Dat is een heel verhaal appart zie Dekking betonvloerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:47 schreef Sjummie het volgende:
Ik snap het niet. Moest die aannemer die muurtjes dan niet recht stucken ?
Nog een weekje of 2 geduld dan zou er nieuws te melden kunnen zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:43 schreef sanger het volgende:
Ook hier ben je weer heel precies bezig Timble!
Ik zit steeds weer hoofdschuddend te kijken naar het werk van die " aannemer". Al wat meer bekend in de "zaak"?
Just keep us posted!!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:46 schreef tnimble het volgende:
[..]
Nog een weekje of 2 geduld dan zou er nieuws te melden kunnen zijn.![]()
Van de verbouwing die straks zal gaan komen om alles te herstellen zal ik zeker nog een topic openen. En voor alle daarop volgende projecten vast ook. Als iets bij de grote verbouwing hoort zal ik het in dat topic doen iets het iets wat daar meer of minder los van staat een eigen ropic. Denk bv. bouwen van een keuken, bouwen van en trap enz.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:21 schreef sanger het volgende:
Ziet er echt strak uit Tnimble! Maarre, waarom maak je geen apart topic voor al je verbouwingsonderdelen?
Bedankt. enne nee ik ben geen prof. Inhet dagelijkse werk ontwerp ik soft- en hardware voor betaalsystemen dat is iets heel anders.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:15 schreef Ozziecar het volgende:
Wow zeg, dat ziet er mooi uit!
Misschien een rare vraag, maar ben je een 'prof' of gewoon een handige klusser?
Die tegels in ruitvorm ziet er ook mooi uit, op dat idee zou ik niet zo snel gekomen zijn.
Een heeeeel klein beetje jammer dat het in de hoeken niet 'gespiegeld' zit, maar ik vind het al hartstikke knap dat je dit voor elkaar gekregen hebt. Super hoor!
eigen topic?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:28 schreef Ozziecar het volgende:
Poeh, dat klinkt inderdaad wel erg ingewikkeld!
Voor een prof zou ik het al mooi werk vinden, maar voor een 'amateur' is het helemaal super. Knap werk hoor![]()
Wij zijn ook bezig met een verbouwing van de badkamer, net als jij hebben we de oude badkamer ook compleet gesloopt en die zijn we vanaf het punt 'vloerverwarming' weer opnieuw aan het optrekken
Dus ja, ik snap een beetje hoe het voelt om je helemaal suf te passen en te meten![]()
Het was ook heel erg veel pas en meet wrk om alles zo te krijgen. Eerst alle tegels uitgezocht, tekening gemaakt voor de aannemer die de keuken + douche aan het herbouwen ging. Helaas heeft hij dat constructief niet goed aangepakt. Ben daarna een week of 6 bezig geweest in de avonden na mijn werk met uitmeten en aftekenen van waar de tegels moeten beginnen, heleboel zaag werk (inclusief alle piep kleine tegeltjes op die kopse wanden ergen richting de 400 stukjes tegel afgezaagd en zo'n 40 plinttegels + sierrandjes in verstek gezaagd). Met een paar rust pauzes tottal zo'n 3 maanden bezig geweest todat het helemaal af was.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:28 schreef Ozziecar het volgende:
Poeh, dat klinkt inderdaad wel erg ingewikkeld!
Voor een prof zou ik het al mooi werk vinden, maar voor een 'amateur' is het helemaal super. Knap werk hoor![]()
Wij zijn ook bezig met een verbouwing van de badkamer, net als jij hebben we de oude badkamer ook compleet gesloopt en die zijn we vanaf het punt 'vloerverwarming' weer opnieuw aan het optrekken
Dus ja, ik snap een beetje hoe het voelt om je helemaal suf te passen en te meten![]()
Mijn toilet is niet veel groter.... maar ik heb wel een hangende gekozen... en overigens geen fontein.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:06 schreef tnimble het volgende:
De staande pot met stortbak is een wel overwogen keuze. Als een hangend toilet was toegepast moet er een voorzet wand komen waar de sortbak inweggewerkt wordt. Hierdoor komt zowel de pot 5 cm meer naar voren dan bij deze slimline stortbak maar de wastafel komt dan 14cm naar voren toe. De ruimte zelf is nauwelijks breeder dan 1 meter en wordt het gewoon te krap.
Nee dat is de 'vijand' die gasten sporen niet! Scientology tegen XS4all 0-4quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:36 schreef 3st het volgende:
mooi, ff offtopic zit je bij de scientology ofzo
quote:De zaak loopt al sinds 1995, toen Karin Spaink voor het eerst stukken uit de leer van Scientology uit een Amerikaanse rechtszaak op haar website plaatste. Bij XS4ALL werd beslag gelegd op de computers. Spaink, XS4ALL en twintig andere providers van wie de abonnees stukken van Scientology op hun website hadden geplaatst werden in kort geding gedagvaard. De president van de rechtbank wees de vorderingen van Scientology af. Er volgde een slepende rechtsgang, steeds in het voordeel van Spaink en XS4ALL. In september 2004 besliste het Haagse Hof dat het recht op vrije meningsuiting van Spaink om de dubieuze leer van Scientology aan de kaak te stellen, zwaarder woog dan het auteursrecht van de 'kerk'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |