Beton platen als snelwegquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:56 schreef Goochie het volgende:
...wel eens in Belgie geweest?
Hahahaha!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:05 schreef Gluckskafer het volgende:
Dus je bent daar niet snel-weg?
Moet je dat stuk voor de maastunnel eens proberen. Als je daar harder dan 10km/u rijdt zit je met je hoofd in het plafondquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:11 schreef Gluckskafer het volgende:
Nouja, die keren dat ik in Rotterdam ben geweest, was er niks aan de hand hoor.
Gewoon lekker doorkarren.
Om eens even een totale off-topic reactie te plaatsen..:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:56 schreef Goochie het volgende:
...wel eens in Belgie geweest?
Dank!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Om eens even een totale off-topic reactie te plaatsen..:
Wat een geniale avatar!
volgens mij is dat geen snelwegquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:14 schreef VoreG het volgende:Moet je dat stuk voor de maastunnel eens proberen. Als je daar harder dan 10km/u rijdt zit je met je hoofd in het plafond
Gaat ook weg volgens mij.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:20 schreef Knoekie het volgende:
Geen problemen met Rotterdam hoor, al zouden ze wel sommige wegen 120 mogen maken. En die 80 km weg bij Overschie is ook niks
Je moet daar 80 rijden anders gaan ze dood in die pauperbuurt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:20 schreef Knoekie het volgende:
Geen problemen met Rotterdam hoor, al zouden ze wel sommige wegen 120 mogen maken. En die 80 km weg bij Overschie is ook niks
Valt wel mee, kom er al zo'n 18 jaar en nooit last van gehadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je moet daar 80 rijden anders gaan ze dood in die pauperbuurt.
Het blijft een pauperbuurt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:27 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Valt wel mee, kom er al zo'n 18 jaar en nooit last van gehad![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |