Je zal wel raar aangekeken worden, met je opblaaspop in de bios.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:44 schreef JohanTop het volgende:
Hmm tis dat jij zo weinig wilt![]()
![]()
jij wilt dus alleen een pomp
Maar ik neem haar ook wel mee uit eten, naar de bios etc. Dat zou jij NOOIT kunnen doen
Zij wordt dan alleen uitgenomen. Jongens betalen alles voor haar...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:44 schreef JohanTop het volgende:
![]()
Maar ik neem haar ook wel mee uit eten, naar de bios etc. Dat zou jij NOOIT kunnen doen
Je vader heeft een schat in jullie achtertuin gevonden?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je zal wel raar aangekeken worden, met je opblaaspop in de bios.
En ik ga in je wildste dromen nog niet uit met een arbeidende plebejer. Hoe trots je er ook op mag zijn.
Als jij je vriendin uit eten meeneemt mag ze waarschijnlijk alles kiezen van het Euroknaller menu. Echt uitgevonden voor jullie arbeiders. De gedachtequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:44 schreef JohanTop het volgende:
![]()
Eén woord. Familiefortuin.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je vader heeft een schat in jullie achtertuin gevonden?
En dan maar zeggen dat mijn argumenten slecht zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:48 schreef JohanTop het volgende:
Hmm, ik dacht bij pomp aan wat anders.. In de trand van eh.. Even stevig pompen..
En wat zou t mij kunnen schelen dat ik jou niet kan krijgen?
1. Je bent dik, 13kg te zwaar oO
2. Je bent lelijk
3. Je bent te bekakt
Wat is er slecht aan die argumenten dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En dan maar zeggen dat mijn argumenten slecht zijn![]()
Inderdaad, je bent 13kg dik, dat is wel een feit, maar de rest is mening..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En dan maar zeggen dat mijn argumenten slecht zijn![]()
Begin bij deel 1, of anders bij deel 11...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:49 schreef Crack_david het volgende:
wat stom dat ik nu pas ben mee gaan lezente gek! een nederlandse paris hilton! alleen nog lelijker!
Kijk eens bij het voedingscentrum. de site is alleen wel in het Nederlands, ik hoop dat dat niet te lastig voor je is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inderdaad, je bent 13kg dik, dat is wel een feit, maar de rest is mening..
Dat was voor prullaria. En was dat niet de reden waarom ik dit topic begon?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
![]()
Als je zo rijkt bent, waarom geeft je vader dan 50 euro per maand?
Je bent gezond, daar is die website voor. Je bent wel gezond, maar 13kg te dikquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kijk eens bij het voedingscentrum. de site is alleen wel in het Nederlands, ik hoop dat dat niet te lastig voor je is.
Van je bed afdonderen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:51 schreef JohanTop het volgende:
Ik donder bijna van mn bed af bij dit topic![]()
Waarvoor zou het vakje overgewicht zijn?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent gezond, daar is die website voor. Je bent wel gezond, maar 13kg te dik
Dat was voor waardeloze dingen? En dat is de reden dat je dit topic begint?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat was voor prullaria. En was dat niet de reden waarom ik dit topic begon?
Ahum: wat zeg je hierquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat was voor prullaria. En was dat niet de reden waarom ik dit topic begon?
quote:Gewoonlijk geeft mijn vader s'morgens mijn zakgeld, maar vandaag kwam ik laat uit bed, dus ik vroeg hem vanavond om mijn zakgeld.....,,Je gaat maar werken voor je centen, je geeft je geld veels te makkelijk uit, op jouw leeftijd werkte ik al blablabla" kreeg ik naar mijn hoofd gesmeten....echt, om ziek van te worden. Nu zit ik dus zonder geld, en met dat ,,ga werken" op mijn kamer, pissig
All the same.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was voor waardeloze dingen? En dat is de reden dat je dit topic begint?
Je begon dit topic omdat je geen geld meer kreeg, niet omdat je 50 euro kreeg
![]()
Turkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Waarvoor zou het vakje overgewicht zijn?
En kijk naar mijn foto's Turk.
Al het overtollige vet zit bij jou in je sexy kontjequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Waarvoor zou het vakje overgewicht zijn?
En kijk naar mijn foto's Turk.
Hoeveel kan je nou in 1 maand uitgeven, inclusief alles met btw?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:55 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tuurlijk! Zakgeld is toch niet voor kleding en uitgaan bedoeld
Dat is gewoon onzin, troetelturkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turk(whehhehehehe, maak ik je boos, schatje
)
Je bent 13kg te dik, dat je op foto's er niet dik uit ziet..
Overgewicht is als je te dik bent.. Jij bent dus gezond, maar je hebt 13kg te veel. Snapez vous?
Hmm sinds wanneer liggen waterbedden op de grondquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Van je bed afdonderen.![]()
Zal vast pijn doen, die 10 cm naar beneden van je goedkope kampeermatrasje.
¤ 600,- is een ruwe gok, het ligt eraan of ik kleding ga kopen of vaak uitga.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoeveel kan je nou in 1 maand uitgeven, inclusief alles met btw?
Waterbed? Hippie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:57 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Hmm sinds wanneer liggen waterbedden op de grond![]()
ahhquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:56 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat is gewoon onzin, troetelturk![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
¤ 600,- is een ruwe gok, het ligt eraan of ik kleding ga kopen of vaak uitga.
Uitgaan lijkt me niet echt leuk als je gekochte vriendinnen hebtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:57 schreef Met-Yvana het volgende:
of vaak uitga.
Zolang je er niet dik uitziet ben je niet dik.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
ahh![]()
tis geen onzin, je hebt te veel gesnoept (snap je hem, snoep.. witte snoep)
Je weegt te veel om perfect te zijn
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zolang je er niet dik uitziet ben je niet dik.
Och vriendinnen zijn vriendinnen. Vriendschap is sowieso overrated. En het is altijd hartstikke leuk hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uitgaan lijkt me niet echt leuk als je gekochte vriendinnen hebt.
jezus.. en als je op kamers gaat betaald papa ook nog alles?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kamers! Leuke grap! Een appartementje wordt het.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:01 schreef Crack_david het volgende:
[..]
jezus.. en als je op kamers gaat betaald papa ook nog alles?
Whehehe.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och vriendinnen zijn vriendinnen. Vriendschap is sowieso overrated. En het is altijd hartstikke leuk hoor
Schat wat is het gemiddeld loon van een Nederlander?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zozo, onze bolle is ook al een waarzegger.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik zie je al zitten over 10 jaar: uitkering, geen vrienden, geen kennissen, huis in een pauperwijkje, de hele dag op Fok zeuren hoe goed je wel niet bent en hoe pauper de rest is.
Oe ik ken er nog zo één! Nadat ze is gaan samenwonen met weer een ander vriendje heeft Pa snel het apartament verkochtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kamers! Leuke grap! Een appartementje wordt het.
En als pappie nou komt te overlijden?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zozo, onze bolle is ook al een waarzegger.
Pappie zou dat nóóit laten gebeuren.
whhehehhe, waar je alleen woont als je 20 bent, en geen werkt hebt zeker?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kamers! Leuke grap! Een appartementje wordt het.
Dat ik geen stijve van jou krijgt omdat je te dik bent, maakt mij geen homo...quote:
I don't care. Vast hoger dan dat van jou.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:02 schreef optifree het volgende:
[..]
Schat wat is het gemiddeld loon van een Nederlander?
Dan krigjt ze een erfenis hè...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En als pappie nou komt te overlijden?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |