Mijn pakkettenbezorger is een kennis van mij, ik krijg het dus altijd keurig zelf aangebodenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:10 schreef postman het volgende:
Dat ligt eraan hoe je postkantoor/bode daar over denkt. Soms wordt het opnieuw aangeboden, soms blijft het op het postkantoor liggen. Bij de buren gebeurd vrij weinig meer, tenzij je het op een briefje bij de deur aangeeft.
Bij ons wordt het nog steeds bij de buren afgeleverd.. en ik woon niet in een dorp ofzoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:10 schreef postman het volgende:
Dat ligt eraan hoe je postkantoor/bode daar over denkt. Soms wordt het opnieuw aangeboden, soms blijft het op het postkantoor liggen. Bij de buren gebeurd vrij weinig meer, tenzij je het op een briefje bij de deur aangeeft.
quote:Geen bezorging bij de buren
Wilt u geen bezorging bij de buren, dan kunt u de afzender vragen 'alleen huisadres' op het pakket te vermelden. In dat geval wordt het pakket alleen bij u aangeboden. Pakketten onder rembours, met verhoogde aansprakelijkheid en ongefrankeerd worden niet bij de buren bezorgd. Deze pakketten worden wel een tweede keer bij u aangeboden.
bron tpgpost.nl
Vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:17 schreef mic_forever het volgende:
Hoe staat het ervoor Postman, nogsteeds niet afgeleverd bij jou ?
Mm dan wachten ze zeker op certificaat van echtheid ofzo?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:37 schreef postman het volgende:
Nope status is nog steeds ongewijzigd helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |