nou, zo lekker is ze nou ook weer niet, maar ja het zou kunnen dat je maanden vast gezeten hebt, en dan begin je alles lekker te vindenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:59 schreef MikeyMo het volgende:
Altijd maar een beetje lopen klagen in haar column, afgeven op de mentaliteit die er in Hillywood hangt, extreem linkse gedachtengangen spuien in haar column. Telkens weer opscheppen over welke opleiding ze nou weer heeft gedaan terwijl ze haar carriere puur en enkel aan haar uiterlijk heeft te danken, want om nou te zeggen dat er een groot acteertalent in haar verscholen zit![]()
De betweterige arrogantie druipt er bij haar vanaf; oh ik ben zo slim, oh wat heb ik een hekel van de showbusiness... maar ondertussen wel je boterham er mee verdienen.
Je bent een fucking soapster! Gewoon half- (heel mag ook) naakt in de bladen staan, je tieten showen in films en verder je kaken op elkaar houden... tenzij je moet pijpen natuurlijk...
[afbeelding]
volgens mij heb ik ook wel eens wulpse bikinishoots gezien hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:59 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe kan je dat nou geil vinden, check dat haar dan.
Laat ook maar..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:59 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe kan je dat nou geil vinden, check dat haar dan.
Leuke kikker!quote:
pics?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:06 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
volgens mij heb ik ook wel eens wulpse bikinishoots gezien hoor
voor mijn homie doe ik alles, je weetquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een kikker!
Dat had je niet hoeven doen hoor, gekkie.
ja dom en oppevlakkig is ze, nu nog die haren blond vervenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:19 schreef MikeyMo het volgende:
Best suf eigenlijk, je geld verdienen met poseren in bikini en lingerie en dan pimpen met je opleidingen...
en in een kamertje op de wallen gaan zitten, voelt ze zich vast thuis tussen die andere oostblokstersquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:21 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
ja dom en oppevlakkig is ze, nu nog die haren blond verven
Slaat weer nergens op, waarom moet je haar weer afrekenen op haar etnische achtergrond?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en in een kamertje op de wallen gaan zitten, voelt ze zich vast thuis tussen die andere oostbloksters
Die ook ja!quote:
Volgens mij komt deze mooie dame uit Rusland als ik het goed hebquote:
En als je het niet goed hebt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:40 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Volgens mij komt deze mooie dame uit Rusland als ik het goed heb![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |