SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
Post jij een nieuwe dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:02 schreef Hagelkaas het volgende:
Shit, ik weet precies waar het is, maar ik ben de straatnaam vergeten
Edit: INSULINDEWEG!
Edit2: Waarom heb je die spoiler nou gepost, nou lijkt het alsof ik het niet echt goed had
Nope, dit is juist in één van de sjiekere wijken van Amsterdam. Zou je niet denken hé, als je die scheve lantaarnpalen ziet en dat gescheurde wegdek enzo.. Als ik de stoepkant zou fotograferen ziet het er opeens al een stuk beter uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:14 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Amsterdam West?
Nee, we zitten in Oost voor de duidelijkheidquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:56 schreef BwennieBren het volgende:
Amsterdam Zuid? Kijk ik aan het einde tegen de Stadionweg aan?
Watergraafsmeer zeker?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:03 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Nee, we zitten in Oost voor de duidelijkheid
Bíjna!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:51 schreef Thorical het volgende:
Pytagorasstraat misschien?
Copernicusstraat is goedquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:02 schreef Thorical het volgende:
Die bouwstijl in de watergraafsmeer ook? Het zal dan toch niet , de koperenniekusstraat zijn.
Foto genomen door iemand staande op de "Realengracht".quote:
Je hebt helemaal gelijk ook nog.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Foto genomen door iemand staande op de "Realengracht".
De brug verbind de "Grote Bickersstraat" met "Zandhoek".
Denk ik.
Nassaukade?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:08 schreef SpecialK het volgende:
Eentje van begin dit jaar.![]()
[afbeelding]
Dat was snelquote:
Thank you.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:38 schreef Ole het volgende:
Ben ik duizenden keren overheen gefietst.
Mooie foto!
Huh... degene die het raad moet toch de nieuwe posten? Of is dat de regel als iemand inactief is dat de vorige poster opnieuw een foto neerzet?quote:
Hmm dan haal ikkem weg.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef Grumpey het volgende:
je hebt gelijk, zag het verkeerd
maar goed, de foto. hmm. Of baarsjes of rivierenbuurt volgens mij.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef Grumpey het volgende:
je hebt gelijk, zag het verkeerd
maar goed, de foto. hmm. Of baarsjes of rivierenbuurt volgens mij.
Very good!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:16 schreef Z het volgende:
Eerder de Bos en Lommerweg lijkt mij.
Juist.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:01 schreef Everett het volgende:
Van der Helstplein
Haarlemmerdijk?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:08 schreef Everett het volgende:
Zelfverzekerd als ik ben, post ik vast een nieuwe.
Neequote:
Jacob Obrechtstraat!quote:
Jacob Obrechtstraat it is!quote:
Nee maar je zit wel in de buurt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:18 schreef Everett het volgende:
Die is inderdaad erg lastig.
Korte Korsjespoortsteeg ???
Nes is de verkeerde kant van De Dam.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:30 schreef Thorical het volgende:
Een zijstraat van de Nes. maar welke?
Neen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:49 schreef Everett het volgende:
Nieuwe Nieuwstraat?
quote:Ik heb het idee dat het een straat/steeg tussen de Nieuwezijds Voorburgwal en de Nieuwendijk is.
Close!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:53 schreef Hyperdude het volgende:
Gravenstraat?
Dan toch maar gokken op de sint nicolaasstraatquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:33 schreef SpecialK het volgende:
Om het topic niet dood te laten bloeden zal ik nog 1 hint geven:
"Zie ginds komt de stoomboot..."
Ok nou issie wel heel erg makkelijk.
Hij was blijkbaar te makkelijkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:43 schreef SpecialK het volgende:
Rooseveltlaan?
Ja heb ik ook gedaan bij m'n eerste plaatjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:42 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
Hij was blijkbaar te makkelijkMaar moest toch even mn eigen straat erin kwijt.
Edit: Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:10 schreef Everett het volgende:
Kleine Gartmanplantsoen
Apollolaan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:38 schreef Everett het volgende:
Nog even een makkelijke, zodat ie geraden kan worden voor ik naar huis ga.
[afbeelding]
Helemaal goedquote:
Nicequote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:59 schreef Everett het volgende:
Nassauplein?
Yupquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:03 schreef Everett het volgende:
Super mooie foto's trouwens. Zelf gemaakt?
Van Baerlestraat... vanaf concertgebouw. WAAR IS MIJN ALBERT HEIN!quote:
Heel goed, pylquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:14 schreef pyl het volgende:
Rokin?
In zuid toch?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:25 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
Is dit überhaupt herkenbaar? Het is hoe dan ook de straat waarin ik ooit, als student, een tamelijk wilde zomer een kamer huurde. Ooit dus. Lang geleden. En de herinneringen worden steeds dierbaarder naarmate de tijd verstrijkt en naarmate de seizoenen zich meer en meer aaneenrijgen tot een lang niets, alleen maar tot de tijd zelf, zeg maar.![]()
Wie die gozer is, weet ik niet.![]()
Whoah!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:23 schreef pos het volgende:
Jaaah...ik weet hetBosboom Toussaintstraat
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:01 schreef Z het volgende:
Is het in Noord?
En meteen goed gegokt! De Buiksloterdijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:21 schreef Everett het volgende:
Buiksloter(meer)dijk
Het gokken is nu echt begonnen
Sorry, ik was even aan het werk. Mijn fout, het zal niet meer gebeurenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:51 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
NEXT!
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ijburg?
Nee, ook niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:44 schreef Thorical het volgende:
Zeeburg?
Yep! Ik begon al te vrezen dat deze te moeilijk zou zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:55 schreef SpecialK het volgende:
Van Diemenstraat?
Eind Houtmankade... af richting IJ / Centraalquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:10 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
waar is de van Diemenstraat?
Your turn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:01 schreef Z het volgende:
Das café de Sluyswacht, op de Anthoniesluis.
Prins Hendrikkadequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:33 schreef Z het volgende:
Er is alleen nauwelijks en straat te zien ...
Haha nee. Centrum. Ziet er ongeveer nog hetzelfde uit als op de foto.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:51 schreef BwennieBren het volgende:
Mercatorplein?
Sehr Guttquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:09 schreef Grumpey het volgende:
oudekerkplein ?
Nee geen Reguliersbreestraat, wel in de buurtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:11 schreef Modus het volgende:
Ik zou bijna zeggen Reguliersbreestraat maar dat lijkt me niet echt de Munt waar je op uitkijkt..
Neequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:41 schreef Wupppie het volgende:
nieuwezijds?
Ook nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:46 schreef Wupppie het volgende:
middenweg?
Centrum dusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:13 schreef pos het volgende:
[..]
Nee geen Reguliersbreestraat, wel in de buurt
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:51 schreef Modus het volgende:
Utrechtsestraat dan?
Geen flauw idee. Wel prachtig trouwens.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:55 schreef BwennieBren het volgende:
Dat wilde ik dus ook zeggen op het tweede plaatje maar welke toren is t eerste plaatjes dan?
Absoluutquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:57 schreef pos het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Wel prachtig trouwens.
Heb het gevonden, Brenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:58 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Absoluutik dacht eerst ook dat het de achterkant van t Paleis op de Dam was...
Thanx dear, jammer dat het afgebrand is....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:08 schreef pos het volgende:
[..]
Heb het gevonden, Bren
Het einde van de Utrechtsestraat werd gemarkeerd door een imposant gebouw: het Paleis voor Volksvlijt. Het Paleis brandde in 1929 af. Prentbriefkaart uit 1914.
Zeker, nu kijken we hier tegen aanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:31 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Thanx dear, jammer dat het afgebrand is....
Vreselijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:36 schreef BwennieBren het volgende:
Ja de Nederlandse Bank, toch veel minder dat gebouw....
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:38 schreef BwennieBren het volgende:
Zal ik maar n nieuwe plaatsen omdat vreselijke gebouw uit ons systeem te bannen?
nee geen middenwegquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:43 schreef pos het volgende:
Middenweg misschien?
Nee, Amsterdam Zuidquote:
Rosenveltlaan?quote:
Dat doe ik alleen maar om Jajong te pesten ja...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had je dat in AKQ ook goed gerekend?![]()
haar en gaarnequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:16 schreef Grumpey het volgende:
sorry dat ik geen foto geplaatst had na de oudekerkplein, maar dat had pos gedaan dus kan ik het nu mooi doen voor hem/haar.
kee welterustenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:51 schreef Grumpey het volgende:
nope, moet wel toegeven dat ik dat zelf ook bedacht zou hebben. Het ligt overigens niet direct in de buurt van de egelantiers.
Overigens ben ik slapen, sorry, ik check morgenochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |