Nee hoor, ik vind gewoon dat er een steekje bij je los zit als je het de hele dag over niks anders kan hebben dan je eigen poepkleurtje.quote:Jij voelt je benadeeld, omdat je niet op vakantie bent geweest / gaat?
Daar vrees ik dus ook voor, dat ik ze dan weer op moet zoeken in het ziekenhuis, op hun begrafenis verwacht word etcetera!quote:En dan janken als ze huidkanker hebben.
nou ja over het algemeen hebben mensen die gezond/snel bruin worden een kleinere kans op huidkanker dan de melkflesjes op deze aarde dus ik zou meer vrezen voor je eigen gezondheidquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:21 schreef wolferl het volgende:
En dan janken als ze huidkanker hebben.
Inderdaad ja! Opzouten ermee! Ik wil helemaal niet mijn mooie witte arm daarnaast vergelijkenquote:En dan gaan ze armpjes vergelijken, wie er bruiner is
Leuk zijn ook van die mensen die niet naar het strand willen omdat ze nog niet bruin genoeg zijn... Gaan ze eerst onder de zonnebank voordat ze naar t strand gaan!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:36 schreef tuiterdespuiter het volgende:
[..]
Inderdaad ja! Opzouten ermee! Ik wil helemaal niet mijn mooie witte arm daarnaast vergelijken![]()
Meestal trek ik dan mn broek maar omlaag, kunnen ze hun arm met m'n bilspleet vergelijken![]()
Dat komt door je ouwe TVquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef Conflict het volgende:
Mij valt het op dat die vrouwtjes van de belspelletjes op tv zo bruin zijn altijd. Hoe kan dat nou? Ze zitten altijd binnen![]()
Nee Conflict. Ze zitten slechts op gezette tijden binnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef Conflict het volgende:
Mij valt het op dat die vrouwtjes van de belspelletjes op tv zo bruin zijn altijd. Hoe kan dat nou? Ze zitten altijd binnen![]()
Of werkt buiten natuurlijk..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:51 schreef RB-tje het volgende:
Iemand die bruin is.... heeft gewoon niets anders te doen in zijn leven dan een beetje in de zon te hangen... Drukke mensen zijn wit.
* komt er achter dat ie te hard werkt....
Ja maar dat doen ook alleen maar Bureau-Halt gassies...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:54 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Of werkt buiten natuurlijk..
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:30 schreef danos het volgende:
[..]
nou ja over het algemeen hebben mensen die gezond/snel bruin worden een kleinere kans op huidkanker dan de melkflesjes op deze aarde dus ik zou meer vrezen voor je eigen gezondheid
Of werkt binnen en wordt buiten snel bruinquote:
Die wortelkleur komt van goedkope zelfbruinerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef Conflict het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |