quote:De Kalina is in november 2004 in productie genomen en wordt in 2006 in Nederland verwacht. Het nieuwe Lada-model heeft een meer West Europese vormgeving dan de voorgaande modellen. Roelof Noordman, directeur van Lada Holland BV: "Met dat model kunnen wij een volledig nieuwe doelgroep aanspreken. Want met die Kalina durven wij iedere concurrentie aan. We kijken dan ook alleen maar vooruit. De fabriek beschikt over nieuwe spuitcabines, de kwaliteit en de kwaliteitscontrole zijn met sprongen vooruit gegaan, onder andere door de samenwerking met General Motors (van oa. Opel, Deawoo, Hummer, Saab, Chevrolet, Pontiac...) en ook op motorisch gebied heeft Lada grote vooruitgang geboekt, onder andere door het brandstofinjectiesysteem van Bosch wat nu in iedere Lada wordt toegepast. Bovendien stelt Lada hoge eisen aan de toeleveranciers van onderdelen, want ook die kwaliteit is flink toegenomen."
De Lada 1117 is de stationcarversie van de Kalina. Compacter dan de 2111, maar met een moderne modellijn. Het lijkt of de Kalina 1117 de rondingen opvangt die aan de 2111 ontbreken. Verassend is de keuze van Lada om het Corsa-achtige Kalinamodel (1119) ook in stationcar en sedanversie uit te brengen. Hiermee wordt ook voor de mensen die niet meteen een grote bak willen aanschaffen de keuze voor een stationcar aantrekkelijk. Net wat groter dan bijvoorbeeld de 2110 sedan, maar je kunt hem wel kwijt in zowel de straten als de parkeerplaatsen van de drukke stad. Naast de moderne uitsraling van de buitenkant van de Kalina, is ook het inteieur een enorme sprong vooruit op de 110-serie. Daarnaast is de Kalina met elektrische stuurbekrachtiging, airco en ABS, elektrisch verwarmde voorstoelen en op afstand ver/ontgrendelbare portieren ook qua comfort nèt een stapje voor op de 2111. Daarom wordt er, zoals directeur Noordman van Lada al zei, veel verwacht van dit nieuwe model van Lada. Voor de Ladaliefhebber is het alleen maar hopen dat er voldoende bekendheid wordt verworven, zodat ook mensen die nog nooit van een Lada hebben gehoord, of zelfs diegenen die negatief over het merk denken een bezoek aan de dealer zullen overwegen.
vorige deeltjesquote:Eigenschap/Techniek
8V
Vermogen: 59,5kW /81PK
Motorvolume: 1600cm3
Koppel: 120NM bij 3000t/min
Maximumsnelheid: 165km/u
Acceleratie: 0-100km/u in 13 sec
Verbruik: 6,2l/100km
Lengte: 4040mm.
Breedte: 1670mm.
Hoogte: 1500mm.
Wielbasis: 1430/1410mm.
Gewicht: 1100kg.
Laadcapaciteit: 475kg.
Inh. bagageruimte: 430 Liter
ik hoor het al, je wilt vriendjes worden met Alexxxxxquote:
wat een eikelquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
"ik kom er nu aan"
klant: "ja dat is prima"
kom ik daar..
"ja hij is net naar huis"
wat een lul
als je niet de juiste hardware heb wel ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:07 schreef Fugie het volgende:
draadloos zuigt.
Nee, ik heb er niets op te zeggen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:09 schreef Intelligence het volgende:
[..]
En op die laatste opmerking van mij reageer je niet he![]()
![]()
![]()
![]()
als je nou eens altijd zo wijs deedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik heb er niets op te zeggen.
hoere experia box jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
als je niet de juiste hardware heb wel ja.
Zit jij "echt" in de racing scene?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:09 schreef Intelligence het volgende:
[..]
En op die laatste opmerking van mij reageer je niet he![]()
![]()
![]()
![]()
G60quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Zit jij "echt" in de racing scene?
zo ja waarom heb je dan een voorwielaangedreven geval?
is heerlijk als je buren het niet-secured hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:07 schreef Fugie het volgende:
draadloos zuigt.
alsof hun een snellere verbinding hebben dan mijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
is heerlijk als je buren het niet-secured hebben
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
is heerlijk als je buren het niet-secured hebben
Omdat ik Corrado rijd?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Zit jij "echt" in de racing scene?
zo ja waarom heb je dan een voorwielaangedreven geval?
maar wat houd zo'n racingscene nu precies in?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:15 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Omdat ik Corrado rijd?
Ik probeer tenminste niet te driften met een FWD zoals die waus op AMSE![]()
dat is geen antwoord. race je wel of niet? en waar race je?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:15 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Omdat ik Corrado rijd?
Ik probeer tenminste niet te driften met een FWD zoals die waus op AMSE![]()
Ik heb nu geen internet, omdat KPN zuigt en ze niet weten wat ze doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
alsof hun een snellere verbinding hebben dan mij
ik heb 2 pc's en een laptop, lijkt me sterk dat alles tegelijk kapot gaatquote:
toevallig eentje over?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb 2 pc's en een laptop, lijkt me sterk dat alles tegelijk kapot gaat
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:16 schreef vlad het volgende:
[..]
dat is geen antwoord. race je wel of niet? en waar race je?
Nu nog nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:19 schreef vlad het volgende:
[..]
toevallig eentje over?ik had dat geluk niet
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:16 schreef vlad het volgende:
[..]
Dit is gewoon de naam van een club, de oprichters hadden ooit te maken met dat gebeuren in enschede (mocht je uit de buurt komen, marssteden zegt genoeg dacht ik zo).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar wat houd zo'n racingscene nu precies in?
Ik zelf race atm niet neequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:16 schreef vlad het volgende:
[..]
Ik piep nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:22 schreef Intelligence het volgende:
Jullie piepen wel anders als mijn blok klaar is
ja nou, dat denk ik ook welquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:22 schreef Intelligence het volgende:
je doet ook aan fights zie ik?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:21 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Dit is gewoon de naam van een club, de oprichters hadden ooit te maken met dat gebeuren in enschede (mocht je uit de buurt komen, marssteden zegt genoeg dacht ik zo).
Alleen die tijd is voorbij, iedereen braaf geworden, naam zelfde gebleven. En sommige lui van ons doen wel eens mee bij OSl sprints
[..]
Ik zelf race atm niet neeMja, met mn suzuki alto naar t werk
![]()
quote:Vandaag 13:36] LiL Lissjuh: Ohw Intelligence nog iets.. Hij wou je ook wel in elkaar slaan als ik het goed begrepen heb.. Ik zo: Moet hij nu bang worden? HIj zo: Als mij iets gebeurt of zo iets dan heeft hij nog vrtienden die voor hem klaar staan
KPN zuigt idd, gaan ze belgische IT'ers inhurenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef Fugie het volgende:
kpn zuigt niet, maar als je de helpdesk belt en ze zeggen: als resetten niet werkt weten wij het ook niet.
dan ga ik toch enigzins twijfelen aan het nut van die hele helpdesk
een opgevoerde corrado, geeft mij hetzelfde idee als een opgevoerde scooterquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:22 schreef Intelligence het volgende:
Nee haha, dat moet je gewoon meemaken, 16 jarige pubers die altijd stoer komen doen op onze auto meetings.... en als je dan ff flink wegtrekt met je auto gaan ze je bedreigen enzoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
je doet ook aan fights zie ik?
[..]
catfightsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:25 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Nee haha, dat moet je gewoon meemaken, 16 jarige pubers die altijd stoer komen doen op onze auto meetings.... en als je dan ff flink wegtrekt met je auto gaan ze je bedreigen enzo![]()
KPN zuigt zeer zeker.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef Fugie het volgende:
kpn zuigt niet, maar als je de helpdesk belt en ze zeggen: als resetten niet werkt weten wij het ook niet.
dan ga ik toch enigzins twijfelen aan het nut van die hele helpdesk
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
een opgevoerde corrado, geeft mij hetzelfde idee als een opgevoerde scooter
ik weet wat zo'n bakkie kan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:22 schreef Intelligence het volgende:
16 jarige pubers vs 18 20 jarige?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:25 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Nee haha, dat moet je gewoon meemaken, 16 jarige pubers die altijd stoer komen doen op onze auto meetings.... en als je dan ff flink wegtrekt met je auto gaan ze je bedreigen enzo![]()
ik vind die meetings altijd een beetje pauperig.. of heb ik dat vaut?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:25 schreef Intelligence het volgende:
[..]
wat jij wilquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:27 schreef ijsmeis het volgende:
Tssssssss, mijn auto is gewoon het leukste.
doe mij ook zo eentjequote:
En dat is?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:30 schreef Intelligence het volgende:
Nog ff over de corrado, je kan dr als je wel met gemak een 20VT inleggen, maar ik heb m niet op t vermogen en ga voor exclusiviteit
Ik durf te zeggen dat er maximaal 80 auto's over de hele wereld rondrijden met t blok wat ik straks in de C heb liggen
Wat een 20VT? Dat is een motor wat bijv ook in een Audi TT ligt, 20 klepper turbotje met standaard 225pkquote:
225pk is ook maar luchtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:32 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Wat een 20VT? Dat is een motor wat bijv ook in een Audi TT ligt, 20 klepper turbotje met standaard 225pk
wtf moet je deze pk's in die auto?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:32 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Wat een 20VT? Dat is een motor wat bijv ook in een Audi TT ligt, 20 klepper turbotje met standaard 225pk
Wat voor blokie komt erin dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:30 schreef Intelligence het volgende:
Nog ff over de corrado, je kan dr als je wel met gemak een 20VT inleggen, maar ik heb m niet op t vermogen en ga voor exclusiviteit
Ik durf te zeggen dat er maximaal 80 auto's over de hele wereld rondrijden met t blok wat ik straks in de C heb liggen
Verklap ik nog niet, zou de prijs van de onderdelen alleen maar omhoog laten gaanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat voor blokie komt erin dan?
wat een onzin...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:47 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Verklap ik nog niet, zou de prijs van de onderdelen alleen maar omhoog laten gaanT blok opnieuw opbouwen kost nu volgens de begroting al 12.000 euro.... ja schrik niet....
3 muizen op een trapfietsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat een onzin...
wat voor motor komt erin?
je denkt toch niet dat als je hier op een forum in een SC'je post wat voor bromtol je in je Corrado stopt de onderdelenprijs omhoog gaat?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:49 schreef Intelligence het volgende:
[..]
3 muizen op een trapfiets... lezen is moeilijk he?
Wat is dat voor een BSquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:47 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Verklap ik nog niet, zou de prijs van de onderdelen alleen maar omhoog laten gaanT blok opnieuw opbouwen kost nu volgens de begroting al 12.000 euro.... ja schrik niet....
Ik heb het dus over ee blok, waarvan er door VW maar 75 zijn gemaakt. En ik ga thet dus NIEUW opbouwen met ORIGINELE onderdelen. Ja dan kom je op zon prijs uit, als je de delen al kan krijgenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat is dat voor een BS
Zelden zo'n kul gehoord.
20VT heeft toch 150 pk standaard? en de 225 pk is toch iets aangepast t.o.v. de 150 pk?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:32 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Zijn 3 versies van t blokquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:57 schreef vlad het volgende:
[..]
20VT heeft toch 150 pk standaard? en de 225 pk is toch iets aangepast t.o.v. de 150 pk?![]()
een standaard blok waar er maar 75 van gemaakt zijn?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:56 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ik heb het dus over ee blok, waarvan er door VW maar 75 zijn gemaakt. En ik ga thet dus NIEUW opbouwen met ORIGINELE onderdelen. Ja dan kom je op zon prijs uit, als je de delen al kan krijgen
blok is hetzelfde heb ik me laten vertellen. Enige verschil was toch de turbo?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:59 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Zijn 3 versies van t blok150pk, 180pk en 225pk. De 225 pk is sterker opgebouwd, en zit volgens mij een andere turbo op
je weet er nog wel eentje te staan, of niet?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:59 schreef BaraCuda het volgende:
Koop gewoon een volvo T5 voor 5000 euro heb je ook 225pk[afbeelding]
ja maar dies ni 5000quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:02 schreef vlad het volgende:
[..]
je weet er nog wel eentje te staan, of niet?![]()
40k zodat je een mx5 terug kan kopen?quote:
voor 40K zou ik iets heel anders kopen en alles behalve een mx5quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:08 schreef vlad het volgende:
[..]
40k zodat je een mx5 terug kan kopen?![]()
een ouwe corrado uit '89 met 20vt 225 pk rebuild blok?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
voor 40K zou ik iets heel anders kopen en alles behalve een mx5
beter lezen hè..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:10 schreef vlad het volgende:
[..]
een ouwe corrado uit '89 met 20vt 225 pk rebuild blok?![]()
![]()
lezen is niet mijn sterkste punt iddquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
beter lezen hè..
het wordt geen 20VT
maar een blok waarvan er maar 75 zijn gemaakt door VW en het heeft een compressor..
nee johquote:
wat voor ding is dat eigenlijk?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:16 schreef BaraCuda het volgende:
Ooh, m'n enorm betrouwbare kart starte natuurlijk vrijwel onmiddelijk![]()
Wat een geluid![]()
Rotax max 125ccquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat voor ding is dat eigenlijk?
ik heb vroeger ook veel gekart
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:15 schreef vlad het volgende:
die jongen houdt zich wel ineens stil nu![]()
En ik een andere turbo en uitlaatsysteem en inlaatsysteem van 40k euroquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ga denk ik van het weekend de 404 "op stal ga zetten"
kan ik de engine voor 40k rebuilden
op vrij veel verschillende, die luchtgekoelde dingen waren volgens mij idd 100ccquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Rotax max 125cc![]()
Vroegah op 100cctjes?
vet manquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En ik een andere turbo en uitlaatsysteem en inlaatsysteem van 40k euro
Ik wil 1500 pk in me Ovlov![]()
Die luchtgekoelde 100cctjes zie je bijna niet meerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
op vrij veel verschillende, die luchtgekoelde dingen waren volgens mij idd 100cc
ik praat wel over meer dan 10 jaar terug dus precies weet ik het nu niet.
zal eens kijken wat het allemaal precies was, ging wel ongelovelijk hard destijds
VW Blok, met G-lader (G60)...nu de motorcode enzo nogquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee joh
daar zijn er meer van gemaakt.
vraag is alleen is het een VAG blok of een VW blok..
anders zou het wel eens een Audi brommertje kunnen zijn waar hij het over heeft.
niet meer?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die luchtgekoelde 100cctjes zie je bijna niet meer
tegenwoordig is het vooral schakel cross en icc, Rotax max en 4takt is ook vrij populair.
Quake || onlinequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:24 schreef Fugie het volgende:
g lader klinkt echt als een wapen uit quake ofzo
ja die toppers zoals verstappen rijden die dingen allemaal he... Vet getuned dat dat blok maar uurtje of 2 meegaatquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niet meer?
volgens mij zag je die destijds het meest, ook met wedstrijden.
Die dingen rookte altijd als de tief, maar gingen wel redelijk hard..
Hoeveel pk denk je eruit te kunnen persen ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:29 schreef hermandeperman het volgende:
Ik denk dat ik ook een GSI blok in de Corsa ga bouwen![]()
Alleen ga ik hier niet zeggen welk blok, anders gaan de onderdelenprijzen omhoog, want dan willen jullie het allemaal![]()
![]()
nou zo'n topper was ik ook weer niet hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja die toppers zoals verstappen rijden die dingen allemaal he... Vet getuned dat dat blok maar uurtje of 2 meegaatEr zijn wel raceklasses in, maar niet meer zoals vroegah.
66!!!!!1111111``1`1`1`1`12`1`1einsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoeveel pk denk je eruit te kunnen persen ?![]()
Corsa met GSi blok :quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:29 schreef hermandeperman het volgende:
Alleen ga ik hier niet zeggen welk blok, anders gaan de onderdelenprijzen omhoog, want dan willen jullie het allemaal![]()
![]()
kan je het me mailen, ik wil ook zo'n vette wagen maken?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:29 schreef hermandeperman het volgende:
![]()
ik kan wel een GSI systeem leveren voor je blokquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Corsa met GSi blok :
Corsa met GSi blok met automaat:
Overigens heb ik al een 2.7 V6 besteld voor de Accent
Ongeacht wat er op de badge staat: dit is géén Lada. Voor de echte Lada's wijs ik u graag op Het grote Lada-fantopic: deel 2 En voor slowchat nummer 2107 stel ik bij deze alvast de foto's beschikbaar.quote:
Honderdduizendmiljoenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoeveel pk denk je eruit te kunnen persen ?![]()
Zeik niet, automaten zijn de bomb gek! Het is een tiptronicquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Corsa met GSi blok :
Corsa met GSi blok met automaat:
Overigens heb ik al een 2.7 V6 besteld voor de Accent
ontopicquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ongeacht wat er op de badge staat: dit is géén Lada. Voor de echte Lada's wijs ik u graag op Het grote Lada-fantopic: deel 2 En voor slowchat nummer 2107 stel ik bij deze alvast de foto's beschikbaar.
Zo, en nu ga ik weer snel uit dit topic weg
Nee vroeger reed iedereen met die dingen...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nou zo'n topper was ik ook weer niet hoor
opzich reed ik wel redelijk vooraan als ik mee deed, dat dan wel..
ik weet nog goed dat die 100cc altijd behoorlijk erger trilden dan die dingen die ik daarna reed + dat ze veeeel sneller op toeren kwamen..
NO WAIquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:31 schreef vlad het volgende:
[..]
kan je het me mailen, ik wil ook zo'n vette wagen maken?![]()
![]()
maar welk blok ge je erin leggen dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:23 schreef Intelligence het volgende:
[..]
VW Blok, met G-lader (G60)...nu de motorcode enzo nogGeen 1.8 8v PG ofzo want daar zijn er duizenden van gemaakt...
en ik was stil omdat ik ff pauze had @ work
teringherrie en roken als de ziekte.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee vroeger reed iedereen met die dingen...
Nu zijn er wel raceklasses in, maar om daar in mee te komen moet je echt knaken hebben
Een standaard 100cctje gaat uurtje of 10 mee
Rotax max gaat 50 uur mee
En daarom kiezen veel mensen voor de moderne karts, buiten het feit dat die 100cc's veel teringherrie maken
Een goeie 100cc is ongeveer even snel als een 125cc rotax, zo kun je het ongeveer zien
een NEPautomaat ook nogquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeik niet, automaten zijn de bomb gek! Het is een tiptronic![]()
![]()
Bestaat die term in een slowchat?quote:
Heel niet nep, een echte Opelquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
een NEPautomaat ook nog
Hang er dan een V8 in... hoef je niet zo veel toeren te maken om 300 te cruisen
Geinig. En nou een foto van de oma en opaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat waren ze, heb ook nog wat filmpjes maar die zijn veul te groot om te posten
Ja allemaal watergekoelt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
teringherrie en roken als de ziekte.
maar klopt het, dat ze meer trillen of heb ik dat fout opgeslagen in mijn geheugen?
Die dingen zijn tegenwoordig toch allemaal watergekoeld?
"eeuwig zonde" dat ik er mee gestopt ben destijds
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geinig. En nou een foto van de oma en opa.
startmotor??quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja allemaal watergekoelt.
Ding van mij heeft zelfs een startmotor dus je hoeft niet meer als een dolle achter je 100cctje aan te rennen
En over dat trillen weet ik niet, heb nooit een 100cc gereden, heb er alleen maar tegen gereden
Neehoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
herman heb je me trouwens geblocked @ msn?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
startmotor??
jahooooor..
ik (of een marshall) heb me de tering lopen rennen man
vroegah reed ik trouwens altijd in het zuiden, want hier was nooit wat.
de hele dag die breezers tegen je aan te zeuren voor geile neuqsex wordt vervelend he?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neehoor![]()
Ik ben gewoon bijna nooit meer online
![]()
Ik heb het een beetje gehad met MSN
o jammer..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neehoor![]()
Ik ben gewoon bijna nooit meer online
![]()
Ik heb het een beetje gehad met MSN
Inderdaad, ervaring mee?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:52 schreef vlad het volgende:
[..]
de hele dag die breezers tegen je aan te zeuren voor geile neuqsex wordt vervelend he?![]()
Kom ik ff online voor jequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
o jammer..
ik wil nog "iets" weten namelijk
2 jaar terug toen ik nog normaal online was wel. sindsdien maar heel weinig op msn geweestquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad, ervaring mee?
Nee ik ben het gewoon zat, weet niet wat het isAls er wat is mailen ze maar
Ben maximaal 2 uurtjes per week online denk ik
schakelkartsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]ja 1 druk op de knop en hij draait
Ik heb ook al aantal van die 100cctjes mogen aanduwen die al 2 jaar stil staan in de schuur
dat heeft me 5 jaar van me leven gekost![]()
Schakelkarts is eitje om aan de douwen![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kom ik ff online voor je
ja gaat er soms vrij hard aan toe dat schakelenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
schakelkarts
daar moest ik een beetje aan wennen destijds
bij sommige voelde het net alsof je em aan puin schakelde als je ze door de versnellingen heen trapte..
Volgens mij heeft iedereen het wel eens gehadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:55 schreef vlad het volgende:
[..]
2 jaar terug toen ik nog normaal online was wel. sindsdien maar heel weinig op msn geweestkomt wel weer als ik internet heb
![]()
die breezers of gehad met msn?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen het wel eens gehad
Die kart van jouw is een automaat?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja gaat er soms vrij hard aan toe dat schakelen![]()
Dan denk je, nog even en ze hebben die pook in hun hand
jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die kart van jouw is een automaat?
ik zit er ook weer aan te denkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
jadoe het pas jaar of 2, en voorlopig is dit leuk genoeg
![]()
Al twijfel ik er niet aan dat er ooit nog een schakel komt![]()
ik ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook geen mannen die hun lul laten zien op de webcam?Had Muuk wel eens gehad toch?
Oh jawel. Eentje van crxclubholland wilde dat altijd. Ik kende hem ook nog eens irlquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook geen mannen die hun lul laten zien op de webcam?Had Muuk wel eens gehad toch?
t0n?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh jawel. Eentje van crxclubholland wilde dat altijd. Ik kende hem ook nog eens irl.
Maarre, mijn persoonlijke msnadres heeft haast niemand, dus daar is het lekker rustig op.
Op die van ijsmeis kom ik al haast niet meer, zo sneu.
die weet niet eens hoe de pc aan moetquote:
Nee, geen t0n, CRXed. Maar van t0n.. ehh ja. laat maarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
t0n?
En dat van die ijsmeis-MSN is overdreven zielig zeker?
houd je bekquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis wijst en lacht je uit!
Zie je binnenkort op eindhoven wel danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik zit er ook weer aan te denken
OOOOOMFGquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:13 schreef vlad het volgende:
[..]
die weet niet eens hoe de pc aan moet![]()
is al een aantal jaar geleden. Toen maakten een maat en ik weleens gebruik van netmeeting. Dus met IP nummers elkaar opbellen. En iedere keer als we opnieuw op internet gingen kregen we een ander IP adres toegewezen. Dat wist ik niet. Dus ik probeerde hem op te bellen en werd binnengelaten. Zie ik ineens een gast met z'n leuter spelenbleek die ook nog eens een straat verder te wonen.
![]()
![]()
ik vergeet het nooit weer![]()
Ik had al zo'n idee jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, geen t0n, CRXed. Maar van t0n.. ehh ja. laat maar.
Ja, best wel zielig ja.
Stel je niet zo aan!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
geen kater alert.
wat ik nu heb slaat echt nergens op
Wat dan? Aan de amerikaanse drugs gezeten?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
geen kater alert.
wat ik nu heb slaat echt nergens op
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
Jammer dat ik nooit foto's bewaar zeg maar..
Mja, ik had het al niet zo op hem, maar nu al helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet meerquote:
nee man helemaal niksquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat dan? Aan de amerikaanse drugs gezeten?
Wat heeft ie gedaan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik had het al niet zo op hem, maar nu al helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet meerKansloos united
Drank is soms leuker dan je lief isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee man helemaal niks
Veul te veul gezopen, gat in mijn geheugen enzo
Dat idee had ik al jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het is maar wat je niks noemt
Foto's van je pik mailen...![]()
Eindhoven is wel gezellig trouwens!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat idee had ik al jaüberzielig
Alsof dat meisje dan ineens supergeil wordt en naar je toe komt om gepaald te worden
![]()
![]()
Dat het in je opkomt
Maja, ik ga nog ff de stad inZo fijn, maar 10 mins fietsen
![]()
roflquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat idee had ik al jaüberzielig
Alsof dat meisje dan ineens supergeil wordt en naar je toe komt om gepaald te worden
![]()
![]()
Dat het in je opkomt
Maja, ik ga nog ff de stad inZo fijn, maar 10 mins fietsen
![]()
krijg je er zoveel dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb geen idee van wie ik allemaal naaktfoto's heb gekregen. Ik verwijder ze meteen en ik hoef ze daarna nooit meer te zien. Zo.
Van DIE zipjes hoor je nou nooit iets!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb geen idee van wie ik allemaal naaktfoto's heb gekregen. Ik verwijder ze meteen en ik hoef ze daarna nooit meer te zien. Zo.
Nou niet meer. Nou krijg ik alleen nog mailtjes met de vraag of ik foto's uit wil wisselenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
krijg je er zoveel dan?
wat een triest gedoe
Ik ben gewoon aardigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:30 schreef Nolius het volgende:
[..]
Van DIE zipjes hoor je nou nooit iets!
Jemig, wat triestquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou niet meer. Nou krijg ik alleen nog mailtjes met de vraag of ik foto's uit wil wisselen.
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:32 schreef Nolius het volgende:
Ik ga nu onder de douche. Moet ik een camera meenemen?
Zolang het geen lelijke kromme penissen zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou niet meer. Nou krijg ik alleen nog mailtjes met de vraag of ik foto's uit wil wisselen.
Jij trekt blijkbaar kromme penissen aanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zolang het geen lelijke kromme penissen zijn
Die kreeg ik eerst steeds in mn inbox![]()
Ja, ik liet mijn fantasieën even los.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:44 schreef Nolius het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Misschien ben ik wel keilelijk![]()
Nu móet ik winnenquote:Achtung: Lordi kommen! Die finnischen Rocker siegten souverän beim Eurovision Contest in Athen. Mit ihren skurrilen Fantasykostümen und harten Gitarren setzten sie sich gegen die Folklorekonkurrenz durch. Jetzt kommt Europa in den Genuss der einzigartigen „Rocky Horror Show“. Ein „Hard Rock Hallelujah“ für THE DOME.
pfeeew. Ik dacht al even dat je Nolius.zip in handen had gekregenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik liet mijn fantasieën even los.
nah niet allemaal.quote:
blijkbaar jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jij trekt blijkbaar kromme penissen aan
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:36 schreef Mukie het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=2540336503643088002 wahahaha
zonde van die MACquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:43 schreef Hugster het volgende:
schade van vannacht is een tuinstoel kapot en een vol glas drinken over een 1 dag oude Macbook tijdens mijn val![]()
En ik weet NIETS meer
15 bier en een glaasje of 5 whiskey cola en jus volgens mijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zonde van die MAC
maar wat had je allemaal gezopen dan?
Nou hij viel gisteren met een flits uitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
werkt nog wel?
Dat heb ik ook wel eens gezien maar dan door een andere redenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou hij viel gisteren met een flits uitBootte daarna wel weer zei ie. weer uitgedaan en nu ligt hij dus te drogen
Ja precies..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:52 schreef Hugster het volgende:
Ik hoop hetEn anders de reisverzekering aanvallen
iddquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:59 schreef hermandeperman het volgende:
Hij heeft hem gister nog aangezet?Dan zou het juist wel eens over kunnen zijn
Je moet dan ALLES wat mogelijk is uit elkaar halen en laten drogen... onder geen beding aanzetten.... **kortsluiting**
Zou wel gaar zijn ej
Nee hij doet het nog, alleen wel een vlek van 5 bij 5 cm vocht in het LCD scherm.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:59 schreef hermandeperman het volgende:
Hij heeft hem gister nog aangezet?Dan zou het juist wel eens over kunnen zijn
Je moet dan ALLES wat mogelijk is uit elkaar halen en laten drogen... onder geen beding aanzetten.... **kortsluiting**
Zou wel gaar zijn ej
Teringquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee hij doet het nog, alleen wel een vlek van 5 bij 5 cm vocht in het LCD scherm.
Dat wordt de verzekering dus [afbeelding]
Omdat hij niet van mij is is hij WA toch altijd gedekt?
Ga je nu alweer terug?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:11 schreef Hugster het volgende:
en zo dus met een fucking kater het vliegtuig in
lekker laatste dagje [14.gif]
Dankjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:21 schreef ook_gek het volgende:
herm leuk kamertje man![]()
ik geloof dat ik er deze maan aan hang. Ik ga het huis uit![]()
Ohhh, dus je doet het vakerrrr!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:29 schreef Hugster het volgende:
leuk kamertje herm
En ja gewone wa verzekering ja, ik heb al eens een kookplaat geclaimd en teruggekregen van 2 ruggen ofzo waar ik drinken overheen had gestoten.
En nogmaals ja, ik vlieg over 4 uurtjes, ik ben hier 2 en een halve week geweest.
1 voordeel er staan allemaal gloed nieuwe meubels in dat huis en die laat mijn zusje staan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
DankjeBen er zelf ook ZEER content mee
En da's lekker danWerd wel eens tijd hè
![]()
![]()
Ja, maar nu ben je bejaard en bibberig waardoor je ook al het drinken over vanalles heenflatst!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Toen was ik nog jong en onbezonnen
Damn de tijd gaat snelquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:29 schreef Hugster het volgende:
leuk kamertje herm
En ja gewone wa verzekering ja, ik heb al eens een kookplaat geclaimd en teruggekregen van 2 ruggen ofzo waar ik drinken overheen had gestoten.
En nogmaals ja, ik vlieg over 4 uurtjes, ik ben hier 2 en een halve week geweest.
Dat is lekkerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
1 voordeel er staan allemaal gloed nieuwe meubels in dat huis en die laat mijn zusje staan.
Neem ik over voor een zacht prijsje. Het mooie is dan ook dat ik er zo in kan![]()
maar ik kijk tegen de volgende dingen op
1 boodschappen doen
2 opruimen
3 strijken
4 koken
ik heb daar zo een gruwelijke hekel aan
2 bij 1.10 meen ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef Fugie het volgende:
wat een klein bed zeg
voor de rest wel relaxte shit hermanus.
ok dan lijkt het kleiner dan het isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
2 bij 1.10 meen ikwil opzich wel een 2 persoons bed, maar wil ook een bank en grote kast, dusja, kiezen of delen
Niets is zo gaaf als jouw bed natuurlijk, maarja, jij hebt dan ook geen kosten
![]()
En dankje
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:40 schreef Hugster het volgende:
Bara wat ben je allemaal aan het lullen vriend![]()
onzinnig geneuzel.
Jeah, dat was in m'n vorige huis wel andersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
ok dan lijkt het kleiner dan het is
en dat is wel het lastige van zon kamer eh, van die dillemas
Je wil hem idd niet tegenkomen neequote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
We weten wel dat je opgeleid bent tot martelaar daar hoor![]()
Als er straks een vliegtuig gekaapt is sta ik er niet van te kijken zo professioneel stond ie op die filmpjes te knallenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je wil hem idd niet tegenkomen nee
De terugslag kan 'ie wel hebben jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als er straks een vliegtuig gekaapt is sta ik er niet van te kijken zo professioneel stond ie op die filmpjes te knallen![]()
die paar keer dat ik in rotterdam ben geweest is mijn indruk van die stad niet echt beter gewordenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jeah, dat was in m'n vorige huis wel andersMaar toch ben ik blij dat ik hier zit
Had het ECHT gehad met R'dam
Die zijn lang ja, maar daar had ik in R'dam ook niet over te klagen.... Het was gewoon het volk... de mensen... ik weet niet... Had het liefste weer naarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
die paar keer dat ik in rotterdam ben geweest is mijn indruk van die stad niet echt beter geworden![]()
eindhoven lijkt me ook wel de fijnere studentenstadEn je weet wat ze zeggen over brabantse nachten
Heb je in Rotterdam heel toevallig wel eens gehoord van "hotel stroom" ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die zijn lang ja, maar daar had ik in R'dam ook niet over te klagen.... Het was gewoon het volk... de mensen... ik weet niet... Had het liefste weer naarUtrecht
gegaan maarja, daar hebben ze geen Technische Universiteit
*proest*quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als er straks een vliegtuig gekaapt is sta ik er niet van te kijken zo professioneel stond ie op die filmpjes te knallen![]()
Ja natuurlijk heb ik daarvan gehoord. Daar heb jij zeker weer een zwikkie schermpjes aan de muur geplakt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb je in Rotterdam heel toevallig wel eens gehoord van "hotel stroom" ?
Wat een shit project eh![]()
![]()
ik ben extreem lui aangelegt dus dat bij houden gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is lekker
Boodschappen doen is chill, is maar 5 mins werkOpruimen hoeft niet
Maar als je het bijhoudt is het geen werk
Strijken moet ik ook aan gaan wennen ja, m'n moeder waste nu nog steeds voor me
Al 4 jaar op mezelf maar nog geen overhemd gestreken
(bij wijze van dan
)
En koken, ach.... gewoon veel met mensen eten, voor jezelf koken is kut, maar voor 2 man is al een stuk leuker
Dat vind ik idd echt wat voor jou jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben extreem lui aangelegt dus dat bij houden gaat hem niet worden.
Koken moet ik toch maar doen of ik het leuk vind of niet![]()
boodschappen het idee alleen al![]()
MAAR er gaan ook leuke dingen gebeuren![]()
eindelijk mijn media center afmaken
Beamer ophangen
alles besturen via de pc qua licht en tijd schakelaars![]()
En ik ben aan het twijfelen om een nieuwe plasma 42" TV te gaan halen![]()
En ik ben aan het spelen met software om alles via een bedienings paneel te regelen.
Komt er 1 in de gang te hangen. Als ik weg ga 1X op knopje tikken en alles gaat uit.
Kom ik thuis ander knopje klikken en alles gaat aan.
en sommige apparaten op een tijd klok laten werken via de pc.
Als ik uit mijn bed kom dat het water gekookt is om maar wat te noemen en de juiste lampen aan zijn![]()
heel leuk speelgoed moet ik zeggen. En dat alles kan je ook nog eens via internet op afstand regelen. Ook erg erg erg leuk.
Dus vervelen ga ik me zeker niet daar in dat huis![]()
Ook ja, en 3 beamers op werkelijk verschrikkelijke plaatsen gehangenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heb ik daarvan gehoord. Daar heb jij zeker weer een zwikkie schermpjes aan de muur geplakt?
precies jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat vind ik idd echt wat voor jou jaVooral dat je het dan 1 keer gaat gebruiken en het daarna zat bent
Nee nooit geweestquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ook ja, en 3 beamers op werkelijk verschrikkelijke plaatsen gehangen![]()
Gelukkig was ik projectleider en heb ik ze laten ophangen
En elke slaapkamer is voorzien van Bose 3-2-1 systeem en een beamer
Geluid overal heb ik ook gedaan
Wel eens geweest?
Ben in te huren voor dit soort werk hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben extreem lui aangelegt dus dat bij houden gaat hem niet worden.
Koken moet ik toch maar doen of ik het leuk vind of niet![]()
boodschappen het idee alleen al![]()
MAAR er gaan ook leuke dingen gebeuren![]()
eindelijk mijn media center afmaken
Beamer ophangen
alles besturen via de pc qua licht en tijd schakelaars![]()
En ik ben aan het twijfelen om een nieuwe plasma 42" TV te gaan halen![]()
En ik ben aan het spelen met software om alles via een bedienings paneel te regelen.
Komt er 1 in de gang te hangen. Als ik weg ga 1X op knopje tikken en alles gaat uit.
Kom ik thuis ander knopje klikken en alles gaat aan.
en sommige apparaten op een tijd klok laten werken via de pc.
Als ik uit mijn bed kom dat het water gekookt is om maar wat te noemen en de juiste lampen aan zijn![]()
heel leuk speelgoed moet ik zeggen. En dat alles kan je ook nog eens via internet op afstand regelen. Ook erg erg erg leuk.
Dus vervelen ga ik me zeker niet daar in dat huis![]()
Fretenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee nooit geweestWat moet ik daar?
nee in dit geval nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat vind ik idd echt wat voor jou jaVooral dat je het dan 1 keer gaat gebruiken en het daarna zat bent
Is niet extreem duur of zo. Schermpje koop ik voor weinig via mijn werk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:06 schreef BaraCuda het volgende:
Klinkt allemaal vrij prijzig wat je wil![]()
Die gaat er zeker nog een keer komen jhaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:14 schreef Fugie het volgende:
mark heeft poen zat, je ferrari komt er toch ook binnenkort mark
308GTSI En ik zou ook heeel graag een F355 en een 360 modena ooit eens willen bezitten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wat voor Ferrari had je in gedachten, mark?
Werkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Hoe ben je dat van plan dan?
als ik zo iets ga kopen weet ik zeker dat ik er niks mee ga doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:14 schreef Fugie het volgende:
ik ga een ps3 reserveren
geil ding moet ik gewoon kopen
zit liever een uur op een console te pielen dan hier nutteloos te ouwehoerenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als ik zo iets ga kopen weet ik zeker dat ik er niks mee ga doen![]()
Dus ik ga hem niet kopen net als een Xbox360
Die ken ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:59 schreef Fugie het volgende:
slim op de beurs spelen
kga dit jaar ook aan mijn pensioen bouwen op de beurs
niet actief beleggen, gewoon long term enzoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die ken ik
dat kan je vergeten..
beurs = 24/7 werken..
toen ik nog voor een baas werkte heb ik dat goed kunnen zien.
heb je helemaal gelijk in betreft de race spellen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
zit liever een uur op een console te pielen dan hier nutteloos te ouwehoeren
en mijn broertjes vinden dat ook wel leuk
bovendien heb je alleen maar fatsoenlijke race spellen op consoles en niet op die hoere pc
Leuk studentenhokjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:15 schreef hermandeperman het volgende:
Bank & superchille boekenplank& kast en tafeltje (leerhoekje wordt het denk ik....)
[[url=http://aycu32.webshots.com/image/1951/1609511206845254176_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Bed. (This is where the magic happens) Moet nog wat moois vinden voor op de muur daar...
[[url=http://aycu32.webshots.com/image/1951/1168513828837969996_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Koelkast, TV, dekalender
van
Muuk
en wasbak. Daar komt ook nog een wasmand te staan in de hoek maar kon vandaag geen mooie vinden...
Die troep voor de TV is btw m'n "Welkom in Eindhoven" pakket![]()
![]()
[[url=http://aycu10.webshots.com/image/129/1244021515282334268_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Bureau met m'n lappie (die over 3 weken vervangen wordt) en prikbord enzo... Die kratjes mik ik straks weer in de auto, ideaal om spullen te vervoeren
Zitten vol met gereedschap enzo...
[[url=http://aycu29.webshots.com/image/868/1060646184201870236_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Enige nadeel zijn de gordijnen.... MOETEN blijven hangen helaasHuisbaas wil al z'n huizen (heeft er 100 ofzo
![]()
) dezelfde "look" geven d.m.v. o.a. dezelfde gordijnen.....
That's my room folk'sMoet alleen nog een wasmand hebben, wat leuks voor boven m'n bed, en de kabels nog wegwerken... maar daar had ik ff geen zin meer in
![]()
Dan verdien je pas als veel inleg en dan bedoel ik echt veel..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
niet actief beleggen, gewoon long term enzo
paar goeie gezonde bedrijven zoeken en dan lekker in beleggen, en rustig je den portefeuille uitbouwen
mja als je gewoon een paar procent pakt en je blijft eraan bouwen dan moet het toch rendabeler maken dan sparen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dan verdien je pas als veel inleg en dan bedoel ik echt veel..
anders is het een te klein bedrag, natuurlijk wel leuk maar niet genoeg voor een villa en Ferrari.
zit er in je "soes" ook een rebuild blok van 12k?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:00 schreef Intelligence het volgende:
Ik ben net offroad geweest met de soes, zo lachen
niet bang dat je aandelen minder waard worden?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja als je gewoon een paar procent pakt en je blijft eraan bouwen dan moet het toch rendabeler maken dan sparen.
Ja rendabeler dan sparen, dat staat ook in mijn post.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja als je gewoon een paar procent pakt en je blijft eraan bouwen dan moet het toch rendabeler maken dan sparen.
i know maar het lijkt me ook wel leukquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja rendabeler dan sparen, dat staat ook in mijn post.
maar daar heb je geen villa en Ferrari voor.
Op de lange termijn beleggen (zeker in bedrijven) brengt ook risico's met zich mee, je bent er gewoon meer mee bezig dan de meeste realiseren.
Rustig maar, de echt leuke Lada's komen pas bij boven de tweeduizend.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben ik blij dat ik deze SC nog even meepik![]()
Hebben jullie me gemist?
2121quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Rustig maar, de echt leuke Lada's komen pas bij boven de tweeduizend.
Huh?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:10 schreef Nolius het volgende:
Tering, wat gaan jullie snel
Omdat hij hier nog meer beledigd word dan in het Fok radio topic?quote:
Je bent eigenlijk tot nu toe de enige die hem ondergekotst heeft.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat hij hier nog meer beledigd word dan in het Fok radio topic?
Ik mag dat wel, die zelfkastijdingsmensenNO+lius
En weer weg, voor ik nog meer ga raaskallen
Nee hoor, ik vind Nolius best OKquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk tot nu toe de enige die hem ondergekotst heeft.
Toedeloe.
Nou, herman likt af en toe ook wel wat bipsjes af heur.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind Nolius best OKDe radiouitzending van maandag was helemala zo slecht nog niet
De uitzendingen ZONDER Nolius van de laatste tijd, DIE waren bagger
En herman vond hem ook stom. Maar dat zegt niks, want herman vind alles stom, behalve zichzelf.
Pardon? De beste man heeft gewoon geen humor en maakt stomme grapjes op de radio. Maar inderdaad, de afleveringen zonder hem waren NOG erger jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind Nolius best OKDe radiouitzending van maandag was helemala zo slecht nog niet
De uitzendingen ZONDER Nolius van de laatste tijd, DIE waren bagger
En herman vond hem ook stom. Maar dat zegt niks, want herman vind alles stom, behalve zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |