abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40504419
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 06:30 schreef Piet_Piraat het volgende:

Wat een gelul over dat werken. Wordt Piraat.
Kapitein Iglo?

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_40504472
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 06:34 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Kapitein Iglo?

Piraat Iglo zou beter aangeslagen zijn dan dat suffige Kapitein.
pi_40508273
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:12 schreef RemcoDelft het volgende:
Tsja, steuntrekken is populair bij een grote groep... Slechte opvoeding, luiheid, etc.!
Dienstplicht zal ze leren!~
pi_40524827
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:04 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Als de uitkeringen zo hoog lagen zou ik nooit van mijn levensdagen werken.
Je hebt geluk als je 500 Euro per maand krijgt met een uitkering.
Overigens snap ik wel waarom mensen niet willen werken.
Alles is hier gewoon veels te duur, ook al werk je dan nog gaat het geld onvoorstelbaar snel op.
Ik bijvoorbeeld moet weer inkopen doen voor de winter broeken, truien enz.
Ik weet nu al dat ik meer als 500 Euro kwijt ben, dat is dus een week werken en nog wat dingetjes erbij he mensen zonder dat ik mijn geld over de balk gooi.
Dan heb ik nog een auto te betalen, telefoon, verzekering etc, etc.
De staat moest maar eens met een lastenverlichting komen, zo word het werken dan tenminste nog aantrekkelijk.
ik had het over standaardlonen!
Kun je je toch redelijk van redden lijkt me zo?
Meesten verdienen tegenwoordig iets van 1500 per maand dat is gewoon te weinig!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_40525073
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 23:07 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ik had het over standaardlonen!
Kun je je toch redelijk van redden lijkt me zo?
Meesten verdienen tegenwoordig iets van 1500 per maand dat is gewoon te weinig!
Het is absurd, met 1500 Euro kun je inderdaad nauwlijks rondkomen.
Oke je kunt eten en je hebt een dak boven je hoofd maar leuke dingen kun je echt vergeten.
Laat staan dat je een mooie auto kunt rijden of een keer een mooie vakantie kan nemen.
Als je dan nog een gezin te onderhouden hebt dan heb je gewoon geen leven meer.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 23:27:10 #231
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_40525518
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 23:12 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Oke je kunt eten en je hebt een dak boven je hoofd maar leuke dingen kun je echt vergeten.
Laat staan dat je een mooie auto kunt rijden of een keer een mooie vakantie kan nemen.
Heb je het nou over 1500 netto?? Want dat is toch echt wel een bedrag waar je (in je eentje) prima van kan rondkomen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_40525863
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 23:27 schreef Ringo het volgende:

[..]

Heb je het nou over 1500 netto?? Want dat is toch echt wel een bedrag waar je (in je eentje) prima van kan rondkomen.
gezin
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 23:53:40 #233
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_40526308
Toen ik onder 20 was had ik ook geen zin om te werken maar om elke dag uit te gaan....Toen ik het op een moment zat was wilde ik zo graag gaan werken en nu heb ik het gevoel dat ik niets heb gemist maar juist op tijd lol heb gemaakt en op tijd een baan heb gevonden...Alles op zijn tijd..
ha ha ha ha ha
pi_40526320
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 23:12 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Gaatje in je hand?
Sportieve inbreng
pi_40526359
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 23:54 schreef Gijsbrecht2 het volgende:

[..]

Gaatje in je hand?
pardon?
Oh wacht je haalt je ongezonde eten uit de muur en bij de aldi?
Liddl whatever?
Je koopt nooit kleding? Je doet niks? Je sport niet oid?
pi_40526450
Ik vreet niks uit de muur en haal boodschappen bij Dirk/Appie en voor sporten word ik betaald.
Maar ik lees nu dat je een gezin hebt en dan is het inderdaad niet veel.
Ik trek mij terug in dat gaatje, sorry .
Sportieve inbreng
  zondag 6 augustus 2006 @ 00:01:57 #237
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_40526543
1500 Euro is inderdaad genoeg ja als je niets doet en alleen thuis zit.
Maar als je graag buiten huis bent is 1500 Euro echt niet genoeg, ik neem aan dat iedereen een mooie auto wil rijden of fatsoenlijke kleding wil kopen.
Ik leef al zuinig genoeg en nog zit ik financieel af en toe in de problemen.
pi_40526599
hebben jullie het nou over 1500 euro netto of bruto
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_40526615
1500 netto is al bijna twee keer zoveel als waar mensen met een minimale uitkering van moeten rondkomen
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zondag 6 augustus 2006 @ 02:06:56 #240
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_40530182
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 00:01 schreef MrSASO het volgende:
1500 Euro is inderdaad genoeg ja als je niets doet en alleen thuis zit.
Maar als je graag buiten huis bent is 1500 Euro echt niet genoeg, ik neem aan dat iedereen een mooie auto wil rijden of fatsoenlijke kleding wil kopen.
Ik leef al zuinig genoeg en nog zit ik financieel af en toe in de problemen.
Zeik niet, patser. 1500 euro netto in de maand, heb je echt geen reet te klagen. Ga pleeën schoonmaken.
  zondag 6 augustus 2006 @ 04:57:48 #241
46960 StefanP
polemicist
pi_40533196
Luie honden. Nou, dan werken ze niet. Op den duur komen ze zichzelf wel tegen. Uiteraard hoort de overheid ze geen cent te verstrekken, nu niet en nooit niet.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_40533243
Ik wil liever ook niet werken ,Toch doe ik het
Heb een tijd zonder werk gezeten en na een paar maanden gaat je dat echt je strot uithangen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 6 augustus 2006 @ 05:57:18 #243
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_40533524
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 02:06 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zeik niet, patser. 1500 euro netto in de maand, heb je echt geen reet te klagen. Ga pleeën schoonmaken. [afbeelding]
pi_40535282
Hij heeft wel een punt natuurlijk. Er zijn legio alleenstaanden die het met minder moeten stellen (maat van me werkt full-time bij de AH, kansloos ja, but he has to in order to eat) en gets by. Eet je inderdaad niet 3 keer per week ossenhaas en draag je geen Boss overhemden, maar dat zou natuurlijk ook een beetje raar zijn. En die krijgen dat niet netto.

Wil je een mooie auto rijden en leuke kleding kopen? Wil je een koophuis i.p.v een sociale huurwoning? Maak van jezelf een asset, dan krijg je vanzelf meer betaald. Maar dat kost natuurlijk moeite en vereist braincells, dus waarom zou men 't ook maar proberen he

Bottom-line is, dat soort dingen moet je verwerven. Niet verwachten dat het aan komt waaien of het niet direct beschikbaar zijn ervan je ontslaat van de plicht te werken voor je bestaan.

En, unfortunate circumstances daargelaten, als je een gezin gaat stichten op basis van zo'n inkomen dan ben je een dwaas. Zoiets doe je niet voor je jezelf waardevol gemaakt hebt en je dus redelijk wat zekerheid hebt dat je kunt providen.
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:14:49 #245
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_40535414
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:08 schreef riley het volgende:
Hij heeft wel een punt natuurlijk. Er zijn legio alleenstaanden die het met minder moeten stellen (maat van me werkt full-time bij de AH, kansloos ja, but he has to in order to eat) en gets by. Eet je inderdaad niet 3 keer per week ossenhaas en draag je geen Boss overhemden, maar dat zou natuurlijk ook een beetje raar zijn. En die krijgen dat niet netto.

Wil je een mooie auto rijden en leuke kleding kopen? Wil je een koophuis i.p.v een sociale huurwoning? Maak van jezelf een asset, dan krijg je vanzelf meer betaald. Maar dat kost natuurlijk moeite en vereist braincells, dus waarom zou men 't ook maar proberen he

Bottom-line is, dat soort dingen moet je verwerven. Niet verwachten dat het aan komt waaien of het niet direct beschikbaar zijn ervan je ontslaat van de plicht te werken voor je bestaan.

En, unfortunate circumstances daargelaten, als je een gezin gaat stichten op basis van zo'n inkomen dan ben je een dwaas. Zoiets doe je niet voor je jezelf waardevol gemaakt hebt en je dus redelijk wat zekerheid hebt dat je kunt providen.
www.vertaalwoord.nl
The End Times are wild
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:17:00 #246
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_40535447
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 05:04 schreef Steve-O het volgende:
Ik wil liever ook niet werken ,Toch doe ik het
Heb een tijd zonder werk gezeten en na een paar maanden gaat je dat echt je strot uithangen
Ik heb afgelopen jaar (puur uit trots) een uitkering afgewezen terwijl zo ongeveer alle instanties hun best deden om mij hem te laten ontvangen.

En nu verdien ik met mijn parttime McJob volgens mij nog minder dan als ik toen gewoon ja had gezegd, maar het gaat om het principe. Ik wil met rechte rug VVD kunnen stemmen.
pi_40535822
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:03 schreef bluebit het volgende:
heb je dit toevallig op de radio gehoord (een aantal jongeren hierover) :
"ik heb geen zin om te werken, en voor geld ga ik naar mijn ouders...."
"Tsja, als je geen zin hebt, dan kun je er weinig aan doen"

ik denk maar zo....daar gaat mijn pensioen waarvoor ik zo hard zit te werken....
Tsja dat vraag ik mezelf ook af over hartwerkend FOK. allemaal lopen te zijken over hardwerkend fokkers. maar intussen zie ik mensen 9 van 10 keer onder werktijd berichten posten...

En jongens wat zijn we toch hartwerkend!!!. en maar afgeven op een algemeen gegeneraliseerde
zonnenbok. terwijl we zelf lui op de studie of werk zeee'en van tijd hebben om lekker te posten
"It Put's The Lotion In Basket"...
pi_40535876
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

www.vertaalwoord.nl
Ga je druk maken om iets relevants, dork.
  zondag 6 augustus 2006 @ 12:34:37 #249
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_40537148
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:39 schreef riley het volgende:

[..]

Dat is gewoon uncalled for.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:26:58 #250
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_40538688
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:39 schreef riley het volgende:

[..]

Spreek gewoon je moerstaal, aansteller!
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')