Ze zijhijn riiijjkk.. Zij moet dan bedelen bij haar nieuwe moederquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En als pappie nou komt te overlijden?.
Als ik jou moet geloven ben ik een kloon met anorexiaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
I don't care. Vast hoger dan dat van jou.
En wie ben jij dan wel niet dat je van die walgelijke geruchten over MIJ durft te verspreiden?
En als pappie nou stiekem een intense hekel aan haar heeft en laat vastleggen dat ze niks krijgt?quote:
Jouw doelgroep ligt meer bij de uitgemergelde Thaise hoertjes?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
whhehehhe, waar je alleen woont als je 20 bent, en geen werkt hebt zeker?
[..]
Dat ik geen stijve van jou krijgt omdat je te dik bent, maakt mij geen homo...
Optifree, wat is het nouquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
I don't care. Vast hoger dan dat van jou.
En wie ben jij dan wel niet dat je van die walgelijke geruchten over MIJ durft te verspreiden?
Pardon, ik ben de kroonerfgename.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze zijhijn riiijjkk.. Zij moet dan bedelen bij haar nieuwe moeder
Je nicht is goed te doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jouw doelgroep ligt meer bij de uitgemergelde Thaise hoertjes?
Juist en hoe staat het met jou kennis van het erfrecht? (Al denk ik dat je pa er wel voor gezorgt heeft dat je niet direct een bak geld krijgtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Pardon, ik ben de kroonerfgename.
Lekkere leventje, en je zeurt over 50 euro dat je niet krijgt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Pardon, ik ben de kroonerfgename.
En behalve dat ook nog eens dom.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:05 schreef optifree het volgende:
[..]
Als ik jou moet geloven ben ik een kloon met anorexia![]()
Jup vooral ook omdat ie heeft egzegd dat jij niet met geld om kan gaanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:07 schreef optifree het volgende:
[..]
Juist en hoe staat het met jou kennis van het erfrecht? (Al denk ik dat je pa er wel voor gezorgt heeft dat je niet direct een bak geld krijgt)
Walquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En behalve dat ook nog eens dom.
Maar anyway, waar zou ik jou van moeten kennen en waarvan zou jij die zogenaamde reputatie van mij van moeten kennen?
Zit je op het Walburg?
Onze familie leeft nou eenmaal graag verkwistend.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:08 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Jup vooral ook omdat ie heeft egzegd dat jij niet met geld om kan gaan![]()
Pedofiel of niet, ik zou je nicht zo neuken! En ik kan geen pedofiel zijn, aangezien ik geen kind neuk, maar een minderjarige neuk.. Jij denkt zeker dat iemand die 19 is, en jou neukt, ook een pedo is?quote:
Whehehhe... k zou zoveel kunnen zeggenquote:En daarnaast is ze veel te hoog gegrepen voor jou.
Meid volgens jou is 90% van de wereld dom.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En behalve dat ook nog eens dom.
Maar anyway, waar zou ik jou van moeten kennen en waarvan zou jij die zogenaamde reputatie van mij van moeten kennen?
Zit je op het Walburg?
de stadshoerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:14 schreef optifree het volgende:
[..]
Meid volgens jou is 90% van de wereld dom.
Jou reputatie is bekend in de stad en ja waarschijnlijk heb ik ook alleen maar een roddel gehoord, maar ach die vond dat ik best mocht delen met de rest. Ik heb er ook bij vertelt dat ik het ook alleen maar gehoord heb.
Oh en nee ik zit niet bij jou op je kut college, ik zit op de uni..al is dat ook te min voor jou![]()
Nu begin je jezelf een beetje tegen te spreken, meid.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:10 schreef Met-Yvana het volgende:
Onze familie leeft nou eenmaal graag verkwistend.
Regel jij even iemand die Yvana gaat neuken en naaktpics post danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:14 schreef optifree het volgende:
[..]
Meid volgens jou is 90% van de wereld dom.
Jou reputatie is bekend in de stad en ja waarschijnlijk heb ik ook alleen maar een roddel gehoord, maar ach die vond dat ik best mocht delen met de rest. Ik heb er ook bij vertelt dat ik het ook alleen maar gehoord heb.
Oh en nee ik zit niet bij jou op je kut college, ik zit op de uni..al is dat ook te min voor jou![]()
Yvana.rar?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Regel jij even iemand die Yvana gaat neuken en naaktpics post dan.
Kijk je wel uit dat je je niet verslikt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Onze familie leeft nou eenmaal graag verkwistend.
Maar ik ga er vandoor. Ik heb wat society werkjes af te ronden.
Aan mijn trouwe onderdanen.
Jongen een beetje veldwerk zou niet moeilijk moeten zijn, je kunt zo vinden waar ze woontquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Regel jij even iemand die Yvana gaat neuken en naaktpics post dan.
Zwijndrecht is te ver voor me, anders lag ik nu wel met een videocamera in de bosjes voor haar huis.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:20 schreef optifree het volgende:
[..]
Jongen een beetje veldwerk zou niet moeilijk moeten zijn, je kunt zo vinden waar ze woont![]()
Nog 1 nachtje slapenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:19 schreef optifree het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je je niet verslikt?
En werkze morgen![]()
Toegevoegd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:31 schreef YanniiCke het volgende:
ik ben er ook weer, maar ik ga niet zo heel veel posten want ik heb 't een beetje drukals mensen me willen toevoegen op msn kan dat dan kan ik nog wel wat verhalen vertellen
mijn msn staat in mijn profiel.
wheeheheh, priceless ditquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:31 schreef YanniiCke het volgende:
ik ben er ook weer, maar ik ga niet zo heel veel posten want ik heb 't een beetje drukals mensen me willen toevoegen op msn kan dat dan kan ik nog wel wat verhalen vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ben jij, integenstelling tot je nichtje, een heel normaal persoon dat tenminste normaal kan denken en niet uit de hoogte doetquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:31 schreef YanniiCke het volgende:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
wheeheheh, priceless ditja kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love all my friends!
Y a n n i i C k e _* zegt:quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel even de sappigste verhalen hier posten! En is er al gezegd dat jij tof bent?
600 euro inclusief btw per maand...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:42 schreef Aenarion het volgende:
Hoeveel kost je?
Oke schatquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:34 schreef Xalopalyps het volgende:
*edit: wil je nou eens ophouden haar zo te noemen
mijn heldquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Y a n n i i C k e _* zegt:
dit is wel grappig yvana had een keer haar benen met pindakaas ingesmeerd want ze had gelezen dat het werkte als ontharingsmiddel.
Hoe, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:34 schreef Xalopalyps het volgende:
*edit: wil je nou eens ophouden haar zo te noemen
Goede meidquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:51 schreef YanniiCke het volgende:
Ik moet trouwens wel eerlijk zeggen dat ik me vroeger ook een beetje liet beinvloeden door Yvana omdat ze ouder was enzomaar ik heb gelukkig ook ingezien dat dat niet nodig was
Wat deed je dan allemaal, wat volgens jou niet moest en volgens haar wel van je verwacht werd?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:51 schreef YanniiCke het volgende:
Ik moet trouwens wel eerlijk zeggen dat ik me vroeger ook een beetje liet beinvloeden door Yvana omdat ze ouder was enzomaar ik heb gelukkig ook ingezien dat dat niet nodig was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |