Macaroni?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:44 schreef E.T. het volgende:
Mijn dochter wil "motimoli" eten..
Ik heb echt absoluut geen benul waar ze 't over heeft
'Dag buurvrouw, je hebt het misschien niet door, maar er komt behoorlijk wat kabaal van jullie af. Ik ben blij dat jullie het zo gezellig hebben, maar het zou fijn zijn als het wat minder kan. Dankjewel!' En of ze normaal doet moet je verder niets boeien, als jij er maar geen last van hebtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:57 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik een beetje (voor de zoveelste keer) aan de buurvrouw onder ons kan vertellen dat ze eens normaal en RUSTIG!moet doen??
Vraag me af of ik er ooit achter ga komenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou ook niet weten wat het is ET. Ik ben wel benieuwd!
Op die manier heb ik ut dus al eens geprobeerd ! Werkt echt voor geen fluit !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
'Dag buurvrouw, je hebt het misschien niet door, maar er komt behoorlijk wat kabaal van jullie af. Ik ben blij dat jullie het zo gezellig hebben, maar het zou fijn zijn als het wat minder kan. Dankjewel!' En of ze normaal doet moet je verder niets boeien, als jij er maar geen last van hebt
Tuurlijk! Gewoon allemaal koppen dicht en de hele dag netjes en braaf aan de keukentafel kleuren of beter nog lezen, anders heb je nog weer het geluid van krassende potloden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wat wil je dan? De ze allevijf de kinderen op de bank naast elkaar vastbind met ducktape over hun mondjes?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
En het arme buurmeisje! Het kind moet er helemaal aan wennen dat de geluiden niet schuin van onder maar echt van onder komen![]()
Nouja, je kan er wel degelijk wat van zeggen. En vier maanden oude babietjes kunnen ook last ervan hebben, niet elk babietje is concerten en zulke herrie gewend.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zat me idd ook wel af te vragen hoe dat dan was als het meisje thuis was.
Maar goed, zonder dollen, 5 kinderen samen maken nou eenmaal veel herrie en aangezien er in de meeste huizen geen maximum is aan het aantal kinderen dat je tegelijk in de woning mag hebben kan je er volgens mij niet veel aan doen.
Ja, vragen of het mss wat rustiger kan, maar als daar niet op gereageerd hebt heb je pech. Meer kan je niet doen zonder nog zeurderiger over te komen.
En nou moeten ze volgens mij wel echt heel erg veel herrie maken wil een 4 maanden oud babietje er niet van kunnen slapen. Die slapen doorgaans nog tijdens concerten en ander soortgelijke herrie.
Da's weer een ander uiterste, maar een ander hoeft toch ook geen last te hebben van jouw kleinkinderen (of kinderen, of huisdieren, of whatever)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tuurlijk! Gewoon allemaal koppen dicht en de hele dag netjes en braaf aan de keukentafel kleuren of beter nog lezen, anders heb je nog weer het geluid van krassende potloden.
Tja, als het oppaskindje er dan niet is zou ik zelf de muziek een keer knetterhard zetten. Maarja, dat ben ikquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, als de herrie van onder naar boven komt zal het schuin ook nog best wat herrie door laten, dus op zich zou ze er best aan gewend kunnen zijn.
Maar goed, ik zeg toch ook dat je het best kan vragen of het wat rustiger kan, maar als daar niet op gereageerd word kan je niet heel veel meer doen toch?
Los van Bert zou het buurkindje er dan ook last van hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:53 schreef Troel het volgende:
Tja, als het oppaskindje er dan niet is zou ik zelf de muziek een keer knetterhard zetten. Maarja, dat ben ik
Overigens krijg ik dan wel mot met Bert als ik dat zou doen
Hmm ja, een jankende tweeling is ook niet wat inderdaadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Los van Bert zou het buurkindje er dan ook last van hebben.
We hebben met de buurman die naast haar op de gallerij woont goed contact en dubt met hetzelfde probleem! Hij werkt wel eens midden in de nacht en slaapt overdag, maar doet daardoor natuurlijk geen oog dicht! Ook hij heeft er eens wat van gezegt en het enige wat we horen is: " Ik zal erop letten " !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat vinden je andere buren?
als ik ff tijd heb ik had tijdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Good for you Belana!
Doe je straks wel een voor-na foto van Liam dan?
pft, ga in een hutje op de hei wonenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:00 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
We hebben met de buurman die naast haar op de gallerij woont goed contact en dubt met hetzelfde probleem! Hij werkt wel eens midden in de nacht en slaapt overdag, maar doet daardoor natuurlijk geen oog dicht! Ook hij heeft er eens wat van gezegt en het enige wat we horen is: " Ik zal erop letten " !
Voor de rest hebben we met de rest van de mensen weinig contact !
Zeg ik heb me netjes voorgesteld toen ik hier kwam wonen, en als hun er niet naar talen ga ik dat ook niet doen!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:13 schreef moussy het volgende:
[..]
pft, ga in een hutje op de hei wonen![]()
das fijn, maar als je in een complex/flat gaat wonen wéét je toch dat er meer mensen zijn en dan ook nog eens leefgeluiden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:17 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Zeg ik heb me netjes voorgesteld toen ik hier kwam wonen, en als hun er niet naar talen ga ik dat ook niet doen!![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
Iew! Ik vond net een ranzig meegeroerbakt beestje in mijn Mie...![]()
![]()
Jij ook al?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
Iew! Ik vond net een ranzig meegeroerbakt beestje in mijn Mie...![]()
![]()
Waarom zeg je niet tegen Iris: "pak de kiekoo zelf maar. ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:49 schreef Lois het volgende:
Hahaha Iris wil al maanden "kiekoo" op haar brood. We hebben het opgegeven om erover te piekeren wat het is, we hebben zelfs diverse keren de hele supermarkt gehad om te vragen of ze "kiekoo" kon vinden maar we denken dat het gewoon niet bestaat![]()
Ja schat!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:52 schreef easy-going het volgende:
Ah, als jullie dan toch aan het verzinnen zijn: Sven heeft regelmatig "trus" op zijn wangen zitten.
Dan pakt hij zijn doekje en wrijft over zijn gezicht: er zat nog een beetje trus mama!
Sven vindt Trus gewoon vies!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef Bar_en_Mar het volgende:
trus is dat niet schattig blozen of iets van krummels
Owquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:54 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ja schat!
Jij zegt altijd truste en kust hem op de wangen.
Daar is Sven kennelijk niet van gediend.![]()
Gewoon op je reet gaan zitten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:07 schreef Lois het volgende:
Raie en Trus, hmmm weer iets om eens goed over te piekeren.
Ja een donker gewaadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:11 schreef easy-going het volgende:
[..]
zou hij een souvenir meegenomen hebben?
Hij heeft ons vast iets te vertellen.quote:
Liefde niets dan liefdequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:01 schreef m@x het volgende:
Ja maar wat dan wel LBNog een paar uurtjes en dan begint het feest. En ik moet nog douchen, benen scheren, haren wassen, haren in model brengen, nagels lakken, tas inpakken, kleren strijken, etc............stress
Dat heb ik al eens gedaanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:27 schreef Githa het volgende:
[..]
Da's gelukstel je voor, samenwonen met iemand die je niet mag
![]()
Is dat zo...en waarom dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:47 schreef Bar_en_Mar het volgende:
weet je dat polliepen in het oor uiterst zeldzaam zijn...
E.T. Het is dat grote overdekte plein aan de zuidkant van de stadquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:33 schreef E.T. het volgende:
Saffier Gefeliciteerd!nou ben ik natuurlijk wel benieuwd waar 't is
![]()
Hé, op dat plein ben ik woensdag nog geweestquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:03 schreef Saffier het volgende:
Bar ik had helemaal over je telefoontje heen gelezen, wat een hork zeg!
[..]
E.T. Het is dat grote overdekte plein aan de zuidkant van de stad
Hier kan je lezen wat een yogiman is...quote:
gemeen hequote:Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------
Server Too Busy
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.
ik kreeg ditquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:22 schreef pinquit het volgende:
krijg vandaag post van olvarit en kans op een heleboel prijzen, ga ik naar de site om te kijken of ik prijs heb:
[..]
gemeen he![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:40 schreef Anitra het volgende:
Wat gaaf Evenstar!!!![]()
![]()
Zie je geluk komt vanzelf je kant op![]()
quote:
quote:
quote:en is je shirt ook al zo nat als die van dat meisje in de banner?
Het was echt super. Ik ben er echt helemaal vol van dus je krijgt de uitgebreide beschrijving. We moesten verzamelen in een hotel en daar werden we opgehaald door zo'n ouderwetse Engelse dubbeldekker. Vervolgens met z'n allen naar het stadhuis. Daar kwamen de bruid en bruidegom aan in een hele mooie witte auto (ben niet goed in merken maar hij was in ieder geval mooi). De bruidegom is normaal een beetje een shabby type maar nu zat hij helemaal strak in het pak en de bruid was echt een plaatje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:43 schreef Luchtbel het volgende:
Hoe was het gister M@x?
quote:Je kunt uitleg vinden over Boeddhabeelden op het internet. Je typt gewoon Buddha statues in of Boeddhabeelden en gaat naar afbeeldingen, daar staat dan vaak een uitleg bij. Een Boeddha zelf kopen is niet slecht, maar een Boeddhabeeld als versiering gebruiken is niet erg voorspoedig. Boeddha heeft de Dharma onderwezen om mensen van het lijden te bevrijden ennaar het geluk van verlichting te leiden en als we dan alleen maar zijn afbeelding gebruiken om de schoorsteen op te fleuren is dat niet zo gunstig. Dat gezegd zegent een Boeddha altijd de omgeving. Ik zou echter wel respectvol met beelden omspringen. Het verkopen van Boeddhabeelden voor persoonlijk winstbejag (Kwantum, Blokker etc) is echter zwaar negatief karma, berust volledig op gehechtheid, snel geld maken en gaat totaal voorbij aan wat Boeddha, en de Dharma kan betekenen voor ons.
Sorry als dit een beetje een preek is geworden,
vriendelijke groeten
Gen Dragpa (boeddhistische monnik)
http://www.kadampa.nl
http://kadampa.web-log.nl
wat heerlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:03 schreef m@x het volgende:
Het was echt zo lief en mooi. Pippa is natuurlijk een 'speciaal' kindje en haar ouders hebben best een hele zware tijd achter de rug. Het was fijn dat ze nu, met iedereen erbij, konden vieren dat ze voortaan met z'n drietjes zijn en dat ze heel veel van elkaar houden.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:38 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Graag gedaan hoor.
Moet er ineens aan denken dat *Thijs over een maandje ook 2 word... komt allemaal nu wel erg dichtbij![]()
Ik zit er nu al 5 dagen mee, en zit nu op de maximale dosering van pijnstillers. 4x daags ibuprofen met daarbij 4x daags 2 paracetamol en natuurlijk die druppels ( panotile ), geen idee of het zure druppels zijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:59 schreef Rottdog het volgende:
Lieve Githa, wat jij beschrijft met je oor heb ik vorige week gehad het enige wat me door de 3 dagen heen heeft kunnen slepen is overal dubbel porties pijnstilling van. Het kon me aan me reet roesten het is nl zo ongelovelijk pijnlijk. Na de 3-de dag liep de pijn gauw terug en ook de druk raakte ik kwijt maar heb vele tranen gelaten in deze dagen. Heb jij ook zure oordruppels gekregen?
Meid heel veel sterkte en hopelijk is het gauw voorbij.
Ik heb nog aan je gedacht toen ik het op AT5 zag. Was het een beetje normaal bij jullie? Sterkte met Morris!quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:46 schreef snoopy het volgende:
Ik hoop ook dat het de opwinding is. Gisteren de gay-parade langs de boot gehad. Dat gaat je ook niet in je kouwe kleren zitten natuurlijk
Ik moet zeggen dat het dit jaar meeviel. Ik zie altijd wel erg op tegen dat volk dat vind dat ze op je huis mogen staan. Maar echt, het ging nu wel redelijk. De parade zelf vond ik echt fantasieloos.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:57 schreef sjak het volgende:
Ik heb nog aan je gedacht toen ik het op AT5 zag. Was het een beetje normaal bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |