quote:Hey M.,
Thanks for contacting us at Abercrombie & Fitch. Your order has been verified and will be shipped. For additional questions, hit us back here with another email. Enjoy your new gear, and thanks again for contacting A&F!
Aaronah
orderservice@abercrombie.com
A&F Research & Resolution
1-866-314-7743
International: 001-614-219-5380
Ik vraag me af waarom ze je adres bevestigd willen hebben, dit heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef Mert het volgende:
Ik begin er zo onderhand wel de sch**t van te krijgen hoor, kreeg onderstaande mail vandaag binnen:
[..]
Heb ze net meteen teruggemaild en erbij gevraagd of ze de zooi z.s.m. willen opsturen.
Hopen dat alles goed gaat dus........![]()
Ik kan nogal onbetrouwbaar overkomenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:26 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ze je adres bevestigd willen hebben, dit heb ik nog nooit meegemaakt.
volgens mij heb ik dit al vaker op fok! gelezen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:02 schreef Mert het volgende:
[..]
Ik kan nogal onbetrouwbaar overkomen![]()
Nee, ik heb serieus geen idee. Misschien omdat het afleveradres verschilt van het Factuur adres?
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 1 september 2006 20:04 schreef WarPuppy het volgende:
zitten mijn spullen daar ook bij ?
Ik en anderen hebben al zo vaak een bestelling geplaatst met een ander afleveradres dan factuuradres, maar er is dus nog nooit naar een adres-bevestiging gevraagd...vreemd, ik vraag me toch af waar ze het op baseren.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:02 schreef Mert het volgende:
[..]
Ik kan nogal onbetrouwbaar overkomen![]()
Nee, ik heb serieus geen idee. Misschien omdat het afleveradres verschilt van het Factuur adres?
kut man je bent maar een maand te laatquote:Op zondag 3 september 2006 21:18 schreef 2609 het volgende:
kut man ik had ook wel wat willen bestellen
jah kut man volgende keer dan maar weerquote:Op zondag 3 september 2006 22:59 schreef men_in_red het volgende:
[..]
kut man je bent maar een maand te laat![]()
OT: Als postman morgen de douane even belt denk ik dat het allemaal wel goedkomt.
quote:Op maandag 4 september 2006 14:02 schreef mic_forever het volgende:
grote kans dat t vandaag al wordt bezorgt, anders morgen (A)
Ik heb vandaag even met FedEx gebeld. Je kan het al raden...... Ze willen een certificaat van echtheid zien.quote:Op maandag 4 september 2006 22:53 schreef men_in_red het volgende:
had je nog de douane gebeld?
Nee, dan ben ik op vakantiequote:Op dinsdag 5 september 2006 08:11 schreef yellowcat het volgende:
Waarom kan A&F dat certificaat niet gewoon meteen met de bestelling meesturen? Mert, mocht het pakket niet voor donderdag bij jou aankomen, wat gebeurt er dan? Gaat het dan terug naar A&F?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |