Je kent me blijkbaar nogal goed Flipje...? Ik hou niet zo van open deuren, dus nee, dan had ik er ook niet om gelachen....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:27 schreef Keltie het volgende:
Verander alles wat met ajax te maken heeft in Feyenoord, ieder plaatje in een plaat van een kakkerlak en je lag schuddebuikend over de grond te rollen...
Maarjah, nu ben ik de calimero
Precies.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:51 schreef PyTh het volgende:
Het begint nu echt een beetje treurig te worden vind je zelf ook niet?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:34 schreef BoNi het volgende:
[..]
Je kent me blijkbaar nogal goed Flipje...?
Hulde, je zag de ironie!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
![]()
Niet van open deuren houden, maar iemand uit de Betuwe wel Flipje noemen.![]()
Zo, je hebt opgelet bij de Nederlandse les.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:40 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hulde, je zag de ironie!!!
Een dikke pluim voor jou!
een fanzine van Sparta die 'In The Winning Mood' heetquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:43 schreef 2Drix het volgende:
http://www.itwm.nl/artikel.php?id=2319
![]()
Het is toch een malloot.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Gerard Cox zette in een poging geestig te zijn een bolhoed op. Het legioen begreep de grap niet.
Even serieus, was er iemand die om hem moest lachen?
Nooit geweest ook.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:21 schreef Cart_man het volgende:
Cox is allang niet meer grappig
quote:
Grachtenparade of voetbal?
De belangstelling voor het LG Neerlands grootste poel des verderfs Tournament, komend weekend in de aRENa, valt tegen. Ondanks de aanwezigheid van onder andere Manchester United zijn tot vandaag slechts enkele duizenden kaarten verkocht. De oorzaak hiervan is de Gay Parade die eveneens komend weekend in Neerlands grootste poel des verderfs plaatsvindt.
David Endt - woordvoerder van de club uit Noord Holland - is teleurgesteld, maar had het wel verwacht: "qua doelgroep vissen we helaas in dezelfde gracht als de Gay Parade. De Parade is jaarlijks een hoogtepunt in deze stad, niet voor niets de Gaycapital of the World genoemd. De mensen kijken hier het hele jaar naar uit."
Om het stadion toch nog enigszins vol te krijgen ontplooit de club verschillende activiteiten. In samenwerking met de supportersvereniging en de F-side wordt in het supportershome een heuze afterparty georganiseerd. Het home is voor de gelegenheid omgedoopt tot een darkroom.
Mannen die verkleed aan de kassa verschijnen krijgen bovendien 25% korting op een entreebewijs voor het toernooi.
heuzequote:
ik nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:25 schreef HeatWave het volgende:
Kan je niet lezen?. Ik vind het WEL grappig..
nee, hij is al een tijdje niet grappig. Feyenoordsupporters vinden alles wat over Ajax gaat grappig. behalve als ze met een pak slaag de play-offs uit gemikt worden.quote:
Dus net zo grappig als die 2 andere wedstrijden tussen Feijenoord en ajaxquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:47 schreef SocialDisorder het volgende:
behalve als ze met een pak slaag de play-offs uit gemikt worden.
Ik vond de wedstrijden tussen ADO en Feyenoord afgelopen seizoen persoonlijk net iets grappiger.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:48 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dus net zo grappig als die 2 andere wedstrijden tussen Feijenoord en ajax![]()
Fout, aangezien deze wedstrijden beide in 1 week werden gespeeld, het een monsterscore werd en feyenooit er direct hinder aan ondervond....dus deze 2 waren 10x leukerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:48 schreef Kaap het volgende:
[..]
Tis leuk hoe je krampachtig probeert vast te houden aan die 2 wedsteijden die er achteraf dus TOTAAL niet toe deden..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:48 schreef Kaap het volgende:
[..]
Duw er een hand van je kameraad in en de wereld is weer mooiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar ja, een kakkerlakkenhand is gauw gevuld he?
Dan kan je wel gaan zeiken over slechte grappen van feyenoorders (die 9 van de 10 keer ook erg slecht zijn, daar niet van), maar vind je deze grap nou nog steeds leuk?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:53 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jullie de dvd nog!
je moet een beetje naar het niveau van je discussiepartner afzakken hè?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dan kan je wel gaan zeiken over slechte grappen van feyenoorders (die 9 van de 10 keer ook erg slecht zijn, daar niet van), maar vind je deze grap nou nog steeds leuk?
Het is niet bedoeld als grap slimmerd, dat snappen ze toch nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dan kan je wel gaan zeiken over slechte grappen van feyenoorders (die 9 van de 10 keer ook erg slecht zijn, daar niet van), maar vind je deze grap nou nog steeds leuk?
Aaah, wat zielig weer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je moet een beetje naar het niveau van je discussiepartner afzakken hè?
is het heuz?quote:
Iemand maakt een spelfout. Oh god, afschuwelijk. Wat een dom persoon moet dat zijn.quote:
een redacteur maakt een spelfout. Tenminste, ik neem aan dat je dat inferieure stukje journaille niet zelf geschreven hebt. Ik schat je wel wat hoger in. Als een redacteur een spelfout maakt, zijn er minstens 2 mensen die zijn stukje nalezen en dienen te corrigeren. Dat is niet gebeurd. Dus niet IEMAND maakt een spelfout, DRIE mensen maken een spelfout. Drie mensen die bovendien betaald worden voor hun beheersing van de Nederlandse taal.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Iemand maakt een spelfout. Oh god, afschuwelijk. Wat een dom persoon moet dat zijn.
Simpel figuur ben je ook.
Je MOET nu een grapje maken, ja toch...?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
een redacteur maakt een spelfout. Tenminste, ik neem aan dat je dat inferieure stukje journaille niet zelf geschreven hebt. Ik schat je wel wat hoger in. Als een redacteur een spelfout maakt, zijn er minstens 2 mensen die zijn stukje nalezen en dienen te corrigeren. Dat is niet gebeurd. Dus niet IEMAND maakt een spelfout, DRIE mensen maken een spelfout. Drie mensen die bovendien betaald worden voor hun beheersing van de Nederlandse taal.
ah, dan verklaart het veel. Valt me mee dat er niet meer spelvauten in zitten danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:34 schreef ruud_fr het volgende:
volgens mij komt het van LN
ik denk niet dat daar 3 mensen zich buigen over 1 stukje
Tis leuk hoe je krampachtig probeert vast te houden aan die 32 wedstrijden die er achteraf dus TOTAAL niet toe deden..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis leuk hoe je krampachtig probeert vast te houden aan die 2 wedsteijden die er achteraf dus TOTAAL niet toe deden..
Maar ja, een kakkerlakkenhand is gauw gevuld he?
Woohooo heb je trouwens al een brief geschreven aan de KNVB dat je het playoffs systeem waanzinnig goed vind en je er trots op bent dat je club 5de is geworden na een waardeloos seizoen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:53 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Fout, aangezien deze wedstrijden beide in 1 week werden gespeeld, het een monsterscore werd en feyenooit er direct hinder aan ondervond....dus deze 2 waren 10x leuker![]()
Gelukkig hebben jullie de dvd nog!
Nee, hij stopt het briefje liever eigenhandig in de reet van Kesslerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:02 schreef Kaap het volgende:
[..]
Woohooo heb je trouwens al een brief geschreven aan de KNVB dat je het playoffs systeem waanzinnig goed vind en je er trots op bent dat je club 5de is geworden na een waardeloos seizoen?
Durf je dit topic nog een discussie te noemen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je moet een beetje naar het niveau van je discussiepartner afzakken hè?
En daarna een zoentje op Kessler zijn billetjes als dankbetuiging.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, hij stopt het briefje liever eigenhandig in de reet van Kessler
Ik vond hem zelf in het begin ook grappig, ook al was ik de ontvanger van die uitspraak, maar je hebt gelijk, hij is niet bepaald orgineel meer. Maar dat is doopy tenslotte ook niet, zoveelste E-thug op dit forumquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die Sparta-site over de Open Dagquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Gerard Cox zette in een poging geestig te zijn een bolhoed op. Het legioen begreep de grap niet.
Even serieus, was er iemand die om hem moest lachen?
Kaap, moet ik je nou wéér uit gaan lullen....doe dat jezelf nou niet aan knulquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:59 schreef Kaap het volgende:
[..]
Tis leuk hoe je krampachtig probeert vast te houden aan die 32 wedstrijden die er achteraf dus TOTAAL niet toe deden..
Maar ja, een joduhhand is gauw gevuld he?
Ik vind de playoffs kut en we zijn 2e geworden (we spelen CL remember)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:02 schreef Kaap het volgende:
[..]
Woohooo heb je trouwens al een brief geschreven aan de KNVB dat je het playoffs systeem waanzinnig goed vind en je er trots op bent dat je club 5de is geworden na een waardeloos seizoen?
ja hoor, de Beker+CL voetbal is best aardig in het ALLERSLECHTSTE seizoen van Ajax sinds 1653.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:59 schreef Kaap het volgende:
[..]
Tis leuk hoe je krampachtig probeert vast te houden aan die 32 wedstrijden die er achteraf dus TOTAAL niet toe deden..
Maar ja, een joduhhand is gauw gevuld he?
Jup.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
of moet ik AZ ook echt voor f'noord gaan rekenen, ja eigenlijk wel he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |