Nee, Guzman is inderdaad magertjesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:23 schreef HeatWave het volgende:
Jammer dat de f;noorders niet kunnen voetballen, toch een leuk talent als je voetballer bent.
Dat je nog op die dorpsmongool reageert joh...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, Guzman is inderdaad magertjes![]()
(om maar een voorbeeld te noemen).
Hey, ik moet m'n werkdag ook doorkomenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat je nog op die dorpsmongool reageert joh...
Nu kan hij weer lekker aan z'n lul trekken omdat er iemand op hem heeft gereageerd.
Zeg ik ergens dat zijn rol groter was dan die van Hofs...?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:19 schreef Keltie het volgende:
EK > Rol van Hofs groter. Paar belangrijke doelpunten gemaakt.
Team draaide slecht, werd weinig gescoord..
Kochten scorend vermogen en die kwam erin tegen brakke teams (ik meen de onderste 5 van de competitie?).
Ideaal om erin te komen.
De rest van de "lul" verhalen, mag hij proberen volgend seizoen bij te stellen.
+ Wat ruud_fr zegt
Nopes, geef alleen aan dat Hofs er redelijk voor gezorgd heeft om die finale te bereiken..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:28 schreef BoNi het volgende:
Zeg ik ergens dat zijn rol groter was dan die van Hofs...?
Voetbal jij zelf ook? En zo ja, op welke positie?
Ah, de typische f'noorder, geen argumenten, dus maar weer schelden..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat je nog op die dorpsmongool reageert joh...
Nu kan hij weer lekker aan z'n lul trekken omdat er iemand op hem heeft gereageerd.
Ja of nee had ook volstaan hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nopes, geef alleen aan dat Hofs er redelijk voor gezorgd heeft om die finale te bereiken..
In competitieverband niet.
Trekken de knietjes en de enkels, waarschijnlijk, niet: kraakbeen in de knieën is verrot + 1 enkelband bijna gescheurd waardoor die ook aardig uitgelubberd is ..
Als ik speel, is het defensie (centraal of linksback).
Al ben ik op de rest van de linkerflank ook wel inzetbaar.
Ik ben dus een fervent straatpleintjes/ voetbalveldjes/ hockeyveldjes/ bedrijventoernooien voetballer
<------->
Had wel bijna weer gaan voetballen (ondanks de lichaamlijke problemen), maarjah.. Maat was uit de selectie getieft en ik ben bezig om op mijzelf te gaan, dus lijkt me verstandiger om eerst eens te kijken wat ik in de maand overhoud ipv nog meer maandelijkse kosten op me te nemen
Ik heb jou er ook nog bar weinig op kunnen betrappen hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, de typische f'noorder, geen argumenten, dus maar weer schelden..
Kinderlijk volk toch.
Jochie, je ziet het echt niet he? DIT topic is om MET EEN KNIPOOG elkaar lekker te jennen. En schelden met allerlei vage ziektes is nou niet echt een knipoog.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb jou er ook nog bar weinig op kunnen betrappen hoor.
Het enige dat je doet is wijzen, maar eens naar jezelf kijken, ho maar.
Ik wist niet dat je je lul zo'n vage ziekte noemtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jochie, je ziet het echt niet he? DIT topic is om MET EEN KNIPOOG elkaar lekker te jennen. En schelden met allerlei vage ziektes is nou niet echt een knipoog.
Maar goed, waarom leg ik het nog uit?
Ik moest zelfs nog lachen ook, je KAN het welquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je je lul zo'n vage ziekte noemt
Je moest eens weten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moest zelfs nog lachen ook, je KAN het wel.
Zulke figuren heb je net ze erg in 020 : ')quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:42 schreef TC03 het volgende:
HeatWave is echt de irritantste user, mod en persoon OOIT als het aankomt op 'zijn' Ajax en Amsterdam, ongelofelijk wat een kinderachtig figuur.
Preciesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:43 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zulke figuren heb je net ze erg in 020 : ')
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:43 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zulke figuren heb je net zo erg in 010 : ')
Jij bent hier de stumpert. Je loopt steeds te verkondigen dat dit een triest topic is, maar je reageert er anders uitgebreid op. Sukkeltje.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:57 schreef TC03 het volgende:
Wat een triest topic. Vooral altijd leuk hoe Feyenoorders beschuldigd worden dat ze zich teveel met Ajax bezig houden, en dat je dan in dit topic vooral Ajacieden ziet. Stumpers.
Het Amsterdam Tournament wordt grotendeels geboycotquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:03 schreef Keltie het volgende:
Kutstadion, kutmatch, kutajacieden (die er overigens niet veel waren).
Man Utd was nog, vocaal, het sterkst vertegenwoordigd
Tis dat de speaker van ajax wat deed om er wat leven in te krijgen
Heb wel een krat bier gewonnen met een weddenschap
Geef een post waar ik uitgebreid reageer. Sukkeltje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij bent hier de stumpert. Je loopt steeds te verkondigen dat dit een triest topic is, maar je reageert er anders uitgebreid op. Sukkeltje.
Hmm.. Toch blijft er dan een groot deel van de punten van kritiek staanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Het Amsterdam Tournament wordt grotendeels geboycotCommercieel kuttoernooi
![]()
Fixed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Het Amsterdam Tournament wordt grotendeels geboycotCommercieel kuttoernooi
Wij gaan liever naar de gayparade
Ik had je gewaarschuwd....quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hmm.. Toch blijft er dan een groot deel van de punten van kritiek staan
50, iedereen 5 euro voor de kaart van de jarige jobquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:08 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik had je gewaarschuwd....
Maar goed, je hebt ons clubje wel weer ¤ 45,-- rijker gemaakt...
Ik ben ook geweest omdat ik gratis kaarten kreeg, maar zou nooit (meer) een stijver betalen voor dat toernooi.
Absoluut...!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
50, iedereen 5 euro voor de kaart van de jarige job![]()
Een stijver is inderdaad wel veel geld voor zo'n toernooitje![]()
Kwist wel dat je ajacied bentquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:03 schreef Keltie het volgende:
Kutstadion, kutmatch, kutajacieden (die er overigens niet veel waren).
Man Utd was nog, vocaal, het sterkst vertegenwoordigd
Tis dat de speaker van ajax wat deed om er wat leven in te krijgen
Heb wel een krat bier gewonnen met een weddenschap
quote:04-08-2006 :VAK 410 ook te zien op de Open Dag 2006
Vrijdag 11 augustus houdt Ajax zijn open dag. Ook VAK410 is op deze dag aanwezig met een eigen stand.
In de stand kan je informatie verkrijgen over VAK410 en diverse 410/Ajax gerelateerde artikelen kopen.
Tijdens de open dag zullen sommige 410’ers ‘Live’ bandiries gaan bouwen.
Ook zal er een auto in ‘410 Style’ worden omgetoverd. Voor de kinderen is er de mogelijkheid om geschminkt te worden.
We hopen jullie allemaal te zien op de Open Dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |