Jij stemt toch VVD? Gewoon meebashen dus.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:25 schreef PsyCha het volgende:
10
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:26 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij stemt toch VVD? Gewoon meebashen dus.
Bos is homo!
Die "dork" heeft wel ons land weer op poten gezegd... Het enige wat die Bos heeft gedaan, is proberen dat te ondermijnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:28 schreef remlof het volgende:
Volgens mij is de PvdA op het moment juist de meest stabiele grote partij. Het CDA heeft een enorme dork als leider die al twee kabinetten heeft laten vallen en in de VVD is onderhuids nog steeds een machtsstrijd gaande...
Niet dat ik juist daarom op de PvdA ga stemmen hoor, dat doe ik omdat ik me erg in hun standpunten kan vinden en de formatie liever niet aan het CDA overlaat
Met een dergelijke OP verwacht jij serieuze reacties?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:32 schreef arjanus het volgende:
Willen alle mensen die off-topic reageren aub hun eigen topics gaan vervuilen. Hier alleen serieuze reacties graag.
Jij kiest een leider uit op uiterlijk? Verstandig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:28 schreef remlof het volgende:
Volgens mij is de PvdA op het moment juist de meest stabiele grote partij. Het CDA heeft een enorme dork als leider die al twee kabinetten heeft laten vallen en in de VVD is onderhuids nog steeds een machtsstrijd gaande...
Niet dat ik juist daarom op de PvdA ga stemmen hoor, dat doe ik omdat ik me erg in hun standpunten kan vinden en de formatie liever niet aan het CDA overlaat
Ik neem Balkenende en dit hele kabinet in het algemeen heel erg kwalijk dat ze bevolkingsgroepen (autochtonen/allochtonen) verder uit elkaar drijven in plaats van naar oplossingen te zoeken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:35 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Die "dork" heeft wel ons land weer op poten gezegd... Het enige wat die Bos heeft gedaan, is proberen dat te ondermijnen.
Wat snap je niet aan het woord "standpunten"?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:39 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij kiest een leider uit op uiterlijk? Verstandig.
Ik denk eerder dat je linkse vriendjes, met een beleid van pappen en nathouden, verantwoordelijk zijn voor de kloof die is ontstaan tussen bevolkingsgroepen. Dit kabinet heeft die problemen alleen durven aan te kaarten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik neem Balkenende en dit hele kabinet in het algemeen heel erg kwalijk dat ze bevolkingsgroepen (autochtonen/allochtonen) verder uit elkaar drijven in plaats van naar oplossingen te zoeken.
Je vond het blijkbaar belangrijk genoeg om het te moeten vermelden. Wanneer jij het irrelevant vond, had je het niet gezegt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woord "standpunten"?
Hallo zeg, boefje, laten we het wel netjes houden hier.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:39 schreef RijstNatie het volgende:
kut racist, je moeder zat bij de gestappo
Eh, correctie: het kabinet is gevallen door eigenbelang van de VVD die Verdonk niet de laan uit wou sturen. En het CDA die daar kennelijk geen bezwaar tegen maakte. Of eigenlijk: eerst wel, maar toen toch maar weer nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:41 schreef arjanus het volgende:
En dan die beschuldigingen dat Balkenende een kabinet zou hebben laten vallen. Het was die doos van Lousewies die een spreekwoordelijk 'mes' in de rug van balkende duwde, en om wat eigenlijk?! Eigenbelang of gewoonweg labiel?
Met "dork" bedoelde ik dat JPB kennelijk niet over de vereiste leiderscapaciteiten beschikt om een regering bij elkaar te houden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:43 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Je vond het blijkbaar belangrijk genoeg om het te moeten vermelden. Wanneer jij het irrelevant vond, had je het niet gezegt.
Kok vond je ook een dork?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Met "dork" bedoelde ik dat JPB kennelijk niet over de vereiste leiderscapaciteiten beschikt om een regering bij elkaar te houden.
Je wilt een topic vol met 'ja knikkers'?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:59 schreef arjanus het volgende:
remlof je bent echt een beetje een topic-spoiler. Dit is een eenzijdig opinie-topic (net zoals nova) voor mensen die hun hart willen luchten over hun frustraties tegenover een bepaalde politieke beweging. Daarbij kun je ook de oorzaken van je frustraties uiten.
Het is niet nodig om in de verdediging te schieten...
Het valt me nog mee dat het geen guillotine is. Of dat ik lafhartig in mijn rug word geschoten zoals Fortuyn.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je wilt een topic vol met 'ja knikkers'?
Hier heb je er alvast eentje.
[afbeelding]
*proest*quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:04 schreef arjanus het volgende:
... echt kinderachtig. Word toch eens volwassen...
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:07 schreef arjanus het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat het geen guillotine is. Of dat ik lafhartig in mijn rug word geschoten zoals Fortuyn.
Nee, vond het alleen een beetje jammer dat ie na 8 jaar geweldig regeren in de laatste maanden het kabinet nog liet aftreden over Srebrenica...quote:
Voel je je nu al gedemoniseerd jochie..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:07 schreef arjanus het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat het geen guillotine is. Of dat ik lafhartig in mijn rug word geschoten zoals Fortuyn.
Dus je geeft gewoon graag een eigen invulling aan feiten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, vond het alleen een beetje jammer dat ie na 8 jaar geweldig regeren in de laatste maanden het kabinet nog liet aftreden over Srebrenica...
Beetje bescheidenheid zal je geen kwaad doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:07 schreef arjanus het volgende:
[..]
Ik blaat iig niet Fortuyn na...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dus je geeft gewoon graag een eigen invulling aan feiten.
Oh nee, ok, dan is het goed.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik blaat iig niet Fortuyn na...
"De puinhopen van Paars"
Ja je hebt gelijk, soms laat ik me teveel meeslepen. Maar ik houd gewoon teveel van mijn familie en vrienden en kennissen om deze samenleving te laten saboteren door de pvda.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:12 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Beetje bescheidenheid zal je geen kwaad doen.
De resultaten van 30 jaar doorgedreven links multiculturalisme wordt nu Balkenende maar in de schoenen geschoven...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik neem Balkenende en dit hele kabinet in het algemeen heel erg kwalijk dat ze bevolkingsgroepen (autochtonen/allochtonen) verder uit elkaar drijven in plaats van naar oplossingen te zoeken.
pardon?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:18 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Oh nee, ok, dan is het goed.
Jij praat altijd over wat anderen zeggen, wanneer je wordt aangesproken op hetgeen wat je zelf zegt?
Ja maar hij...
Hoezo links? Sinds wanneer zijn Paarse coalitiepartners VVD en D66 links dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:19 schreef Tikorev het volgende:
[..]
De resultaten van 30 jaar doorgedreven links multiculturalisme wordt nu Balkenende maar in de schoenen geschoven...![]()
Bij dezen krijg je van mij een award voor de meest hypocriete reactie, ooit gepost op Fokquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wouter Bos![]()
![]()
Ik vint hem egt zo'n kontendraaier, en ook een kontneuker
Echt ik hoop dat hem het zelfde overkomt als Pim (RIP), anders komen er alleen nog maar meer van die kutalochtonen en Marrokanen onze uitkeringen inpikken
Landsverader! Kuthomo! Hij blaast echt met alle winden mee! Maar goed dat er nog zo iemand is als Wilders en Ritadie zullen hem echt wel gaan verslaan met de verkiezing
![]()
Ik denk niet dat het serieus bedoeld was.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bij dezen krijg je van mij een award voor de meest hypocriete reactie, ooit gepost op Fok.
Veel plezier ermee.
Omdat daar PI's voor uitgevonden zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:38 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het serieus bedoeld was.![]()
Waarom hebben mensen zo weinig gevoel voor cynisme?![]()
Geeft niks.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:40 schreef NanKing het volgende:
Oh ja, en tegenworden kan ik het cynisme er niet meer uitplukken in POL.
Mensen doen de meest debiele uitspraken, en schijnen het nog serieus te menen ook.
To zover de leugens van Tikorev:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:19 schreef Tikorev het volgende:
[..]
De resultaten van 30 jaar doorgedreven links multiculturalisme wordt nu Balkenende maar in de schoenen geschoven...![]()
Hou je het netjes? Er lezen ook vrouwen mee.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wouter Bos![]()
![]()
Ik vint hem egt zo'n kontendraaier, en ook een kontneuker
Echt ik hoop dat hem het zelfde overkomt als Pim (RIP), anders komen er alleen nog maar meer van die kutalochtonen en Marrokanen onze uitkeringen inpikken
Landsverader! Kuthomo! Hij blaast echt met alle winden mee! Maar goed dat er nog zo iemand is als Wilders en Ritadie zullen hem echt wel gaan verslaan met de verkiezing
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |