Been there, done that!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gaat heen en ga impotent worden ofzo met je pics
ben je vroeger misbruikt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:51 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Mjah, kan t ook niet helpen![]()
zal ik em er ff bij je inhangen dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:51 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Mjah, kan t ook niet helpen![]()
de thermometerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:51 schreef Acryl het volgende:
[..]
zal ik em er ff bij je inhangen dan?
pics?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:51 schreef Sebasser het volgende:
Ik stond dus net even buiten op het dak eh, tot ik een kat zag.
leek 90% op 1 van mij, waarvan ik 90 % zeker wist dat ie binnen was.
ipv dat ik nu ff naar beneden ga en kijk, loop ik naar de woonkamer en ga via het (verhoogde)Terras ding naar beneden.
ff kijken of het 1 van mij was, na een korte achtevolging ga ik maar terug, geen zin om heel de wijk in mijn boxer door te lopen
En wat zie ik als ik terugkom!?
De egel die ik 3 week of zo geleden ook tegenkwam toen ik ook ging kijken of het mijn kat was
Tyfus toeval
nee, ik quote jou nu toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:52 schreef SeaOfLove het volgende:
iedereen quote zichzelf maar vanavond
waar lag reserve sleutel dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:52 schreef Sebasser het volgende:
En ik heb mijn reserve sleutel gevonden die ik ergens had neergelegd voor hetgeval dat ik geen sleutel bij me heb of zo
Nee je poste meerdere plaatjes schatquote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:52 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Goh, iemand post een plaatje of wat in NB.
Big Business![]()
Nou sterkte ermee![]()
in de egelquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[img]g:\foto's\Geen\zin\om\te\uploaden\egel.jpg[/img\
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Om het hoekje in de muur, waar een stuk cement uit was gebrokkeld
eej daar had ik laatst gepistquote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Om het hoekje in de muur, waar een stuk cement uit was gebrokkeld
ow..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nee je poste meerdere plaatjes schat![]()
mijn plasser verkeerd in een staat van paraadheidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:57 schreef Acryl het volgende:
[..]
mijn plasser verkeerd in een staat van paraadheidzeikstraalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gmtalquote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:58 schreef PeZu het volgende:
hahah ik zat te twijfelen tussen zeikstraal of zeikerd
ja wel vakerquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vertelvertelvertel ... we vertellen het echt niet verder![]()
of wij zijn het....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wrom dat dan? wij zijn het maar....![]()
als in het object van zijn affectiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |