Misschien kom je wat 'completer' over als je alle redenen kent waarom men denkt dat er explosieven gebruikt zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:41 schreef Apropos het volgende:
[..]
Verder is het een beetje amateuristisch om aan ''pull it'' per se een betekenis toe te willen kennen die samenvalt met de algemeen gehanteerde grammatica. Het is nu eenmaal jargon.
Die ken ik, hoor. Evenals de redenen waarom dat wordt uitgesloten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:00 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Misschien kom je wat 'completer' over als je alle redenen kent waarom men denkt dat er explosieven gebruikt zijn.
jar·gon (het ~, ~s)quote:En je geeft overigens goed antwoord. Want je weet wat jargon betekent, toch?
Je ontkracht met je laatste zin namelijk de zin daar voorafgaand.
Uiteraard en dat is een officiėle 'doctrine' van de neocons: The Project for the New American Centuryquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:21 schreef Verbal het volgende:
Er is ongetwijfeld meer aan de hand dan alleen 9/11.
Waarom wordt het uitgesloten?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:05 schreef Apropos het volgende:
[..]
Die ken ik, hoor. Evenals de redenen waarom dat wordt uitgesloten.
Jargon is dus specifiek taalgebruik bij/voor een bepaalde doelgroep.quote:jar·gon (het ~, ~s)
1 taalgebruik binnen een bepaalde groep, vaak moeilijk te volgen voor een buitenstaander => argot, groepstaal, kringtaal, slang
Als ''argot'' en ''slang'' synoniemen zijn voor jargon, is het niet verbazend dat zulk taalgebruik niet aan onze verwachtingen voldoet.
Als het te omvangrijk voor je wordt, geef je het gewoon maar aan hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:07 schreef Apropos het volgende:
O, we dalen echt af?
Jouw vraag was toch ook een oneliner?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:56 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Tja lees je eens in...
Of beperk je het tot oneliners?
Omdat er geen seismografisch bewijs is, bijvoorbeeld.quote:
Inderdaad geen bewijs. Maar hoe onlogisch ''pull it'' als term voor terugtrekken ook mag klinken, het wordt pas echt ridicuul wanneer het beschouwd moet worden als term voor ''opblazen'' wanneer je het in verband leest met de rest van de uitspraak, over het grote verlies aan mensenlevens.quote:Jargon is dus specifiek taalgebruik bij/voor een bepaalde doelgroep.
Ik hoef niet meer uit te leggen wat 'Pull' betekent bij een bepaalde groep.
Als ik een gebouw zie instorten gebruik ik in ieder geval dat woord niet.
Het is specifiek.
Geen bewijs uiteraard.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:15 schreef Apropos het volgende:
[..]
Omdat er geen seismografisch bewijs is, bijvoorbeeld.
Dit snap ik even niet?quote:...het wordt pas echt ridicuul wanneer het beschouwd moet worden als term voor ''opblazen'' wanneer je het in verband leest met de rest van de uitspraak, over het grote verlies aan mensenlevens.
Als ik die PDF doorlees kan ik best begrijpen waarom dat gebouw rechtstandig naar beneden kwam.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:14 schreef Verbal het volgende:
Wat is er precies typerend aan?
Verklaart dit jouw inziens waarom het gebouw rechtstandig naar beneden kwam?
V.
'You know, we've had such terrible loss of life, may be the smartest thing to do is, is pull it. ...''quote:
Net zo typerend is het dat de 9/11 commissie de vragen van The Family Steering Committee FSC) als leidraad voor het onderzoek zou gebruiken maar uiteindelijk maar een klein deel van de vragen beantwoord en de rest niet eens behandeld.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:17 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Als ik die PDF doorlees kan ik best begrijpen waarom dat gebouw rechtstandig naar beneden kwam.
Ik vind het typerend omdat die site het laat overkomen (zoals je kunt lezen) alsof er enkel een klein brandje in het gebouw woedde wat de sprinkler installatie met gemak kon blussen. Maar zie je andere foto's, dan zie je toch een heel ander verhaal.
Typerend vind ik daaraan dat het onvolledige informatie is wat vanalles stelt, maar er ondertussen best naast zit.
Prima. Maar wat vind je dan van het FEMA-rapport, waarin men eigenlijk zegt ook niet te weten waarom het gebouw naar beneden kwam?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:17 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Als ik die PDF doorlees kan ik best begrijpen waarom dat gebouw rechtstandig naar beneden kwam.
Ik vind het typerend omdat die site het laat overkomen (zoals je kunt lezen) alsof er enkel een klein brandje in het gebouw woedde wat de sprinkler installatie met gemak kon blussen. Maar zie je andere foto's, dan zie je toch een heel ander verhaal.
Typerend vind ik daaraan dat het onvolledige informatie is wat vanalles stelt, maar er ondertussen best naast zit.
Dus ik moet nu opeens een site wat een complottheorie aanhangt niet meer geloven bedoel je?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:25 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Net zo typerend is het dat de 9/11 commissie de vragen van The Family Steering Committee FSC) als leidraad voor het onderzoek zou gebruiken maar uiteindelijk maar een klein deel van de vragen beantwoord en de rest niet eens behandeld.
Dat de 9/11 commissie interviews houd met whistleblowers van de FBI en anders overheidsinstanties en dat hier niks over gerapporteerd wordt in het officiele rapport (afgezien van een kleine voetnoot)
Bij jouw typerende geval gaat het om een website met dubieuse artikelen en bij mijn typerende gevallen gaat het om het officiele rapport. Ik ben benieuwd wat jij opmerkelijker vindt.
Dus dan is het met explosieven naar beneden gehaalt? Die conclusie maken zij ook?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:27 schreef Verbal het volgende:
Prima. Maar wat vind je dan van het FEMA-rapport, waarin men eigenlijk zegt ook niet te weten waarom het gebouw naar beneden kwam?
V.
Ik ga het weer doen... *zucht*quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
'You know, we've had such terrible loss of life, may be the smartest thing to do is, is pull it. ...''
''Gezien het grote verlies aan levens dat we nu al geleden hebben, kunnen we het gebouw maar het beste opblazen, in plaats van te proberen het te blussen.''
''Gezien het grote verlies aan levens dat we nu al geleden hebben, kunnen we het gebouw maar beter aan de vlammen overgeven, in plaats van nog te proberen het te blussen.''
Wat klinkt nu plausibeler?
je bent echt een meester in het verdraaien van woorden en verkeerd interpreteren. Oh wacht zo meesterlijk ben je niet, je doet je gewoon opzettelijk dom voor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:27 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Dus ik moet nu opeens een site wat een complottheorie aanhangt niet meer geloven bedoel je?
Waar zeg ik dat het met explosieven naar beneden IS gehaald?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:27 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Dus dan is het met explosieven naar beneden gehaalt? Die conclusie maken zij ook?
Dus omdat hij niet is ondervraagt gaan we er voor het gemak maar eventjes vanuit dat hij hiermee bedoelt dat hij opdracht gaf om het gebouw op te blazen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ga het weer doen... *zucht*
Het.
Had.
Onderzocht.
Moeten.
Worden.
Men had Silverstein moeten ondervragen.
Men had de branweerlui moeten ondervragen.
Men had Giuliani moeten ondervragen.
V.
Ooh dus je vindt het enkel raar dat wtc op die manier naar beneden komt. Thats it?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het met explosieven naar beneden IS gehaald?
Hier word ik zo moe van. Ik zeg het. Ik zeg het nog een keer, maar laten we mijn woorden NOG maar een keer verdraaien
V.
Wat begrijp je niet aan "het had onderzocht moeten worden"?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:30 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Dus omdat hij niet is ondervraagt gaan we er voor het gemak maar eventjes vanuit dat hij hiermee bedoelt dat hij opdracht gaf om het gebouw op te blazen?
Het gaat er niet om wat plausibeler is. Die hele quote is niet plausibel.quote:Je ontwijkt zijn vraag: wat vind je plausibeler.
Als je het heel erg simpel wilt voorstellen, ja. De zoveelste 'toevalligheid'. Of -heden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:30 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ooh dus je vindt het enkel raar dat wtc op die manier naar beneden komt. Thats it?
Wat jij aanhangt is niet plausibel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan "het had onderzocht moeten worden"?
En wat begrijp je niet aan "Ik zeg niet dat het opgeblazen is"?
[..]
Het gaat er niet om wat plausibeler is. Die hele quote is niet plausibel.
V.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:29 schreef OpenYourMind het volgende:
Oh wacht zo meesterlijk ben je niet, je doet je gewoon opzettelijk dom voor.
Wederom verdraaien. Wat hang ik precies aan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:34 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Wat jij aanhangt is niet plausibel.
Dat weet je zelf niet?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wederom verdraaien. Wat hang ik precies aan?
V.
Nou, jij schijnt het zo goed te weten, want je hebt er zelfs een waardeoordeel over. En je ontwijkt mijn vraag.quote:
Nee. JIJ hebt een waardeoordeel over wat ik 'aanhang'.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:38 schreef haaahaha het volgende:
Probeer eens in je eigen woorden uit te leggen wat je aanhangt.
Meid!quote:
Misschien.zag.men.daartoe.geen.noodzaak.quote:Het.
Had.
Onderzocht.
Moeten.
Worden.
Men had Silverstein moeten ondervragen.
Men had de branweerlui moeten ondervragen.
Men had Giuliani moeten ondervragen.
V.
Nee. Waarom zou je WTC 7 überhaupt noemen in je rapport.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
Meid!
[..]
Misschien.zag.men.daartoe.geen.noodzaak.
Ongetwijfeld.quote:Doen alsof je tegen een debiel praat behoort zeker niet tot de categorie ad hominem?
ooohhh is dat het?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee. JIJ hebt een waardeoordeel over wat ik 'aanhang'.
En jij, en diverse anderen binnen deze discussie, hebben de bijzonder hinderlijke gewoonte om mij en andere tegenhangers in deze discussie labels op te plakken, voorzien van waardeoordelen. Daarnaast verdraaien jullie woorden of halen ze uit hun verband of leggen ze mij in de mond.. En als je er niets mee kunt reageer je er gewoon niet meer op of wimpelen jullie ze zonder duidelijke opgaaf van redenen weg of stappen over op een ander deeltje van de discussie of we gaan woordspelletjes spelen.
Dodelijk vermoeiend.
Dus nogmaals: wat hang ik volgens jou aan, wat is daar niet plausibel aan en waarom niet?
V.
Ga je weer. Lekker de boel saboteren, en als het mensen lang genoeg op de zenuwen werkt roepen dat ze gefrustreerd zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:43 schreef haaahaha het volgende:
ooohhh is dat het?
Misschien komt het omdat je zo overdreven gefrustreerd reageert in dit topic en iedereen die aangeeft achter de gewone officiele verklaring staat probeert over te halen dat het anders is?
Nee. Ik hou er mee op. Jij kunt blijkbaar zomaar wat dingen roepen en als je gevraagd wordt om boter bij de vis geef je niet thuis en ga je wedervragen stellen.quote:Dus nogmaals, probeer eens in je eigen woorden uit te leggen wat je aanhangt. Want blijkbaar weet je het zelf ook niet helemaal.
Ach man jankerd, ik heb in tientallen topics als deze 'moeite' gedaan. Wat verwacht je, dat ik over je bolletje aai en je een paar kusjes geef? Grapjas.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ga je weer. Lekker de boel saboteren, en als het mensen lang genoeg op de zenuwen werkt roepen dat ze gefrustreerd zijn.
[..]
Nee. Ik hou er mee op. Jij kunt blijkbaar zomaar wat dingen roepen en als je gevraagd wordt om boter bij de vis geef je niet thuis en ga je wedervragen stellen.
Ik heb nog moeite gedaan in de topics om dingen toe te lichten of vragen te beantwoorden. Daarmee doe je niets, je loopt alleen maar te traineren en te zuigen en je negeert waar je geen weerwoord op hebt.
Zolang JIJ mij niet hier antwoord geeft op de door mij gestelde drievoudige vraag kun je mijn rug op.
V.
En dan heb je het erover dat ik zuig?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sjongejonge. Heb je gestudeerd op dit stupide gedrag of ben je een natuurtalent?
WELKE AANNAMES?!?!?!
Ik ben voorstander van verder onderzoek. Onderzoek. Als in: iets onderzoeken.
[..]
Je lult uit je nek, maar aan je post te zien weet je dat zelf ook. En welke discussie? Voor een discussie moet je begrijpend kunnen lezen en kunnen nadenken. Geen van beide blijkt in jouw Duplo-gereedschapskistje te zitten.
Doe je de deur dicht op weg naar buiten?
Wat een domme proleet...![]()
V.
ik begrijp zijn reactie op jouw wel . verbal wil dat een hoop punten onderzocht worden, die zijn weggelaten of verdraaid.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:54 schreef haaahaha het volgende:
Ik zit het vorige welles nietes topic een beetje door te lezen om een beeld te krijgen van wat jij aanhangt, verbal, maar ik zie je zoals hier niet echt relaxed reageren:
[..]
En dan heb je het erover dat ik zuig?
Ja, dat vraag ik me dus ook af. Waarom geeft een eigenaar van een gebouw een brandweercommandant opdracht om een gebouw op te blazen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:44 schreef Apropos het volgende:
Some might argue that the demolition was in fact preplanned. But if that was the case, Silverstein’s discussion with the fire department commander would make no sense. Why would he admit to a fire department commander that explosives had previously been positioned throughout the building, and why would he be telling the fire commander to do a controlled demolition when Silverstein had already planned it?
http://conspiracytheory.t(...)12-ba96-d3ce1aeefa09
Tuurlijk is hij natte-flamoes !quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:26 schreef huupia34 het volgende:
p.s. ben jij natte-flamous, zoja dan begrijp ik zijn reactie nog beter (eigen ervaring uit andere 9/11 topics)
lol, dit vind ik nog steeds een hele sterke. Ik snap niet waarom niemand (including me) dat stuk heeft vertaald. Het klinkt totaal niet logisch ingeval men pull it als opblazen vertaald.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
'You know, we've had such terrible loss of life, may be the smartest thing to do is, is pull it. ...''
''Gezien het grote verlies aan levens dat we nu al geleden hebben, kunnen we het gebouw maar het beste opblazen, in plaats van te proberen het te blussen.''
''Gezien het grote verlies aan levens dat we nu al geleden hebben, kunnen we het gebouw maar beter aan de vlammen overgeven, in plaats van nog te proberen het te blussen.''
Wat klinkt nu plausibeler?
Gnegne kalmte? Blader het vorige topic eens door en zie hoe opgefokt en gefrustreerd verbal daar reageert.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tuurlijk is hij natte-flamoes !
En diegenen die hier nog langer posten kennen hem als Redux.
Hij is gewoon de trol van alle 911-topics.
Chapeau voor Verbal![]()
Jouw kalmte benijd ik en ik hoop dat je je niet laat wegjagen![]()
Ik weet uit ervaring dat jij een meester bent om bij de mensen het bloed van onder de nagels te halen ... hem treft geen schuld.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:00 schreef haaahaha het volgende:
Gnegne kalmte? Blader het vorige topic eens door en zie hoe opgefokt en gefrustreerd verbal daar reageert.![]()
Sjonge jonge, ik moet het ontopic houden en ik heb hier 3 personen die op mijn persoon zitten te posten? En verder reageer je niet meer op mijn gelul? Nou nou he. Ik vind het prima hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat jij een meester bent om bij de mensen het bloed van onder de nagels ... hem treft geen schuld.
En hou het ontopic of heb je liever dat er weer een 911-topic gesloten wordt ?
Verder reageer ik niet meer op gelul van jou.
Lol, je blijft het proberen he. Nogmaals, wat wil je nou dat ik zeg dan ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:57 schreef haaahaha het volgende:
Verbal, hoe zijn jouw ideeen over het plaatsen van explosieven in de wtc 1&2 torens? Wanneer en hoe zou dat volgens jou plaats hebben gevonden?
Ik vraag je dat omdat ik geen duidelijk antwoord krijg van resonancer. Die geeft aan dat de torens mogelijk door explosieven neergehaald zijn, maar op vraag hoe die explosieven zijn geplaatst en wanneer krijg ik antwoord vol met fantasieen (met als 'excuus' dat dit mogelijk is in forum TRU).
Misschien dat jij er een helder idee over hebt.
Bestaat de bijbel dan niet echt? Hebben we het over de officiele versie of de complot versie?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:59 schreef JohnDope het volgende:
Rita Verdonk zit over al achter! Stelletje dramakoningen dat jullie zijn.
Alleen de bijbel kan jullie conspiracydenkers redden, maar daar geloven jullie nepgelovers weer net niet in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |