Kijk, daar hebben we die bewering weer. Nu nog zeggen dat de Palestijnen pas lief gaan doen als de Gaza is ontruimd en islam de religie vrede is, maar gekaapt is door een minderheid van extremisten en het anti-israëlische circeltje is compleet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als je je kop eens zou gebruiken kwam je er mischien achter dat men helemaal de joden niet haat maar het zionistisch regime.
wat denk jij ervan, dat palestijnen dienaren van satan zijn en hitlers gedachtegoed aanhangen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben we die bewering weer. Nu nog zeggen dat de Palestijnen pas lief gaan doen als de Gaza is ontruimd en islam de religie vrede is, maar gekaapt is door een minderheid van extremisten en het anti-israëlische circeltje is compleet.
Israel heeft vandaag 20 burgers vermoordt die aan het werk warenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:33 schreef Finchy het volgende:
Raketten in Hadera.
Halverwege Haifa-Tel Aviv.
nee alles wat ze daar laten zien zijn nepquote:
volgens mij is finderelftowns antisemietquote:Main Entry: Sem·ite
Pronunciation: 'se-"mIt, especially British 'sE-"mIt
Function: noun
Etymology: French sémite, from Semitic Shem, from Late Latin, from Greek SEm, from Hebrew ShEm
1 a : a member of any of a number of peoples of ancient southwestern Asia including the Akkadians, Phoenicians, Hebrews, and Arabs b : a descendant of these peoples
2 : a member of a modern people speaking a Semitic language
meen je dit serieus?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:42 schreef sp3c het volgende:
ind e tussentijd is het Turkse leger nu in Iran een beetje aan het schieten
iemand bronnen?
beetje moeilijk als je geen amerikaanse precisieraketten bezit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:44 schreef Meki het volgende:
Zal wel iets met de aanslagen van vandaag te maken hebben.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:42 schreef sp3c het volgende:
iemand bronnen?
Bedoel je niet Irak?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:42 schreef sp3c het volgende:
iemand bronnen?
ik ving zoiets op, was een klein schietpartijtje met wat gewondenquote:
nee dat is niets nieuwsquote:
[Edit] Madeliefjes zij mooi en bier is lekkerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
beetje moeilijk als je geen amerikaanse precisieraketten bezit.
maar blijven bijstellen is altijd mogelijk.
hier iets maar echt iets over operaties op Iraans grondgebied staat er niet bij alleen dat ze begonnen zijnquote:Turkish Army in Iranian territories against the PKK
Turkish troops entered the Iranian territories to prevent the PKK terrorist attacks in coordination with the Iranian authorities. Turkish troops based near the Iraqi borders in Iran. Iran supports Turkey's possible military operation in North Iraq. Turkey argues that it has all the self-defence right. Some Turkish experts and political parties claim that the US protects the PKK terrorists by preventing Turkish operations.
Turkish daily Aksam wrote on Friday that Turkey and Iran continue the military operations against the PKK. On the other hand the United States declared that it does not support Turkish military operation in Iraq. Turkey urged the US and Iraq to remove the terrorist camps in Iraq and the US authorities had promised to remove all PKK camps and offices in Iraq. The PKK has more than 10 terror camp araound the Kandil and many propaganda offices in Iraqi cities. The number of the PKK militants in Iraq was about 2.000, but increased to 6.000 under the American occupation in Iraq.
According to Aksam daily the Turkish troops based near Hoy (Khovoy) and Mirgever towns. Time to time Iranian airforce contribute to the Turkish operations against the PKK.
Iran had made military operations against the PKK camps in Iraq in the past.
The PKK is a terrorist organization according to the EU and the US laws.
* Iran: We Support Turkey's Possible Cross-Border Operation
The Iranian Ambassador to Ankara, Firouz Dowlatabadi, has said Iran will support Turkey in case of a possible military operation against the Kurdistan Workers Party (PKK) in northern Iraq.
In an interview with Cihan News Agency concerning recent developments in the region, Dowlatadabadi said Turkey’s offensive against PKK terror is perfectly legitimate.
The Iranian ambassador estimates Turkey’s entrance into northern Iraq to eradicate terrorist hideouts will not affect Iran.
“Turkey has the right to annihilate terrorists wherever they are found. Iran is ready to do its best to help Turkey,” Dowlatabadi continued.
Ambassador Dowlatabadi said the American approach to the PKK is an example of a double-standard, noting, “Israel began to strike Palestine using captured Israeli soldiers as their excuse.”
Turkey has a good case to fight against the separatist terror organization which martyrs Turkish soldiers every day.
“Countries that do not hesitate to kill dozens of people in revenge for the capture of two soldiers, do not have the right to prevent Turkey from suppressing terrorism in northern Iraq,” Dowlatadabadi said in regard to America’s “double standard.”
Concerning the recent pro-Palestine demonstration in Diyarbakir, Dowlatadabadi noted, “The demonstration in Diyarbakir illustrated that Kurds in Turkey do not share the same political tendencies with the PKK.”
“Kurds expressed their anger towards Israeli policies despite the strategies Israel followed in South East Anatolia,” said Dowlatadabadi.
The Iranian ambassador estimated that Israel and America are responsible to some extent for the terrorist acts in East and Southeast Anatolia.
Firouz Dowlatabadi said: “Haaretz newspaper threatened Turkey with ‘supporting the PKK’ following the Hamas visit to Turkey, which shows that Israel has a hand in the latest terrorist incidents. These kinds of threatening expressions have an influence on the bloody events currently occurring in Turkey. America and Israel opened the way for the attacks against the Turkish army.”
* PKK camps in Kandil Mountains only 5 minutes by air from Turkish border
Turkish intelligence forces have prepared a report on the Kandil Mountains in Northern Iraq, where Ankara believes around 5,000 PKK terrorists may be hiding. Detailed satellite maps show that PKK camps in the Kandil Mountains are 89 kilometers by air from the Turkish border, and 103 kilometers by road from the border.
Maps and documents used in the report included information taken from the Geospatial-Intelligence Agency, an agency reportedly used by the CIA. In the event of a land entrance, Turkish forces would receive logistical support from 456 kilometers away. Airplanes heading for the Kandil Mountain PKK camps would reach their destinations in only 5 minutes from the Turkish border.
JTW with Turkish press
Das nog eens een oplossing, slimmerik!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Madeliefjes zij mooi en bier is lekker
die oplossing heeft israel ook voor Libanon bedachtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:49 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Das nog eens een oplossing, slimmerik!![]()
Heb je die cartoon nog gezien die schatje had gepost in het vorige topic ? Of het topic daarvoor ...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:51 schreef Meki het volgende:
die oplossing heeft israel ook voor Libanon bedacht
Israel schiet baby s dood en kinderen en oma s en opa s en burgers en ziekenhuizen
Israel weigert hulp te geven aan de Libaneze bevolking
wat Israel nu doet hebben ze overgenomen van een bekende persoon
neequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:52 schreef elcastel het volgende:
[..]
Heb je die cartoon nog gezien die schatje had gepost in het vorige topic ? Of het topic daarvoor ...
Hey menneke, Hezbollah en Hamas blazen al jaren Israelische vrouwen en kinderen aan stukken, doe in godsnaam eens niet zo eenzijdig!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:51 schreef Meki het volgende:
[..]
die oplossing heeft israel ook voor Libanon bedacht
Israel schiet baby s dood en kinderen en oma s en opa s en burgers en ziekenhuizen
Israel weigert hulp te geven aan de Libaneze bevolking
wat Israel nu doet hebben ze overgenomen van een bekende persoon
Israel doet dat nu ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:53 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Het menneke, Hezbollah en Hamas blazen al jaren Israelische vrouwen en kinderen aan stukken, doe in godsnaam eens niet zo eenzijdig!
Als je de Nederlandse taal een beetje machtig was had je misschien kunnen lezen dat vrijwel niemand hier de dood van Libanese burgers goedkeurt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel doet dat nu ook
maar ik vind het jammer dat het hier wordt gesteund terwijl jullie aanslagen afkeuren , keuren jullie hier de Israelische slachting op de Libaneze bevolking goed
wie is dan hier eenzijdig
Wel minder dicht bij de realiteit dan de cartoon van het Noorse Dagbladet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:56 schreef elcastel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vond hem wel treffend.
Die heb ik dan weer gemist zeker ...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:57 schreef Mikrosoft het volgende:
Wel minder dicht bij de realiteit dan de cartoon van het Noorse Dagbladet.
dat is geen onzin maar gewoon wat israel doet mogen de anderen ook doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Meki kap eens met die onzin.
Een mening hebben is leuk, maar dit sloeg alles.
Israël, Libanon/Gaza, oorlog #49
Je weet waar je mag klagen BG, dus niet hier. Doegie, DoGquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:57 schreef BaajGuardian het volgende:
niet zo selectief modereren disciple,. ik zie ook dergerlijke uitspraken aan de andere kant dagelijks.
ze steunen de Israelische leger dan steun je automatisch de doden goedquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:57 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Als je de Nederlandse taal een beetje machtig was had je misschien kunnen lezen dat vrijwel niemand hier de dood van Libanese burgers goedkeurt.
Ja, in die cartoon van de Noorse krant stond Olmert afgebeeld als commandant van een naziconcentratiekamp.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:58 schreef elcastel het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer gemist zeker ...
Oh, verlicht ons, heldere geest; HOE WEET JIJ DAT!?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:59 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is geen onzin maar gewoon wat israel doet mogen de anderen ook doen
er zijn net 20 burgers omgekomen die aan het werk waren. dat is toch niet per ongeluk dat hebben ze gedaan express
moet ik op Irc komen dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je weet waar je mag klagen BG, dus niet hier. Doegie, DoG
Met jouw zwakbegaafde manier van redeneren misschien wel ja. Ga meer weer lekker in de zandbak spelenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:59 schreef Meki het volgende:
[..]
ze steunen de Israelische leger dan steun je automatisch de doden goed
Israelische propoganda om de doden goed te keurenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:56 schreef elcastel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vond hem wel treffend.
Ja vooral doen, arabische media doen nooit aan propaganda natuurlijk...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Israelische propoganda om de doden goed te keuren
ik trap er niet in de beelden op Al Jazeera zeggen genoeg
Dat is dan misschien wel jammer, maar dan hoef jij nog niet van die kutretoriek uit te braken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:59 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is geen onzin maar gewoon wat israel doet mogen de anderen ook doen
er zijn net 20 burgers omgekomen die aan het werk waren. dat is toch niet per ongeluk dat hebben ze gedaan express
kijk maar eens naar Al Jazeera i.p.v Israeli TVquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:00 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Oh, verlicht ons, heldere geest; HOE WEET JIJ DAT!?
Ik zeg niet dat het niet gebeurd is, ik wil weten hoe jij erbij komt dat Israel het expres gedaan heeft?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:02 schreef Meki het volgende:
[..]
kijk maar eens naar Al Jazeera i.p.v Israeli TV
je zit enkel burgers dood op het grond
die zaten te werken kijk maar naar Qana dat waren kinderen die zaten te slapen
Waar was ik niet duidelijk BG, FB of idd desnoods IRC. Niet hier.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
moet ik op Irc komen dan?
als ik wil klagen klaag ik in het topic waar jij je machten gebruikt, gebeurt niet zovaak dus wees blij dat ik de minuut neem aan je te besteden.
je avatar leidde me af.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Waar was ik niet duidelijk BG, FB of idd desnoods IRC. Niet hier.
Libanon heeft de hele tijd moeten kijken hoe ze worden aangevallenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat is dan misschien wel jammer, maar dan hoef jij nog niet van die kutretoriek uit te braken.
Hullie doen ut dus dan moguh wij ook.
Jezus man, Kap gewoon met die onzin.
Zonde dat Hezbollah hun slaapplaats koos als basis voor wat lanceer-activiteiten. Echt zonde, al waren het gelukkig geen 58 doden zoals eerst werd beweerd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:02 schreef Meki het volgende:
die zaten te werken kijk maar naar Qana dat waren kinderen die zaten te slapen
En nog beter, dat het allemaal burgers zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:03 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet gebeurd is, ik wil weten hoe jij erbij komt dat Israel het expres gedaan heeft?
je gaat me toch niet vertellen dat de Libaneze doden allemaal per ongeluk isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:03 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet gebeurd is, ik wil weten hoe jij erbij komt dat Israel het expres gedaan heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |