Moet jij zeggen met je 'trouwe aanhang'.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Liever 33.000 echte supporters dan de helft gloryhunters, die bij wedstrijden tegen Sparta en Heracles niet komen waardoor het stadion half leeg zit.
We hebben net een van de slechtste seizoenen in onze historie gedraaid, lijkt me duidelijk dat wij de beste en meest trouwe supporters van Nederland hebben. En waar waren jullie 'echte' supporters dan tijdens de 2e helft van fnoord - Ajax? Ik weet zeker dat jij ook zo'n nepper bentquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Liever 33.000 echte supporters dan de helft gloryhunters, die bij wedstrijden tegen Sparta en Heracles niet komen waardoor het stadion half leeg zit.
Na de 2-0 al in de 1e helftquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je 'trouwe aanhang'.
Tijdens Feyenoord - Ajax (2-4) gingen er ik weet niet hoeveel 'supporters' vroegtijdig weg...
Hopelijk kan je door alle belspellen heen nog wat van Ajax bekijken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:08 schreef Jasza het volgende:
Zin in woensdag en volgende week zondag
Maakt dat nou uit joh...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:20 schreef SoA-Holic het volgende:
Waar slaat die TT op? Kan iemand die niet ff wijzigen? Een deutsche TT motte we nie!
Nee gelukkig niet, maar met de Duitse taal is an sich niets misquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:25 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Heel veel? Ben je er soms eentje ofz?
Jij gaat op het zwarte lijstje.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, maar met de Duitse taal is an sich niets mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |