Ja, is ook goed. Zie m'n post.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik weet de mijne echt heel zeker, Dart, is oneindig vaak gezegd op de radio
dat was toch ook de vraag niet welke de grootste sprong had gemaaktquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:41 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik heb het even opgezocht en volgens mij zijn er ook nummers van respectievelijk de 35ste, 23ste, 22ste en 21ste plaats gesprongen.
Inderdaad twee maal van de 18de plek, maar dat is dus niet de grootste sprong.
tot 2004 bekeken:
http://www.top40web.nl/40jrtop40/index.html
--> statistieken --> sprong naar nummer 1
Oh, ik lees dit toch echt als de hoogste sprong ooit. En die sprong is dan volgens Dart van 18 naar 1.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:44 schreef vosje505 het volgende:
[..]
dat was toch ook de vraag niet welke de grootste sprong had gemaakt![]()
![]()
Maar het maakt verder niets meer uitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:33 schreef dartfanaat het volgende:
Oke, zal dan ook maar een vraag doen. Voor ik echt off ga
Noem een van de 2 hits die de grootste sprong naar de 1e plaats (van 18! naar 1) in de top 40 maakten
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:44 schreef vosje505 het volgende:
[..]
dat was toch ook de vraag niet welke de grootste sprong had gemaakt![]()
![]()
Maar goed, het doet er niet toe.quote:Noem een van de 2 hits die de grootste sprong naar de 1e plaats (van 18! naar 1) in de top 40 maakten
Jeej!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:40 schreef dartfanaat het volgende:
Herziening EXCUUS!!!!!!
Asmodian +2 Marco Borsato met Rood is correct.
Zal me meer bezighouden met het beantwoorden van vragen, stellen is lastiger. Komt wel goed
Is al eens eerder voorgesteld, maar SC is nou eenmaal een redelijk onlosmakelijk deel van deze topicreeks. Ik moet zelf zeggen dat ik het een stuk minder leuk zou vinden als we SC er uit zouden bannen...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:49 schreef EricusMaximus het volgende:
Kunnen we geen Slowchat topic openen?
Mocht je willen verder discussiëren verwijs je gewoon naar dat topic, waar dan je vraag staat...
OT:
Spiderman
X-men
--
Superman
--
--
Correct!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef vosje505 het volgende:
Cobra Commander - gi joe?
2 ajbquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Correct!![]()
Scarecrow komt trouwens uit Batman
Vosje +1
Al lang en breed veranderdquote:
dank uquote:
quote:
Yay!quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:04 schreef Neleos het volgende:
Hier Asmo, als je nog dacht dat je niet verslaafd was.
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #142
Katja Schuurman?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!![]()
Wie is deze lieve meid?
[afbeelding]
Veel ONZ usertjes dromen daarvanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
![]()
Wow... Moet ik daar blij mee zijn of me diep, diep schamen?
Ergens wel een eer om meer te posten dan Tong![]()
Maar dan andersomquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:17 schreef Soempie het volgende:
aniston jennifer
Het ergste is dat het allemaal alleen in dit topic isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
Veel ONZ usertjes dromen daarvan![]()
Maar ik ga ook even d'r vandoor. Tot vanavond, denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |