Ik ookquote:
Ik ook, voor de helft...quote:
ik een wcquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook, voor de helft...
Moet hierboven maar es een koelkast aanschaffen![]()
dankzij mijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:22 schreef robert-dirksen het volgende:
kijkt ook.
hup hup.. kan je nog 25 minuten kijkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:32 schreef Innuendo het volgende:
shit vergeet ik nog te kijken ook... nou tv maar ff aan!!
geen mtv?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:44 schreef crackhead het volgende:
Verdomme, dit is voor het eerst in mijn leven dat ik het jammer vind dat ik geen MTV heb.
En dat geloof jij?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
NU live op MTV, Londen juni 06. Begonnen met starlight.
Er is een DVD in omloop met het concert, dus zoek en gij zal vinden.quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:22 schreef qu63 het volgende:
-- Muse Top of the Pops Special from BBCi
recorded on July, 30th 2006 (still broadcast until now)
Muse
June 28, 2006
Shepherd's Bush Empire
London, UK
SOURCE:
Digital Brodcast (MTV Pulse, Canal Satellite) > Standalone DVD Recorder (HQ Mode) (PAL)
TRANSFER:
HL-DT-ST DVDRAM GMA-4020 > DGIndex > DVDLAB Pro 1.5 > Export
GENERATION:
TV > DVDR(1) > yours will be DVDR(2)
LENGTH:
43:45
TRACKS :
01. Starlight
02. Plug In Baby
03. Soldier's Poem
04. Stockholm Syndrome
05. Invincible
06. Supermassive Black Hole
07. Hysteria
08. Time is Running Out
09. Knights of Cydonia
NOTES:
The Show is incomplete, it's what was broadcasted on mtv.
dat zijn dus 2 concerten hequote:
Op 1 DVD?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat zijn dus 2 concerten he
een keer TOTP en een keer het concert van gisteren
kijk maar op dimequote:
Kan nu nie zit op t werk, doe'k vanaaf wel ff.quote:
Jaaaa!quote:
Blijven seeden he!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Heb er 3 aan staan nu, hopelijk heb ik die binnen nu en 3 uurtjes binnen...![]()
Half 3 gaat de PC uit, dan heeft hij (en ikke ook) een weekje vakantiequote:
Hilarisch hoorquote:
Nieuwe Manson!! Zal ff info zoeken, vroeg het me gisteren ook af namelijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:51 schreef Elmo1608 het volgende:
Wat was dat eigenlijk voor gitaar met dat vlak met die gekleurde lightpunt erop?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:58 schreef Elmo1608 het volgende:
Ik heb dit gevonden![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=6155495805590520265
haha... wel gaaf dingquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:58 schreef Elmo1608 het volgende:
Ik heb dit gevonden![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=6155495805590520265
Klopt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:56 schreef TheArowana het volgende:
das toch die Korg Chaos (Kaos?) Pad? Totaal maf dat hij daar nog zo'n goeie controlle mee houdt!
Breezahs zijn allergisch voor goede muziek en ze willen niet hun vaste kijkers kwijtraken door (goede) muziek te draaien. Die tijd is voorbij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:38 schreef parselmouth het volgende:
Weer een bewijs dat MTV een ongelofelijke kutzender geworden is. Overdag zenden ze niks anders uit dan waardeloze Amerikaanse programma's die geen hoer met muziek te maken hebben + 'reports' die 12.000 keer herhaald worden en 's nachts gaan ze godverdomme een keer muziek uitzenden.
Gemist dus, moest om 4.45 op
zoek eens op dimeadozen.orgquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:38 schreef parselmouth het volgende:
Weer een bewijs dat MTV een ongelofelijke kutzender geworden is. Overdag zenden ze niks anders uit dan waardeloze Amerikaanse programma's die geen hoer met muziek te maken hebben + 'reports' die 12.000 keer herhaald worden en 's nachts gaan ze godverdomme een keer muziek uitzenden.
Gemist dus, moest om 4.45 op
Niet iedereen heeft Dime.quote:
klopt ja, jammer dat dat nog niet werkt met invitesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:11 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft Dime.
Je kunt je niet eens meer aanmelden volgens mij.
jupquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:30 schreef da_micha_man het volgende:
Is dit hier een dvd van uitgebracht? (ivm torrents enzo)
Er zijn twee officiele Muse dvd's Hullabaloo en Absolution Tour. Aangezien je Hullabaloo al hebt is er weinig keuzequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:41 schreef crackhead het volgende:
Aangezien hier een hoop Muse-fans zitten: ik wil wel een concert op DVD kopen maar welke is dan echt goed? Dat optreden op Hullabaloo heb ik wel, echt super.
Ow, dat is niet echt veel. En die van Hullabaloo is dat Zenith concert he?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:31 schreef soul114 het volgende:
[..]
Er zijn twee officiele Muse dvd's Hullabaloo en Absolution Tour. Aangezien je Hullabaloo al hebt is er weinig keuze
Op Absolution Tour staat het Glastonbury 2004 optreden, maar dan zonder Citizen Erased & Stockholm Syndrome.. BBC heeft deze nummers wel uitgezonden.
jup, er zijn ook nog 'bootleg' dvd's te vindenhoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:37 schreef crackhead het volgende:
[..]
Ow, dat is niet echt veel. En die van Hullabaloo is dat Zenith concert he?
Wáááááááááááááááááááááááááááááááááár?!quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:27 schreef Innuendo het volgende:
En wat vinden we van de clip voor Starlight?? Ik vind hem wel geinig - wel vrij simpel maar vooral de nacht-shots vinnik wel mooi.
google? youtube? microcuts.net?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wáááááááááááááááááááááááááááááááááár?!
Ik had hem al gevonden, ik vind dat er meer in had gezeten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
google? youtube? microcuts.net?
oftewel, eerst zoeken, dan vragen
Tevens nog iets extra's op die dvd of is het gewoon Absolution Tour DVD?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:55 schreef rena het volgende:
MuseIk heb voor mijn verjaardag de "limited" edition van BHAR gekregen, dus nu heb ik hem 2 keer
Het gewone cd doosje (die limited dus) met dvd van Glastonbury, die ik dus pas geleden op dvd gekocht heb
![]()
en de kartonnen.
Ben ik nu geen echte fan of wat![]()
![]()
Tevens een tvp dus.La la la.
Ik heb nog nergens een versie zien liggen met extra dvd.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:55 schreef rena het volgende:
MuseIk heb voor mijn verjaardag de "limited" edition van BHAR gekregen, dus nu heb ik hem 2 keer
Het gewone cd doosje (die limited dus) met dvd van Glastonbury, die ik dus pas geleden op dvd gekocht heb
![]()
en de kartonnen.
Ben ik nu geen echte fan of wat![]()
![]()
Tevens een tvp dus.La la la.
Het is gewoon de Absolution Tour DVD en die had ik helaas al, maar ik vind het wel leuk om allebei de versies van de cd te hebbenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:07 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Tevens nog iets extra's op die dvd of is het gewoon Absolution Tour DVD?
Ze hadden hem ook in Frankrijk gekocht, ik weet niet of hij in Nederland te krijgen is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:36 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens een versie zien liggen met extra dvd.
M'n vriendin zit deze maand in Frankrijk dus ik zal eens proberen of zij hem wellicht kan meenemen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:55 schreef rena het volgende:
[..]
Ze hadden hem ook in Frankrijk gekocht, ik weet niet of hij in Nederland te krijgen is.![]()
Hij kwam bij een Virgin winkel vandaan en het was kennelijk een import cd. Dus bij een gewone winkel hebben ze hem misschien niet. Maar je kunt het altijd proberenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:31 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
M'n vriendin zit deze maand in Frankrijk dus ik zal eens proberen of zij hem wellicht kan meenemen.
Klinkt best lekker!quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:40 schreef Innuendo het volgende:
Er is een 15 sec sample van een nieuw muse-nummer opgedoken, misschien een b-side?
Je vindt 'm hier http://www.musefury.co.uk/ bovenin.
Hele album is textueel gezien niet van hetzelfde niveau als hun eerdere werk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:52 schreef parselmouth het volgende:
Ja, maar dat komt ook voornamelijk omdat Matt de laatste twee zinnen ("There is no justice in this world... And there never was") zo enorm mooi zingt.
Ik vind City of Delusion best okay, alleen het eerste gedeelte van het refrein is zo ongelofelijk afgezaagd en dat verknalt heel het nummer. Als ie dan weer naar "I will avenge(?)" gaat wordt het weer beter. De strijkers erin zijn mooi enzo, maar dat refrein
Ah kom op. Net alsof Muse ooit een tekstueel sterke band is geweest. Het is meer zo dat het nu begint op te vallen omdat hij in herhaling valt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:54 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Hele album is textueel gezien niet van hetzelfde niveau als hun eerdere werk.
Dat is gewoon een feit.![]()
Hoewel ik het daar wel mee eens ben wil ik toch even een kanttekeningetje plaatsen in de vorm van enkele nummers die WEL tekstueel erg in orde zijn. Op Origin stonden enkele tekstueel interessante nummers, zoals Space Dementia en Citizen Erased.. En persoonlijk (maar het is moeilijk daarvoor met echt intelligente argumenten te komen) vind ik Plug In Baby, Microcuts en Megalomania ook erg sterk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:25 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ah kom op. Net alsof Muse ooit een tekstueel sterke band is geweest. Het is meer zo dat het nu begint op te vallen omdat hij in herhaling valt.
Herhaling? Nee.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:25 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ah kom op. Net alsof Muse ooit een tekstueel sterke band is geweest. Het is meer zo dat het nu begint op te vallen omdat hij in herhaling valt.
Ja misschien is zulke hoogstaande literatuur inderdaad niet aan mij besteed.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:46 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Herhaling? Nee.
Kijk dat jij de teksten niet begrijpt snap ik, mar ga Muse daar niet van de schuld geven aub.
Als je nou gewoon helemaal niet had gereageerd was beter geweest, want je hebt nu wel bewezen dat je er geen kaas van gegeten hebt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:38 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja misschien is zulke hoogstaande literatuur inderdaad niet aan mij besteed.![]()
Oh gaan we editen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:38 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja misschien is zulke hoogstaande literatuur inderdaad niet aan mij besteed.![]()
Maar goed, het gaat mij in het algemeen om terugkerende thema's. Dat is helemaal niet erg, maar bijv. bij het openingsnummer van de nieuwe cd heb je meteen weer zo'n gevoel als bij Apocalypse Please. Daardoor is het wat minder verrassend. En verder vind ik de rijmpjes van Muse gewoon vaak iets te simpel. Maar ach, het is popmuziek en er zijn inderdaad genoeg andere bands die het er slechter van afbrengen.
Laten we het daar maar bij houden. Ik ben een groot liefhebber van Muse en het concert in 013 vlak voor de release van de tweede cd is nog steeds een van mijn favo concerten.
Ik ervaar de teksten van BHAR soms ook als herhaling. Niet vanwege de thematiek, maar door woord en zinsgebruik. Ik kan niet persé concrete voorbeelden noemen, maar in mijn ogen is er zeker sprake van herhaling, dat moet ik Wepeel nageven..quote:Herhaling? Nee.
onofficiëel vervolg op Ruled by Secrecy? Mja, het verbaast me niet, ik las volgens mij dat het nummer expres nog wat Absolution sfeer had meegekregen. En ik las ook dat ze Apocalypse Please expres wat bombastischer hebben gelaten dan de rest van Absolution om te herinneren aan Origin of Symmetry.quote:Als je je er beter in verdiept had had je geweten dat Take A Bow een on-officieel vervolg is op Ruled by Secrecy, dit heeft meneer Bellamy trouwens nog bevestigd in een recente interview. Vind het persoonlijk qua boodschap van beide wat weghebben. BH&R is eigenlijk een vervolg op Absolution. BH&R geeft wat antwoorden op vragen die in Absolution werden gesteld. Als je alleen naar de tekst kijkt zijn het inderdaad rijmpjes, niet altijd even briljant(heb het over BH&R) maar in combinatie met de melodie klinkt het toch wel mooi. Simpel hoeft nog niet te betekenen dat het van minder kwaliteit is. Het was ook weleens tijd voor wat anders, als hij alleen maar zwaarmoedige, diep gegraven teksten gaat uitkramen dan raak je op een moment toch ook wel verveeld.
Mwoah, neehoorquote:Het was ook weleens tijd voor wat anders, als hij alleen maar zwaarmoedige, diep gegraven teksten gaat uitkramen dan raak je op een moment toch ook wel verveeld
Ok het is al goed. En ja ik edit omdat ik nog wat wilde toevoegen. Geloof niet dat daar een straf op staat.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:57 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Oh gaan we editen?
Als je je er beter in verdiept had had je geweten dat Take A Bow een on-officieel vervolg is op Ruled by Secrecy, dit heeft meneer Bellamy trouwens nog bevestigd in een recente interview. Vind het persoonlijk qua boodschap van beide wat weghebben. BH&R is eigenlijk een vervolg op Absolution. BH&R geeft wat antwoorden op vragen die in Absolution werden gesteld. Als je alleen naar de tekst kijkt zijn het inderdaad rijmpjes, niet altijd even briljant(heb het over BH&R) maar in combinatie met de melodie klinkt het toch wel mooi. Simpel hoeft nog niet te betekenen dat het van minder kwaliteit is. Het was ook weleens tijd voor wat anders, als hij alleen maar zwaarmoedige, diep gegraven teksten gaat uitkramen dan raak je op een moment toch ook wel verveeld.![]()
Dat was ook sarcastisch bedoeldquote:
M'n post was rustig, weet niet waar jij het 'onrustige' vandaan haalt..?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:15 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ok het is al goed. En ja ik edit omdat ik nog wat wilde toevoegen. Geloof niet dat daar een straf op staat.
En je mag het best met me oneens zijn maar het zou je sieren als je iets rustiger zou kunnen reageren. Verder no hard feelings en laten we maar gewoon van Muse genieten, akkoord?
Damn. Ze zullen toch wel NL aandoen tijdens een tour?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:49 schreef roppurt het volgende:
veel, alleen niet over concertdata in nederland![]()
Ze moetenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Damn. Ze zullen toch wel NL aandoen tijdens een tour?
Inderdaadquote:
Dank jequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Inderdaad.
Die van jou is mooi trouwens..
Met welk programma verklein je ze?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:17 schreef roppurt het volgende:
ik vind die van jullie alledrie heel erg mooi (misstique, megalomaniac en rena). Alle gave foto's krijg ik niet mooi als avater, omdat je het dan niet meer goed ziet. of doe ik iets fout? :\
Die Mr. X is lekker bezigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:50 schreef Megalomaniac het volgende:
'Starlight'
CD-Single:
[afbeelding]
DVD-Single:
[afbeelding]
Fruit. Ga ik met je.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:01 schreef rena het volgende:
O wat wil ik graag naar dat concert![]()
Maar ik heb niemand om er mee naar toe te gaan![]()
Tof! Hoe ziet het er uit en wat staat er op?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:10 schreef Innuendo het volgende:
Ik heb een prijs gewonnen via bol.com waar ik mun cd bestelde, een maand geleden...
namelijk de vinyl picture disc van SBH! Leuk voor de verzameling(Ziet er wel gaaf uit)
Wat ben je ook een stakkertje soms he? Gefeliciteeeeeeeeeeeerd!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:03 schreef Innuendo het volgende:
Ik heb ook nog helemaal niemand... *crying outlout!*, het is wat.
Ik vraag me af waarom niemand mij feliciteert met mijn exclusieve vinyl prijs.. Denk ik eens stoer te zijn
Nieuwe b-side, voor single van Starlight.quote:
Marco gaat toch niet mee, dat heb ik al eens eerder geprobeerd. Dus ik zoek ook nog medestanders.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat ben je ook een stakkertje soms he? Gefeliciteeeeeeeeeeeerd!![]()
Enne...jij zou met Marco naar Muse...niet piepen he?![]()
Oh, en as t een beetje mee zit, ga ik ook.....altijd gezellig!![]()
Ikikikikikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:09 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Marco gaat toch niet mee, dat heb ik al eens eerder geprobeerd. Dus ik zoek ook nog medestanders.![]()
Als het niks bijzonders is, stuur 'm dan maar naar mijquote:Over mijn ultrastoereexclusieveprijs:
Dankjewelll, ook rena bedankt. Ik zal nog wel even een exclusieve foto van m'n exclusieve prijs posten straks. En 't is niks anders dan een vinyl uitgave van SBH & Crying Shame, maar dan wel leuk opgesiert met mooie plaatjes op dat vinyl. Snappie ?(Volgens mij ist niks bijzonders maar oke
)
Boehh niemand wil met mij gaan (naar Muse dan he..), zie jenouwel.. (Psst, is er uberhaupt al sprake van een NL-concert?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:27 schreef rena het volgende:
[..]
IkikikikikMaar ik heb inmiddels waarschijnlijk wel medestanders.
[..]
Ik zal er over nadenken hoor..quote:Als het niks bijzonders is, stuur 'm dan maar naar mij![]()
![]()
Daar moet ik heen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Yes!!!!!!!!!!!!!
De Brabanthallen staan in het tourschema!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Waar staat het dan, en waar zijn kaarten te koop?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Yes!!!!!!!!!!!!!
De Brabanthallen staan in het tourschema!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Dan houden we daar een meet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Op de site van de Brabanthallen staat het ook nog niet en ticketmaster weet ook nog van niets....
Maar ik zal ze er persoonlijk op wijzen![]()
IK WIL EEN KAAAAAARTJE!![]()
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeeeeeeeeej!
Nou maar hopen dat ik snel genoeg ben voor een kaartje...anders word ik wel beetje pissig![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:32 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.microcuts.net/fr/concerts
Op de UK site staat het nog niet...weet het verder ook niet, zit hier nog met rode koontjes op mn bureaustoel te hupsen!!!!!!![]()
Hoezo? Heb jij al kaartjes dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:07 schreef Misstique het volgende:
Tof, ze hebben eindelijk NL in het toerschema opgenomen zie ik. Ik zal er zeker bij zijn..
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:44 schreef Innuendo het volgende:
En ik ga ook zekerteweten, vooral na Ahoy 2003 wat ik echt een heel erg leuk avondje vond. Maar met wie he..
Lijkt mij ook wel, maar het staat alleen nog maar op de Franse versie daarvan. En ik check ong. elke 10 minutenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:36 schreef rena het volgende:
Volgens mij is Microcuts best een betrouwbare website wat dat betreft hoor.![]()
Klopt! Ik zat naast em toen ie je belde!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:31 schreef Innuendo het volgende:
Matt belde net, ze komen.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:31 schreef Innuendo het volgende:
Jeeeeeej! Je hebt toch wel ff VIPkaartje voor me geregeld?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:31 schreef Innuendo het volgende:
heb je het Ahoy concert al op mp3?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:49 schreef rena het volgende:
Ik heb ze in 2003 gezien en dat was gewoon magisch, zo geweldigWat een verschrikkelijk goede band is het toch
![]()
![]()
Hoe weet je dat! Bronvermelding graag!!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:02 schreef MCH het volgende:
Dat is zo omdat ze eerst nog op Lowlands spelen. Volgende week zaterdag begint de vvk.
Nee.quote:
Ik zit nu op mijn werk, maar vanavond of zoquote:
checkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:22 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zit nu op mijn werk, maar vanavond of zo?
Bedankt!!quote:
Volgens mij rond de 36 euro, ik heb op buitenlandse ticketsites gekeken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:43 schreef SlaggY het volgende:
Iemand enig idee hoeveel een kaartje gaat kosten?
Ik baal zo dat ik niet naar lowlands kon gaan, maar dit maakt al heel wat goed
Vorige keer in 2003 zeiden ze het ook op een festival dacht ik. Iets in de trant van: See you in November of zo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Mss vertellen ze het vanavond wel, nadat ze op Lowlands hebben opgetreden![]()
*fingers crossed*
quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:40 schreef rena het volgende:
[..]
Vorige keer in 2003 zeiden ze het ook op een festival dacht ik. Iets in de trant van: See you in November of zo.![]()
Gedraag je niet zo kinderachtig de hele tijd, je bent 27...quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Mss vertellen ze het vanavond wel, nadat ze op Lowlands hebben opgetreden![]()
*fingers crossed*
heh?quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Gedraag je niet zo kinderachtig de hele tijd, je bent 27...
Ja...en?quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Gedraag je niet zo kinderachtig de hele tijd, je bent 27...
Al langquote:
Ik hoor geen Muse. Of ben ik gek?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nu op 3FM, Invincible live. Geen woorden voor dit.
Tof hè, Invincible was gewoon NOG beter. Ik weet nu zeker dat ik ga naar de Brabanthallen.quote:
Ik MOET er sowieso heen. Ahoy was ZO geweldig, ik weet gewoon dat ze het kunnen evenarenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Tof hè, Invincible was gewoon NOG beter. Ik weet nu zeker dat ik ga naar de Brabanthallen.
Ik heb ze nog nooit live gezien, ben pas vijftien hè.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:48 schreef rena het volgende:
[..]
Ik MOET er sowieso heen. Ahoy was ZO geweldig, ik weet gewoon dat ze het kunnen evenaren![]()
![]()
Ik was net 16 toen ik ze voor het eerst zag.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit live gezien, ben pas vijftien hè.
Ik denk sinds toen ik net veertien was, toen maakte ik er pas kennis meequote:Op zondag 20 augustus 2006 22:56 schreef rena het volgende:
[..]
Ik was net 16 toen ik ze voor het eerst zag.Ik kan je vertellen dat het zeer indrukwekkend en super tof is.
Hoe lang ben je al "fan"
?
Ik ook niet, mooi intro wel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:02 schreef rena het volgende:
Welk nummer is dit, ik kan het nog niet horen![]()
Inderdaadquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:08 schreef rena het volgende:
Of ze spelen even langer door![]()
Stockholm Syndrome![]()
![]()
nope, wel 5 tracks van Werchter 2006quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:26 schreef -skippybal- het volgende:
Stockholm Syndrome was echt niet normaal meer![]()
Iemand al een rip er van gevonden![]()
Wie wat waar wanneer?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:26 schreef Innuendo het volgende:
Morgen schijnt er nog e.e.a. van Muse @ lowlands op tv te komen.
Ik weet het helemaal niet zeker hoor maar ik ving zoiets gister op.Als het al zou komen dan lijkt me dat het vanavond op Nederland 3 om 23.45 komt.quote:
Vage recensie.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:37 schreef Innuendo het volgende:
Voor de liefhebbers: rapidshare linkje naar de stream van gisteravond: klikkerdeklik
Met een paar MSN-bliepjes, verder uitstekende kwaliteit. Ze waren weer eens in topvorm hoor ik wel...
[afbeelding]
![]()
En het 3voor12 verslag staat hier...
De recensies van 3voor12 zijn nog bombastischer als de muziek zelf!quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:56 schreef Innuendo het volgende:
Wat snap je niet, jongen?(Ga is werken man!!)
Je kan al wel meedoen aan de prijsvraag van 3fm. Maar niet verder vertellen hé, anders heb ik minder kans....quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:20 schreef Vrieskist het volgende:
Goed nieuws dat er ook nog een apart concert van muse in nederland komtIk zal dit topic goed in de gaten houden ivm voorverkoop data.
Waar is het hele concert te luisteren dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:29 schreef SlaggY het volgende:
Net het concert van gister even geluisterd. Klinkt echt geweldig, vooral de toegift.![]()
Wil ik ook wel weten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:40 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Waar is het hele concert te luisteren dan?
Da's de laatste helft.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:51 schreef tazman89 het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/eo/xnr/laatste.ra
minuut 31...sterkte.
Hier.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:40 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Op de radio was het vanaf het einde van Citizen Erased te horen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:42 schreef T1andonly het volgende:
- Knights of Cydonia + Space Dementia Outro
- Hysteria
- Supermassive Black Hole
- Showbiz
- Map of the Problematique
- Forced In (Instrumental)
- Bliss
- Citizen Erased
- Apocalypse Please
- Invincible
- Riff + Starlight
- Riff + Plug in Baby
-New Born
---------------
- Time is Running Out
- Stockholm Syndrome
---------------
- Take a Bow
Dit hebben ze toch gespeeld of niet?
Ik heb ook maar de helft gehoord, dat stuk wat op de radio was.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:40 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik ga bidden dat ze Stockholm Syndrom doenquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:28 schreef Innuendo het volgende:
Volgens teletekst inderdaad vanavond aandacht voor Muse in dat programma rondom Lowlands om 23.45. Dus iedereen met chippies voor de buis vanavond!! (Wedden dat ze weer bijna niks uitzenden?)
Invincible en Starlightquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ga bidden dat ze Stockholm Syndrom doen![]()
Doe mij maar het hardere werk van de vorige albumsquote:
Is al een keer gepost.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:08 schreef -skippybal- het volgende:
Check hier trouwens de gitaar van Matthew Bellamy.
Geil ding![]()
Eauquote:
als ik thuis ben wil ik het proberenquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:07 schreef Megalomaniac het volgende:
Kan iemand het ff rippen en uploaden van vanavond??
Ja aangezien er een hoop nieuwe mensen zijn die ze wel eens willen zien.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:37 schreef Innuendo het volgende:
In 2003 viel het mee, toen heb ik een week na de start ofzo nog staanplaats kaarten gekocht via het postkantoor. Ik denk wel dat dat dit jaar anders zal zijn.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:48 schreef T1andonly het volgende:
Ik ga morgenvroeg al met m'n slaapzak bij het postkantoor liggen
Oei. Dat is balenquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:52 schreef JeroenV het volgende:
Ik ga vrijdag op vakantie.
euro of 40 meestal voor die zaal hoorde ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:05 schreef morgane het volgende:
ik denk dat ik ook zaterdag meteen kaartjes ga halenweet iemand misschien hoe duur het ong. gaat worden?
35 euroquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:33 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe duur is een kaartje dan??
2 tracksquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:29 schreef the_disheaver het volgende:
nu op 3
edit: net te laat erheen gezapt. Muse is wel ff uitzezonden. Zal wel op 3voor12 te zien zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |