quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:59 schreef R.O.T.T. het volgende:
Hulst is vet. Ik woon er ook.
Hulstmeet!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:01 schreef SomsWel het volgende:
Wat toevallig, ik woon er ook!!! Hulst de gekste!!! Dat ik dit topic niet eerder heb gezien man![]()
Woonplaats: Lelystadquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:01 schreef SomsWel het volgende:
Wat toevallig, ik woon er ook!!! Hulst de gekste!!! Dat ik dit topic niet eerder heb gezien man![]()
das in waalsoordenquote:
Uit de Allerbeste Aren, Schiep God de Hulstenaeren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:16 schreef Ryan3 het volgende:
Oost-Zeeuws-Vlaanderen (schrijf je dat zo?) vind ik dus altijd minder gezellig dan West-Zeeuws-Vlaanderen hè.
Dat zeggen ze daar bij jullie natuurlijk, want die voelen "de boot" ook al aan komen. Alle toeristen gaan naar het Westen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:28 schreef KaMo het volgende:
[..]
Uit de Allerbeste Aren, Schiep God de Hulstenaeren.
Maar uit het Kaf en de resten, schiep hij die van het Westen![]()
hier komen alle belgenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze daar bij jullie natuurlijk, want die voelen "de boot" ook al aan komen. Alle toeristen gaan naar het Westen.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:28 schreef Echo99 het volgende:
Nog 277 posts. Dan is ie vol.
Vertel dan wat leuks over je stad oid, wellicht komen er dan meer reacties. Dit soort posts zijn sowieso dooddoeners namelijk..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:28 schreef Echo99 het volgende:
Nog 277 posts. Dan is ie vol.
ken ik jou?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:58 schreef De_Loet het volgende:
ik kom ook uit hulst !! moerschanswijk !!!!!
ken ik er ook vanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:47 schreef De_Loet het volgende:
[..]
vriend, je kent me niet. ik studeer in breda, en woon 's weekends in hulst
De ironie is je ontgaan. Geeft niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vertel dan wat leuks over je stad oid, wellicht komen er dan meer reacties. Dit soort posts zijn sowieso dooddoeners namelijk..
ehm boeiend...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:29 schreef Echo99 het volgende:
Zeg Kamo hoeveel mensen wonen er in Hulst, en sinds wanneer hebben ze daar internet?
Welnee, ik wil gewoon voorkomen dat het topic verzandt in dit soort reacties.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:29 schreef Echo99 het volgende:
[..]
De ironie is je ontgaan. Geeft niet.
ik ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:47 schreef De_Loet het volgende:
[..]
checked FoBoquote:
is van Meerpaalfeestquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:38 schreef KaMo het volgende:
[..]
checked FoBo
ken ik niet![]()
komt er morgen eigenlijk iemand naar de skateBBQ
das door de skaters zelf georganiseerdquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:02 schreef KeessieX het volgende:
[..]
is van Meerpaalfeestenne skateBBQ wtf
![]()
ik ga lekker stappen in Breda ghehe
srry ik ging met de vorige generatie skaters om,quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:02 schreef KaMo het volgende:
[..]
das door de skaters zelf georganiseerd
martijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:52 schreef martijn_AR het volgende:
Heee een Hulst topic!
*meldt
Ook al woon ik zelf al een tijd lang niet meer in Hulst, eenmaal geboren en getogen in Hulst raak je dat toch niet echt kwijt
Om de was thuis te brengenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:47 schreef De_Loet het volgende:
[..]
boh gaan we meeten?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:38 schreef martijn_AR het volgende:
Dit topic inspireertBen nu weer een weekend in Hulst.
Terrasje gepakt bij Rentree gisterenavond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |