quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:59 schreef R.O.T.T. het volgende:
Hulst is vet. Ik woon er ook.
Hulstmeet!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:01 schreef SomsWel het volgende:
Wat toevallig, ik woon er ook!!! Hulst de gekste!!! Dat ik dit topic niet eerder heb gezien man![]()
Woonplaats: Lelystadquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:01 schreef SomsWel het volgende:
Wat toevallig, ik woon er ook!!! Hulst de gekste!!! Dat ik dit topic niet eerder heb gezien man![]()
das in waalsoordenquote:
Uit de Allerbeste Aren, Schiep God de Hulstenaeren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:16 schreef Ryan3 het volgende:
Oost-Zeeuws-Vlaanderen (schrijf je dat zo?) vind ik dus altijd minder gezellig dan West-Zeeuws-Vlaanderen hè.
Dat zeggen ze daar bij jullie natuurlijk, want die voelen "de boot" ook al aan komen. Alle toeristen gaan naar het Westen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:28 schreef KaMo het volgende:
[..]
Uit de Allerbeste Aren, Schiep God de Hulstenaeren.
Maar uit het Kaf en de resten, schiep hij die van het Westen![]()
hier komen alle belgenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze daar bij jullie natuurlijk, want die voelen "de boot" ook al aan komen. Alle toeristen gaan naar het Westen.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:28 schreef Echo99 het volgende:
Nog 277 posts. Dan is ie vol.
Vertel dan wat leuks over je stad oid, wellicht komen er dan meer reacties. Dit soort posts zijn sowieso dooddoeners namelijk..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:28 schreef Echo99 het volgende:
Nog 277 posts. Dan is ie vol.
ken ik jou?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:58 schreef De_Loet het volgende:
ik kom ook uit hulst !! moerschanswijk !!!!!
ken ik er ook vanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:47 schreef De_Loet het volgende:
[..]
vriend, je kent me niet. ik studeer in breda, en woon 's weekends in hulst
De ironie is je ontgaan. Geeft niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vertel dan wat leuks over je stad oid, wellicht komen er dan meer reacties. Dit soort posts zijn sowieso dooddoeners namelijk..
ehm boeiend...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:29 schreef Echo99 het volgende:
Zeg Kamo hoeveel mensen wonen er in Hulst, en sinds wanneer hebben ze daar internet?
Welnee, ik wil gewoon voorkomen dat het topic verzandt in dit soort reacties.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:29 schreef Echo99 het volgende:
[..]
De ironie is je ontgaan. Geeft niet.
ik ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:47 schreef De_Loet het volgende:
[..]
checked FoBoquote:
is van Meerpaalfeestquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:38 schreef KaMo het volgende:
[..]
checked FoBo
ken ik niet![]()
komt er morgen eigenlijk iemand naar de skateBBQ
das door de skaters zelf georganiseerdquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:02 schreef KeessieX het volgende:
[..]
is van Meerpaalfeestenne skateBBQ wtf
![]()
ik ga lekker stappen in Breda ghehe
srry ik ging met de vorige generatie skaters om,quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:02 schreef KaMo het volgende:
[..]
das door de skaters zelf georganiseerd
martijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:52 schreef martijn_AR het volgende:
Heee een Hulst topic!
*meldt
Ook al woon ik zelf al een tijd lang niet meer in Hulst, eenmaal geboren en getogen in Hulst raak je dat toch niet echt kwijt
Om de was thuis te brengenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:47 schreef De_Loet het volgende:
[..]
boh gaan we meeten?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:38 schreef martijn_AR het volgende:
Dit topic inspireertBen nu weer een weekend in Hulst.
Terrasje gepakt bij Rentree gisterenavond
dude ga je basisschool afmakenquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:25 schreef pieter_pontiac het volgende:
Maakt Belgie hier nu ook al stadstopics?
Ja he eewig zonde dat zoiets moest verdwijnen uit de stadquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:46 schreef Brun0 het volgende:
[afbeelding]
Mooie foto!!! Brengt toch weer ouwe herinneringen op als ik dat gebouw zo zie staan.
ja net als het houtenkwartier en het jansenius. Alles wordt platgegooid voor appartementen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:49 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Ja he eewig zonde dat zoiets moest verdwijnen uit de stad
Ja de allesverslindende project ontwikkelaars gaan door!quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:52 schreef Brun0 het volgende:
[..]
ja net als het houtenkwartier en het jansenius. Alles wordt platgegooid voor appartementen.
wat wel een mooi project is dat hopelijk doorgaat is het water dat wordt doorgetrokken van de ruine tot aan de Meerpaal zegmaar. Zou ook goed zijn voor de Bierkaai die nu aant sterven is![]()
morgen op schoolquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:55 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Twee keer raden waar ik jou kan vinden. In het park op de skatebaan zeker
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:30 schreef Nolius het volgende:
Toffe foto's.
Maar wat je natuurlijk echt wil weten: hoe goedkoop is het tanken in België?!
Ik heb zelf ook een tijdje in Sas gewerkt voor ik ging studeren (Rabo) maar vond et toch wel de moeite om heen en weer te rijdenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:15 schreef martijn_AR het volgende:
Ik ben bij mijn broer aan het klussen... die gaat verhuizen naar Sas van Gentvraag me niet waarom, maar ik hou het dan toch maar bij Hulst als ik mocht kiezen.
Maar ja voor zowel mij als mijn broer geldt dat werk toch bepalender is voor de keuze van je woonplaats
Ik vind Sas van Gent ook niets. Moet altijd denken aan de geur van de suikerfabriek, tegenwoordig Cargill geheette, rook naar gebakken aardappelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:15 schreef martijn_AR het volgende:
Ik ben bij mijn broer aan het klussen... die gaat verhuizen naar Sas van Gentvraag me niet waarom, maar ik hou het dan toch maar bij Hulst als ik mocht kiezen.
Maar ja voor zowel mij als mijn broer geldt dat werk toch bepalender is voor de keuze van je woonplaats
West-Zeeuwsvlaanderenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind Sas van Gent ook niets. Moet altijd denken aan de geur van de suikerfabriek, tegenwoordig Cargill geheette, rook naar gebakken aardappelen.
Maar ik vind Hulst dus ook niets. Ik heb niets met Oost-Zeeuws-Vlaanderen eigenlijk. Opgegroeid op d'n Hoek, gingen we op gegeven moment, tijdens de zomervakantie van 1974 verhuizen naar Oostburg (naar een grote vrijstaand herenhuis aan de Oude Haven), en die sfeer: vakantie, groot huis, vlakbij de kust, associeer ik altijd met West-Zeeuws-Vlaanderen.
Meer mensen die niets met Oost- en alles met West-Zeeuws-Vlaanderen hebben, als er al mensen zijn die iets hebben met Zeeuws-Vlaanderen uiteraard..
Nog iets leuks te doen dan tijdens de reijnaertfeesten?quote:
Rommelmarkt/botenshow alle hulsterse dingenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:36 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Nog iets leuks te doen dan tijdens de reijnaertfeesten?
Ik kom pas volgende week weer in Z.Vl.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:16 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Oh, Hulst. Ik probeerde zojuist eventjes op te zoeken wat er gebeurd is met mijn middelbare school, het Jansenius te Hulst.
Nou, dit dus: http://www.dedelta.nl/ref(...)us/2003Jansenius.htm
Snif.
Ik denk over de wallenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:42 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Friet halen bij Messagie of het Begijnhof. Ieder jaar met gym hardlopen over de Vest. Piet Vonk. De Booij. FITT. Ge zwijgt of ge schrijft.
Oh, de weemoed.
jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:53 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Ik twijfelde al. Maar dat doen ze dus nog steeds?
Wees blij dat ze er nog iets mee doen....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:16 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Oh, Hulst. Ik probeerde zojuist eventjes op te zoeken wat er gebeurd is met mijn middelbare school, het Jansenius te Hulst.
Nou, dit dus: http://www.dedelta.nl/ref(...)us/2003Jansenius.htm
Snif.
Mja wie heeft er geen herrinnering aanquote:
Ja, de tegeltjes in de hal lieten bijvoorbeeld allemaal los. Ik denk dat we dan in dezelfde periode daar gezeten hebben. Ik van 1994 tot en met '99.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:07 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Wees blij dat ze er nog iets mee doen....
Anders was het afgebroken.
In het laatste jaar dat er nog werd lesgegeven was het gebouw ECHT in verre staat van ontbinding
Nee dat dan weer niet maar ik heb daar wel jaren op de schoolfeesten gedraaid.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:12 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Ja, de tegeltjes in de hal lieten bijvoorbeeld allemaal los. Ik denk dat we dan in dezelfde periode daar gezeten hebben. Ik van 1994 tot en met '99.
Aah c'mon, Terneuzen is de meest gare plaats van Zeeuws-Vlaanderen. Strakke nieuwe on-sfeervolle binnenstad. Uitgaansleven is ook niks, zeker omdat jullie Terneuzen een stad noemen. Het heeft ook helemaal niks voor een buitenstaander om naartoe te komen. Nee dichtsbijzijnde echte stad is toch Antwerpen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:19 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik heb ook wel een leuk plaatje voor je, want er is maar 1 stad in Zeeuws-Vlaanderen natuurlijk...
[afbeelding]
Terneuzen!
ik ben ookal weer een tijdje niet meer in de stad geweest, er gebeurd sowieso weinig daro natuurlijkquote:Op maandag 11 september 2006 00:23 schreef martijn_AR het volgende:
JA ben al weer een week uit Hulst... Kom op nog wat gebeurd lately?
binnenkort kermisquote:Op maandag 11 september 2006 00:23 schreef martijn_AR het volgende:
JA ben al weer een week uit Hulst... Kom op nog wat gebeurd lately?
OK ik hoor het al weer er zal in Hulst ook nooit wat veranderenquote:Op maandag 11 september 2006 10:43 schreef Brun0 het volgende:
[..]
ik ben ookal weer een tijdje niet meer in de stad geweest, er gebeurd sowieso weinig daro natuurlijk![]()
maargoed ons kroegentochtje was opzich wel gezelli vorige week...
nou binnenkort geen edah meer natuurlijkquote:Op maandag 11 september 2006 16:38 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
OK ik hoor het al weer er zal in Hulst ook nooit wat veranderen
De Edah gaat weg! ow joh das nieuw, wat komt er voor terug in dat pandquote:Op maandag 11 september 2006 16:59 schreef KaMo het volgende:
[..]
nou binnenkort geen edah meer natuurlijk
en de keldermanspoort weer verbinden met vest en die straat onderwater zetten
hij is toch verkocht?quote:Op maandag 11 september 2006 17:07 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
De Edah gaat weg! ow joh das nieuw, wat komt er voor terug in dat pand
?
quote:Op maandag 11 september 2006 17:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
hij is toch verkocht?
de Edah? (het bedrijf)
dus ik denk wel dat hij weg gaat![]()
die websitequote:Op maandag 11 september 2006 23:23 schreef De_Loet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik werk bij die edah (op zaterdag)![]()
![]()
![]()
![]()
en in februari/maart gaan ze het ombouwen tot een EmTé-winkel .
schijnt wel een mooie winkel te zijn. ()
Leonquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:19 schreef De_Loet het volgende:
[..]
Ik heet Leon in het echt.![]()
en jij![]()
allez dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:55 schreef Brun0 het volgende:
waarom zijn Hulstenaren nooit aardig tegen elkaar
das waarschijnlijk ook de reden dat het nogsteeds bijna elke week matten is in de stad loL!!!
wat is er gebeurd met Hulst - Terneuzenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:38 schreef KaMo het volgende:
Nee het is meestal
Hockey - Scouting
Gilde - Zoute
etc.
Terneuzen Terrorquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:35 schreef Brun0 het volgende:
[..]
wat is er gebeurd met Hulst - Terneuzen
Jahquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:52 schreef fokME2 het volgende:
Hulstenaren op Fok! ?
quote:
Nou... believe me dat valt niet meequote:Op dinsdag 12 september 2006 17:25 schreef De_Loet het volgende:
[..]
allez dat valt ook wel weer mee hoor
idd ook hier in Breda is het behoorlijk andersquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:18 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Nou... believe me dat valt niet mee
Ik woon hier nu in Utrecht en hier zijn ze vaak attenter en vriendelijker dan in Hulst
mja tis een beetje ons kent ons, en vele komen ook niet ver buiten Hulst omdat het ook nogal afgesloten is van de rest van NL. Ook wordt Zeeuws-Vlaanderen vaak buitengesloten waardoor je ook een beetje zo'n cultuurtje crëert denk je niet?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:27 schreef martijn_AR het volgende:
Persoonlijk vind ik Hulstenaren vaak erg arrogant. Ik ben beter dan jij...
Een sterk misplaatste hoogmoed voor zo'n kleine uithoek van het land...
De warmte die bij een bourgondisch stadje zou horen mis ik er enorm
Mee eens, maar dan nog hoef je je niet buiten te laten sluiten zeg maar. Een gebrek aan landelijk perspectief is inderdaad wel een van de oorzaken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:32 schreef Brun0 het volgende:
[..]
mja tis een beetje ons kent ons, en vele komen ook niet ver buiten Hulst omdat het ook nogal afgesloten is van de rest van NL. Ook wordt Zeeuws-Vlaanderen vaak buitengesloten waardoor je ook een beetje zo'n cultuurtje crëert denk je niet?
Het valt mij op dat Utrecht veel gedetaileerder is weergegeven in Google Earth. Das wel jammer dat Hulst er niet zo gedetaileerd op staatquote:
ik kom misschienquote:Op donderdag 14 september 2006 22:56 schreef De_Loet het volgende:
jongens, zaterdagavond organiseert Youth4all, waar ik ook deel van uitmaak, een vet feest op het buitenterrein van het oude postkantoor(daar bij de albert heijn, tegenover de retourette:') ). van 15.00 - 01.00. Coole bands, dj's bier alles. komt allen.
2e-klasserquote:Op zondag 17 september 2006 17:02 schreef KaMo het volgende:
ja ik was er rond die tijd
BTW wie op Reynaertcollege locatie Zoutestraat zit:
Als je dinsdag een 2e klasser in Piratenkledij ziet lopen, Thats me![]()
Ben jij vast ook wel ooit geweestquote:
Haha Leon, je maakt er ook echt overal reclame voor hequote:Op donderdag 14 september 2006 22:56 schreef De_Loet het volgende:
jongens, zaterdagavond organiseert Youth4all, waar ik ook deel van uitmaak, een vet feest op het buitenterrein van het oude postkantoor(daar bij de albert heijn, tegenover de retourette:') ). van 15.00 - 01.00. Coole bands, dj's bier alles. komt allen.
je moet toch wat!?quote:Op zondag 24 september 2006 02:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha Leon, je maakt er ook echt overal reclame voor he
ik was erquote:Op donderdag 14 september 2006 22:56 schreef De_Loet het volgende:
Jah misschien heb ik van jou dan wel die fluiten gehadquote:
nee hoorquote:Op zondag 24 september 2006 14:32 schreef Rossdale het volgende:
Foei leon, alcohol verkopen aan kleine kinderen
Piet Vonck leeft al niet meerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:42 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Friet halen bij Messagie of het Begijnhof. Ieder jaar met gym hardlopen over de Vest. Piet Vonk. De Booij. FITT. Ge zwijgt of ge schrijft.
Oh, de weemoed.
garpquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:07 schreef De_Loet het volgende:
goeie grap
ik moet niks leren manquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:58 schreef De_Loet het volgende:
[..]
ga je SO voorbereiden man
Westrate gaat je overhoren morgen
Westrate! werkt die man nog steeds op het Reijnaertquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:58 schreef De_Loet het volgende:
[..]
ga je SO voorbereiden man
Westrate gaat je overhoren morgen
jaquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:41 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Westrate! werkt die man nog steeds op het Reijnaert
Ja, maar sinds hij z'n snor heeft afgeschoren is het niks meer imo..quote:Westrate! werkt die man nog steeds op het Reijnaert
Aan jonge mensen valt niets te verdienen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:39 schreef De_Loet het volgende:
die appartementen worden ook in een volledig andere stijl gebouwd als de rest van die straat. Daarbij ook nog eens hartstikke duur. Ik vind het niet relaxt dat er eens iets gebouwd wordt voor jonge mensen, starters die niet zo veel geld hebben.
Ik ging er regelmatig nog eens kijken. Een beetje 'for oldtimes sake', en aangezien meer vrienden dat deden was het er nog af en toe best gezellig. Zeker de laatste tijd was de kronkel weer een beetje aan een opleving bezig had ik het idee. Der kwamen weer wat oude klanten terug enzo, was weer gezellig. Daarom vind ik het ook jammer dat hij dichtgaat.quote:Erm, kwam je er de laatste tijd nog?
Je zegt het goed, ze restaureren objecten, maar hebben geen planologische totaal visie op Hulst als Middeleeuwse vestingquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:09 schreef TheArowana het volgende:
Mwoah, ze restaureren toch ook best veel oudere 'structuren' zoals de poorten en 'de ruïne' op de wallen enzo? Maar jammer dat ze die oude koten uit de Grote en Kleine Bachijnstraat (spelling?) afbreken imo. Maar dat is iedereen blijkbaar met me eens..
Neen, maar men had het er de laatste tijd wel over dat 'we helemaal geen geld hebben' voor al die geplande sloop- en restauratiewerken. Maar ach, ik vraag me af wat het betekent dat zo'n dorp tegen de grens met België om geld verlegen zit. Wat zouden de consequenties daar dan van moeten zijn?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:18 schreef De_Loet het volgende:
Wist je trouwens dat gemeente Hulst relatief gezien een van de grootste begrotingstekorten heeft van heel Nederland?
Touchéquote:Je zegt het goed, ze restaureren objecten, maar hebben geen planologische totaal visie op Hulst als Middeleeuwse vesting
Niks gezienquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:47 schreef De_Loet het volgende:
het was weer raak vrijdag en zaterdag met vechtpartijener werden mensen bewerkt met honkbalknuppels
Gabbers?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:47 schreef De_Loet het volgende:
het was weer raak vrijdag en zaterdag met vechtpartijener werden mensen bewerkt met honkbalknuppels
negers? in Hulst??quote:
OMGquote:
het was om half 5 's nachtsquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:06 schreef KaMo het volgende:
[..]
OMG
owja ik was net in Edah
nog producten verdwenen?![]()
Ik heb gehoord dat het Turken en Marrokanen uit Terneuzen waren. Die schijnen al een hele tijd vervelend te doen in de Champs. 1 van de redenen dat ik daar nooit meer kom.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:41 schreef De_Loet het volgende:
[..]
het was om half 5 's nachts![]()
de negerts kwamer uit terneuzen en capelle a/d ijssel
aatwiegquote:Op woensdag 1 november 2006 01:27 schreef aatendeman het volgende:
als er geen actie ondernomen wordt is hulst binnen de kortste keren dood
Zover ik weet is dat al ver zo qua uitgaansleven. Moet je eens op zaterdagavond door Hulst rijden. Behalve als het mooi weer is, dan zitten de terassen vol. Maar anders is het heel stil op straat voor een uitgaansavond hoor. Vrijdag wordt ook steeds stiller.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:27 schreef aatendeman het volgende:
als er geen actie ondernomen wordt is hulst binnen de kortste keren dood
ik ben de aatende manquote:Op donderdag 7 december 2006 01:19 schreef aatendeman het volgende:
He De_Loet, wie ben jij eigenlijk
![]()
idd Hulst en uitgaansleven is een rare combinatie, toch denk ik dat er in de toekomst wel weer verbetering komt, met wat nieuwe projectjes die gaan komen in Hulst... Nu eerst Kerstmarktquote:Op woensdag 1 november 2006 14:09 schreef _Nouky_ het volgende:
[..]
Zover ik weet is dat al ver zo qua uitgaansleven. Moet je eens op zaterdagavond door Hulst rijden. Behalve als het mooi weer is, dan zitten de terassen vol. Maar anders is het heel stil op straat voor een uitgaansavond hoor. Vrijdag wordt ook steeds stiller.
ook geweest?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:01 schreef Brun0 het volgende:
[..]
idd Hulst en uitgaansleven is een rare combinatie, toch denk ik dat er in de toekomst wel weer verbetering komt, met wat nieuwe projectjes die gaan komen in Hulst... Nu eerst Kerstmarkt![]()
ga je schamen!quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:40 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik ken de Mayor of Hulst![]()
Aanbid mij
Ik ben de Mayor of Hulstquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:40 schreef Harmen1984 het volgende:
Ik ken de Mayor of Hulst![]()
Aanbid mij
sterfquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:25 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik ben de Mayor of Hulst![]()
Aanbid mij
Waarschijnlijk zijn er meer mensen die hem kennen als 'De Loet' dan als [echte naam].. Ik ben er ook pas later achtergekomen, en ik ben niet eens 'ingewijde'..quote:He De_Loet, wie ben jij eigenlijk
Ik kende hem alleen met zijn echte naamquote:Op maandag 18 december 2006 01:04 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er meer mensen die hem kennen als 'De Loet' dan als [echte naam].. Ik ben er ook pas later achtergekomen, en ik ben niet eens 'ingewijde'..
Hulst ZUIGT! Heel Zeeland ZUIGT! Heb drie jaar in Terneuzen gewoont.... was nog nooit zo depressief. De mensen sporen daar niet; hartstikke arrogant en zelfingenomen. Kortom; zielig! Woon nu een jaar in Amsterdam; heb het nog nooit zo gezellig gehad!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:54 schreef KaMo het volgende:
Nee ik heb het niet over die plant
[afbeelding]
Ik heb hetover de stad!
[afbeelding]
Het is een oude stad nog uit de Middeleeuwen
[afbeelding]
[afbeelding]
Wikipedia Praat zelfs over Siege Of Hulst
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:SiegeOfHulst.jpg
[afbeelding]
Skyline
[afbeelding]
De Vest![]()
[afbeelding]
Hulsters Terras
[afbeelding]
Basaliek
[afbeelding]
Luchtfoto
[afbeelding]
Maar het licht wel in de middel of Nowhere
Hulst
![]()
Tief op, ik ben gaaf.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:31 schreef Erick1985 het volgende:
Heel Zeeland ZUIGT! Heb drie jaar in Terneuzen gewoont.... was nog nooit zo depressief. De mensen sporen daar niet; hartstikke arrogant en zelfingenomen.
*Import meld*quote:Op donderdag 21 december 2006 16:25 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook onzin, ik ben import.
kanker toch op joh, ligt niet aan Zeeland, ligt gewoon aan jou...quote:Op donderdag 21 december 2006 15:31 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Hulst ZUIGT! Heel Zeeland ZUIGT! Heb drie jaar in Terneuzen gewoont.... was nog nooit zo depressief. De mensen sporen daar niet; hartstikke arrogant en zelfingenomen. Kortom; zielig! Woon nu een jaar in Amsterdam; heb het nog nooit zo gezellig gehad!
Ik VOEL me er tenminste thuisquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:29 schreef Brun0 het volgende:
[..]
kanker toch op joh, ligt niet aan Zeeland, ligt gewoon aan jou...
Sowieso vooral Terneuzen met Hulst vergelijken
Begin al helemaal niet over Amsterdam, daar hoor je alleen thuis als echte Amsterdammer![]()
Tof dat je een mening hebt, maar als je het allemaal zo verschrikkelijk vind dat Zeeland zo suf is terwijl je in Amsterdam woont. Open dan even een topic in KLB ofzo, maar laat ons eens met rustquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:18 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Ik VOEL me er tenminste thuisDat suffe zeeland spoort gewoon niet
![]()
![]()
Leuk dat je toch zo geobsedeerd bent, dat je de moeite neemt om te proberen om zeeland te bashen tussen de zeeuwen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:18 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Ik VOEL me er tenminste thuisDat suffe zeeland spoort gewoon niet
![]()
![]()
Als je er niet bent opgegroeid zuigt heel zeeland inderdaad, maar dat doen alle provincies buiten de grote steden... Dus ik vind dit een beetje nietszeggend en vooral heel dom, maar blijkbaar presenteer je jezelf graag zoquote:Hulst ZUIGT! Heel Zeeland ZUIGT! Heb drie jaar in Terneuzen gewoont.... was nog nooit zo depressief. De mensen sporen daar niet; hartstikke arrogant en zelfingenomen. Kortom; zielig! Woon nu een jaar in Amsterdam; heb het nog nooit zo gezellig gehad!
hey mèn !quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:39 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Als je er niet bent opgegroeid zuigt heel zeeland inderdaad, maar dat doen alle provincies buiten de grote steden... Dus ik vind dit een beetje nietszeggend en vooral heel dom, maar blijkbaar presenteer je jezelf graag zo
Paulquote:Op maandag 1 januari 2007 21:37 schreef TheArowana het volgende:
Goeiemorgen!
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:08 schreef KaMo het volgende:
Paul,
Stanny is overleden...
"Met een gevoel van ongeloof en ontzetting ben ik vanmiddag geïnformeerd over het noodlottig ongeval waarbij ons lid Stanny Vereecken vannacht in Londerzeel dodelijk is verongelukt.
Stanny was nog maar sinds kort lid van onze vereniging en was vol enthousiasme bezig met zijn 1* duikopleiding. Het is dan ook niet te bevatten dat Stanny er opeens niet meer is en dat we hem nu opeens moeten missen.
Ik wil namens alle leden van de Bermuda Divers zijn naaste familie, vrienden en kennissen zeer veel kracht toe wensen om het plotselinge verlies van Stanny te dragen. Hun toekomst zal nooit meer dezelfde zijn. Onze gedachten gaan ook uit naar ons lid Eduard van de Wiele met wie Stanny in januari j.l. samen begon met de duikopleiding. Met het overlijden van Stanny is Eduard zijn beste vriend en buddy verloren.
Ronald Niemeijer"
Aldus mijn mailbox
denk et wel, mijn zus heeft toch 4 jaar iets met em gehad dus ga wel met haar meequote:Op donderdag 29 maart 2007 09:48 schreef martijn_AR het volgende:
Gaan er nog mensen naar de begrafenis zaterdag?
Schoolkrantdagquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:07 schreef TheArowana het volgende:
Ga ook niet denk ik. Had nog vrijwel geen persoonlijk contact met 'm gehad. Zou me er niet op m'n plek voelen denk ik, tussen de familie en vrienden dan..
KaMo, wat ga je doen in A'dam als ik vragen mag?
Ja Vormgeving en beste stripquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:26 schreef Lebasi het volgende:
Schoolkrantdag.. jullie hebben iets gewonnen toch? twee prijzen geloof ik zelfs.. als ik het me goed herinner![]()
Hmmm mits een gebruikt skateboard, jaquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:14 schreef TheArowana het volgende:
Ik heb wel 6 paar skateschoenen, telt dat ook?
Hoezo dat dan? Je bedoelt aan de hand van de foto's?quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:19 schreef MmadviewW het volgende:
mooie stad! (nog nooit van gehoord, voordat ik dit topic tegenkwam)
Wat een plaat he? Zeer overtuigende raps en retestrakke productie uit eigen landquote:Op zijn album schreef BangBang het volgende:
sometimes I do prey, I say excuse me truth, can I be pretty enough to keep going?
ja hele album is super, ik hoop meer van bangbang te horen, gaat verder als rap. Check op zijn myspace dat nummer "Happy Street" dat is ook echt de bom. En tsja Kubus, das gewoon altijd strak en vernieuwendquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:29 schreef TheArowana het volgende:
Ja FUK zeg, die in terneuzen is waardeloos. Tuchinsky in Amsterdam trouwens ook, betaal ik godver 10 euro voor een kaartje, kom ik van de prachtige foier in een armetierig zaaltje op een plastic kuipstoel waar de muizen over de vloer rennen!
De Koning van Engeland was zo'n prachtbioscoop, zo zónde dat hij dicht is.
[..]
Wat een plaat he? Zeer overtuigende raps en retestrakke productie uit eigen land
hmmmquote:Op maandag 14 mei 2007 05:31 schreef TheArowana het volgende:
Omdat er er een nieuwe bioscoop in terneuzen is
ja alles wordt gesloopt en opnieuw gebouwd, ze proberen het wel in oude stijl te houden maar toch doet het wat met de sfeer. Het lijkt wel of de gemeente steeds de verkeerde beslissingen neemt, het gaat hard achteruitquote:Op maandag 4 juni 2007 23:49 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
hmmm
ik kom nog maar een aantal keer per jaar in Hulst sinds een paar jaar en ik moet zeggen dat de aftakeling van de voorzieningen en de uitstraling van de stad dan pas echt te zien isAls rasechte Hulstenaar vind ik dat niet leuk om te zien...
Dat ken toch niet he.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:23 schreef DeLoet het volgende:
komende zaterdag Youth4all Hiphop feest genaamd "HulstHop" met optredens van 0118 (uit vlissingen) Multinationals en Rap Overdozis. Vam 20:00 tot 01:00 uur. bier: ¤1,50. Be there or be square
Da´s dichter bij het strand he.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze daar bij jullie natuurlijk, want die voelen "de boot" ook al aan komen. Alle toeristen gaan naar het Westen.
Nee sorry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is Music
Boeiendquote:
Wie anders?quote:
De vorige toch juist na een jaar?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie anders?De vorige (andere) reageerde ruim een jaar geleden
Ik ben er in het voorjaar langs gereden, op weg naar een weekend kamperen in Cadzand, heb er niet zoveel mee meer, dus geen idee.quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoek... was daar pasgeleden niet een metalfest?
Heikant?quote:Op zaterdag 17 december 2011 01:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben er in het voorjaar langs gereden, op weg naar een weekend kamperen in Cadzand, heb er niet zoveel mee meer, dus geen idee.
In de julianastraat was een paar maanden geleden wel een gasbreuk.
Wij woonden vroeger in de julianastraat, als je van Terneuzen komt het eerste huis op de hoek... aan de provinciale weg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |