checkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:07 schreef ChatChewbacca het volgende:
Alleen doen je plaatjes 't niet, zijn links geworden...
jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:12 schreef highway101 het volgende:
RPWL dus?
Jep, heb ik afgelopen voorjaar gelezen. Ik vond 't ook een vermakelijk werkje. De man heeft wel humor. Ik vond het niet het beste boek over Pink Floyd dat ik gelezen heb, dat was naar mijn idee het boek van Nicholas Schaffner, Saucerful of Secrets: The Pink Floyd Odyssey. Maar die was dan weer minder up-to-date helaas.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:53 schreef Gert het volgende:
Heeft iemand het boek van Nick Mason al gelezen, "Inside Out"?
Ik ben er nu in bezig.
Het is wel redelijk pittig qua Engels, ik heb een woordenboek bij de hand, maar hij schrijft erg grappig en onderhoudend, en het zit boordenvol anekdotes.
Waarom vond je het boek van Schaffner zo goed?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:00 schreef Mr.Shankly het volgende:
[..]
Jep, heb ik afgelopen voorjaar gelezen. Ik vond 't ook een vermakelijk werkje. De man heeft wel humor. Ik vond het niet het beste boek over Pink Floyd dat ik gelezen heb, dat was naar mijn idee het boek van Nicholas Schaffner, Saucerful of Secrets: The Pink Floyd Odyssey. Maar die was dan weer minder up-to-date helaas.
Nicequote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:42 schreef ummagumma het volgende:
Ja tis mp3, VBR formaat
Ik heb hun live cd ingepakt met winrar..... was en is voor mij de beste manier.
Als ik vanavond weer thuis ben zal ik het uppen naar mn server.
Kweetnie of je messenger hebt...dan stuur ik je wel de link door.
U zult vanavond een mail van mij ontvangenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:48 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Nice, je kan de link ook naar Pink_Floyd@fok.nl sturen. Kan ik hem gewoon vj server downen dan? Iig heel erg bedankt alvast ummagumma
waarom ken ik deze niet? toch niet een vexrsie met een te hoog boem boem gehalte?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:14 schreef t.wiki het volgende:
Zojuist kwam bij mij A Great Gig In The Sky voorbij (de Cruel but fair versie) en oh mên, hoe gaaf!
Wat bedoel je met boem boemquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:22 schreef ummagumma het volgende:
[..]
waarom ken ik deze niet? toch niet een vexrsie met een te hoog boem boem gehalte?
Dat klopt inderdaad. Het is een opname van een live concert uit 1975. Ik vind het in ieder geval wel een mooie live performance. Maar dat hoeft niet iedereen het met mij eens te zijn uiteraardquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:00 schreef fripper het volgende:
"de Cruel but fair versie" zou inderdaaad een mooie naam kunnen zijn voor een hele slechte remix. Maar ik denk dat je de concert- bootleg uit 1975 bedoelt
bron:Brain-Damagequote:Finally, there are many rumours abounding that Pink Floyd are reforming for a tribute show for Syd. We understand that there is absolutely no truth in these rumours but should the situation change, we will let you know.
Maar Roger heeft sowieso eerst het Amerikaanse gedeelte van zijn tour op het programma staan, dit najaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:29 schreef Hankster het volgende:
trouwens...
[..]
bron:Brain-Damage
toch best wel een soort van heel erg jammer....maar niet echt heel erg geheel onverwachts en zo.
Maar wie weet. Roger en Nick hebben er zowiezo zin in
Geen probleem, integendeel zelfsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:18 schreef Pink_Floyd het volgende:
Schaamteloze kopie van Djaser...geen tijd om nieuwe OP in elkaar te draaien op t werk
Je doet je usertag eer aan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:58 schreef Hankster het volgende:
och, die is halverwege oktober ook alweer afgelopen. Zegt niks
und waar naar toe?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:46 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
je mag hem ook wel doorsturen naar mij
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef peaceman het volgende:
Pulse is trouwens een waanzinnig goede DVD!
donequote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
dirksietse at gmail dot com
kweetwel wat leuk is hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:41 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Mijn dank is groot ummagumma, klinkt lekker, liveconcertje nu op staan
Ik moet 'm ook maar weer eens kijken. Destijds wel veel gekeken, toen ik nog blowde.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef scanman01 het volgende:
Heb gisteren 'The Wall' (de film) weer eens gekeken. Wat is en blijft het toch een magistrale film.
Vooral met lekker groot beeld en geluid hard over de speakers is het heel indrukwekkend. Ik heb de film destijds in de bios gezien. Dat is nog veel indrukwekkender. Vooral als in het begin die schoolkinderen opeens door het hek stormen en 'In the flesh' begint.
Na ongeveer 20 keer te hebben gezien ben ik die film nog lang niet zat. De 'making of' special erbij is ook zeer interessant.
Klopt. Ik heb een audio cd van de film gemaakt. Staat 'Tigers' er tenminste ook op. En de geluiden tussendoor zijn ook wel leuk, zelfs zonder beeldenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik moet 'm ook maar weer eens kijken. Destijds wel veel gekeken, toen ik nog blowde.
Het nummer "When the tigers broke free" zit er in, dat vind ik een heel heavy, indrukwekkend nummer. Tegenwoordig is dat zo via internet op te sporen maar destijds vond ik het jammer dat het niet op de LP stond (ook niet op de opvolger The Final Cut).
en zo hoort het ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:19 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
toffe muziek!
kreeg kipenvel er van
check ook dat album wat ik terug maildequote:
Moet zeggen dat het erg lekker in het gehoor ligt. Ook leuk om te horen dat Kitaro ook anders doet op zn syntesizerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:37 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
check ook dat album wat ik terug mailde
ik heb enkele nummers geluisterd(3)
en sleep is tot nu toe m'n favo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |