op zich best wel veel onzin in één post....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:35 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik erger me rot aan rechts-extremistische homo's met een kleine lul die uit frustratie op Fortuyn of een andere neo-nazi stemmen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:36 schreef Kindervriend het volgende:
Ik erger me aan die behaarde reet van jou. En je hoofd!
Kom kom...iedereen weet dat M een (voormalig) maoist is. Je weet wel...zo eentje die voor de totale uitroeiing van de joden is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:37 schreef Homdeck het volgende:
En ik erger me aan mensen die op marijnissen of een andere communist stemmen
...ze passen op zich wel bij zijn persoontjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:39 schreef Vinno het volgende:
Ik erger me kapot aan de #$%#$^^ lelijke graffoto's van je, in je fotoboek, kneus!!!
Nou!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:36 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
op zich best wel veel onzin in één post....
Ik hoop het voor m; anders is ie wel heel erg simpel..quote:
Heb jij Tourette? Of toch aids? Relax man. Dwaas.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:39 schreef Vinno het volgende:
Ik erger me kapot aan de #$%#$^^ lelijke graffoto's van je, in je fotoboek, kneus!!!
...tuurlijk wel, hij zal 'm alleen voor zich moeten houden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Mensen als TS zouden geen mening mogen hebben.
Gut gut, niet huilen he. Ga kindjes troosten ofzo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:43 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Heb jij Tourette? Of toch aids? Relax man. Dwaas.
Heb liever dat ie hier z'n hart lucht op die manier dan elders, hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:43 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Heb jij Tourette? Of toch aids? Relax man. Dwaas.
Ha-ha. Ik lach.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:46 schreef Vinno het volgende:
[..]
Gut gut, niet huilen he. Ga kindjes troosten ofzo.
Ook goedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:45 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...tuurlijk wel, hij zal 'm alleen voor zich moeten houden.
Of borden spoelen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:46 schreef Vinno het volgende:
[..]
Gut gut, niet huilen he. Ga kindjes troosten ofzo.
...meer voor mensen die graag in rondjes lopen/fietsen/rijden/etcquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:51 schreef FBIFile het volgende:
extreem rechts is voor bangerds .
Ja, met oogkleppen op, zo hard schreeuwend dat hun eigen stem alle anderen overstemt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:52 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...meer voor mensen die graag in rondjes lopen/fietsen/rijden/etc
Joden? Joden in China?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:40 schreef wonko het volgende:
[..]
Kom kom...iedereen weet dat M een (voormalig) maoist is. Je weet wel...zo eentje die voor de totale uitroeiing van de joden is.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:48 schreef shmoopy het volgende:
Naief_en_Nasty gaat even wieberen en zoeken naar plaatjes die wel leuk zijn om te posten.
...eh nee....als je je in rondjes beweegt kom je toch ook steeds hetzelfde tegen....bekend...lekker veilig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:55 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Ja, met oogkleppen op, zo hard schreeuwend dat hun eigen stem alle anderen overstemt.
Overal zijn ze!quote:
Yeah.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Overal zijn ze!En allemaal onderdeel van het groots Zionisitsch Complot!
![]()
![]()
![]()
![]()
Interessant, nooit geweten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:00 schreef _The_General_ het volgende:
Joden in China: Het is ook nog eens zo:
http://www.groene.nl/1998/46/pdm_sjanghai.html
http://www.icaj.nl/nieuwsbrief/dec2004/chinese_joden.htm
...ach waarom ook niet he.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:03 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Interessant, nooit geweten.
Van mij niet. De jood is een verrader en leeft zo gecamoufleerd onder ons. Ze smeden samen plannen die ten gunste zijn voor zichzelf en waar wij niets mee opschieten. Sterker nog, ze steken een mes in onze rug. Een jood zou zijn eigen moeder nog verkopen en daarom lijkt het me beter dat al die joden zo snel mogelijk opsodemieteren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:04 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...ach waarom ook niet he.
Van mij mag iedereen overal wonen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |