Binnen 5 minuten ja, niet binnen 10...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:21 schreef Lucille het volgende:
Dus jij verwacht dat iemand altijd binnen 5 minuten die chat kan beginnen?
"Dat is op MSN altijd wel zo."quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:21 schreef Lucille het volgende:
Zet het dan niet op je site.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:21 schreef Lucille het volgende:
quote:U kunt met ons chatten als u vragen heeft maar verwacht niet binnen een half uur reactie.
Begin zo'n chat dan ook niet als bedrijfquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:21 schreef Lucille het volgende:
Ja, naar hun 0900 nummer zekerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:26 schreef Muhammad het volgende:
Loop gewoon zo'n zaak binnen.... of bel ze
Nee man, bel gewoon het hoofdkantoor of stuur een mailtje ofzo...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:28 schreef pierce het volgende:
[..]
Ja, naar hun 0900 nummer zeker![]()
Als ze zo'n chat hebben moeten ze ook zorgen dat het werkt en niet zo'n mavoschaap achter die pc zetten, anders kun je het net zo goed niet doen.
Ik zag de laatste reply in de AT en ik dacht: Hey, Norrod heeft nu gereageerd via Fok!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:34 schreef Muhammad het volgende:
[..]
Nee man, bel gewoon het hoofdkantoor of stuur een mailtje ofzo...
0900 is helpdesk... je hebt toch nog niets gekocht (*even teruglezen gaat)
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:47 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik zag de laatste reply in de AT en ik dacht: Hey, Norrod heeft nu gereageerd via Fok!
google > norrod > bovenaan bij service > online chatquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:43 schreef GizartFRL het volgende:
Waar kun je met ze chatten?
Voel me zo eenzaam.
hmm.. ga ik proberen, maar heb zo medelijnen met die manquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:44 schreef pierce het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet te vragen naar de laagste prijsgarantie en kabelgarantie op de muis![]()
Hij heet gewoon Schut, weer een Nederlander die geen Nederlands kan. Beld. Pff..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
M.Sehut.
Het zal wel Mohammed Sehut zijn.
MBOér op stage
Ja en frikandellen en willempies met patatje oorlog...quote:
niet weer hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:21 schreef Chriz2k het volgende:
Vraag of ze ook naar Nederland verzenden!1111!!!11
R0fl einsss!211!1111
!!1 ;D ;-D
!11
ach, die beste meneer M. heeft ongetwijfd een leuke middag gehadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:36 schreef Underverse het volgende:
Zo deze topic is dood!
Standaard bij helpdesken, had ik ook een keer met HP.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:18 schreef pierce het volgende:
Maar dan krijg je zo'n botte lul die geen antwoord weet op mijn vragen en uiteindelijk de chatsessie stopt, hallo wat is dat nou voor klantvriendelijkheid!![]()
Ga je eens inlezen:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:20 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ja en frikandellen en willempies met patatje oorlog...
Echt een zeer geniaal idee om dat te gaan doen![]()
![]()
Misschien wel from the Netherlandsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Ga je eens inlezen:
we do not ship to Netherlands
Oh hou me vastquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:21 schreef Chriz2k het volgende:
Vraag of ze ook naar Nederland verzenden!1111!!!11
R0fl einsss!211!1111
!!1 ;D ;-D
!11
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Ga je eens inlezen:
we do not ship to Netherlands
Is dat een dreigement?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:52 schreef Sebasser het volgende:
Tyfus, morgen print ik dit topic dan uit en geef het even aan de eigenaar van die winkelketen![]()
Nee, helemaal geen dreigement.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:56 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Is dat een dreigement?![]()
Maargoed, de klacht is feitelijk ongegrond dus. Vind de TS eigenlijk ook een botte lul. Beetje 10 chats starten!![]()
Gaat zeker niet goed met Norrod?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, helemaal geen dreigement.
Ik woon alleen naast die directeur/eigenaar
Hoezoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:23 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Gaat zeker niet goed met Norrod?
Omdat het jouw buurman isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoezo?
Edit: Hint: kijk bij de shopreview's op tweakers bij norrod!
Oh, dat was een grapje ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:37 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Omdat het jouw buurman is![]()
In een poging grappig te zijn.. snap je.. jij.. buurman, vast slecht gaat.. enzo..![]()
Poging tot.. tis nog vroeg, moet nog inkomen..quote:
Tenten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:39 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Poging tot.. tis nog vroeg, moet nog inkomen..
Maargoed.. back OT.. Norrod enzo
Ken die hele tent niet en toch zit ik dit topic te vervuilen.. echt erg.![]()
Ik kan het niet lezen hoor..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:56 schreef AntonDingeman het volgende:
Christus, wat is die naam slecht gecensureerd in de OP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |