op zich best wel veel onzin in één post....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:35 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik erger me rot aan rechts-extremistische homo's met een kleine lul die uit frustratie op Fortuyn of een andere neo-nazi stemmen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:36 schreef Kindervriend het volgende:
Ik erger me aan die behaarde reet van jou. En je hoofd!
Kom kom...iedereen weet dat M een (voormalig) maoist is. Je weet wel...zo eentje die voor de totale uitroeiing van de joden is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:37 schreef Homdeck het volgende:
En ik erger me aan mensen die op marijnissen of een andere communist stemmen
...ze passen op zich wel bij zijn persoontjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:39 schreef Vinno het volgende:
Ik erger me kapot aan de #$%#$^^ lelijke graffoto's van je, in je fotoboek, kneus!!!
Nou!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:36 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
op zich best wel veel onzin in één post....
Ik hoop het voor m; anders is ie wel heel erg simpel..quote:
Heb jij Tourette? Of toch aids? Relax man. Dwaas.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:39 schreef Vinno het volgende:
Ik erger me kapot aan de #$%#$^^ lelijke graffoto's van je, in je fotoboek, kneus!!!
...tuurlijk wel, hij zal 'm alleen voor zich moeten houden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Mensen als TS zouden geen mening mogen hebben.
Gut gut, niet huilen he. Ga kindjes troosten ofzo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:43 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Heb jij Tourette? Of toch aids? Relax man. Dwaas.
Heb liever dat ie hier z'n hart lucht op die manier dan elders, hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:43 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Heb jij Tourette? Of toch aids? Relax man. Dwaas.
Ha-ha. Ik lach.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:46 schreef Vinno het volgende:
[..]
Gut gut, niet huilen he. Ga kindjes troosten ofzo.
Ook goedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:45 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...tuurlijk wel, hij zal 'm alleen voor zich moeten houden.
Of borden spoelen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:46 schreef Vinno het volgende:
[..]
Gut gut, niet huilen he. Ga kindjes troosten ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |