abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:20:34 #126
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40472976
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:19 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ja die kennen we nu wel, persoonlijk vind ik de schok er wel vanaf nu blijkt dat er nog niet eens de helft van het aanvankelijk gemelde aantal slachtoffers zijn gevallen...
ah jij telt ze, is dat nu moeilijk zon baan? keep it up!
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_40473272
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 09:11 schreef dancemacabre het volgende:

[..]

Moslims dragen niets meer bij aan de beschaving de laatste 1000 jaar, ze voeden enkel hun eigen belang gestoeld op haat tegen al wat westers is.

En ''het westen'' voed niet enkel haar eigen belang..??
Sowieso, hokjesdenken... ''De Moslims'' ed slaat nergens op.
quote:
Israël zet vernieling infrastructuur Libanon voort

BEIROET (ANP) - Israël gaat door met de vernieling van de infrastructuur van buurland Libanon. Israëlische gevechtsvliegtuigen bombardeerden vrijdag vier belangrijke bruggen ten noorden van de hoofdstad Beiroet. Ook werd een belangrijke elektriciteitscentrale bestookt.

Een functionaris van het Libanese Rode Kruis zei dat bij de bombardementen op de bruggen vier burgers zijn gedood en dat vijftien andere mensen gewond zijn geraakt. Een aantal auto's vloog door de luchtaanvallen in brand. De gebombardeerde bruggen liggen aan de kustweg die naar de grens met Syrië voert.

De gebombardeerde stroomcentrale bedient delen van het zuiden van de Bekaa-vallei in Oost-Libanon en delen van Zuid-Libanon. Beide landsdelen gelden als bastions van de sjiitische verzetsbeweging Hezbollah.

Zuid-Beiroet

De Israëlische luchtmacht heeft tevens voor de tweede achtereenvolgende nacht aanvallen uitgevoerd op de zuidelijke wijken van Beiroet. Volgens de Amerikaanse nieuwszender CNN waren gebouwen van Hezbollah opnieuw het doelwit.

Volgens ooggetuigen waren er urenlang talrijke zware explosies te horen in wijken waar de sjiitische groepering is gevestigd. Ook nabij de luchthaven waren inslagen te zien. Libanese autoriteiten maakten melding van zeker drie doden door de luchtaanvallen.

Israëlische grondtroepen drongen aan het begin van de nacht ook dieper Zuid-Libanon binnen. Israëlische media maakten melding van fel verzet van Hezbollah-strijders, onder meer nabij de plaats Markaba. Volgens een Arabische tv-zender zijn bij de gevechten drie Israëlische militairen gedood.

[ Bericht 31% gewijzigd door venomsnake op 04-08-2006 10:56:39 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:26:55 #128
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40474581
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:20 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ah jij telt ze, is dat nu moeilijk zon baan? keep it up!
Blijkbaar tel JIJ ze ook, want jij telde dat t niet zo is?
dwaas
Trotse papa van Eden
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:27:55 #129
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40474621
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:26 schreef B4CO het volgende:

[..]

Blijkbaar tel JIJ ze ook, want jij telde dat t niet zo is?
dwaas
hoe oud ben je gast met je gescheld.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:34:40 #130
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40474849
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:27 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

hoe oud ben je gast met je gescheld.
ik scheld niet, dwaas is geen scheldwoord.

Maar ff to the point, geef eens antwoord.. telde jij ze wel dan?
Trotse papa van Eden
pi_40475089
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 09:11 schreef dancemacabre het volgende:

[..]

Israël en bij uitbreiding haar bondgenoot de USA
Een slaaf is geen bondgenoot.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_40475217
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 03:36 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
Concern mounts that this is a war Israel is not going to win

Zo staat het op de frontpage van antiwar.com
Ik dat als Israël de oorlog wint Hezbollah is vernietigd, maar gezien de omstandigheden de doelstelling al heeft bijgesteld. Een robuuste internationale troepenmacht in het zuiden van Libanon, die beschikt over uitgebreid mandaat, van binnenuit de poging van de Libanese regering de geweldsmonopolie zoveel mogelijk terug bij het centrale gezag te leggen en tot de tijd dat dit via beslissingen, resoluties, etc is geregeld Hezbollah en haar infrastructuur zoveel mogelijk verzwakken.
Je kan inderdaad niet van laffe mensen winnen. Hun bevoorrading via wapendepots liggen onder scholen en wooncomplexen. Het afschieten van raketten doen ze het liefst en met opzet vanuit woongebieden.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_40475265
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:41 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Een slaaf is geen bondgenoot.
Hezbollah is inderdaad een slaaf van Iran.
pi_40475291
10:38 Olmert: I hope peacekeeping force in Lebanon will be German (Reuters)
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_40475329
Toch interessant dat er steeds meer berichten komen dat Hezbollah flink heeft lopen te regisseren bij Qana. Eerst 52 doden, nu 28. En dan zijn er nog die mysterieuze missende 7 uur.

Heeft iemand hier nog iets over gelezen?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:49:51 #136
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40475376
ik ga denk ik maar weer een mmorpg spelen... de wereld komt me de strot alweer uit door dit topic.
pi_40475463
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:49 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga denk ik maar weer een mmorpg spelen... de wereld komt me de strot alweer uit door dit topic.
Doe maar Baaj. De echte wereld kan confronterend zijn.
pi_40475480
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:49 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga denk ik maar weer een mmorpg spelen...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:53:37 #139
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_40475490
58 of 28 doden..... er zijn nog steeds onschuldige doden gevallen.
Naast bagitalisering van de cijfers blijft er wel een hoeveelheid menselijk leed erachter zweven wat mensen niet willen of kunnen zien.
pi_40475493
Nazisrael heeft in Beiroet vier bruggen gebombardeerd. Er woonden vast dakloze Hezbollah aanhangers onder de brug.
pi_40475516
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:48 schreef _The_General_ het volgende:
Toch interessant dat er steeds meer berichten komen dat Hezbollah flink heeft lopen te registeren bij Qana. Eerst 52 doden, nu 28. En dan zijn er nog die mysterieuze missende 7 uur.

Heeft iemand hier nog iets over gelezen?
Er stond nog iets interessant in een artikel van de BBC (geloof ik). Er waren nog 13 vermisten, maar desondanks werden de reddingswerkzaamheden gestaakt.
Waarschijnlijk had men het te druk te poseren met de lijken en was de propagandapoging geslaagd. Immers Rice's bezoek aan Sinorai werd afgelast (ze werd persona non grata verklaard) en daarmee ook het bestand dat vanuit de Libanese regering was geïnitieerd.
Zo zie je maar. Voor een oplossing van het conflict moet je in ieder geval niet bij Hezbollah/Iran zijn.
quote:
"Thirteen people remain unaccounted for, and some Qana residents fear they are buried in the rubble, although recovery efforts have stopped, HRW says."
News/BBC August 3

Mogelijk wat overlevenden? Maakt niet uit. We hebben ons doel bereikt
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:55:10 #142
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40475534
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:53 schreef Mikrosoft het volgende:
Nazisrael heeft in Beiroet vier bruggen gebombardeerd. Er woonden vast dakloze Hezbollah aanhangers onder de brug.
!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_40475577
Registreren moest regisseren zijn , ik was me net op een site aan het registreren vandaar....
pi_40475619
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:53 schreef Mikrosoft het volgende:
ach ja, van de infrastructuur is niet veel meer over. hulporganisaties woedend want die hebben die wegen hard nodig om hulp te bieden aan de inmiddels 1.000.000 vluchtelingen.
pi_40475631
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:53 schreef Drugshond het volgende:
Naast bagitalisering van de cijfers blijft er wel een hoeveelheid menselijk leed erachter zweven wat mensen niet willen of kunnen zien.
Natuurlijk zijn 28 doden verschrikkelijk, maar het geeft wel goed aan hoe Libanon/Hezbollah de doden misbruikt voor hun propaganda machine.

Zeker als er dan ook nog geruchten zijn dat Hezbollah geen hulpverleners en pers op bombsites toelaat voordat ze de plek van dode en gewonde Hezbollah en militair materieel ontdaan hebben. Zou dat die 7 uur verklaren?
pi_40475814
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:53 schreef Drugshond het volgende:
Het gaat mij in elk geval niet om het bagatelisseren, maar de focus op al het leed maskeert het exploiteren van de doden ten behoeve van de publieke opinie. Dat is een wagelijke aangelegenheid.
Het is evident dat oorlog onnoemelijk veel leed met zich meebrengt. Om daaruit een slaatje te slaan is ronduit verwerpelijk, maar ook nieuws wanneer dat aan het licht komt.
pi_40476047
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:58 schreef venomsnake het volgende:

[..]

ach ja, van de infrastructuur is niet veel meer over. hulporganisaties woedend want die hebben die wegen hard nodig om hulp te bieden aan de inmiddels 1.000.000 vluchtelingen.
Waarom bombardeerde Israel die bruggen niet veel eerder als het "zo nodig" is?
Israel is uit op de totale vernietiging van Libanon en doet dat vanwege de wereldopinie liever langzaam dan in één keer.
pi_40476136
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:09 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Waarom bombardeerde Israel die bruggen niet veel eerder als het "zo nodig" is?
Misschien om de vluchtelingen een kans te geven weg te komen?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:14:12 #149
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_40476229
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:58 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn 28 doden verschrikkelijk, maar het geeft wel goed aan hoe Libanon/Hezbollah de doden misbruikt voor hun propaganda machine.

Zeker als er dan ook nog geruchten zijn dat Hezbollah geen hulpverleners en pers op bombsites toelaat voordat ze de plek van dode en gewonde Hezbollah en militair materieel ontdaan hebben. Zou dat die 7 uur verklaren?
Oorlog is altijd een smerige aangelegenheid maar de hezbollah slaagt erin om zelfs dat nog te overtreffen....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_40476339
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:11 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Misschien om de vluchtelingen een kans te geven weg te komen?
vluchtelingen de kans geven weg te komen door bruggen in beiroet heel te laten......

veel mensen konden niet vluchten omdat de wegen en bruggen in het zuiden al vernield waren, ook waren mensen bang dat hun auto gebombardeerd zou worden al ze een poging zouden wagen.. Klik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')