Vind je het gek? In de echte wereld gelooft men niet in fabeltjes.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:20 schreef Resonancer het volgende:
Scolars for Thruth , claimt dat er explosieven zijn gebruikt, sporen van explosieven zijn gevonden, dat de hitte van de jet fuel onvoldoende was om de torens in te laten storten.
Zij krijgen al geen poot aan de grond om evt stappen te ondernemen , en dan verwacht je van mij dat ik hier ff kom vertellen hoe en wanneer en welke explosieven gebruikt zijn..![]()
Ja en bij wtc7 was er zelfs geen jetfuel, wel dieseltanks maar kdenk niet dat die hetzelfde effect kunnen teweegbrengen als jetfuel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:20 schreef Resonancer het volgende:
dat de hitte van de jet fuel onvoldoende was om de torens in te laten storten.
Kijk en dat vind ik nou n hele vervelende opmerking.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:25 schreef haaahaha het volgende:
Vind je het gek? In de echte wereld gelooft men niet in fabeltjes.
Een aardige toevoeging in dit rijtje is dat de meerderheid van de amerikanen niet in de evolutietheorie gelooft.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:38 schreef Apropos het volgende:
[..]
De meerderheid der Amerikanen gelooft in iets wat in mijn ogen onzinnig is. Bij dat standpunt blijf ik, of nu 5%, 55% of 95% van de bevolking zich tot dat kamp rekent. Wat dat betreft zegt het mij bijvoorbeeld ook niets dat een hoop Amerikanen denken dat JFK door de CIA of een alliantie van CIA, mafia, FBI etc. is omgebracht. Op basis van het bewijsmateriaal concludeer ik dat Oswald het gedaan heeft.
Ik geloof helemaal niet in de goedheid van overheden (in het vorige deel heb ik bijv. de steun van Israel aan Hamas en het Iran-Contra schandaal als voorbeelden gegeven van gesjoemel op hoog niveau. Zelfs de vent in mijn plaatje, Joe Valachi, is een bewijs voor het feit dat grote samenzweringen gewoonlijk aan het licht komen. Hij getuigde namelijk voor een senaatscommissie over de Mafia.), maar dat ontslaat mij niet van de plicht om kritisch na te blijven denken.
En in het verlengde hiervan, kent iemand een ander geval waarbij de brandweer besluit om het gebouw maar op te geven en dus op te blazen? Komt dat wel eens voor?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
'You know, we've had such terrible loss of life, may be the smartest thing to do is, is pull it. ...''
''Gezien het grote verlies aan levens dat we nu al geleden hebben, kunnen we het gebouw maar het beste opblazen, in plaats van te proberen het te blussen.''
''Gezien het grote verlies aan levens dat we nu al geleden hebben, kunnen we het gebouw maar beter aan de vlammen overgeven, in plaats van nog te proberen het te blussen.''
Wat klinkt nu plausibeler?
Achteraf misschien wel, maar misschien vonden ze de theorie van een controlled demolition wel in die mate onzin, dat ze zich maar op belangrijker zaken concentreerden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ga het weer doen... *zucht*
Het.
Had.
Onderzocht.
Moeten.
Worden.
Men had Silverstein moeten ondervragen.
Men had de branweerlui moeten ondervragen.
Men had Giuliani moeten ondervragen.
V.
Het had onderzocht moeten worden waarom een eigenaar van een gebouw in een samenvatting van een gesprek wat hij had met de commendant van de brandweer een een woord gebruikt dat standaard is in brandweerkringen.?? Tuurlijk, omdat jij pull verdacht vindt klinken had het onderzocht moeten worden. Een pentagon ooggetuige sprak over een cruise missile with wings, dat moet zeker ook onderzocht worden?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het.
Had.
Onderzocht.
Moeten.
Worden.
Meer zeg ik niet.
]quote:Nee. Dat zeg ik dus niet.
Er is onduidelijkheid over een citaat, en jij trekt daar selectief iets uit. Ik geef je het hele citaat en wijs op wat de man in kwestie zèlf zegt. Ik zeg verder niks over de 'eerste keer ooit dat' en zo.
Weet je uberhaupt wel wat het mandaat was van de 9/11 commisie? Blijkbaar niet anders had je dit niet gezegd. Het mandaat van de 9/11 commissie had niks te maken met hoe de torens en omliggende gebouwen instortte.quote:Het.
Had.
Onderzocht.
Moeten.
Worden.
Silverstein en brandweertypes hadden gewoon ondervraagd moeten worden door de commissie.
Althans, door een serieuze commissie.
Ze zijn zeker ingestort op opvallende wijze, met 2 gekaapte vliegtuigen in 400 meter hoge torens vliegen was sowie opvallende gebeurtenis en het instortten van twee 400 meter hoge torens waardoor honderen tonnen puin over een groot gebied neerviel was ook ook een niet eerder geziene gebeurtenis. Het instorten van de torens was een enorme gebeurtenis maar het was simpel gezegd niet de taak van de 9/11 commissie om dat te onderzoeken dus ook geen voetnootje in het rapport voor nodig want het was hun taak niet!quote:Er zijn drie gebouwen ingestort op behoorlijk opvallende wijze. Inderdaad is onderzoek gedaan naar WTC 7. In een normaal 'compleet en zorgvuldig' onderzoek naar de gebeurtenissen op 9/11 had men het gebouw, dat een FEMA-onderzoek waardig was, op zijn minst genoemd. Ik vind het opvallend dat het niet eens een voetnoot is in het rapport.
het is niet helemaal rechtstandig ingestort maar met een licht oosterlijke richting (richting de knik). Maar blijkbaar heb je dus niks te zeggen over het feit dat de brandweer het gebouw onveillig vond, er rare geluiden uitkwamen, zeer zwaar beschadigd was aan de zuidkant en de brandweer zelfs met meetapparatuur had gezien dat het gebouw zich naar een bepaalde kant (oost) bewoog wat een duidelijk bewijs is dat de structuur niet meer in tact was. Wat heb je daar op te zeggen? Toeval?quote:Het maakt deel uit van een patroon.
/quote]
Het niet onderzoeken van het instorten van WTC7 door een commissie die niet als taak had het onderzoeken van het instorten van WTC7 is inderdaad een heel verdacht patroon..
[quote]
...en rechtstandig instortte. Right.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik jou daar mee bedoelde, ik heb alleen gezegd dat de meeste controlled demolition aanhangers de afstand tussen WTC7 en WTC1 als een van de bewijzen zien voor controlled demolition het gebouw zou helemaal niet zwaar beschadigd zijn Jij begon met reageren op een reactie van mij op een andere user die dat ter sprake bracht. Dus waarom je je nou aangesproken voelt is mij een raadsel, je reageerde op een uitspraak van mij niet andersom.quote:Ik ben niet 'de meeste controlled demolition aanhangers'. Sterker nog, ik heb het nergens over bewijs voor cd. Ik ben alleen verre van overtuigd door de officiële lezing.
Niet keurig recht naar beneden de oostkant begeeft het als eerste, daar zat ook de enorme knik in. Hoe had het dan moeten vallen? De structuur begeeft het en stort deels in (eerste penthouse overige kollomen kunnen het gewicht niet meer aan en de zwaartekracht doet de rest. Nogmaals hoe had het dan moeten vallen of heb je daar geen mening over en is het weer een onderdeel van een patroon?quote:Rechtstandig. Keurig recht naar beneden. Pancake.
Nu verdraai je weer mijn woorden! Waarom doe je dat? Ik heb nooit gezegd dat alle beschadigde gebouwen rechtstandig moeten instorten waar heb ik dat dan gezegd? Echt heel irritant dat verdraaien en dan uiteindelijk helemaal niks te zeggen hebben om mijn verhaal. Ontwijkend gedrag, ga dan niet de discussie aan.quote:Rustig, rustig. Volgens jouw theorie hadden die gebouwen toch op zijn minst rechtstandig moeten instorten. Dat gebeurt namelijk met beschadigde gebouwen in New York. En het heeft niks te maken met wat ik al of niet snap. Maar misschien snap jij dat niet.
Je hebt de beelden gezien, op ongeveer 250 meter hoogte begeeft de oostkant van WTC2 en kantelt de top richting Church street waarna zwaartekracht het overneemt. Terwijl WTC1 het begeeft op het inslagpunt van flight 11 en de top recht naar beneden valt, vanaf dat punt wordt door de druk puin diverse kanten opgedrukt door de luchtdrukverplaatsing in tegenstelling tot de top van WTC2 (puin voornamelijk op wtc4 gevallen welke zowat compleet is weggevaagd). Toch is Bankers Trust behoorlijk beschadigd door puin wat in de zijkant is ingeslagen terwijl Bankers trust ten zuiden van WTC2 stond. WFC gebouw dat achter WTC2 stond is ook veel lichter beschadigd dan bijv de Winter Garden tegenover WTC! en de Greek Church al helemaal niet. In dit opzicht is het meeste puin van WTC2 dus dus voornamelijk oost en west waarts gevallen en toch Bankers Trust nog behoorlijk kunnen beschadigen terwijl bij WTC1 puin alle 4 de kanten op is geblazen dus ook meer brokstuken in de richting WTC7 dan naar Bankers trust door WTC2. hmm misschien niet de meest duidelijke omschrijvingquote:Hoe is 2 anders ingestort dan 1 volgens jou? In dit opzicht, dan?
Hoe kun je nu achter dat goedkope foldertje van een voorgelogen 9/11 commission staan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:43 schreef haaahaha het volgende:
[..]
ooohhh is dat het?
Misschien komt het omdat je zo overdreven gefrustreerd reageert in dit topic en iedereen die aangeeft achter de gewone officiele verklaring staat probeert over te halen dat het anders is?
Wat ik mij dan afvraag, en dat is een beetje aan iedereen hier, welke instanties zouden de onderzoeken moeten leiden? Je moet natuurlijk experts of diverse gebieden hebben maar wanneer zijn die onafhankelijk genoeg en met genoeg expertise om je neer te kunnen leggen bij de uitkomsten van dat onderzoek ook al zijn die uitkomsten misschien niet hetzelfde als de theorie(en) waarin jijzelf gelooft. Mogen er bijv. overheidsinstanties bij zitten want voor sommige is ieder artikel dat door de overheid is uitgegeven een reden om al vraagtekens te zetten bij de inhoud van dat artikel of onderzoek.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:26 schreef huupia34 het volgende:
[..]
ik begrijp zijn reactie op jouw wel . verbal wil dat een hoop punten onderzocht worden, die zijn weggelaten of verdraaid.
jij begint hem dan te labellen als conspiracy denker .
dat is wel frustrerend, daarom post ik ook niet zoveel meer in de 9/11 topics
Wat een mooie eerlijke postquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:25 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Wat ik mij dan afvraag, en dat is een beetje aan iedereen hier, welke instanties zouden de onderzoeken moeten leiden? Je moet natuurlijk experts of diverse gebieden hebben maar wanneer zijn die onafhankelijk genoeg en met genoeg expertise om je neer te kunnen leggen bij de uitkomsten van dat onderzoek ook al zijn die uitkomsten misschien niet hetzelfde als de theorie(en) waarin jijzelf gelooft. Mogen er bijv. overheidsinstanties bij zitten want voor sommige is ieder artikel dat door de overheid is uitgegeven een reden om al vraagtekens te zetten bij de inhoud van dat artikel of onderzoek.
Nu ook met het onderzoek van de TU, wordt er eens door bouwkundigen het instorten onderzocht maar gelijk wordt er alweer geroepen duurt veelste kort, te weinig middelen etc dus hebben er niks aan. Ik denk dat ze hebben toch bepaalde kennis die vele hier niet hebben dus ik ben wel benieuwd naar hun bevindingen.
Ik denk eigenlijk dat geen enkel onderzoek voldoende onafhankelijk, zorgvuldig en compleet (er zijn bepaalde dingen die nu helaas niet meer onderzocht kunnen worden) genoeg zal zijn voor mensen om te zeggen oke ik zat verkeerd (of had het juist goed) en leg me daarbij neer. Het is wel mooi dat er de laatste tijd steeds meer aandacht voor is en nieuwe onderzoeken worden aangekondigd wat er zit toch wel een luchtje aan.
Dit vind ik een tamelijk absurde opmerking. Alsof jij je altijd defitg houdt in zulke discussies.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:56 schreef UncleScorp het volgende:
Hij is gewoon de trol van alle 911-topics.
Nee hoor ... ik durf gerust in eigen boezem kijken, ik ben zelf een tamelijke heethoofd op dat vlak, maar het is ondertussen zijn 3e kloon ... en met reden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:46 schreef Apropos het volgende:
Dit vind ik een tamelijk absurde opmerking. Alsof jij je altijd defitg houdt in zulke discussies.
Rare achterdochtige opmerking. Ik heb users zat, ik kloon niet voor TRU topics, ik doe gewoon mee aan een discussie wanneer ik daar zin in heb. Niet dat een ban me niks doet, dat bedoel ik er niet mee, maar ik maak niet speciaal voor TRU topics een kloon aan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nee hoor ... ik durf gerust in eigen boezem kijken, ik ben zelf een tamelijke heethoofd op dat vlak, maar het is ondertussen zijn 3e kloon ... en met reden.
En dus rept men met geen woord over: Able Danger, Boijnka. Of mis ik wat?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:01 schreef mouzzer het volgende:
In response to the requirements under law, the Commission has organized work teams to address each of the following eight topics:
Al Qaeda and the Organization of the 9-11 Attack;
Intelligence Collection, Analysis, and Management (including oversight and resource allocation);
International Counterterrorism Policy, including states that harbor or harbored terrorists, or offer or offered terrorists safe havens;
Terrorist Financing;
Border Security and Foreign Visitors;
Law Enforcement and Intelligence Collection inside the United States;
Commercial Aviation and Transportation Security, including an Investigation into the Circumstances of the Four Hijackings;
The Immediate Response to the Attacks at the National, State, and Local levels, including issues of Continuity of Government.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:00 schreef UncleScorp het volgende:
Tuurlijk tuurlijk, jij pakt topics anders aan ... ofwel irriteer je mensen zodanig dat ze uitspraken doen waarmee je dan achteraf naar feedback trekt, ofwel irriteer je andere posters zodanig dat ze alle zin tot verder posten verliezen.
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:10 schreef haaahaha het volgende:ik laat jou uitspraken doen? Heb je jezelf niet in de hand? Kom op man.
-laatste post aan jou-quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:00 schreef UncleScorp het volgende:
Tuurlijk tuurlijk, jij pakt topics anders aan ... ofwel irriteer je mensen zodanig dat ze uitspraken doen waarmee je dan achteraf naar feedback trekt, ofwel irriteer je andere posters zodanig dat ze alle zin tot verder posten verliezen.
![]()
Je kan tegenwoordig ook al voor andere mensen spreken? Knap!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
-laatste post aan jou-
Lees es man ... zeg ik ergens dat het over mij gaat![]()
Je begrijpt blijkbaar niet goed wat je ogen lezen.
Nee ik lees gewoon ... en zou het zonde vinden mocht je Verbal weggepest hebben.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:22 schreef haaahaha het volgende:
Je kan tegenwoordig ook al voor andere mensen spreken? Knap!
En hou er nu maar over op of ga naar Feedbackquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:46 schreef Verbal het volgende:
Ga je weer. Lekker de boel saboteren, en als het mensen lang genoeg op de zenuwen werkt roepen dat ze gefrustreerd zijn.
Nee. Ik hou er mee op. Jij kunt blijkbaar zomaar wat dingen roepen en als je gevraagd wordt om boter bij de vis geef je niet thuis en ga je wedervragen stellen.
Ik heb nog moeite gedaan in de topics om dingen toe te lichten of vragen te beantwoorden. Daarmee doe je niets, je loopt alleen maar te traineren en te zuigen en je negeert waar je geen weerwoord op hebt.
V.
En wat is dan precies bewijsmateriaal en voor welke soort criminele onderzoeken had dat dan gebruikt moeten worden? Alle gevonden vliegtuigonderdelen zijn verzameld op het vliegdekschip de Intrepid welke in New York ligt en wat als FBI field office is gebruikt na de aanslagen. Er liggen nu zelfs nog vliegtuigonderdelen daar (was er paar maanden geleden). Er was totaal geen noodzaak om alle stukjes vna de vliegtuigen te verzamelen om te zien waarom ze gecrashed waren dat heeft zowat iedereen live op tv gezien. Dat doen ze juist als de NTSB niet gelijk de oorzaak (in een gebouw vliegen) kan achterhalen alleen in uiterste noodzaak wordt een vliegtuig dan weer in elkaar gezet (TWA800, ja ik kijk Discoveryquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat een mooie eerlijke post
Het was alleszins een gebeurtenis die zijn weerga niet kent. Het onderzoek en verslag had ook zo moeten zijn. Het afvoeren en vernietigen/verkopen van bewijsmateriaal is onaanvaardbaar, van gecrashte vliegtuigen wordt anders elk stukje verzameld zodat ze kunnen onderzoeken wat er misgegegaan is.
Iedereen heeft op tv gezien waarom de vliegtuigen gecrashed zijn ja dus waarom daaar nog onderzoek naar doen? Je neemt nu wel een hele grote stap gelijk naar Osama en de snelheid van het onderzoek. Er zijn heel veel bewijzen over de kapers, zelfs van mensen die in de vliegtuigen zaten. Men was er inderdaad al snel achter wie de kapers waren, viel mij ook op ja maar wat bewijst dat precies? Dat men er vookennis van had, zou kunnen ja. Dat de vliegtuigen niet gekaapt zijn maar via remote control in de torens zijn gevlogen en die dan met explosieven zijn neergehaald nee dat bewijst dat totaal niet. Dus welk bewijs had je precies graag verder uitgezocht willen hebben en waarom?quote:Nu is er zoiets van " iedereen heeft op tv gezien wat er gebeurd is, dus ... " en wij zeggen dat Osama het gedaan heeft ... case closed. En het onderzoek naar de daders ging wel ontzettend snel.
Officiele rapport is zeker niet bevredigend omdat daar diverse dingen niet instaan omdat dat niet hun taak was om te onderzoeken en in de taken die ze moesten onderzoeken hebben ze ook zeker grote steken laten vallen. Ik vind dat sommige complottheorieen zich teveel op een specifiek onderwerp richten en dat compleet tot in de diepte proberen te bewijzen en dan het geheel van wat er voor/tijdens en na 9/11 is gebeurd soms behoorlijk uit het oog verliezen. Het is een klein stukje uit een hele grote gebeurtenis en dan moet je ook stil staan bij wat de gevolgen zijn van jou theorie voor het gehele verhaal, alles wat er op die dag is gebeurd vanaf het kapen van de vliegtuigen tot aan het instorten van WTC7 is met elkaar verbonden en de complot theorie moet daar dus ook inpassen. Maar welk bewijsmateriaal wil je dan precies hebben om wat te bewijzen?quote:Wie het officiele rapport leest kan daarin wel een bevredigende verklaring vinden, maar wie tussen de regels leest en het ganse concept bekijkt, voelt dat er iets wringt. En blijkbaar wringt er serieus iets, want het is een onderwerp dat actueel blijft, het wordt niet geklasseerd door de critici.
De vele wilde complottheorieen maken er op den duur een beetje een belachelijke boel van, maar dat is mss omdat er teveel luidop gespeculeerd wordt, en dat komt dan weer omdat alles zo moeilijk te bewijzen valt (oa ook weer door gebrek aan bewijsmateriaal).
Hup hup TU
Ik denk dat je vooral miste waar de discussie over ging, namelijk waarom WTC7 niet was opgenomen in het onderzoek van de 9/11 commisie. Er zijn idd dingen niet goed onderzocht door de commissie terwijl dat wel hun taak was. Je kan je bijv. eerst afvragen was het uberhaupt handel met voorkennis, het ging namelijk al tijdje slecht met United.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:01 schreef Resonancer het volgende:
[quote]
En dus rept men met geen woord over: Able Danger, Boijnka. Of mis ik wat?
De handel met voorkennis is niet gedaan door Al Quaida en hoeft dus niet verder te worden onderzocht. Of mis ik wederom wat?
En dit heeft hoe te maken met het feit dan het niet de taak van de 9/11 commissie om WTC7 te onderzoeken want daar ging mijn discussie met Verbal over.. Maar om toch even op bovenstaande te reageren, het is idd vreemd dit verhaal en het hele reageren van de regering (de vliegtuig in de toren dus attack en Bush blijft lekker zitten??). Fighters zijn idd gelaunched zonder zijn toestemming (zie de film United 93 hoe dat ging). En hoe kan Rumsfeld de vlammen van de impact van flight 77 zien terwijl z'n kantoor helemaal aan de nadere kant van het pentagon lag. Die richting die jij nu ingaat met voorkennis van de regering is voor mij ook iets wat veel beter onderzocht moet worden.quote:Hier:
What’s more, the decades-old procedure for a quick response by the nation’s air defense had been changed in June of 2001. Now, instead of NORAD’s military commanders being able to issue the command to launch fighter jets, approval had to be sought from the civilian Defense Secretary, Donald Rumsfeld. This change is extremely significant, because Mr. Rumsfeld claims to have been "out of the loop" nearly the entire morning of 9/11. He isn’t on the record as having given any orders that morning. In fact, he didn’t even go to the White House situation room; he had to walk to the window of his office in the Pentagon to see that the country’s military headquarters was in flames.
Lees ik ook nergens wat over. Waar was Rumsfeld en wat waren zijn orders?
Had het niet gemist, maar kon het niet laten er ff verder op in te gaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:02 schreef mouzzer het volgende:
Ik denk dat je vooral miste waar de discussie over ging, namelijk waarom WTC7 niet was opgenomen in het onderzoek van de 9/11 commisie. Er zijn idd dingen niet goed onderzocht door de commissie terwijl dat wel hun taak was.
De oude:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:01 schreef Resonancer het volgende:
[..]
What’s more, the decades-old procedure for a quick response by the nation’s air defense had been changed in June of 2001. Now, instead of NORAD’s military commanders being able to issue the command to launch fighter jets, approval had to be sought from the civilian Defense Secretary, Donald Rumsfeld. This change is extremely significant, because Mr. Rumsfeld claims to have been "out of the loop" nearly the entire morning of 9/11. He isn’t on the record as having given any orders that morning. In fact, he didn’t even go to the White House situation room; he had to walk to the window of his office in the Pentagon to see that the country’s military headquarters was in flames.
Lees ik ook nergens wat over. Waar was Rumsfeld en wat waren zijn orders?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:55 schreef CeeJee het volgende:
[..]
De oude:
http://www.dtic.mil/doctrine/jel/cjcsd/cjcsi/3610_01.pdf
De nieuwe:
http://www.dtic.mil/doctrine/jel/cjcsd/cjcsi/3610_01a.pdf
Geef maar eens aan waar precies NORAD daarvoor wel en daarna niet mocht ingrijpen zonder toestemming van Rumsfeld.
Although the 9/11 Commission considered that the trades might be initially suspicious - they stated in their Report that there was no terrorist connection - they did not provide citations or specifics for their investigations, such as how 'each trade' could have been explained, given that the events occurred worldwide. The Commission merely states: "Some unusual trading did in fact occur, but each such trade proved to have an innocuous explanation."quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:02 schreef mouzzer het volgende:
Ik denk dat je vooral miste waar de discussie over ging, namelijk waarom WTC7 niet was opgenomen in het onderzoek van de 9/11 commisie. Er zijn idd dingen niet goed onderzocht door de commissie terwijl dat wel hun taak was. Je kan je bijv. eerst afvragen was het uberhaupt handel met voorkennis, het ging namelijk al tijdje slecht met United.
Dit gepaard met het vooruitzicht dat alle luchtvaartmaatschappijen als risico werdeng gezien in die tijd :quote:FT. WORTH, Texas (CBS.MW) -- Shares in AMR Corp. were in steep descent Friday after the parent of American Airlines warned of rapidly widening losses.
Smack in the middle of the session, the No. 1 airline operator said it now expects a third-quarter loss that's "considerably larger" than what it recorded in the second quarter and said that a "significant" loss is in the cards for the fourth quarter as well.
In a morning note to investors, Glenn Engel of Goldman Sachs predicted that the industry could post total losses of $3.4 billion this year, with seven of nine big carriers finishing 2001 in the red. [/quote]quote:CHICAGO (CBS.MW) -Airline stocks came under pressure Thursday following dramatically revised loss estimates from a top Wall Street analyst.
In a morning note to investors, Glenn Engel of Goldman Sachs predicted that the industry could post total losses of $3.4 billion this year, with seven of nine big carriers finishing 2001 in the red.
Je linkjes zijn niet lief voor de lay-out, kun je daar iets aan doen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:11 schreef Ericr het volgende:
knip
En toch verwacht ik dat de commissie de mogelijkheden wel goed had onderzocht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:11 schreef Ericr het volgende:
Een afwijkende call/put ratio zegt verder niet veel over voorkennis, dat is dagelijkse kost op de beurs en in de meeste gevallen gebeurt er amper wat met het onderliggende aandeel. In dit geval was het echter niet meer dan logisch dan er meer puts dan calls werden uitgezet, er was weinig goed nieuw te verwachten uit die sector.
En daarom is dit zo'n echt tru item eigenlijk . Geheime Diensten..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:53 schreef Ericr het volgende:
Want over het algemeen is het veel beweren maar zoals bij zoveel zaken die te maken hebben met geheime diensten is er weinig concrete informatie over te vinden.
ik ben me ook zeker bewust van dat undercovervolk binnen de 'kerk'. Dat verklaart ook het aantal pedofielen binnen de kerk, die geloven niet in de ware God(of doen als of).quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:25 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Bestaat de bijbel dan niet echt? Hebben we het over de officiele versie of de complot versie?
[afbeelding]
hahhaha , alex jones docu. heb ik ook gezienquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb 9/11 - Rise of the Polce State bekijken, en de VS zijn hard op weg op Ah-nold Schwarzenegger dictator van de wereld te maken!!![]()
![]()
de journalist beschuldigt iedereen op straat die hem tegenspreekt ervan voor de government te werken, "secret police here!"
hij was ook erg bang voor een zeppelin
Wat de mogelijke oorzaken zijn wordt beschreven , ook juist de onwaarschijnlijkequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:29 schreef haaahaha het volgende:
In de PDF die ik eerder gepost heb wordt uitvoerig beschreven wat de oorzaak van het instorten van wtc7 is.
http://www.nu.nl/news/794(...)over_%2711_9%27.htmlquote:[..] Zo bleek achteraf dat Norad, in tegenstelling tot wat het zelf steeds had beweerd, nooit een van de gekaapte vliegtuigen in het vizier heeft gehad. De luchtverdediging liep juist de hele ochtend van 11 september achter de feiten aan. Zo probeerde Norad vlucht 11 van American Airlines te volgen, lang nadat het toestel zich in het Wereldhandelscentrum in New York had geboord. [..]
Was niet echt serieus bedoelt, iemand schreef dat de complot denkers niet in de bijbel geloven, terwijl het om in God geloven gaat. Iets wat deze complotfreak (nog) niet doet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ik ben me ook zeker bewust van dat undercovervolk binnen de 'kerk'. Dat verklaart ook het aantal pedofielen binnen de kerk, die geloven niet in de ware God(of doen als of).
(ben ook benieuwd naar info van jouw kant m.b.t. dat duistere-sprookjesachtige-plaatje)
Eenzelfde redenatie kun je op heikneuter Samir A. toepassen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:23 schreef atmosphere1 het volgende:
Feit blijft dat de neoconservatieven Osama Bin Laden al op nummer 1 in de lijst meest gezochte terroristen hadden staan voor 11 september, en zelfs verwachtten dat er een aanval op eigen grondgebied zou gaan plaatsvinden. (dit schreven ze toen zelf).
Eenmaal in de regering Bush negeerd men alles omtrent een terroristische aanval , ondanks concrete waarschuwingen.
Belangrijkste is hun motief, want dat is er heel duidelijk !!!
Zij zagen Osama voor 9/11 al als volleerd terrorist !! wat zeer duidelijk in de neocons artikelen van voor 9/11 te lezen is .quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:48 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Eenzelfde redenatie kun je op heikneuter Samir A. toepassen.
Mocht hij ooit een volleerd terrorist worden kun je deze post weer gebruiken.
'diverse terroristische aanvallen voorkomen' behalve de gene die als meest bedreigend werd gezien en waar inlichtingen diensten wereldwijd voor waarschuwden . Vanuit de CIA is nadrukelijk om een arrestatie bevel gevraagt vanwege de concrete dreiging voor d ebinnenlandse veiligheid die een aantal lieden vormden . Men kreeg geen toestemming tot arrestatie over te gaan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:58 schreef haaahaha het volgende:
Het klopt niet dat de regering bush alles omtrent een terroristische aanval heeft genegeerd. Er zijn in de periode voor 9/11 talloze personen opgepakt en daarmee mogelijk diverse terroristische aanvallen voorkomen.
Wij zien "onze" sammy nu nog als heikneuter maar de AIVD zal daar anders over denken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:47 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Zij zagen Osama voor 9/11 al als volleerd terrorist !! wat zeer duidelijk in de neocons artikelen van voor 9/11 te lezen is .
http://www.newamericancentury.org/defense-20010730.pdf
En als belangrijkste verdachte van de aanslag op de USS COLE, zie: http://transcripts.cnn.com/TRANSCRIPTS/0010/15/sm.17.htmlquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:47 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Zij zagen Osama voor 9/11 al als volleerd terrorist !! wat zeer duidelijk in de neocons artikelen van voor 9/11 te lezen is .
http://www.newamericancentury.org/defense-20010730.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |