quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 09:45 schreef Mirage het volgende:[..]
Soms wordt de vraag "wie zou jij voor één dag willen zijn?" gesteld.
Ik weet het antwoord !
Sight_key.
Ik zou het fantastisch vinden om één dag door de ogen van Sight_key te mogen kijken.
Een interessante en zeker levendige ervaring lijkt mij dat.
Veel leuker dan het afgezaagde "ik wil voor één dag miljonair zijn".
(alhoewel ik dan waarschijnlijk voor het einde van de dag geen miljonair meer zou zijn... en er wel een aantal scholen en kindertehuizen met goed meubilair en voedselbonnen voor 5 jaar uit de grond zijn geschoten
![]()
)
![]()
Zo vreemd is het niet hoor. Ik hou alleen alles in de gaten
![]()
Vroeger kon ik niet alles in de gaten houden. Heb dus ook -3 aan beide ogen gekregen daardoor. You don't need eyes to see, you need vision
![]()
Maar door de opleiding accountancy waar ik dus even over de toeren ging en accountancy ging doortrekken heb ik de details weten te waarderen
![]()
De kleinste details. En zo wil ik gaan uitbreiden
![]()
Je mag wel eens door mijn ogen kijken hoor
![]()
Nee dat gaat niet
![]()
Maar ik wil dus gaan programmeren, vandaar dat ik me met kauwgum in de mond net voel als die ene van die ene film
![]()
Ik denk dat de Nederlandse taal gebruiken op zich al programmeren is. Maar dat weet ik niet zeker.
Heb gewoon zin om "rijk" te worden, en dan een hele andere manier van rijk zijn
![]()
Rijk zijn kun je op meer manieren dan alleen met geld. Ik heb een hekel aan geld dus. Geef mij maar de juiste software
Wel een compliment dat Mirage mij een dag wilt zijn
![]()
Maar wie weet zul jij ooit ook zien wat ik zie. De details
![]()
Maar ik weet niet. Je moet je open stellen daarvoor. Ik leg dat wel eens uit. Hoe je een boom kunt bekijken dus. Je kunt de hele boom zien of je ziet de bladeren en vervolgens de boom.
Zie je tevens de bladeren van een boom, dan komt de boom naar voren als ware hij op een digitale foto
![]()
Je vangt dan alles beter op dus. Je ziet meer daardoor. Het ziet er mooier uit ook op dat moment
[ Bericht 8% gewijzigd door Sight_key op 04-08-2006 09:54:53 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.