Zonder zadel? Kwestie van alvast goed ingereden te zijn...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Is goed. Ik zit al op de fiets richting Groningen.![]()
Als ik tel gebruik ik altijd een word document. Niet dat ik vind dat jij altijd per se moet tellen hoor. Maar het kan wel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zoals al eerder gemeld: Ik ga niet tellen, om de doodeenvoudige reden dat ik geen pen kan vasthouden.
AntonDingeman, vergeet niet topic 100 en 101 erbij te tellen. En het topic is niet het honderdste en tweede maar het honderd en tweede...
Pardon? Het 100e is geteld hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zoals al eerder gemeld: Ik ga niet tellen, om de doodeenvoudige reden dat ik geen pen kan vasthouden.
AntonDingeman, vergeet niet topic 100 en 101 erbij te tellen. En het topic is niet het honderdste en tweede maar het honderd en tweede...
Niet volgens de OP...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pardon? Het 100e is geteld hoor![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:28 schreef Neleos het volgende:
Als El Rubio goed is, lijkt het mij dat Homodeck aan de beurt is voor de volgende vraag.
Daar hebben we Google voorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik weet niet of El Rubio goed is. Ik kom daar nooit...
Jij komt ook liever in de Golden Arm?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik weet niet of El Rubio goed is. Ik kom daar nooit...
quote:
quote:Score is bijgewerkt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Nembrionic op 03-08-2006 20:17 ]
Daar kijkt toch geen hond naarquote:
Tja Eric Burdon met zn karakteristieke kopquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:41 schreef Neleos het volgende:
Animals
dat zeg ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:41 schreef Neleos het volgende:
Die grimas van Eric Burdon verklapte het direct
Ottawaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:45 schreef wendytje het volgende:
canada montreal
schrale troostquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
Montreal is het wel geweest overigens
das 1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:51 schreef wendytje het volgende:
oekraine
gaan we nou allemaal 1 tegelijk noemen? das 2quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:51 schreef AntonDingeman het volgende:
kazachstan
En dat is 12. Tsjetsjenië was niet goed namelijk. Dat was een deel van Rusland.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:53 schreef Neleos het volgende:
Moldavie
Dat dacht ik al ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
En dat is 12. Tsjetsjenië was niet goed namelijk. Dat was een deel van Rusland.
Neleos +1
AntonDingeman + 1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:57 schreef AntonDingeman het volgende:
michiel romeyn
kees prins
herman koch
Zeg, Dingeman...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:50 schreef AntonDingeman het volgende:
puntjes zijn geteld
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zeg, Dingeman...
Ik heb ineens een punt MINDER in dit topic....![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:10 schreef slaveloos het volgende:
brilmij?
Oh sorry ik heb niet meegerekend dat Jayhawk jou in #101 nog 2 punten toekende voor een vraag uit #100.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zeg, Dingeman...
Ik heb ineens een punt MINDER in dit topic....![]()
Berkery +1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:43 schreef Berkery het volgende:
Timothy Leary?
Nee, absoluut niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:44 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Berkery +1
moet ik moeoilijkere vragen bedenken?
liever nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:44 schreef slaveloos het volgende:
[..]
moet ik moeilijkere vragen bedenken?
Berkery heeft ze altijd in een keer goed.... de heldquote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:47 schreef dartfanaat het volgende:
Goedemorgen
Heel even hier, ben zo weer weg. Vanmiddag ben ik er wel weer
Hoi Soempiequote:
Wie isquote:22 oktober 1997
DEN HAAG, 22 OKT. Het overlijden van, die gisteravond is omgekomen bij een verkeersongeluk bij Amsterdam, heeft politiek Den Haag geschokt. De Tweede Kamer schorste vanmorgen de vergadering tot 14 uur en zal het omgekomen Kamerlid morgenmiddag herdenken.
yes.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:59 schreef AntonDingeman het volgende:
Van Traa
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:03 schreef macondo het volgende:
tvp en goedemorgen..![]()
(maar weinig meer dan dat, druk druk druk)![]()
Geen Gestapo, maar ....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:08 schreef Asmodian het volgende:
Ik weet deze... Hij moest er een Gestapo-figuur van maken, toch?
tevens goedemorgen!
prachtig verhaal dit!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:18 schreef AntonDingeman het volgende:
Asmo +1
Eigenlijk SS-officier maar "Gestapo-figuur" reken ik ook wel goed, aangezien de SS de baas was over de Gestapo.
edit: oh, hij zegt al wat ik horen wil
Mazure: "Mijne heren, ik geloof niet dat een SS-uniform mijn held goed zou staan"
Yay!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:18 schreef AntonDingeman het volgende:
Asmo +1
Eigenlijk SS-officier maar "Gestapo-figuur" reken ik ook wel goed, aangezien de SS de baas was over de Gestapo.
edit: oh, hij zegt al wat ik horen wil
Mazure: "Mijne heren, ik geloof niet dat een SS-uniform mijn held goed zou staan"
Ik ook niet. Ik ken Dick Bos van een Nova-uitzending, waarin ze dit verhaal vertelden. Hier meer info over Dick Bos: www.dickbos.comquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!![]()
Geweldig verhaal inderdaad. Nooit een van die strips gelezen - zijn ze de moeite waard?
ff vraag verzinnen
ze zijn mij een beetje teveel van het soort "pak aan schobbejak" een beetje te gedateerd. Wel aardig getekend, maar de verhalen vond ik vrij sufquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!![]()
Geweldig verhaal inderdaad. Nooit een van die strips gelezen - zijn ze de moeite waard?
ff vraag verzinnen
Ik ook dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:27 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ken Dick Bos van een Nova-uitzending, waarin ze dit verhaal vertelden.
En dndiek maakt het afquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:33 schreef dndiek het volgende:
Francois?
Anton Dingeman +1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:39 schreef AntonDingeman het volgende:
Nance
Lucille Werner
Francois Boulangé
Robbert ten Brink
sorry, maar niet wat ik zoekquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:02 schreef AntonDingeman het volgende:
ale
ken ik ook alleen maar door een nummer van The Dubliners, johquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:06 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik heb gespiekt. Ik had het nooit kunnen gokken.
edit: goed zo Asmo
Het feit dat je t via de Dubliners kent, is al reden genoeg voor een puntquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
ken ik ook alleen maar door een nummer van The Dubliners, joh
edit: maar porter is gewoon een soort ale, dus ik zie niet waarom ale fout was...
Asmodian +1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:06 schreef Asmodian het volgende:
Dan bedoel je vast Porter
Het bier heette Stout-Porter, neit Stout-Ale.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
ken ik ook alleen maar door een nummer van The Dubliners, joh
edit: maar porter is gewoon een soort ale, dus ik zie niet waarom ale fout was...
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:06 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik heb gespiekt. Ik had het nooit kunnen gokken.
edit: goed zo Asmo
Yay!quote:
- Ik had echt geen idee wat het moest wezen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:13 schreef macondo het volgende:
[..]
dat moet je een andere keer nog maar eens uitleggen...
Ja, maar dat zijn zo veel nummers die The Dubliners spelenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:18 schreef AntonDingeman het volgende:
Het nummer is al eeuwen oud.
quote:(Couplet)
In the merry month of June from me home I started,
Left the girls of Tuam so nearly broken hearted,
Saluted Father dear, kissed me darling mother,
Drank a pint of beer, me grief and tears to smother,
Then off to reap the corn, leave where I was born,
Cut a stout blackthorn to banish ghosts and goblins;
In a brand new pair of brogues to rattle o'er the bogs
And frighten all the dogs on the rocky road to Dublin,
(Refrein):
One two three four five,
Hunt the Hare and turn her down the rocky road
And all the way to Dublin, Whack fol la de dah!
Grote hint wegens aanstaand vertrek: het ligt aan de maat van de muziekquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:25 schreef wendytje het volgende:
ik zie er geen hint in
was eerst een gedicht ofzo?
Nee, een Wals is in 3/4 geschreven...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:28 schreef slaveloos het volgende:
het is een wals?
en voor de herenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:30 schreef Soempie het volgende:
one: stapje naar links
two: stapje naar achter
three, four, five: cha cha cha
Nee, maar ik wil inderdaad de maat wetenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:31 schreef wendytje het volgende:
6/8 maat?
Nee, het gaat over matenquote:
bijnaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:32 schreef vosje505 het volgende:
5/8 maat?
Dat is'm!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:33 schreef wendytje het volgende:
5/4
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:31 schreef vosje505 het volgende:
[..]
en voor de heren
one: stapje naar rechts
two: stapje naar voren
three, four, five: cha cha cha![]()
Ik heb m'n zilver-ster nog ergens liggen. Alles inmiddels vergetenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:32 schreef Soempie het volgende:
Hee Asmo,
je zou niet zeggen dat ik m'n dansdiploma zilver heb he![]()
tis een id maar moet ik zelf ook weer ff diep gravenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:37 schreef Soempie het volgende:
Vos, misschien is het een idee om dansles te geven op fok!![]()
ja....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:38 schreef AntonDingeman het volgende:
eeeeeeh. .... schuurpapierletters?
neequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef AntonDingeman het volgende:
Bartjens
braille?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef wendytje het volgende:
[..]
ja....
en houten bordje, met daarop de letter van schuurpapier
je leert de letter door steeds te voelen
ook nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:40 schreef AntonDingeman het volgende:
Braille
helaas soempiequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:40 schreef Soempie het volgende:
hoogeboom en moerman? ik hoor het wel te weten...
welke hint?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:43 schreef Soempie het volgende:
zonder die hint had ik het niet geweten
quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:40 schreef wendytje het volgende:
arts pedagoog en nog veel meer
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:03 schreef Asmodian het volgende:
Paul Allen in dat geval
Yay!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:05 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Asmodian + 1
Kan ik gaan lunchen [afbeelding]
slaveloos +1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:09 schreef slaveloos het volgende:
wild rover
dat viel me ook op..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:10 schreef vanKampen het volgende:
Macondo,
Ik zie dat we uit dezelfde film quoten in onze voetnoot
en als ik jullie voetnoten zie, moet ik altijd denken aan hot shots, wanneer Charlie Sheen een andere acteur tegenkomt op een boot meen ik, en dan roept, loved you in wallstreetquote:
helaas, het gaat om een echte hardrockband, gestart door die rapper, en hij kwam ook in de problemen vanwege die cdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:18 schreef vanKampen het volgende:
Tupac Shakur - Digital Underground
verkrachting
dan haak ik afquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:20 schreef slaveloos het volgende:
[..]
helaas, het gaat om een echte hardrockband, gestart door die rapper, en hij kwam ook in de problemen vanwege die cd
ook cypress hill is geen echte rockband. Het is een ouderwetse rockband met gitaar, bas en drumsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:24 schreef AntonDingeman het volgende:
Rapper: ????
Band: Cypress Hill
Probleem: ????
schiet je dus toch iets mee op...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:29 schreef AntonDingeman het volgende:
ik weet het echt niet .... ik kan wel gewoon de weinige rappers opnoemen die ik ken, maar daar schiet ik niet veel mee op
Ice T?
nee, het probleem was met een van de liedjes op de cd, tevens de titel van die cdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:31 schreef AntonDingeman het volgende:
En de band? Geen idee. Hij kwam in de problemen omdat hij ging vechten?
Nee. Dat is niet de verbeterde ranglijst.quote:
Plagiaat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:32 schreef slaveloos het volgende:
[..]
nee, het probleem was met een van de liedjes op de cd, tevens de titel van die cd
Kijk in de eerste postings van dit topic, daar legt die persoon uit dat-ie wel heeft geteld maar is vergeten deel 100 te schrijven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:33 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nee. Dat is niet de verbeterde ranglijst.
Merk op dat iemand in deel 101 "Punten na 99" boven de ranglijst van na deel 100 heeft staan. Dat is diegene vergeten aan te passen.
Die van mij klopt wel. Je hebt geen 92 punten.
warm, geen racisme, meer een daad van burgelijke ongehoorzaamheidquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:34 schreef dolle_hond het volgende:
rascistische tekst?
Dit topic telt volgend topic pas mee...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:38 schreef vanKampen het volgende:
volgens mij heb ik 6 punten!
dit topic ook nog een puntje gehaald!
Ja precies. Er is dus wél geteld. Nembrionic heeft 100 al geteld, maar "na 99" er boven laten staan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Kijk in de eerste postings van dit topic, daar legt die persoon uit dat-ie wel heeft geteld maar is vergeten deel 100 te schrijven.
Ik heb de ranglijst "na 99" aangehouden die in deel 100 stond en daar de punten van 101 en 102 bij opgeteld. Dan kom ik voor jou op 90 punten.quote:Bovendien (enkel kijkende naar mijn punten) Kan ik nooit slechts 1 punt gehaald hebben als ik er in 101 al 3 heb gehad...
je bent wel heeeeeel erg warm, maar het is nog ironischer, gezien de carriere van deze manquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:40 schreef vosje505 het volgende:
bedreigen van publieke mensen (bijv president) met de dood?
In 101 (ranglijst tot "99") stond ik op 89 punten. Toen kwamen er 2 punten van het dubbelepuntentopic bij en later nog eentje.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:39 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ja precies. Er is dus wél geteld. Nembrionic heeft 100 al geteld, maar "na 99" er boven laten staan.
[..]
Ik heb de ranglijst "na 99" aangehouden die in deel 100 stond en daar de punten van 101 en 102 bij opgeteld. Dan kom ik voor jou op 90 punten.
dolle_hond +1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:41 schreef dolle_hond het volgende:
oproep om politie-agenten te doden?
dat was NWA met ice cube, de eerste stapjes in de muziekwereld van dr drequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Fuck the police
Was dat Public Enemy?
Sorry, ik geloof je niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
In 101 (ranglijst tot "99") stond ik op 89 punten. Toen kwamen er 2 punten van het dubbelepuntentopic bij en later nog eentje.
de poetische bandnaam was bodycount, of is dat nog steeds eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:45 schreef AntonDingeman het volgende:
en hoe heette de band?
Ach ja... IJsblokje, IJsthee... Same differencequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:45 schreef slaveloos het volgende:
[..]
dat was NWA met ice cube, de eerste stapjes in de muziekwereld van dr dre
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:48 schreef vanKampen het volgende:
Tjechie
Slowakije
Hongarije
Slovenie
Italie
Zwitserland
Duitsland
Liechtenstein
Forum Opties | |