quote:KARTS
10:00 (R) 1 CIK-FIA European Superkart Championship 250cc
MOTOREN
10:50 (R) ONK Dutch Superstock
11:35 (R) ONK Dutch Superbikes
12:20 (R) ONK Dutch Supersport 600cc
AUTO'S
14:00 (R) Recaro Formule 3 Cup
14:50 (R) BRL - Benelux Racing League V6
15:40 (R) FIA European Superkart Championship
16:30 (R) DCC - Dutch Supercar Challenge
(R) = Race
Programma onder voorbehoud
andere jaren was dat zo en volgens mij stond dat nooit op het programma. Denk dat het er nu wel is...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:24 schreef Palomar het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook heen.
Alleen jammer dat er altijd allemaal van die paupers met krijsende k*tkinderen de stoeltjes bezet zitten te houden, terwijl het racen ze verder niet echt boeit :/ Maarja gratis he
Ik vond overigens de vorige jaren de pauze-programma's vaak wel spectaculair. Van die demonstraties met motors en vrachtwagens etc. Ik zie dat nu alleen (nog?) niet op het schema staan.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:30 schreef Palomar het volgende:
In de pauze iig een demo van Jos Verstappen in zn A1GP wagen: Bron
Wij gaan waarschijnlijk ook heen, lekker als paupers met een krijsend kind de stoeltjes bezet houden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:24 schreef Palomar het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook heen.
Alleen jammer dat er altijd allemaal van die paupers met krijsende k*tkinderen de stoeltjes bezet zitten te houden, terwijl het racen ze verder niet echt boeit :/ Maarja gratis he
wij zaten in de GT bocht en hebben de Burnout (!!) van Jos helemaal gezien, ik heb hem zelfs bijna helemaal op film !!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:33 schreef Palomar het volgende:
Wij zaten helemala bij de eerste bocht, dus helaas die demo's niet goed kunnen zien. Ook jammer dat de show van Jos maar zo kort duurde. Alleen 4 rondjes en daarna 1 donut en klaar (voor zover ik het uberhaupt kon zien dan vanaf bocht 1). Maar verder wel een mooi programma en lekker weer erbij
niet van de karts nee, van andere raceseries wel...quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:03 schreef BazzoS het volgende:
Mooie foto's!Gingen die karts nou hard? Heeft een van jullie daar misschien ook een filmpje van?
Lol @ die Ferrari. Dat ding lekte olie ofzo op de baan, waardoor zo'n kerel met een two-seat-motor op zn bek ging en deze totalled was, met als gevolg dat de mensen die erop mee mochten rijden om 'de dag van hun leven te hebben' weer naar huis mochtenquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:56 schreef CybPraetorian het volgende:
[foto's]
Zo dan, dat gaat zeker wel hard!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:32 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zal mijn foto's morgen even posten. Heb ze al wel verkleind. Ik heb ook een filmpje van de karts.
Filmpje karts (klik)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |