graag gedaan schatquote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
truste en bedankt voor de borstvergroting![]()
oeh geilquote:
Nee, feitquote:
uhhh en vrouw moet stilletjes op haar rug liggen ofzoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:36 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Een echte vent wordt niet geneukt, een echte vent neukt!
quote:
oeh geilquote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhhh en vrouw moet stilletjes op haar rug liggen ofzo... dan is het nog altijd samen neuken
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uhhh en vrouw moet stilletjes op haar rug liggen ofzo... dan is het nog altijd samen neuken
![]()
Een echte vrouw doet actief mee, maar ik blijf bij het feit dat een vent zich niet LAAT neuken..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Hoi jongquote:
mmm ik vind dat vrouw ook weleens dominant mag zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:38 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Een echte vrouw doet actief mee, maar ik blijf bij het feit dat een vent zich niet LAAT neuken..
sorry![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mmm ik vind dat vrouw ook weleens dominant mag zijn
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vindt ik ook, zeker als de man te moe is en toch zin heeft (duh)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Geen zin heeft???? Hoe kan je nou geen zin in seks hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:41 schreef Playdoh het volgende:
[..]
Vindt ik ook, zeker als de man te moe is en toch zin heeft (duh)
Laat de vrouw ook maar eens werken
Vind die beesten maar eng kijken...quote:
wat zij zegtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Geen zin heeft???? Hoe kan je nou geen zin in seks hebben![]()
![]()
![]()
neuken?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wazige zin, moequote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sjah who knows...Misschien dat zoiets in zee anders looptquote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
donder eens op met een fatsoenlijk gesprekquote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
donder eens op met die plaatjes![]()
smoel dicht ~_~quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:44 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
donder eens op met een fatsoenlijk gesprek![]()
ga jij ookal?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:44 schreef Odysseuzzz het volgende:
Nha, truste aan iedereen die weg is en weg gaat en zo.![]()
nulzesnegenzeszeszesdatiseenlekkernummertjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:46 schreef Acryl het volgende:
zin in een geil gesprek type dan: @@3212312353646457
tuut tuuut tuuutquote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nulzesnegenzeszeszesdatiseenlekkernummertje
met henkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuut tuuut tuuut
hallo?
erh uhm hi...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |