Zwijndrecht is te ver voor me, anders lag ik nu wel met een videocamera in de bosjes voor haar huis.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:20 schreef optifree het volgende:
[..]
Jongen een beetje veldwerk zou niet moeilijk moeten zijn, je kunt zo vinden waar ze woont![]()
Nog 1 nachtje slapenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:19 schreef optifree het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je je niet verslikt?
En werkze morgen![]()
Toegevoegd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:31 schreef YanniiCke het volgende:
ik ben er ook weer, maar ik ga niet zo heel veel posten want ik heb 't een beetje drukals mensen me willen toevoegen op msn kan dat dan kan ik nog wel wat verhalen vertellen
mijn msn staat in mijn profiel.
wheeheheh, priceless ditquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:31 schreef YanniiCke het volgende:
ik ben er ook weer, maar ik ga niet zo heel veel posten want ik heb 't een beetje drukals mensen me willen toevoegen op msn kan dat dan kan ik nog wel wat verhalen vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ben jij, integenstelling tot je nichtje, een heel normaal persoon dat tenminste normaal kan denken en niet uit de hoogte doetquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:31 schreef YanniiCke het volgende:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
wheeheheh, priceless ditja kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love all my friends!
Y a n n i i C k e _* zegt:quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel even de sappigste verhalen hier posten! En is er al gezegd dat jij tof bent?
600 euro inclusief btw per maand...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:42 schreef Aenarion het volgende:
Hoeveel kost je?
Oke schatquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:34 schreef Xalopalyps het volgende:
*edit: wil je nou eens ophouden haar zo te noemen
mijn heldquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Y a n n i i C k e _* zegt:
dit is wel grappig yvana had een keer haar benen met pindakaas ingesmeerd want ze had gelezen dat het werkte als ontharingsmiddel.
Hoe, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:34 schreef Xalopalyps het volgende:
*edit: wil je nou eens ophouden haar zo te noemen
Goede meidquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:51 schreef YanniiCke het volgende:
Ik moet trouwens wel eerlijk zeggen dat ik me vroeger ook een beetje liet beinvloeden door Yvana omdat ze ouder was enzomaar ik heb gelukkig ook ingezien dat dat niet nodig was
Wat deed je dan allemaal, wat volgens jou niet moest en volgens haar wel van je verwacht werd?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:51 schreef YanniiCke het volgende:
Ik moet trouwens wel eerlijk zeggen dat ik me vroeger ook een beetje liet beinvloeden door Yvana omdat ze ouder was enzomaar ik heb gelukkig ook ingezien dat dat niet nodig was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |