel te zien is? Het vliegtuig dat niet achter die paal past omdat het te groot is.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zie ik toch anders. Op het moment dat de toren in beeld komt (op 2 seconden van het filmpje) is het instorten al begonnen. Op 12 seconden zie draait de camera (weer ) weg, en is de toren tot ongeveer 10e verdieping ingestort. Je hebt het dan over minstens 10 seconden.
He rustig aan hè. Ik begin hier niet te zeiken over een avatar.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:54 schreef jojomen4 het volgende:
Als die 2 trollers nou ff in onzin een topic openen om hun eigen vendetta te bevechten. Wat een BS waar jullie het over hebben zeg!
Laat het dan gewoon rustenquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:55 schreef klez het volgende:
[..]
He rustig aan hè. Ik begin hier niet te zeiken over een avatar.
Laat maar zien die foto.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:56 schreef jojomen4 het volgende:
Ik zie net ergens dat op een NASA foto van het Pentagon 4 dagen voor 9/11 een witte streep op het gras is te zien van zo'n 70/80 meter. Het is natuurlijk weer toeval.. maar het is bijna de exacte lijn die het vliegtuig nam. Wat een fcking BS allemaal zeg. Als je alle feiten op een rijtje zet moet je wel heel blind zijn om het niet te zien. En daar wil ik niemand mee beledigen ofzo...
Jij mag het Bullshit vinden dat ik 'n opm maak over 'n avatar waarin Hitler, Bin Laden samen getoond worden, maar dat je daarom mijn post die daaruit volgt over False Flag terror afdoet als BS doet mij vermoeden dat je m.b.t 9-11 nog lang niet alle mogelijkheden hebt bestudeerd, laat staan de gevolgen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:54 schreef jojomen4 het volgende:
Als die 2 trollers nou ff in onzin een topic openen om hun eigen vendetta te bevechten. Wat een BS waar jullie het over hebben zeg!
Die troep over Adam en Eva, foto's van Islamieten met baarden en vrouwen met burka's hebben geen fck te maken met de complot theorien. Je was gewoon ff afgedwaald van het onderwerp. Het is nu gelukkig afgelopen.quote:
Ben op zoek, ik heb zoveel filmpjes en foto's gezien dat ik niet weet welke site ik hem heb gezien. Maar ik post hem straks wel ff als ik hem heb gevonden.quote:
mhmm, ze hebben dan geen baarden maar foto's hebben er meer mee te maken dan je op het eerste gezicht zou denken, maar je hebt gelijk dat ik afdwaalde.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:22 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Die troep over Adam en Eva, foto's van Islamieten met baarden en vrouwen met burka's hebben geen fck te maken met de complot theorien. Je was gewoon ff afgedwaald van het onderwerp. Het is nu gelukkig afgelopen.
Kan hem helaas niet meer vindenquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:23 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ben op zoek, ik heb zoveel filmpjes en foto's gezien dat ik niet weet welke site ik hem heb gezien. Maar ik post hem straks wel ff als ik hem heb gevonden.
Dat was het wel, lees en huiver: http://home.planet.nl/~reijd050/JoeR/pentahole_dimensions_est.htmquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:53 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik las gister op een Amerikaans forum de uitleg van het Pentagon. Nou daar klopte (als je het verhaal van "confronting the evidence" in gedachte houd) gewoon 3x geen worst van. En dat doet het nog steeds niet. Het gaatje dat je daar zag kan nooit groot genoeg zijn geweest door de impact van een 757
Dat lag er wel, zijn ook diverse foto's van zie: http://www.pentagonresearch.com/debris.htmlquote:Buiten ligt helemaal geen troep van het vliegtuig.
Totale onzin wat je hier beweert: The amount of eye witnesses who specifically said they saw an American Airlines jet. In all cases there's no indication the witnesses were talking about a small jet. At least 25quote:Er zijn geen getuigen die het hebben gezien.
The amount of witnesses who reported the noise of the plane was very loud to deafening. at least 22quote:Iemand hoorde een zacht vliegtuig geluid toen het over z'n auto vloog met enkele meters.. terwijl dat normaal gesproken oorverdovend moet zijn.
Omdat het een camera was die slechts om de bepaalde tijd een foto nam, geloof 1 frame per seconde. Daarnaast kwam het vliegtuig ook in een hoek aanvliegen.quote:De 5 foto's die vrijgegeven zijn laten het vliegtuig niet zien, waarom niet een foto van 1 mili seconde later waarop het wel te zien is? Het vliegtuig dat niet achter die paal past omdat het te groot is.
De regering kan er ook achter zitten terwijl er toch een door al Quada terroristen bestuurde Boeing 757 van American Airlines in het pentagon is gevlogen? De 'they allowed it to happen' theorie. Ik ben op de plek geweest en ik begrijp nu nog beter dat niemand een missile of een global hawk of iets anders zag dan de Boeing die in het pentagon is gevlogen.quote:Ik vind het allemaal te vaag en zolang er geen echt onderzoek komt blijf ik de regering verdenken. Die zijn tot nu toe degene die er het meeste van geprofiteerd hebben en die weigeren antwoorden te geven en de zaak proberen te verdoezelen.
Hoe dat dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:08 schreef mouzzer het volgende:
Ik ben op de plek geweest en ik begrijp nu nog beter dat niemand een missile of een global hawk of iets anders zag dan de Boeing die in het pentagon is gevlogen.
Onder zo'n foto staat "according to a few witnesses the plane's nose touched the ground a couple of feet before the facade". Heeft ie dan de laatste meters de neus de grond in geboord? Een hele onnatuurlijke beweging voor een vliegtuig aangezien normaal gesproken eerst het achterwerk de grond raakt en dan de voorkant. In dat geval zou er een spoor van de achterkant op het gras te zien zijn.. of het is zoals ze zeggen.. dat ie dus al een lange tijd net enkele meters boven de grond vloog en dan de laatste meter de neus ff "hop" de grond in drukt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:08 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Dat was het wel, lees en huiver: http://home.planet.nl/~reijd050/JoeR/pentahole_dimensions_est.htm
[..]
quote:Dat lag er wel, zijn ook diverse foto's van zie: http://www.pentagonresearch.com/debris.html
[..]
Hier is ook een lijst met getuigen maar die hebben allemaal wel iets met de regering te maken. Niet erg sterk dus. De maker van jou website geeft ook aan dat het allemaal regerings functionarissen zijn.. beetje vreemd dat hij dat als betrouwbaar beschrijft ipv dat het te wantrouw opwekt.quote:Totale onzin wat je hier beweert: The amount of eye witnesses who specifically said they saw an American Airlines jet. In all cases there's no indication the witnesses were talking about a small jet. At least 25
http://home.planet.nl/~reijd050/JoeR/pentahole_dimensions_est.htm
[..]
Die website die je geeft geeft zelf aan dat het Pentagon toegeeft eerste gelogen te hebben over de beelden. Daarna maar 5 beelden te hebben vrijgegeven om het publiek tevreden te stellen. En dan komen ze met 1 of ander lulverhaal dat ze de beelden van het hotel niet vrij geven wegens security belangen. Wat kan daar in godsnaam opstaan wat nog meer gevaar kan brengen? Als je 1 foto hebt met het vliegtuig erop laat je die toch gelijk zien om van al het gelul af te komen?quote:Omdat het een camera was die slechts om de bepaalde tijd een foto nam, geloof 1 frame per seconde. Daarnaast kwam het vliegtuig ook in een hoek aanvliegen.
Meer info over mogelijke video's: http://www.pentagonresearch.com/video.html
[..]
Het is een hele open plek, geen grote en hoge gebouwen die het zicht belemmeren zeker niet in de aanvliegroute. Diverse mensen hebben het vlieguig bijna recht op hun af zien vliegen en genoeg tijd gehad om het goed te zien voor mij is het daarom duidelijk dat helemaal niemand gezegd heeft het was een missile, truck of global hawk.quote:
Ja hoor, en ook in RTL boulevard.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:39 schreef jojomen4 het volgende:
Hebben jullie dit onderwerp al een keer op Netwerk gezien ofzo? Op de nederlandse televisie?
Maar zijn die getuige verklaringen wel betrouwbaar?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:08 schreef mouzzer het volgende:
Totale onzin wat je hier beweert:
Alle veiligheidscamera's die ik ken hangen allemaal een paar meter boven de grond en kijken omlaag. Omhoog kijken waar vliegtuigen vliegen is een versplilling van beeld.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:48 schreef jojomen4 het volgende:
En dat die camera maar 1 frame per seconde schiet komt ook goed uit. We hebben het over het best beveiligde gebouw in de wereld en daar kunnen ze niet eens normale camera's ophangen. Zakt je broek toch vanaf.
Je bedoelt dat er vlak na 9/11 gedeeltelijke lijsten zijn gepubliceerd met alleen de mensen wiens nabestaanden al waren verwittigd.quote:De regering kan der idd achter zitten met Al Qaeda terroristen.. maar dat geloof ik niet. Denk dat ze willekeurige slachtoffers hebben gezocht en die de schuld geven. Net als dat de passagierslijsten 2 keer veranderd zijn en er namen van de terroristen bijgekomen zijn enkele dagen na 9/11.
Nee, ik bedoel dat er 1 dag na de aanslagen lijsten zijn vrijgegeven met een x aantal passagiers en 4 dagen later weer lijsten zijn vrijgegeven met de x aantal passagiers plus enkele toegevoegde namen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:16 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Alle veiligheidscamera's die ik ken hangen allemaal een paar meter boven de grond en kijken omlaag. Omhoog kijken waar vliegtuigen vliegen is een versplilling van beeld.
[..]
Je bedoelt dat er vlak na 9/11 gedeeltelijke lijsten zijn gepubliceerd met alleen de mensen wiens nabestaanden al waren verwittigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |