Ja?quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ja?
Veel series volg ik samen met mijn vriendin en de rest kijk ik door de weeks 's avonds als zij naar bed is![]()
Daar lees ik veel leuke berichten over, even de 1e 5 seizoenen maar downloaden dusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:14 schreef Dieptriest het volgende:
The Shield (seizoen 3)
Is ook een topserie, ik heb de dvd van S01 aan 4 man uitgeleend, en die zijn allemaal om.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Daar lees ik veel leuke berichten over, even de 1e 5 seizoenen maar downloaden dus![]()
Gister seizoen 1 gedownload, ff kijken of ik het wat vindquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:10 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Is ook een topserie, ik heb de dvd van S01 aan 4 man uitgeleend, en die zijn allemaal om.
alleen jammer dat alleen seizoen 1 en 2 in Nederland te krijgen zijn, vind ik toch plezieriger kijken dan divx.
Graag gedaan, en het wordt elk seizoen beter...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:08 schreef Doopy-X- het volgende:
Gister pilot van The Shield gezien en dat beloofd veel.
Vriendin zei al: "ok, download alles maar"
Tnx voor de tip Dieptriest![]()
Toffe tip: Prison Breakquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:40 schreef ethiraseth het volgende:
Maar ik vind een nieuwe serie beginnen te kijken maar vervelend, ben te gehecht aan mn oude vertrouwde dingen om echt de moed te hebben aan iets nieuws te beginnen. Terwijl ik dat wel moet want begin beetje er doorheen te raken.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |