De kleur van de haren is daar hetzelfde als de kleur elders op het beest.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:44 schreef slaveloos het volgende:
is de kleur afwijkend?
Ik kan niks verzinnen, sorriequote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:43 schreef AntonDingeman het volgende:
Nou zal ik het maar vertellen?
Moggeh!quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:47 schreef slaveloos het volgende:
dan weet ik t ook niet meer, is het heel veel langer en staat t recht omhoog als een hanenkam
Jij krijgt een punt erbij voor originaliteit.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:49 schreef slaveloos het volgende:
het is gevlochten door de moeder van de hond
Omdat "in een hanenkam recht omhoog" niet hetzelfde is als "in de tegengestelde richting".quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:50 schreef Asmodian het volgende:
Niet dat het mij uitmaakt, maar waarom krijgt slaveloos het puntje hier niet voor?
dank je, geen kennis, maar een geboren gokkerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:50 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Jij krijgt een punt erbij voor originaliteit.
ach, ik begrijp de angst voor mijn eventuele opmars in het klassement wel hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:50 schreef Asmodian het volgende:
Niet dat het mij uitmaakt, maar waarom krijgt slaveloos het puntje hier niet voor?
Sorry Anton! Ik zag alleen Homdeck's eerdere respons (een hanenkam op z'n rug) en dacht dat je het punt daarvoor gaf. Mijn excusesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:51 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Omdat "in een hanenkam recht omhoog" niet hetzelfde is als "in de tegengestelde richting".
Ik heb er wakker van gelegenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:53 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ach, ik begrijp de angst voor mijn eventuele opmars in het klassement wel hoor![]()
slaap jij uberhaupt wel? of heb je geneog aan ee paar literquote:
Gisteren tussen 5 uur 's middags en 2 uur 's nachts en daarna weer vanaf 6 uur vanochtend en half 10.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:56 schreef slaveloos het volgende:
[..]
slaap jij uberhaupt wel? of heb je geneog aan ee paar liter![]()
kloptquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:56 schreef Asmodian het volgende:
In dat geval 40 Licks, maar ik weet niet of dat hun Greatest Hits tour was
*is geen groot Stones-liefhebber*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |