Nee hoor, ik vind gewoon dat er een steekje bij je los zit als je het de hele dag over niks anders kan hebben dan je eigen poepkleurtje.quote:Jij voelt je benadeeld, omdat je niet op vakantie bent geweest / gaat?
Daar vrees ik dus ook voor, dat ik ze dan weer op moet zoeken in het ziekenhuis, op hun begrafenis verwacht word etcetera!quote:En dan janken als ze huidkanker hebben.
nou ja over het algemeen hebben mensen die gezond/snel bruin worden een kleinere kans op huidkanker dan de melkflesjes op deze aarde dus ik zou meer vrezen voor je eigen gezondheidquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:21 schreef wolferl het volgende:
En dan janken als ze huidkanker hebben.
Inderdaad ja! Opzouten ermee! Ik wil helemaal niet mijn mooie witte arm daarnaast vergelijkenquote:En dan gaan ze armpjes vergelijken, wie er bruiner is
Leuk zijn ook van die mensen die niet naar het strand willen omdat ze nog niet bruin genoeg zijn... Gaan ze eerst onder de zonnebank voordat ze naar t strand gaan!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:36 schreef tuiterdespuiter het volgende:
[..]
Inderdaad ja! Opzouten ermee! Ik wil helemaal niet mijn mooie witte arm daarnaast vergelijken![]()
Meestal trek ik dan mn broek maar omlaag, kunnen ze hun arm met m'n bilspleet vergelijken![]()
Dat komt door je ouwe TVquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef Conflict het volgende:
Mij valt het op dat die vrouwtjes van de belspelletjes op tv zo bruin zijn altijd. Hoe kan dat nou? Ze zitten altijd binnen![]()
Nee Conflict. Ze zitten slechts op gezette tijden binnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef Conflict het volgende:
Mij valt het op dat die vrouwtjes van de belspelletjes op tv zo bruin zijn altijd. Hoe kan dat nou? Ze zitten altijd binnen![]()
Of werkt buiten natuurlijk..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:51 schreef RB-tje het volgende:
Iemand die bruin is.... heeft gewoon niets anders te doen in zijn leven dan een beetje in de zon te hangen... Drukke mensen zijn wit.
* komt er achter dat ie te hard werkt....
Ja maar dat doen ook alleen maar Bureau-Halt gassies...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:54 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Of werkt buiten natuurlijk..
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:30 schreef danos het volgende:
[..]
nou ja over het algemeen hebben mensen die gezond/snel bruin worden een kleinere kans op huidkanker dan de melkflesjes op deze aarde dus ik zou meer vrezen voor je eigen gezondheid
Of werkt binnen en wordt buiten snel bruinquote:
Die wortelkleur komt van goedkope zelfbruinerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef Conflict het volgende:
True.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:39 schreef Camplo het volgende:
Zowieso is al dat bruin worden echt voor lamme boeren die niks te doen hebben en straatwerkers.
Is er wel eens een topic geweest waar jij en Salsagirl niét samen in gereageert hebben?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:39 schreef Camplo het volgende:
Zowieso is al dat bruin worden echt voor lamme boeren die niks te doen hebben en straatwerkers.
Ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Is er wel eens een topic geweest waar jij en Salsagirl niét samen in gereageert hebben?
Ja hoor, maar dat zijn topics waar kleine kinderen ende jij niet mogen komenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Is er wel eens een topic geweest waar jij en Salsagirl niét samen in gereageert hebben?
Oelala.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dat zijn topics waar kleine kinderen ende jij niet mogen komen![]()
Dat melodramatische gezeik over dat ze hun kinderen nooit op zullen zien groeien ...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:28 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Daar vrees ik dus ook voor, dat ik ze dan weer op moet zoeken in het ziekenhuis, op hun begrafenis verwacht word etcetera!
Ik heb niks tegen bruine mensen hoor, al helemaal niet als ze van zichtzelf al een tint hebben. Ik erger me vooral aan van die mensen die als ze niet in de zon komen ook melkfleswit zijn, maar dan zitten ze 24/7 in de zon omdat ze niks beters te doen hebben en dan worden ze dus bruin. En dat willen ze van alle daken schreeuwenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:28 schreef Salsagirl het volgende:
Durf al bijna niet te vermelden dat ik standaard een bruin kleurtje heb
En niet van de zonnebank,maar van nature
Maar weet wel wat je bedoelt
Met van die semi leuke opmerkingen naar andere toe bv..'jeetje jij heb nog niet veel zon gezien'
Omdat ze toevallig wel veel hebben liggen zonnen..Ik heb namelijk een nichtje met een tamelijk lichte huid en die hoort nu niets anders..
Frankrijk is geen vakantie. (Net zoals Spanje, Italie ook geen vakantie is) Laag opgeleide Nederlanders en Engelsen die wat op het strand liggen te bruinen, voor de rest zie je daar niks.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:22 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben wel lekker bruin geworden in Frankrijk
Je bent gewoon jaloers want jij geeft al je geld uit aan een WOW character zodat je niet op vakantie kunt !
Zozoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:32 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Frankrijk is geen vakantie. (Net zoals Spanje, Italie ook geen vakantie is) Laag opgeleide Nederlanders en Engelsen die wat op het strand liggen te bruinen, voor de rest zie je daar niks.
Palau, Cariben, Seychellen etc.. dat is vakantie.
Frankrijk is een pokkeNland (nieuwe spelling), dus zal ik nevernooit met vakantie associeren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:22 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben wel lekker bruin geworden in Frankrijk
Je bent gewoon jaloers want jij geeft al je geld uit aan een WOW character zodat je niet op vakantie kunt !
Quote want hilarisch.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:42 schreef Veletta het volgende:
En die domme neonazi meisjes die zo'n gruwelijke hekel aan negers hebben, maar zelf wel bruin willen worden..
Voor jou zal het idd wel vakantie zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zozoen sinds wanneer bepaald iemand anders wat voor iemand vakantie is ?
Shit ... ik ben laag opgeleid.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:32 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Frankrijk is geen vakantie. (Net zoals Spanje, Italie ook geen vakantie is) Laag opgeleide Nederlanders en Engelsen die wat op het strand liggen te bruinen, voor de rest zie je daar niks.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA IK GA IN EEN KARTONNEN DOOS WONEN !!!! HOREN JULLIE DAT JONGENS WELKE MEESTERLIJKE GRAP DEZE JONGEN TOENSJUS ZEI ? HAHA HIJ HEEFT ECHT HUMOR DAT ZIE JE ZO ( Hey gek me caps lock stond ingehouden )quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:39 schreef tuiterdespuiter het volgende:
[..]
Frankrijk is een pokkeNland (nieuwe spelling), dus zal ik nevernooit met vakantie associeren.
Verder ga ik niet naar het buitenland op vakantie omdat ik een huis gekocht heb en daar moet ik al mijn zuurverdiende vakantiedagen in gaan steken straks(iets wat jij nooit zal kunnen doen omdat je in een kartonnen doos gaat wonen in het park zeker?)
Ja zeker, en jouw nominatie als Hofnar is ook al onderwegquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA IK GA IN EEN KARTONNEN DOOS WONEN !!!! HOREN JULLIE DAT JONGENS WELKE MEESTERLIJKE GRAP DEZE JONGEN TOENSJUS ZEI ? HAHA HIJ HEEFT ECHT HUMOR DAT ZIE JE ZO ( Hey gek me caps lock stond ingehouden )
Ik nomineer tuiterdespuiter tot man met de meest grappige humor van de ganse Fok!wereld !
Wtf is een Hofnar ? een soort van David Hesselhof ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ja zeker, en jouw nominatie als Hofnar is ook al onderweg![]()
omg pauperquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf is een Hofnar ? een soort van David Hesselhof ?
Uuhhh, feli trouwens met je kartonnen doos nog...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA IK GA IN EEN KARTONNEN DOOS WONEN !!!! HOREN JULLIE DAT JONGENS WELKE MEESTERLIJKE GRAP DEZE JONGEN TOENSJUS ZEI ? HAHA HIJ HEEFT ECHT HUMOR DAT ZIE JE ZO ( Hey gek me caps lock stond ingehouden )
Ik nomineer tuiterdespuiter tot man met de meest grappige humor van de ganse Fok!wereld !
Het zijn de paupers die het hele jaar bruin zijn ok?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:37 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben het hele jaar door bruin. Paupers die alleen in de zomer bruin worden.![]()
Waar maak je je nu zo druk om? Sommige mensen vinden "bakken en braden" kennelijk leuk en ontlenen daar blijkbaar een zekere status aan. Dat zegt genoeg over het niveau van die personen mijns inziens. Ik heb een enorme hekel aan een "bak-en-braad" vakantie en wat anderen daarvan vinden zal me een zorg zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:35 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Het is weer zo ver, net kwam er weer zo'n bruine troela armpje vergelijken AAAARGh Donder op godvedomme
Heerlijk toch als je geen verantwoordelijkheden hebt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:11 schreef tuiterdespuiter het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen bruine mensen hoor, al helemaal niet als ze van zichtzelf al een tint hebben. Ik erger me vooral aan van die mensen die als ze niet in de zon komen ook melkfleswit zijn, maar dan zitten ze 24/7 in de zon omdat ze niks beters te doen hebben en dan worden ze dus bruin. En dat willen ze van alle daken schreeuwen![]()
En toch vond ik die paar daagjes met me vriendin in Maastricht niet eens zo veel minder leuk dan me reisje door Jamaica.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:32 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Juist, gewoon in de winter ook even het zuidelijk halfrond pakkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:37 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben het hele jaar door bruin. Paupers die alleen in de zomer bruin worden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |