Ech nie.... Ik vind Katie lliefig!quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:07 schreef Ardenlyn het volgende:
Aan de ene kant zijn Katie en Kaitlin wel leuk maar aan de andere kant vindt ik ze net zo irritant als Blanca.
Wat je kan proberen is om aan Lyle te vragen of Redd op een andere dag kan komen. Ik heb Redd op maandag. Het kan dan zijn dat andere bezoekers regelmatiger in je stadje komen (alhoewel ik het niet durf te garanderenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:37 schreef Blue007 het volgende:
Sahara heb ik ook niet gezien de laatste maanden...
Dat wist ik, maar ik loop iedere ochtend tussen 7.15 en 7.45 bij het stand, niks, en dan 's avonds na 18.00 uur weer niks en op zaterdag zelf bijna de hele dag, niks.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:13 schreef Blue007 het volgende:
o Ja, dat kan ik ook proberen natuurlijk
Ik heb Redd juist op de vrijdag omdat ik merkte dat ik op vrijdag geen bezoek kreeg...
Heb er niet aan gedacht om ff te shuffelen
Nog een paar nachtjes slapen dan maar
Ben zondag ook vergeten om red turnips te kopen (voor DE ruil)
@Flurrie, trouwens over Pascal zeggen ze niet dat hij in town is... die moet je zelf zoeken aan de kust... Waarschijnlijk omdat hij niet door de 'poort' komt maar uit het water
(maar misschien wist je dit al!)
![]()
Ow ik vind ze wel lief maar ik vind het irri dat ze zo lang blijven. Stel de ander kan niet dan zit je een tijdje met kat en je kan geen andere characters ondertussen krijgenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:07 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Ech nie.... Ik vind Katie lliefig!Plus ik wil nog heel graag een music box en dat kan alleen via Katie en Kaitin...
En Blanca kan je gewoon uitzetten.
Allervervelendste bezoeker vind ik Lyle. Die hoeft van mij echt niet terug te komen op de Wii.![]()
![]()
[..]
1 2 3 4 5 | 1 Nieuw golden item 1 Nieuw muziekstuk 7 Nieuwe insecten 6 Nieuwe vissen |
Juist niet.. ik ken al die spullen niet uit mijn hoofd .. als je daar zo'n account aanmaakt en je zet de link in je sig ben je al een stuk verder.. vind zo'n lijst (persoonlijk) maar onhandig..quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:18 schreef Simsfan88 het volgende:
Heb ik al, maar zo is het makkelijker te zien van andere leden, en je kunt andere leden helpen met hun museum vol te maken
mee eens!quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Juist niet.. ik ken al die spullen niet uit mijn hoofd .. als je daar zo'n account aanmaakt en je zet de link in je sig ben je al een stuk verder.. vind zo'n lijst (persoonlijk) maar onhandig..
ik ben daar mee bezig he en ik snap er niet echt veel vanquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:09 schreef Maraca het volgende:
Maak toch een account aan bij www.animalcrossingcommunity.com .. veel handiger![]()
Die had ik zaterdagavond! Idd erg groot!quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:59 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
mee eens!
ik heb vanacht eenocean sunfish gevangen! jeetje wat is dat een grote zeg haha!
Ik zag em zwemmen met z'n vin boven het water uit echt lachen!
Had ik ook eens bij Tijno.. kreeg ik ook geen cadeauquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:20 schreef Flurrie het volgende:
Laatst had ik de moederkat en Heather het kind, maar toen kreeg heather volgens mij het kado, ik niet.![]()
Suuz_ kan het zijn dat je per ongeluk bij de GameCube versie kijkt?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:19 schreef Suuz_ het volgende:
he ff een vraagje he, ik heb em aangemeld op die website http://www.animalcrossingcommunity.com maar ik snap er niet echt veel van.
bv bij fossielen daar staat de helft niet bij of ligt dat aan mij???
en bij vissen en insecten mis ik ook wat of niet?
kan iemand hierbij helpen?
oh nee toch zeker :S haha dat zou een blunder zijn...zal dus wel danquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:36 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Suuz_ kan het zijn dat je per ongeluk bij de GameCube versie kijkt?
Ik heb kunnen kiezen voor AC:WWquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:42 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
oh nee toch zeker :S haha dat zou een blunder zijn...zal dus wel dan![]()
kan je daar ook een profiel aanmaken voor animal crossing WW?? want ik kan dat niet vinden volgens mij...ik snapte al niks van dat island gebeuren...
Ik voeg jullie beide toe, ben er zo!quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:55 schreef Spookje81 het volgende:
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
Ik ga nu online en jij Slein?
Iemand moet zijn poort wel open hebben staan. Ik ga nu online en heb je toegevoegd!quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:59 schreef Fernando100 het volgende:
zeg ik zie niemand online als ik zeg i wanna go out
of moet mijn poort open???
Ik zie je niet staan, heb je mij ook toegevoegd?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:02 schreef Fernando100 het volgende:
ik heb poort open
nee dat van die locaties snap ik ook niet echt hahaquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:00 schreef Blue007 het volgende:
Heb weer ff mijn gegevens van de community uit het stof gehaalden ben weer gaan inloggen... Ik denk dat ik het een beetje heb overschat... zoveel werk is het ook weer niet... en nog steeds handig/overzichtelijk.
Bijgewerkt... was ook zo klaar
Nu weet ik het weer... de locaties van alles in mn town enzo kon ik niet goed plaatsten...(nog steeds niet![]()
Jij zit bij My Towns, ik zit bij My Catalogquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:34 schreef Suuz_ het volgende:
volgens mij is het nog niet goed, als ik doe wat jullie zeggen staat er dus al ds ingevuld.
maar als ik naar jou printscreen kijk heather is dat echt heel anders als bij mij. mijn lijst met my profile enzo staat helemaal bovenaan links en de jouwe meer onder volgens mij.
maargoed ik zie wel. iig bedankt jullie
heb ook maar ff printscreen gemaakt:
[afbeelding]
voeg mijn ook ff toe mijn friends ID kan je in topic start vinden !!! thx dan kom ik ook !! (ik voeg jouw nu toe)quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:20 schreef Fernando100 het volgende:
wie naar mij wil komen moet mij in zijn friendenlijst doen pagina 5 zie je mijn info en ff zijne geven
bedankt!!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jij zit bij My Towns, ik zit bij My Catalog![]()
edit: ah, je hebt het al![]()
Tynoz, ik heb je tijdje geleden toegevoegd. Maar je blijft rood, mij niet toegevoegd?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:07 schreef TYNOz het volgende:
poort open ! kom gezellig binnen !!!
okee kom wel weer naar jouw toe![]()
en als je nu wat bloemen (green) verspreid? (weet je nog hoe de town is verdeeld bij AC community?) in ieder 'vak' moeten genoeg bloemmetjes staan...quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:11 schreef Suuz_ het volgende:
nu add ik een boom omdat er green bij moet zegt ze. dan zijn er ineens weer teveel bomen...ben al een uur bezig haha vaaaag
het moet 16 dagen achter elkaar zijn maar als hij bv smiddags om 2 uur zegt dat het geen PT meer is en jij zorgt ervoor dat het voor 18.00uur weer wél PT is dan telt die dag gewoon mee en hoef je niet opnieuw beginnen met tellen!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:28 schreef Blue007 het volgende:
[..]
en als je nu wat bloemen (green) verspreid? (weet je nog hoe de town is verdeeld bij AC community?) in ieder 'vak' moeten genoeg bloemmetjes staan...
daar ging ik iig van uit...
Heb nu al een paar dagen PT, maar ook weleens niet tussendoor... nu vraag ik me af, of het echt 16 dagen is, of 16 dagen in a row... lijkt me stug.. maar toch! Krijg al een paar dagen ook geen JL meer voor m'n PT!![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:50 schreef Anitra het volgende:
ardenlyn sorry, maar de verbinding knalde er weer uit
Wat een gedoe lijkt het wel. Ik had 1x perfect town en nu al bijna 3 weken achterelkaar zo....quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:44 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
het moet 16 dagen achter elkaar zijn maar als hij bv smiddags om 2 uur zegt dat het geen PT meer is en jij zorgt ervoor dat het voor 18.00uur weer wél PT is dan telt die dag gewoon mee en hoef je niet opnieuw beginnen met tellen!!
ik wordt gek van dat op en neer geren naar town hall haha
ja ik veranderde ook eigenlijk niks alleen er was een bewoner verhuisd dus...quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:20 schreef Cadfael het volgende:
[..]
Wat een gedoe lijkt het wel. Ik had 1x perfect town en nu al bijna 3 weken achterelkaar zo....
Enigste wat ik deed was bomen laten staan en als ik er eentje kapte gelijk vervangen. En gewoon bloemen zo laten en evt verplaatsen, maar had niet echt nog bijgekocht van nook, alleen maar de natuurlijke aangroei gebruikt.
Tis wel een zooitje met bomen, vaak veel op elkaar zodat je er steeds tegen aanloopt. Ik krijg trouwens ook niet elke dag een JL denk ik. Misschien is het gewoon random net als met andere bloemen.
Ik kreeg hem niet meer onlinequote:Op maandag 7 augustus 2006 23:41 schreef Ardenlyn het volgende:
Helaas Anitra![]()
Hopelijk voor jullie is morgen de verbinding weer goed.
Het was kort maar gezellie
me poort staat open 1!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:47 schreef Fernando100 het volgende:
nog iemand online vandaag ik ben de hele dag thuis dus post het maar hier
Ga naar je inventory (Y) en ga over de groene brief in je mailbox.. als het goed is zie je dan iets staan van Dear (naam). Ga naar die persoon toe en als het goed is staat er iets van "delivery" of "mail" .. iig de bovenste optie als je 3 opties hebt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:51 schreef M_M het volgende:
Hey ik heb m nu een weekje, maar ik ben nu al desperate.
Op zich wel een gezellig spel enzo maarrr..
Heb net een baan en ik moet een brief brengen aan iemand (ik weet ook niet meer zeker wie)
Maar bij het postkantoor kan ik de brief niet posten, en persoonlijk afleveren kan ook niet. Ik krijg geen optie om de brief echt te versturen :-s
Het gaat om een trouwe klant die ik moet laten weten dat er sale is.
Pleh!
Hm, meestal kun je die gewoon langsbrengen bij de persoon z'n huis, of als diegene ergens rondloopt. Als je niet meer zeker weet bij wie je de brief moet brengen zou ik even terug gaan naar degene van wie je de brief hebt gekregen. Zo'n brief kun je volgens mij idd niet versturen, alleen persoonlijk afgeven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:51 schreef M_M het volgende:
Hey ik heb m nu een weekje, maar ik ben nu al desperate.
Op zich wel een gezellig spel enzo maarrr..
Heb net een baan en ik moet een brief brengen aan iemand (ik weet ook niet meer zeker wie)
Maar bij het postkantoor kan ik de brief niet posten, en persoonlijk afleveren kan ook niet. Ik krijg geen optie om de brief echt te versturen :-s
Het gaat om een trouwe klant die ik moet laten weten dat er sale is.
Pleh!
Ah kijk, das ook handig, zo had ik 't nog niet gedaan, thanks ook dan!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga naar je inventory (Y) en ga over de groene brief in je mailbox.. als het goed is zie je dan iets staan van Dear (naam). Ga naar die persoon toe en als het goed is staat er iets van "delivery" of "mail" .. iig de bovenste optie als je 3 opties hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |