1. Nee die hebben ze niet, een bedrijf bestaat namelijk om winst te maken, of te wel geld verdienen. Die verantwoordlijkheid zullen ze dan ook alleen nemen als er geld aan te verdienen valt. Bedrijven zijn over het algemeen nou eenmaal niet idealistisch, daar zit namelijk geen geld in.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:28 schreef Hallulama het volgende:
Hebben grote multinationals zoals Heineken trouwens niet een zekere verantwoordelijkheid af te leggen richting de consument en de wereld waarin wij allen leven, wat hun productenportfolio betreft?
We moeten toch zuinig zijn met energie?
Wacht, het zijn de consumenten die hier juist om vragen?
Jij en ik dus?
Proef ik nu een negatieve ondertoon tov het nieuwe biertje?? Je geeft zelf je meningquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:28 schreef Hallulama het volgende:
Heineken: alleen als ie ijs- en ijskoud is
We moeten toch zuinig zijn met energie?
Wacht, het zijn de consumenten die hier juist om vragen?
Jij en ik dus?
Zoiets vermoed ik ook ja. Maak er gewoon een trendy ding van dat nergens naar smaakt, klaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:39 schreef Pony-Lover het volgende:
Bier dat zo koud is smaakt eigenlijk nergens meer naar en is dus voor mensen die helemaal geen bier lusten in de markt gezet.
En de mensen zullen er met een beetje pech best geld aan uitgevenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:40 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Zoiets vermoed ik ook ja. Maak er gewoon een trendy ding van dat nergens naar smaakt, klaar.
Waarschijnlijk drink je daarom haast nooitquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 05:40 schreef Hells_Angel het volgende:
De smaak is inderdaad ver te zoeken hoe dichter bij de nul graden, aantal keer biertjes gedronken direct uit de vriezer, dan laat ik ze vaak even opwarmen..
Ik drink praktisch nooit bier, maar als ik bier drink is het Heineken.
hmmzz, wie zou het zijn ??quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 07:59 schreef Drugshond het volgende:
O ja, we hebben een moderator die expert is op het gebied van bevroren biersoorten. Die zit regelmatig zijn flesjes uit de vriezer te hakken.![]()
o jij dus.... dacht aan Het_Biertjequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:53 schreef sp3c het volgende:
ik houd gewoon van koud bier ja
en als echte hollander wil ik er niet extra voor betalen
Nah, Blondjes zijn op hun best in de zomer. Een Grimbergen Dubbel voor het haardvuur daarentegen...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:39 schreef Hallulama het volgende:
Mijn mening?
Witbier in de zomer, Leffe Blonde in de winter
Inderdaad. Of voor bier dat helemaal niet te drinken is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:39 schreef Pony-Lover het volgende:
Bier dat zo koud is smaakt eigenlijk nergens meer naar en is dus voor mensen die helemaal geen bier lusten in de markt gezet.
Tenzij terras Leidse , dan is het alweer verdampt tegen die tijd .....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:29 schreef veldmuis het volgende:
Interessant, eer het dan op het terras aankomt is het netjes 7 graden!
Inderdaad, goed punt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:29 schreef veldmuis het volgende:
Interessant, eer het dan op het terras aankomt is het netjes 7 graden!
Welkomquote:
het gaat over Heinekenquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:30 schreef El_Rolando het volgende:
De smaak wordt minder, vrees ik.
Ik drink het al een tijdje in de kroeg en vooral de smaak is wat vlakker. Maar wel lekker op z'n tijd een ijskoud biertje. Zeker als het bloedheet is op t terras of in de kroeg. Ik ben benieuwd of het een blijvertje wordt. Met dit weer zit ik toch liever aan een Urtyp of Palm.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heeft iemand het al geprobeerd?
Heb het laatst in Haarlem geprobeerd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heeft iemand het al geprobeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |