Dat mag dus nietquote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
ja de zonquote:
Post jij ff je tieten danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:15 schreef SeaOfLove het volgende:
tjeees wat is dit voor topic.... heb alleen nog maar zebra's en vis gezien ipv bier en tieten![]()
johquote:
*fap fap fapquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:17 schreef SiemeN het volgende:
Mijn penis is erect.
Welk forum is dat?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:18 schreef Qunix het volgende:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (db:query:2013)
Nog steeds
tvpquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:18 schreef PsyCha het volgende:
jongens effe een tvp
je liegtquote:
quote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Dat mag dus nietquote:Twylight zegt:
in de 1e 15 topics heb ik iets van 1500 gehaald alleen in NB
Twylight zegt:
stiekem ga ik ook voor de 10 000
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
niet naar tosti's?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:18 schreef Rekkie het volgende:
Ik meur uit mijn bek naar WOK
ze zijn luie feaksquote:
vraag het niemand danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Niemand kan reaacties veranderen hé?
wat nou hé, doe is even normaalquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Niemand kan reaacties veranderen hé?
Fok is kut gewoon... Kan me eigen reacties niet eens wijzigen omdat er database problemen zijnquote:
Vraag maar aan Bar-le-Ducquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Post jij ff je tieten dan!!! bier heb ik hier wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |