Shit dat was mn 2de optie ...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:31 schreef BwennieBren het volgende:
Raamgracht?
Je hebt ook nog lalalasloot toch?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:28 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Dat moet em dan wel zijn denk ik zo..
Dan ga ik daarvoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:30 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Rechtboomsloot toch?
Haal ik m weg zet jij m neer okayquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:30 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
Dan ga ik daarvoor
Kut grachtjes daar achter de nieuwmarkt ook, ze zijn allemaal etzelfde
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:30 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
Dan ga ik daarvoor
Kut grachtjes daar achter de nieuwmarkt ook, ze zijn allemaal etzelfde
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:48 schreef pos het volgende:
Buitenveldert? Uilenstede?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:56 schreef Z het volgende:
Bijltjespad?
Niet dat ik weetquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:05 schreef Hyperdude het volgende:
Boulevard of Broken Dreams?
Het is de Oudezijds Achterburgwal, maar of de foto genomen is vanaf hetquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:17 schreef Hyperdude het volgende:
Is de Oudezijds Achterburgwal gezien vanaf bruggetje bij de Stoofsteeg (naam bruggetje!?)
Stoofsteeg vanaf de ander zijne (O. Voorburgwal) Let op de Keverachterzijde met stijl in het midden, een zgn. Bril. Let ook op verboden voor paard en wagen bord!![]()
[afbeelding]
Ik heb daar een jaartje gewoond toen ik eerstejaars was. Lekker dicht bij de Nieuwmarkt, verder was het k*t. Na 1 jaar maar snel wat rustigers/beters gezocht.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:00 schreef pos het volgende:
[..]
Het is de Oudezijds Achterburgwal, maar of de foto genomen is vanaf het
het bruggetje, geen idee
Ik heb van de 'I' naar de 'a' gesprongen een paar weken geleden maar niemand die applaudiseerdequote:
Amstelveen ofzo?quote:
doe eens niet zo wildquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:31 schreef laffer het volgende:
wilde gok, dostojevskisingel?
Bij - luh - mur - dreef?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:58 schreef Wupppie het volgende:
tis een dreef
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:30 schreef Grumpey het volgende:
lijkt mij de st nicolaeskerk op de prins hendrikkadede beschermheilige van de stad
Ja he. Foto is om 16:45 genomen. Lage zon in het centrum is altijd wel een mooi lichtspectakel eigenlijk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:24 schreef Grumpey het volgende:
overigens mooie belichting in je foto specialK., ondergaande zon zeker
quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:51 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
Amsteldijk lijkt me zo?
Sow! Slatuinweg it is, dat is in de Baarsjes pos.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:57 schreef SpecialK het volgende:
Slatuinenweg?
O ziet er wel grappig uit.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:02 schreef Z het volgende:
[..]
Sow! Slatuinweg it is, dat is in de Baarsjes pos.
Good show old sport... jolly good show.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:04 schreef laffer het volgende:
burgemeester de vlugtlaan?
het staat aan een straatquote:
idd een buurthuis aan hofgeestquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:37 schreef Grumpey het volgende:
het ziet er uit als een buurthuis of een school ofzoiets.
nopequote:Op maandag 14 augustus 2006 17:48 schreef Grumpey het volgende:
scheldestraat?
je zit heel dicht in de buurtquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:33 schreef Thorical het volgende:
Aalsmeerweg, nee Warmondstraat.
helemaal goedquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:57 schreef Hyperdude het volgende:
Haarlemmermeerstraat
Vlak bij die scooterboer en dat plastic koeien park en dat jongetje die een handgranaat had gevonden en Cafe de Schelde!
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Het is vlak bij een ziekenhuis met een raar kunstwerk op het dakquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:47 schreef pos het volgende:
Burg. v Leeuwenlaan?
Het Slotervaartziekenhuis?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Het is vlak bij een ziekenhuis met een raar kunstwerk op het dak
Ja nu zie ik het, wilde net hoek plesmanlaan tikkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:56 schreef Hyperdude het volgende:
![]()
idd. Kruising Joh. Kruisengalaan/Plesmanlaan(verlengde van Heemstedestraat) met tram lijn 2 en Slotervaart/ van Leeuwenhoek zknhs.
Nee, dat is een halte verder, bij de ACTA en de Politie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:55 schreef Wupppie het volgende:
is dat niet Alette jacobslaan die aan de voorkant wegloopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |